Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
Plaats een reactie

Re: Etizolam

di mei 21, 2013 2:54 pm

Mij is het gelukt op te lossen in lichte jenever (30%, lekker goedkoop) d.m.v. veel roeren en licht verwarmen. Stroh 80% moet het dus zeker goed doen. 0,5mg per milliliter zodat het goed te doseren is. Spul is na enkele maanden nog net zo potent als eerst :).

Re: Etizolam

di mei 21, 2013 4:41 pm

Lijkt me dat het vrij makkelijk in Stroh 80 op te lossen is, ja.

Re: Etizolam

wo mei 22, 2013 3:01 am

Zou 2mg etizolam genoeg zijn om te kunnen slapen na zo'n 250-375mg 6-apb?

Re: Etizolam

wo mei 22, 2013 6:54 pm

Jup, prima. Zaterdag en zondag in totaal (over 2 dagen) ong 300 - 350 mg gepakt en na 2mg prima 8u geslapen.

Re: Etizolam

do mei 23, 2013 12:24 am

Stel dat ik maar 4-6 uur wil slapen. Kan ik daarna gewoon op staan of is wil dat echt niet lukken?

Re: Etizolam

do mei 23, 2013 9:37 am

Lukt bij mij perfect, maar de eerste paar uur ben ik meestal nog wat vaag.

Re: Etizolam

do mei 23, 2013 8:55 pm

Bij welke dosering zou er tolerantie voor deze benzo optreden? Ik gebruik het meestal eens per 2-3 weken 1 tabletje. Af en toe eens of 2x per week als er wat meer feestjes zijn.

Ik wil dit graag als wondermiddel bewaren na een nachtje pep (plus veul bier) en zou het zonde vinden hier tolerantie voor op te bouwen...

Re: Etizolam

do mei 23, 2013 11:42 pm

Bonke schreef:Bij welke dosering zou er tolerantie voor deze benzo optreden? Ik gebruik het meestal eens per 2-3 weken 1 tabletje. Af en toe eens of 2x per week als er wat meer feestjes zijn.

Ik wil dit graag als wondermiddel bewaren na een nachtje pep (plus veul bier) en zou het zonde vinden hier tolerantie voor op te bouwen...


Volgens mij was de tolerantie van benzo's een kwestie van enkele dagen of weken, dus dit zou wel ongeveer hetzelfde kunnen zijn met etizolam. Eens of enkele keren per maand zou dus waarschijnlijk weinig invloed hebben op je tolerantie.

Maar ik zou in ieder geval opletten met etizolam en bier. Ik lees wel vaker dat dit echt gevaarlijk kan zijn, maar zelf kan ik dat niet onderbouwen. Let in ieder geval op met de dosering van etizolam, want ik snap wel dat je flink wat bier achterover gooit met pep. :beer:

Re: Etizolam

vr mei 24, 2013 1:32 pm

pjenis schreef:Stel dat ik maar 4-6 uur wil slapen. Kan ik daarna gewoon op staan of is wil dat echt niet lukken?


Halflife van 3,5 uur. Kans dus dat je benzo zombie bent die eerste paar uur na opstaan, al zou dat gezien de stimulerende doorwerking van 6-apb ook wel meevallen denk ik. Als je de dosissen beschaaft houdt wordt je wel wakker.

Re: Etizolam

vr mei 24, 2013 7:11 pm

pjenis schreef:
Bonke schreef:Bij welke dosering zou er tolerantie voor deze benzo optreden? Ik gebruik het meestal eens per 2-3 weken 1 tabletje. Af en toe eens of 2x per week als er wat meer feestjes zijn.

Ik wil dit graag als wondermiddel bewaren na een nachtje pep (plus veul bier) en zou het zonde vinden hier tolerantie voor op te bouwen...


Volgens mij was de tolerantie van benzo's een kwestie van enkele dagen of weken, dus dit zou wel ongeveer hetzelfde kunnen zijn met etizolam. Eens of enkele keren per maand zou dus waarschijnlijk weinig invloed hebben op je tolerantie.

Maar ik zou in ieder geval opletten met etizolam en bier. Ik lees wel vaker dat dit echt gevaarlijk kan zijn, maar zelf kan ik dat niet onderbouwen. Let in ieder geval op met de dosering van etizolam, want ik snap wel dat je flink wat bier achterover gooit met pep. :beer:

Thanks voor de reactie. Nja eigenlijk is de etizolam enkel om in slaap te komen. Met bier alleen lukt dat niet en mocht het lukken dan is het echt een kutslaapje. Dosering blijft dan ook bijna altijd op 1mg en enkel eens 2mg. Denk dat het recreatief ook helemaal niets voor mij is.

Re: Etizolam

za mei 25, 2013 3:50 pm

Bonke schreef:
pjenis schreef:
Bonke schreef:Bij welke dosering zou er tolerantie voor deze benzo optreden? Ik gebruik het meestal eens per 2-3 weken 1 tabletje. Af en toe eens of 2x per week als er wat meer feestjes zijn.

Ik wil dit graag als wondermiddel bewaren na een nachtje pep (plus veul bier) en zou het zonde vinden hier tolerantie voor op te bouwen...


Volgens mij was de tolerantie van benzo's een kwestie van enkele dagen of weken, dus dit zou wel ongeveer hetzelfde kunnen zijn met etizolam. Eens of enkele keren per maand zou dus waarschijnlijk weinig invloed hebben op je tolerantie.

Maar ik zou in ieder geval opletten met etizolam en bier. Ik lees wel vaker dat dit echt gevaarlijk kan zijn, maar zelf kan ik dat niet onderbouwen. Let in ieder geval op met de dosering van etizolam, want ik snap wel dat je flink wat bier achterover gooit met pep. :beer:

Thanks voor de reactie. Nja eigenlijk is de etizolam enkel om in slaap te komen. Met bier alleen lukt dat niet en mocht het lukken dan is het echt een kutslaapje. Dosering blijft dan ook bijna altijd op 1mg en enkel eens 2mg. Denk dat het recreatief ook helemaal niets voor mij is.


als je teveel alcohol ophebt etizolam enkel pakken als je reeds in je bed ligt en licht uit.
Heb eens teveel alcohol met 3 mg genomen toen ik nog op de computer bezig was en was 1 zwart gat. stond op smorgens en zag een gebroken glas liggen naast mijn bed met een afscheidsbrief... echt niet doen als je wakker bent met alcohol :s

Re: Etizolam

wo jun 12, 2013 2:05 am

Ik lees steeds meer over mensen die tijdens hun etizolam 'trip', hele rare dingen gaan doen, ondertussen veel bijpakken, ook hoor ik verhalen van mensen die gewoon gaan werken en zich misdragen en daarnaast nog amper slapen etc.

Sounds like alcohol to me. :kleuter:

Denk echt dat ik dit gewoon uit moet testen want ik raak helemaal de kluts kwijt. Is dit leuk om te doen met een paar vrienden om lekker op te chillen, een paar jointjes te roken en daarna gewoon te slapen?

Re: Etizolam

wo jun 12, 2013 9:07 am

pjenis schreef:Ik lees steeds meer over mensen die tijdens hun etizolam 'trip', hele rare dingen gaan doen, ondertussen veel bijpakken, ook hoor ik verhalen van mensen die gewoon gaan werken en zich misdragen en daarnaast nog amper slapen etc.

Sounds like alcohol to me. :kleuter:

Denk echt dat ik dit gewoon uit moet testen want ik raak helemaal de kluts kwijt. Is dit leuk om te doen met een paar vrienden om lekker op te chillen, een paar jointjes te roken en daarna gewoon te slapen?


ik zou het niet recreatief nemen want het heeft geen toegevoegde waarde tenzij met wat alcohol voor een warmer opioid chiller gevoel maar daar schuilt het gevaar... teveel alcohol gecombineerd met 3 mg of meer etizolam geeft kans op blackouts welke ronduit gevaarlijk KUNNEN zijn.

Gewoon bewaren dit spul om te kalmeren na een upper, ideaal spul daarvoor. :#:

Icm joints heb ik geen idee aangezien ik geen joints mag en kan roken. Houd de dosis op max 3 mg

Re: Etizolam

wo jun 12, 2013 10:39 am

Hoezo heeft dit geen recreatieve waarde? Hoor toch wel van veel mensen dat ze dit leuk spul vinden, lijkt me raar om etizolam leuk te noemen als je alleen maar gaat slapen.

Maar ik ga het sowieso binnekort gebruiken, wil weten wat ik kan verwachten en of ik me kan gedragen bij mn ouders. Gewoon 2mg zonder enige alcohol endan zien we wel verder.

Re: Etizolam

wo jun 12, 2013 11:24 am

pjenis schreef:Hoezo heeft dit geen recreatieve waarde? Hoor toch wel van veel mensen dat ze dit leuk spul vinden, lijkt me raar om etizolam leuk te noemen als je alleen maar gaat slapen.


Ik had twee miligram genomen met een pilsje en een jointje, en dat vond ik niet echt super bijzonder. Neem liever codeïne ofzo. Maar ik ging op een gegeven moment wel lopen alsof ik een hele krat bier op had, en de dag erna vond ik wel bewijs dat ik wat dingen had gedaan die ik helemaal niet meer wist.

Ik vind dingen die zo met je geheugen kloten maar niks eigenlijk, ik bewaar het nu ook gewoon voor na uppers.

Re: Etizolam

wo jun 12, 2013 11:44 am

Het heeft recreatieve waarde, maar enkel als je er bij drinkt en blowt vind ik. Of je moet echt pillen gaan nemen alsof het tictacs zijn. Zelfs met bier en wiet erbij is het soms heel subtiel, tot je rechtstaat en merkt dat je niet meer kunt lopen.

Re: Etizolam

do jun 13, 2013 5:20 pm

Ivo schreef:Het heeft recreatieve waarde, maar enkel als je er bij drinkt en blowt vind ik. Of je moet echt pillen gaan nemen alsof het tictacs zijn. Zelfs met bier en wiet erbij is het soms heel subtiel, tot je rechtstaat en merkt dat je niet meer kunt lopen.


dat is het hem net... het is te subtiel en je denkt dat er niks aan de hand is en als je rechtstaat ben je precies volledig out en zo zat als een mus...

wat mij betreft perfect middel na uppers om in slaap te vallen...voor de rest geen behoefte meer aan en zeker niet in combinatie alcohol... je begint over de vreemdste zaken te denken en nogmaals het kan dan echt fout gaan omdat je geen enkele remming meer hebt of voelt als je op de been bent... zoals gezegd ik werd wakker met gebroken glas naast mijn bed en een afscheidsbrief en ik herinner me er geen jota van... :roll:

Re: Etizolam

zo jun 16, 2013 12:43 am

Ivo schreef:Het heeft recreatieve waarde, maar enkel als je er bij drinkt en blowt vind ik. Of je moet echt pillen gaan nemen alsof het tictacs zijn. Zelfs met bier en wiet erbij is het soms heel subtiel, tot je rechtstaat en merkt dat je niet meer kunt lopen.


In het begin vond ik het ook 0 recreatieve waarde hebben, zoals ik volgens mij ook een tijd terug in dit topic gepost had. Maar uiteindelijk ben ik het effect (gebruik het hoofdzakelijk na een upper) wel gaan waarderen. Die omslag naar heerlijk ontspannen en rustig, en dan lekker in bed een jointje roken en gaan chillen, vind ik toch wel aardig recreatief te noemen.

Het is alsof je moet 'wennen' aan het effect. Of het komt dat ik er eerst nooit bij dronk, en nu wel :P

Re: Etizolam

ma jun 24, 2013 5:31 pm

Blijkbaar verkoopt de Mitra bij ons gewoon 100ml stroh80, precies goed dus, net even een flesje gekocht. Deze week even de etizolam oplossen in de strohrum.

Maar wat kan ik verwachten als ik pep neem op een feestje met 1-2mg etizolam, met eventueel wat bier erbij? Kwam op dit idee omdat ik pep zonder iets anders echt saai vind, ik ben veel te gespannen, heb ook te veel het gevoel dat ik alles in de gaten moet houden. Met alcohol vind ik pep daarentegen wel weer leuk, alleen ik kan nauwelijks drinken tijdens pep.

Re: Etizolam

ma jun 24, 2013 8:15 pm

Hmm, beter zoek je iets wat meer bij je past dan pep. Persoonlijk vind ik pep ook vrij lomp, onrustig. De meeste mensen die dat doen verliezen ook hun vermogen om te luisteren en praten nog alleen. Het kan leuk zijn maar voor mij is het belangrijk om de juiste mensen om me heen te hebben.

Prettige alternatieven zouden zijn 4-fa of NEB, misschien ook 2-fma of MPA. Allemaal met een wat kalmere ondertoon. Ik weet zo gauw niet uit mijn hoofd of je die ook geprobeerd hebt en wil je ook geen dingen aansmeren. Maar denk dat je beter iets vind waar je geen etizolam bij nodig hebt totdat je wil slapen.

Re: Etizolam

ma jun 24, 2013 8:24 pm

bbroni schreef:Ik weet zo gauw niet uit mijn hoofd of je die ook geprobeerd hebt en wil je ook geen dingen aansmeren.


Zie mijn onderschrift. :beer:

Heel toevallig heb ik net gereageerd op het 4fma vs 4fa topic. Ik verbruik al redelijk wat serotonine met mijn huidige gebruik, maar ik sta overal wel voor open. Heb me nog nooit verdiept in NEB (dacht eigenlijk dat dit een psychedelica was), daarnaast heb ik ook nog nooit van MPA gehoord. Zal wel even topics door gaan spitten. :mrgreen:

Re: Etizolam

di jun 25, 2013 9:03 pm

Etizolam (of welke andere benzo) neem je NA uppers, niet tijdens...een upper combineren met een downer is inderdaad wel erg prettig (ik herken je probleem ook wel enigszins). Als je iets anders wilt dan alcohol, kun je GHB eens proberen.

Re: Etizolam

di jun 25, 2013 9:39 pm

Ga ik ook doen, ben druk bezig om het GHB topic vol te spammen. Alleen dat wil ik ook niet te vaak gebruiken. Mede omdat ik natuurlijk niet verslaafd wil raken, maar ook omdat ik op sommige gelegenheden onder geen enkele omstandigheid out mag gaan. Als ik hoor dat je gemiddeld 1/10x out gaat is dit niet altijd de oplossing.

Maar een keer 1-2mg etizolam pakken bij wat speed kan toch wel gewoon zonder dat je al te rare fratsen uit gaat halen?

Re: Etizolam

di jun 25, 2013 10:35 pm

Er is van alles mogelijk maar mij hoor je het niet aanbevelen :P

Re: Etizolam

di jun 25, 2013 11:05 pm

1-2 mg Etizolam is voldoende om mij in slaap te brengen als de pep nog werkt (niet tijdens de piek waarschijnlijk maar nog nooit geprobeerd eerlijk gezegd...)

1/10x out gaan, waar heb je dat vandaan? Zelf nooit gehad, denk dat dat volledig persoonsgebonden is (roekeloos gebruik, te hoog en/of te snel doseren)

Re: Etizolam

wo jun 26, 2013 12:05 am

Italiano schreef:1/10x out gaan, waar heb je dat vandaan? Zelf nooit gehad, denk dat dat volledig persoonsgebonden is (roekeloos gebruik, te hoog en/of te snel doseren)


Lees de GHB topics maar eens door. Wordt wel een paar keer vermeld en het wordt daar niet tegengesproken. Verwacht om eerlijk te zijn ook niet dat ik out zou gaan als ik gewoon oplet, maar snap wel dat je in een gekke bui toch wel eens een ml te veel kan pakken. Zeker als je geen doseerspuitje bij de hand hebt.

Re: Etizolam

wo jun 26, 2013 9:29 am

Als je onder invloed gaat bijdoseren en weinig tot geen ervaring met GHB hebt, lijkt het me idd veiliger om voorzichtig te zijn :P

Re: Etizolam

wo jul 10, 2013 6:04 pm

Zow..
heb dit ook mogen uit proberen.

kreeg 2 2mg pellets binnen laatst en mn nieuwsgierigheid was niet te onderdrukken.
Diezelfde avond maar s geprobeerd. eerst n halve gedropt om te kijken hoe k hier op reageer.
voelde wel "iets" maar was niet zo spannend.. na zo'n 3kw 't andere halfje.
na kortse tijd voel ik wel verschil.. het praten gaat wat met n dubbele tong en typen op de pc gaat wat moeizamer.
maak taalfouten, zet woorden neer die ik dacht maar niet relevant waren, en het corrigeren vond ik niet nodig.. boeide me niet echt zo.

k moest pisse.. en t naat de plee lopen ging alsof k wat gedronken had.. wat slappe benen, coördinatie klopte niet helemaal en was wat lacherig omdat k t wel grappig vond :grin:
nog heel ff anchter de pc gehangen en t werd tijd om te slapen.
'k ging naar mn slaapkamer om om te kleden en werd met kleer en al 8u later weer wakker :hulde: :lol: WTF hahaha ... dat laatste stuk kan k me dan ook niet herinneren .
lol

leuk spul.. zeker als je bang bent voor plafond-dienst na wat gesnuif of geslik in t weekend, denk k dat dit wel de oplossing is. maar mis wel wat euforie en gekkigheid die GHB bijvoorbeeld heeft.
Daar zoek k nou eens n RC voor en ben bang dat die er (nog) niet is .

ik heb er nog eentje nu en ga k denk s met wat 2ci proberen.
2ci vind k namelijk soms echt niet leuk vanwege de bodyload en geforceerde gedachtes dus denk wel dat dit n goede kandidaat is om dat wat af te vlakken

Re: Etizolam

wo jul 10, 2013 6:50 pm

Ik denk dat Etizolam de visuals ed ook afneemt maar ben hier niet zeker van... Vast wel een paar ervaringsdeskundigen die dat beter kunnen toelichten.

Re: Etizolam

wo jul 10, 2013 7:20 pm

Ivo schreef:Als je onder invloed gaat bijdoseren en weinig tot geen ervaring met GHB hebt, lijkt het me idd veiliger om voorzichtig te zijn :P


Zelfs met ruime ervaring met beide is g en etizolam toch een riskante combo.
Ik had om 21:00 3 ml g op en had om 22:15 1.5 mg etizolam gepakt. Ik dacht nog lekker
even naar het vrouwelijke schoon te kijken op het internet, en zodra ik hem op voelde komen naar me bed toe te gaan. Toen werd ik om 04:00 wakker met een slappe piemel in mijn hand. :#:
Plaats een reactie