AgeOfLove schreef:2mg etizolam genomen, beetje last van de aftereffects van MXE. Wat verhoogde hartslag, benauwd gevoel rond de borstkas.
Benieuwd of het wat helpt ...
Gman007 schreef:Hoeveel had je nu uiteindelijk op?
Sjaak101 schreef:Klein updateje,
Echt relaxt spul, heb er net eentje onder mn tong laten smelten.
Voel me kalm, maar niet sloom of moe. Bij benzos heb ik meestal nergens meer zin in.
Ben nog vrij helder en kan nog redelijk snel nadenken, maak nergens druk om (ik pieker meestal nogal veel)
Tot nu toe vind ik het chiller als benzo's..
lbz85 schreef:Sjaak101 schreef:Klein updateje,
Echt relaxt spul, heb er net eentje onder mn tong laten smelten.
Voel me kalm, maar niet sloom of moe. Bij benzos heb ik meestal nergens meer zin in.
Ben nog vrij helder en kan nog redelijk snel nadenken, maak nergens druk om (ik pieker meestal nogal veel)
Tot nu toe vind ik het chiller als benzo's..
Deze reactie van je deed me dus een beetje overtuigen om het eens te proberen Ik heb om de een of andere reden bij b.v. wiet en andere downers heel snel een zwaar sloom/apathisch gevoel. Nergens zin in dan. Daarom gebruik ik het eigenlijk ooit nooit meer. Alleen alcohol is een uitzondering (ook een downer toch?)
Hoop dat het gevoel bij deze drug meer richting relaxed gaat, ipv naar apathisch/lusteloos.
Gman007 schreef:lbz85 schreef:Sjaak101 schreef:Klein updateje,
Dat gaat het.
Paradise schreef:Valt wel mee hoor, met veel alcohol erbij word je gewoon crimineel,
je steelt je eigen drugs
Het is een beetje zoeken met alcohol en benzo's.
Als je niet overdrijft is het heel fijn.
Ga je verdere grenzen opzoeken zal je zeker genante en/of gevaarlijke situaties tegenkomen.
Je zal wel eerder botten breken of je huis afbranden dan stoppen met ademen.
Ik neem wel eens 1mg etizolam als ik weg ga, dan drink ik veel minder = geen kater ...
AgeOfLove schreef:Beetje aan het experimenteren met de blauwe pellets met breuklijn. 3mg genomen.
Voel me nu al wat sloom worden, beetje moeilijkheden zelfs om mijn pint vast te grijpen. Voelt wel heel goed aan moet ik zeggen. Chill gevoel.
Blijft moeilijk te omschrijven...
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten