Destudent schreef:Onder invloed van Etizolam en een wijntje blijkbaar 250mg besteld, het is al onderweg mailden ze me vandaag :S
Destudent schreef:Onder invloed van Etizolam en een wijntje blijkbaar 250mg besteld, het is al onderweg mailden ze me vandaag :S
AgeOfLove schreef:Destudent schreef:Onder invloed van Etizolam en een wijntje blijkbaar 250mg besteld, het is al onderweg mailden ze me vandaag :S
Gevaarlijk om zoveel in huis te liggen hebben
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Hoe zit het hier eigenlijk bij herdoseren? 1+1=2 of 1+1=1, maar voor een langere tijd?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
AgeOfLove schreef:Ivo schreef:Hoe zit het hier eigenlijk bij herdoseren? 1+1=2 of 1+1=1, maar voor een langere tijd?
Voor mij 1+1=2 => Opeens in slaap vallen en benzozombie de eerste uren van de nieuwe dag.
Paradise schreef:AgeOfLove schreef:Ivo schreef:Hoe zit het hier eigenlijk bij herdoseren? 1+1=2 of 1+1=1, maar voor een langere tijd?
Voor mij 1+1=2 => Opeens in slaap vallen en benzozombie de eerste uren van de nieuwe dag.
Allez ik ben altijd super enthousiast smorgens wanneer ik ingeslapen ben op etizolam
Dat zijn de enige dagen zonder ochtend humeur haha
Jb_ schreef:Ik voel me sochtends ook super na een etizolam slaapje.
bbroni schreef:Ik vind het ook stiekem best verslavend. Je slaapt er makkelijk op dus wanneer je eens lekker door wil slapen is de keuze snel gemaakt. En in deze 'rc fase' waarin ik zit komt het in het weekend ook nogal eens van pas. Als het op is dan wordt er nieuwe besteld. Als er een pakketje onderweg is dan betrap mezelf erop dat ik elke dag als ik thuis kom meteen kijk of de postbode geweest is Hmm, food for thought...
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast