Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Etizolam

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Etizolam

Berichtdoor Enya » di aug 27, 2013 1:09 pm

Het is heerlijk spul.
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor User202 » wo aug 28, 2013 10:36 pm

net weer s n halve rode op.
tijd geleden :grin:
Done: MDMA , Methylone, Amfetamine, Coke, Alcohol, GHB, Ethylphenidaat, Paddo's, 2c-i, LSA zaad, Etizolam, 4FA,2FA, 6APB
To Do 2c-b(ligt klaar!), Keta, Methoxetamine
User202
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: vr jul 05, 2013 12:00 am

Re: Etizolam

Berichtdoor knetterspetter » do aug 29, 2013 7:00 pm

gevaarlijk spul dit, heb op een binge evht stupid shit gedaan. zwaar onder invloed gewoon gaan werken enzo....
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Die_egte_papi » do aug 29, 2013 7:04 pm

Hebben jullie ook dat jullie op dit spul echt heerlijk kunnen poepen? Ik heb namelijk last van aambeien die heel snel gaan ontsteken, waardoor het regelmatig voelt alsof je van die gebroken woestijnaarde eruit aan het bevallen bent. Op etizolam echter krijg ik zo'n relaxte sensatie in mijn bruine anjer, waardoor ik half klaarkom als ik het eruit aan het persen ben. Tegenwoordig ga ik me de dag van te voren helemaal volvreten bij de chinees, om vervolgens 2 mg etizolam te nemen en een halve strip laxeermiddelen.

Ik heb al 2 dagen werk gemist door deze avonturen en ik ben bang dat ik mezelf in de toekomst ook niet zal kunnen beheersen. Nou weet ik dat dit vrij vaak voorkomt, dus vraag ik hier of anderen ervaringen hebben met dit probleem. Ik ben serieus professionele hulp aan het overwegen, maar hoe pak je zoiets aan? Gewoon de huisarts bellen?
Coke gebruiken is eigenlijk net zoiets als een aap wurgen in de dierentuin. Eigenlijk ben je KaKa stoer maar anderen zijn daar jaloers op dus gaan ze maar zeiken.
Avatar gebruiker
Die_egte_papi
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: do aug 29, 2013 6:28 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » do aug 29, 2013 7:11 pm

Die_egte_papi schreef:Hebben jullie ook dat jullie op dit spul echt heerlijk kunnen poepen? Ik heb namelijk last van aambeien die heel snel gaan ontsteken, waardoor het regelmatig voelt alsof je van die gebroken woestijnaarde eruit aan het bevallen bent. Op etizolam echter krijg ik zo'n relaxte sensatie in mijn bruine anjer, waardoor ik half klaarkom als ik het eruit aan het persen ben. Tegenwoordig ga ik me de dag van te voren helemaal volvreten bij de chinees, om vervolgens 2 mg etizolam te nemen en een halve strip laxeermiddelen.

Ik heb al 2 dagen werk gemist door deze avonturen en ik ben bang dat ik mezelf in de toekomst ook niet zal kunnen beheersen. Nou weet ik dat dit vrij vaak voorkomt, dus vraag ik hier of anderen ervaringen hebben met dit probleem. Ik ben serieus professionele hulp aan het overwegen, maar hoe pak je zoiets aan? Gewoon de huisarts bellen?


Beter blijf jij op dit forum (wollah). Ik vind je schrijfstijl wel vermakelijk. :love:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor velvetunder » za aug 31, 2013 6:23 pm

vind het een fijn goedje na een periode van stress en om er een keer goed op te slapen, maar aan de andere kant vind ik het maar naar spul poos terug wou ik testen hoever ik kon gaan zonder zeg maar de bekende blackout te krijgen, nou ik kan mij tot de dag van vandaag niet herrineren wat ik die avond allemaal heb gedaan.

heb toen ik out ben gegaan blijkbaar een extra strip leeggegeten en de lege strip ook nog eens netjes weggegooid :). black out is begonnen in mijn woonkamer, maar werd wakker in mijn slaapkamer met mijn kleren nog aan, de lichten overal aan. blijkbaar het erotiek pakket geactiveerd bij ziggo en weet ik veel nog wat meer, kwam er dagen later achter dat ik een compleet album van pink floyd heb geluisterd.

vind het erg beangstigend wat zo'n goedje kan doen en erg dom van mijn zelf want wist wat kon gebeuren.
daarintegen werkt het wel erg goed als je bad gaat op het een of ander, dat dan wel weer.
Avatar gebruiker
velvetunder
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 37
Geregistreerd: za aug 24, 2013 8:20 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Chevy » zo sep 01, 2013 2:59 am

Godver ik had hier een heel verhaal getypt,duw ik op bevestig, valt mijn internetverbinding weg en ben ik alles kwijt... En op dit moment ben ik niet echt nuchter dus weet ik niet meer exact wat er in stond :P

Weet wel dat ik zei dat ik de berichten van vorige week niet eens meer herinnerde, terwijl ik op dat moment wel het gevoel had alsof ik precies wist waar ik mee bezig was, en de berichten vrij normaal waren, alhoewel ik me wel realiseerde dat ze vaak erg lang waren. Totdat ik de dag erna op dit forum kijk of in mijn telefoon kijk en zie dat wat ik allemaal had geschreven stuk voor stuk lange vage berichten waren,alsof ik gewoon schreef op dat moment wat ik dacht, zonder filters ertussen.

En dat alcohol volgens mij het effect van etizolam, zeker in combinatie met wiet+AM-2201, het echt een stuk meer recreatief maakte. Eerst deed ik altijd zonder alcohol, en nam ik bijv. 3mg etizolam na de 3MMC ofzo. Dat werkte recreatief, maar verder niet echt heel bijzonder. Tegenwoordig als ik wat alcohol neem (3~5 glazen) hoef ik maar veel minder etizolam (3kwart van 1mg pilletje), dan voelt het veel chiller aan dan zonder alcohol en een hogere dosis. En dan een jointje met wiet en AM2201 er in zorgt ervoor dat je helemaal wegzakt in dat gevoel, en je eigenlijk continu in slaap dreigt te vallen. Maar als je dat niet laat gebeuren heb je daar tussenin gewoon een zwaar relaxed gevoel, en je slaapt ook heerlijk zodra je in bed gaat liggen en je gewoon laat gaan,zeker met een lachgasballonnetje erbij in bed! Je maakt het einde niet eens mee want dan ben je al gelanceerd naar dromenland, echt vrijwel instantly.

Maar zo te merken is dit toch weer een aardig lang bericht geworden, dus volgens mij heb ik me het overgrote deel van het vorige bericht toch wel herinnerd :P Ik ga me nu lekker een ballonnetje nemen, en vanavond nog een etizolam, hopelijk tref ik morgen niet weer vage berichten aan waar ik amper wat van weet haha.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Chevy » zo sep 01, 2013 4:54 am

De etizolam (3kwart pilletje weer) is binnen, en naast mijn kussen in bed ligt een klein jointje met wiet+AM-2201 te wachten, en 2 lachgaspatroontjes met een ballonnetje (en een cracker erbij uiteraard :P ) te wachten. Dus ik ga eens lekker wegdromen in bed! Later allemaal, dit word weer lekker spacen naar dromenland :P
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Bonke » zo sep 01, 2013 5:20 pm

Chevy ging hard, Chevy ging lekker :beer: :lol:
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: Etizolam

Berichtdoor Chevy » ma sep 02, 2013 11:17 pm

Bonke schreef:Chevy ging hard, Chevy ging lekker :beer: :lol:


Chevy's gaan altijd hard :rock: :beer:
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor YYY » zo sep 08, 2013 1:06 am

Iemand enig idee wat de wetgeving rond dit spul in Europa is? Ik wil het graag gebruiken om mijn busreis van Nederland naar Frankrijk wat aangenamer te maken (en dan ook de terugweg).
Avatar gebruiker
YYY
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: za nov 24, 2012 7:47 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor YYY » do sep 12, 2013 1:31 pm

Ik denk dat de bovenstaande vraag wat lastig te beantwoorden is, ik ga het risico dan ook niet lopen.

Ik lees overigens veel over etizolam icm alcohol. Veel verhalen over mensen waarbij het fout gaat, met soms de dood als gevolg. Ik heb vrijwel geen tolerantie voor dit spul en ben van plan om een stuk of 4 biertjes te drinken en ongeveer anderhalf uur later 1mg etizolam te nemen. Is dit onverstandig?

1mg is een vrij lage dosis. 4 bier ook. Toch kan ik me voorstellen dat het problemen geeft. (ik wil lekker slapen, maar niet helemaal naar de kloten gaan oid.) Ik kan natuurlijk ook een halve pil van 1mg proberen. Wat denken jullie?
Avatar gebruiker
YYY
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: za nov 24, 2012 7:47 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » do sep 12, 2013 3:01 pm

Dat zal vrijwel geen problemen geven. Doodgaan aan alcohol icm etizolam lijkt me vrij moeilijk, dan moet je echt je best gaan doen. Al zou je dronken zijn en je neemt 1mg etizolam dan zal er nog niks extreems gebeuren naast het feit dat het de alcohol flink versterkt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Einstein » do sep 12, 2013 3:24 pm

Dat weet ik nog zo niet, als je echt dronken bent zou het best gevaarlijk kunnen zijn.
Van 4 biertjes en een etizolam zal je wel een stuk wauser worden dan van alleen 4 biertjes :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » do sep 12, 2013 4:05 pm

Oké, misschien vertel ik het wat te luchtig. Toch hoor ik verhalen van mensen die op één dag >10mg etizolam op hebben en daarbij nog flink drinken. Ik bedoel eigenlijk ook alleen maar te zeggen dat de combinatie best kan zolang je het niet te gek maakt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor AgeOfLove » do sep 12, 2013 7:47 pm

YYY schreef:1mg is een vrij lage dosis. 4 bier ook. Toch kan ik me voorstellen dat het problemen geeft. (ik wil lekker slapen, maar niet helemaal naar de kloten gaan oid.) Ik kan natuurlijk ook een halve pil van 1mg proberen. Wat denken jullie?


Ik kan maar spreken uit eigen ondervinding maar hiervan ga je zeker niet slecht gaan. Ik ben redelijk gevoelig aan etizolam en na 4 pintjes en 1gr ga ik zeker in slaap dommelen.
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Etizolam

Berichtdoor Maanvos » vr sep 13, 2013 1:20 am

Hmzz moet je hierbij drinken perse voor het lekkere effect?
Ik vind het tot nog toe beetje tegenvallen, ik heb best zware tolerantie voor gewone benzo's, mis toch een beetje de zware boddy load,het versuffend effect lichamelijk zeg maar.
Hoewel het wel chil is ik voel vanaf 3 mg pas een beetje wat, en krijg het trouwens enorm heet van die 80zolammetjes.
Van het weekend ga ik is 4 mg in een keer droppen kijken wat dat doet.
En eventueel 2 mg en 1 a pilsjes proberen.

Ik Word er eerder drukjes van in mijn hoofd, beetje euforisch wel,echt zin om van alles te gaan ondernemen, maar zeker niet tam/lam.
Zou het te maken hebben met mijn benzo tolerantie?

Heb wel van meer benzo"s dat ik erg ga zweten of het warm krijg ervan, maar bij dit krijg het stuk heter als als bij de gangbare benzo's, herkend iemand dat?

Gr Frog *kwaak*
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor progressive » ma sep 16, 2013 11:47 am

Nu stuk of 4 keer etizolam op. 4mg, 1mg, 3mg en 4mg. De 4mg ga ik enorm van slapen, zo'n 18 uur.

Nooit warm, niet zweten ofzoiets als je beschrijft maanvos. Wel een ontspannen gevoel.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » ma sep 16, 2013 12:26 pm

progressive schreef:Nu stuk of 4 keer etizolam op. 4mg, 1mg, 3mg en 4mg. De 4mg ga ik enorm van slapen, zo'n 18 uur.


Toen ik eens 6mg ophad sliep ik 30 uur, dus hier kan ik me zeker in vinden. Ik vraag me altijd af hoe lang de mensen slapen die >10mg etizolam nemen. Ik zou denk ik 2 dagen slapen.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor YYY » ma sep 16, 2013 7:28 pm

Ik merkte er uiteindelijk vrij weinig van. Een paar biertjes en 1mg etizolam vond ik niet heel spectaculair. Maar goed, better safe than sorry.
Avatar gebruiker
YYY
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: za nov 24, 2012 7:47 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor progressive » di sep 17, 2013 8:03 pm

King schreef:
progressive schreef:Nu stuk of 4 keer etizolam op. 4mg, 1mg, 3mg en 4mg. De 4mg ga ik enorm van slapen, zo'n 18 uur.


Toen ik eens 6mg ophad sliep ik 30 uur, dus hier kan ik me zeker in vinden. Ik vraag me altijd af hoe lang de mensen slapen die >10mg etizolam nemen. Ik zou denk ik 2 dagen slapen.


Ik was trouwens al heel de week een soort van ziek. Telkens als ik me inspande voelde ik me grieperig. Toen ik die Etizolam pakte was het na 1.5 uur helemaal weg. Vervolgens ben ik gaan slapen en werd (achteraf uitgerekend) 26 uur later wakker,... helemaal beter. Ik ben tussendoor 1 keer een kwartiertje uit bed geweest om even naar de wc te gaan en wat water te drinken. Om te voorkomen dat ik de hele nacht wakker zou blijven, gelijk weer terug in bed gegaan en doorgeslapen. Achteraf gezien heb ik iets van 4.4 mg op.

De volgende keer als ik even ziek ben, dan neem ik denk ik dit spul weer. Volgens mij rust je lichaam er enorm van uit.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » wo sep 18, 2013 2:20 am

Ja ik moet ook wel zeggen. Ik voelde me toen de afgelopen dagen ook niet 100%. Maar na 30 uur slapen weer te ontwaken voelde ik me helemaal fris en gezond, voelde me echt super eerlijk gezegd!
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor AgeOfLove » wo sep 18, 2013 11:05 pm

progressive schreef:
De volgende keer als ik even ziek ben, dan neem ik denk ik dit spul weer. Volgens mij rust je lichaam er enorm van uit.


Laat eens weten of je de dagen nadien een soort dipje hebt? De dag na Etizolam ben ik vol energie en kan ik alles aan. Maar dag erna of 2 dagen erna krijg ik toch zo een benauwd gevoel aan de borstkas, beetje gejaagd gevoel.
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Etizolam

Berichtdoor Maanvos » do sep 19, 2013 12:48 am

Laatst 6 miligram op en een flesje Sake, en ubersheef was ik zeer zeker niet, wel lekker zorgeloos, maar verre van blackouts af of al te veel waggelend lopen, dubbele tong, etc was er niet bij.
Ik vind het toch wel beetje tegenvallen,ik mis gewoon het lichamelijke spierverslappende effect van echte benzo's te veel.
Maar goed voor nu was ik er even mee gered, en geef het middel een 6je voor recreatieve waarde.
Kan er wel weer erg lekker op slapen dat dan weer wel.
De rebound- terugkeren van angsten, onrust etc etc- vind ik best vies bij dit middel, heeft met name te maken met de imo vrij korte werkingsduur in tegenstelling tot bijvoorbeeld Diazepam, wat lekker kalm aan uitwerkt- beetje nawerkt.
*frogpost*
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Vant-Hoekie » di sep 24, 2013 8:08 am

spul is echt ongelooflijk, iedereen is helemaal gek geworden!!
Ik slaap nooit lang op etizolam ik wordt altijd al na 7 uur wakker en dat was al bij mijn eerste keer dat ik etizolam gebruikte als slaappil. En ik werd altijd bijzonder uitgerust en zorgeloos wakker! zelfs na 12 mg binnen 2 uur tijd sliep ik niet langer dan 7 uur ofzo. Spul werkt volgens mij niet veel langer als je een hogere dosis neemt, wel intenser.
Geluk is een goede gezondheid en een slecht geheugen
Avatar gebruiker
Vant-Hoekie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma aug 01, 2011 5:15 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » di sep 24, 2013 3:37 pm

Vant-Hoekie schreef:spul is echt ongelooflijk, iedereen is helemaal gek geworden!!
Ik slaap nooit lang op etizolam ik wordt altijd al na 7 uur wakker en dat was al bij mijn eerste keer dat ik etizolam gebruikte als slaappil. En ik werd altijd bijzonder uitgerust en zorgeloos wakker! zelfs na 12 mg binnen 2 uur tijd sliep ik niet langer dan 7 uur ofzo. Spul werkt volgens mij niet veel langer als je een hogere dosis neemt, wel intenser.


Ik slaap normaal zonder etizolam al langer dan 7 uur als het kan. Laat staan met etizolam. Daarnaast lijkt 12mg me bijzonder veel, lijkt me sterk dat je dan goede etizolam hebt gekocht.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor progressive » wo sep 25, 2013 10:09 pm

Klinkt inderdaad niet okay. Overigens neem ik vrijwel nooit etizolam en heb nog nooit slaappillen en benzo's op.

Ik heb het zelf in poedervorm en weeg het zelf netjes op de 0.1mg nauwkeurig af. Ik dacht dat het in eerste instantie niet meer werkte (wat lucht in het potje, wel in de koelkast en afgesloten tegen licht). Na die lange slaap is het helemaal duidelijk dat het nog werkt.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Maanvos » do sep 26, 2013 12:11 pm

Heb nu rood/roze binnen a 2mg, deze zijn niet te bereken met mijn hand, die dingen zijn verneukt klein- net als de blauwe 1 mg variant- maar deze krijg ik niet door.
Nochtans zijn mijn handen, en vingers zeker niet slap.
Meer mensen met dit probleem problemen van de breuklijn bij 80'szolametjes?
Zelfs met een flink mes die redelijk scherp is, breken ze niet oke op de breuklijn, :conf:
*frogpost*
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Multitude » do sep 26, 2013 1:25 pm

Maanvos schreef:Heb nu rood/roze binnen a 2mg, deze zijn niet te bereken met mijn hand, die dingen zijn verneukt klein- net als de blauwe 1 mg variant- maar deze krijg ik niet door.
Nochtans zijn mijn handen, en vingers zeker niet slap.
Meer mensen met dit probleem problemen van de breuklijn bij 80'szolametjes?
Zelfs met een flink mes die redelijk scherp is, breken ze niet oke op de breuklijn, :conf:
*frogpost*

Die heb ik ook gehad. Uiteindelijk heb ik er 1 gecrusht en daarvan de helft genomen. En toen de andere helft. En de rest was geen probleem meer want uiteindelijk heb ik ze allemaal in 2 dagen weggebinged :#:
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Dopamientje » do sep 26, 2013 5:31 pm

Je kan ze makkelijk door midden knippen met een nagelclipper.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron