Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Etizolam

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Etizolam

Berichtdoor YYY » ma sep 16, 2013 7:28 pm

Ik merkte er uiteindelijk vrij weinig van. Een paar biertjes en 1mg etizolam vond ik niet heel spectaculair. Maar goed, better safe than sorry.
Avatar gebruiker
YYY
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: za nov 24, 2012 7:47 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor progressive » di sep 17, 2013 8:03 pm

King schreef:
progressive schreef:Nu stuk of 4 keer etizolam op. 4mg, 1mg, 3mg en 4mg. De 4mg ga ik enorm van slapen, zo'n 18 uur.


Toen ik eens 6mg ophad sliep ik 30 uur, dus hier kan ik me zeker in vinden. Ik vraag me altijd af hoe lang de mensen slapen die >10mg etizolam nemen. Ik zou denk ik 2 dagen slapen.


Ik was trouwens al heel de week een soort van ziek. Telkens als ik me inspande voelde ik me grieperig. Toen ik die Etizolam pakte was het na 1.5 uur helemaal weg. Vervolgens ben ik gaan slapen en werd (achteraf uitgerekend) 26 uur later wakker,... helemaal beter. Ik ben tussendoor 1 keer een kwartiertje uit bed geweest om even naar de wc te gaan en wat water te drinken. Om te voorkomen dat ik de hele nacht wakker zou blijven, gelijk weer terug in bed gegaan en doorgeslapen. Achteraf gezien heb ik iets van 4.4 mg op.

De volgende keer als ik even ziek ben, dan neem ik denk ik dit spul weer. Volgens mij rust je lichaam er enorm van uit.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » wo sep 18, 2013 2:20 am

Ja ik moet ook wel zeggen. Ik voelde me toen de afgelopen dagen ook niet 100%. Maar na 30 uur slapen weer te ontwaken voelde ik me helemaal fris en gezond, voelde me echt super eerlijk gezegd!
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor AgeOfLove » wo sep 18, 2013 11:05 pm

progressive schreef:
De volgende keer als ik even ziek ben, dan neem ik denk ik dit spul weer. Volgens mij rust je lichaam er enorm van uit.


Laat eens weten of je de dagen nadien een soort dipje hebt? De dag na Etizolam ben ik vol energie en kan ik alles aan. Maar dag erna of 2 dagen erna krijg ik toch zo een benauwd gevoel aan de borstkas, beetje gejaagd gevoel.
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Etizolam

Berichtdoor Maanvos » do sep 19, 2013 12:48 am

Laatst 6 miligram op en een flesje Sake, en ubersheef was ik zeer zeker niet, wel lekker zorgeloos, maar verre van blackouts af of al te veel waggelend lopen, dubbele tong, etc was er niet bij.
Ik vind het toch wel beetje tegenvallen,ik mis gewoon het lichamelijke spierverslappende effect van echte benzo's te veel.
Maar goed voor nu was ik er even mee gered, en geef het middel een 6je voor recreatieve waarde.
Kan er wel weer erg lekker op slapen dat dan weer wel.
De rebound- terugkeren van angsten, onrust etc etc- vind ik best vies bij dit middel, heeft met name te maken met de imo vrij korte werkingsduur in tegenstelling tot bijvoorbeeld Diazepam, wat lekker kalm aan uitwerkt- beetje nawerkt.
*frogpost*
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Vant-Hoekie » di sep 24, 2013 8:08 am

spul is echt ongelooflijk, iedereen is helemaal gek geworden!!
Ik slaap nooit lang op etizolam ik wordt altijd al na 7 uur wakker en dat was al bij mijn eerste keer dat ik etizolam gebruikte als slaappil. En ik werd altijd bijzonder uitgerust en zorgeloos wakker! zelfs na 12 mg binnen 2 uur tijd sliep ik niet langer dan 7 uur ofzo. Spul werkt volgens mij niet veel langer als je een hogere dosis neemt, wel intenser.
Geluk is een goede gezondheid en een slecht geheugen
Avatar gebruiker
Vant-Hoekie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma aug 01, 2011 5:15 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » di sep 24, 2013 3:37 pm

Vant-Hoekie schreef:spul is echt ongelooflijk, iedereen is helemaal gek geworden!!
Ik slaap nooit lang op etizolam ik wordt altijd al na 7 uur wakker en dat was al bij mijn eerste keer dat ik etizolam gebruikte als slaappil. En ik werd altijd bijzonder uitgerust en zorgeloos wakker! zelfs na 12 mg binnen 2 uur tijd sliep ik niet langer dan 7 uur ofzo. Spul werkt volgens mij niet veel langer als je een hogere dosis neemt, wel intenser.


Ik slaap normaal zonder etizolam al langer dan 7 uur als het kan. Laat staan met etizolam. Daarnaast lijkt 12mg me bijzonder veel, lijkt me sterk dat je dan goede etizolam hebt gekocht.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor progressive » wo sep 25, 2013 10:09 pm

Klinkt inderdaad niet okay. Overigens neem ik vrijwel nooit etizolam en heb nog nooit slaappillen en benzo's op.

Ik heb het zelf in poedervorm en weeg het zelf netjes op de 0.1mg nauwkeurig af. Ik dacht dat het in eerste instantie niet meer werkte (wat lucht in het potje, wel in de koelkast en afgesloten tegen licht). Na die lange slaap is het helemaal duidelijk dat het nog werkt.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Maanvos » do sep 26, 2013 12:11 pm

Heb nu rood/roze binnen a 2mg, deze zijn niet te bereken met mijn hand, die dingen zijn verneukt klein- net als de blauwe 1 mg variant- maar deze krijg ik niet door.
Nochtans zijn mijn handen, en vingers zeker niet slap.
Meer mensen met dit probleem problemen van de breuklijn bij 80'szolametjes?
Zelfs met een flink mes die redelijk scherp is, breken ze niet oke op de breuklijn, :conf:
*frogpost*
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Multitude » do sep 26, 2013 1:25 pm

Maanvos schreef:Heb nu rood/roze binnen a 2mg, deze zijn niet te bereken met mijn hand, die dingen zijn verneukt klein- net als de blauwe 1 mg variant- maar deze krijg ik niet door.
Nochtans zijn mijn handen, en vingers zeker niet slap.
Meer mensen met dit probleem problemen van de breuklijn bij 80'szolametjes?
Zelfs met een flink mes die redelijk scherp is, breken ze niet oke op de breuklijn, :conf:
*frogpost*

Die heb ik ook gehad. Uiteindelijk heb ik er 1 gecrusht en daarvan de helft genomen. En toen de andere helft. En de rest was geen probleem meer want uiteindelijk heb ik ze allemaal in 2 dagen weggebinged :#:
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Dopamientje » do sep 26, 2013 5:31 pm

Je kan ze makkelijk door midden knippen met een nagelclipper.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Etizolam

Berichtdoor Maanvos » za sep 28, 2013 11:44 am

Dopamientje schreef:Je kan ze makkelijk door midden knippen met een nagelclipper.

Thnx werkt redelijk tot goed :hulde:
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor progressive » ma sep 30, 2013 12:56 am

Ik heb hier zo'n tabletten cutter van de apotheek. Kost 2,50 euro. Speciaal voor gemaakt. Wie weet heb je er iets aan.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Chevy » zo okt 06, 2013 5:33 am

Etizolam blijft een chill stofje vind ik, maar dat hadden jullie vast wel al in de gaten na sommige etizowasted posts haha.
Ik gebruik ongeveer 1x 0.75~1.25mg etizolam (3kwart/1 en een kwart 1mg pilletje) per week. Is dat eigenlijk schadelijk/wekt het tolerantie op? (ik weet dat beide niet noodzakelijk met elkaar verbonden zijn, maar vind beide vragen belangrijk, waarom ik het dan niet als 2 verschillende vragen stel weet ik ook niet, dit is meer typewerk maarja...)

Van tolerantie merk ik iig helemaal niks, het effect blijft heerlijk met een aantal glazen alcohol en altijd even sterk, en daarna een jointje met AM-2201 en wiet roken in bed zorgt voor een helemaaaaal chill effect, dan droom je in paar tellen weg in dromenland en word je 8 uur later ofzo zeer uitgerust wakker. Vind dat super chill om dat 1 dag in de week te doen.

Maar ben verder niet heel erg thuis in benzo(achtige, gezien dit geen benzo is eigenlijk), dus vandaar deze vragen.

Rare is dat ik normaal volgens mij het antwoord wel weet maar door de etizolam van net niet meer even haha, dus vraag ik het maar ff op het forum :P Lekker vage shit allemaal :D enjoy het weekend allemaal! :D
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Maanvos » do okt 24, 2013 2:23 pm

Hey ik een vraag met betrekking tot de sterkte van Etizolam.
Binnenkort ga ik afbouwen, en mijn (verslavings-)arts beweert dat 4 mg Etizolam gelijk is aan 15 mg Diazepam.
Terwijl ik bijna overal lees dat 1 mg Etizolam ongeveer gelijk is aan 10 mg Diazepam.
Maar de arts zegt dus dat absoluut niet het geval is :conf:
ik heb ergens ook niet het idee dat 1 mg Etizolam niet gelijk staat aan 10 diazepam, maar hoe de arts het beschrijft vindt ik het wel erg laag ,en waar baseren al die anderen mensen zich dan op?

Ik denk overingens dat de Arts de langere werkingsduur van Diazepam ook meerekende, en vandaar lager uitkomt, dat ga ik hem nog vragen.
Ik heb de arts even vlug gesproken eerder vandaag, en kon niet te moeilijk gaan doen ivb met situatie en hij had haast.
Volgende keer zal ik het hem nog is voorleggen, en hoop dat hij het mij goed kan uitleggen.

Hoe ervaren/ verhouden jullie 1 mg Etizolam ten opzichte van Diazepam?
*frogpost*
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor kevinoow » ma okt 28, 2013 7:08 pm

tijd om maar eens te spacen op etizolam, 1mg eerst. lets goooo :woeh:

Ik verwacht nog niet te veel, maar wil deze keer spacen ipv slapen ... :#:

moet ik trouwens een lege maag hebben?
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Etizolam

Berichtdoor ParadijsVogel » ma okt 28, 2013 7:16 pm

Niet per se nodig om een lege maag te hebben. Overigens ga je niet spacen van 1mg.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Etizolam

Berichtdoor kevinoow » ma okt 28, 2013 7:22 pm

voor ieders wat anders, gister 1mg gevoeld . niks

Edit: 3mg yay lets seee a movie :-D

+0.30 - 4mg :lol:
+0.40 5mg :rock:
+1.00 7mg (bovengrens?) :shock:
+2.00 8mg totaal, muziek alle ander meuk anderw wordt alles anders opgepikt even naar de shop en dan zo weer terugjeesss.

10mg etizolam 1mg pellets so far met 2 spacecakies op
op richting chill setting

15mg etizo op, jointje erbij , i feeel :love:
muziek ietsje anders, alles lekker stonyyyyy

16 mg, ehhh... voel nog niks van de cakies ik denk dat ik een dekentje erbij pak en in bedje rustik men trip cd op laat staan.
*Update 21.56 latah*

19mg, nogsteeds vrij weinig alleen met opstaan vermoeid, bedje in en kijken hoe de trip cd zn werk doet. :kleuter:


Kijken wat het doet en op 25mg stop totaal ermee.

20mg ik stop er voorlopig mee wordt te gek even in bed afwachten en dan gaan wer verder,
euforie, kan ik het nog niet echt noemen, wel chilly 3.0

kom over een uuur met een update.!!!!!!!!!!!!!
Laatst bijgewerkt door kevinoow op ma okt 28, 2013 11:07 pm, in totaal 10 keer bewerkt.
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Etizolam

Berichtdoor kevinoow » ma okt 28, 2013 8:48 pm

ParadijsVogel schreef:Niet per se nodig om een lege maag te hebben. Overigens ga je niet spacen van 1mg.


waarvan wel?
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Etizolam

Berichtdoor Ben » ma okt 28, 2013 8:51 pm

Je gaat niet echt spacen van Etizolam, je kunt wel scheef gaan als je er bij blowt en/of wat drinkt (niet teveel). 2mg, een biertje of 3, evt. een jointje, en je bent goed.
Avatar gebruiker
Ben
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 384
Geregistreerd: zo sep 15, 2013 3:17 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor kevinoow » ma okt 28, 2013 10:58 pm

hoelang duurt dat voor zown cakie om in te breken met een halfvolle maag? uurtje?
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Etizolam

Berichtdoor Ahote » ma okt 28, 2013 11:09 pm

Druks schreef:
kevinoow schreef:hoelang duurt dat voor zown cakie om in te breken met een halfvolle maag? uurtje?


Half uurtje. Op hoeveel zit je nou? Ben benieuwd wat je je morgen nog weet van deze avond :kleuter:


Bij mij toch echt veel langer, zeker meer als uur als ik iets gegeten heb hoor
En veel zal ie zich niet herinneren met zo'n belachelijke dosis etizolam
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Etizolam

Berichtdoor ParadijsVogel » ma okt 28, 2013 11:11 pm

Hij zit nu schijnbaar op 20mg etizolam en 3 spacecakes (dosis onbekend). Denk dat het weer tijd wordt om de ambulancebroeders te gaan bellen.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Einstein » ma okt 28, 2013 11:18 pm

Wat een mafkees :#: :#: :#:
Het risico op een OD is niet zo groot voor benzo's, dus een ambulance is niet per se nodig, maar er is wel een goede kans dat hij de komende paar uur braaf een dutje gaat doen. Zo niet dan kunnen er wel rare dingen gebeuren :woeh: :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Etizolam

Berichtdoor kevinoow » ma okt 28, 2013 11:21 pm

hmmm omg ja jongens ik voelde niks, met etizoalm
wordt nog een mooi droompje geloof me wordt echt geen 112. Oo

Vertel er morgen wel over.... en komop zeg. volgensmij was dit een kut batch.. blue pellets 1mg.
Komt echt wel goed =D
iemand op tinychat?

Xxx
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Etizolam

Berichtdoor Perry » ma okt 28, 2013 11:24 pm

Research chemicals misbruiken. Met spacecake erbij. Slim.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Etizolam

Berichtdoor kevinoow » ma okt 28, 2013 11:25 pm

somebody is making me afraid....
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Etizolam

Berichtdoor kevinoow » ma okt 28, 2013 11:26 pm

niemand op de tiny?
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Etizolam

Berichtdoor Perry » ma okt 28, 2013 11:27 pm

Oh, zoals Einstein zei: Je valt wss gewoon in slaap, maar ik denk dat je nog wel 'n beetje suf en verward bent de volgende dag(en)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Etizolam

Berichtdoor Perry » ma okt 28, 2013 11:28 pm

kevinoow schreef:niemand op de tiny?

Ik wil wel ff op Tiny, maar dan moet jij je cam aan doen, ik wil wel ff zien hoe je oogjes staan :P
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron