Drugskonijntje schreef:Doelde meer op verschil in kwaliteit. De generics van sommige rc sites schijnen soms een heel stuk minder te zijn.
Druks schreef:King schreef:Ja, ik heb al half jaar m'n stroh80 flesje met etizolam staan. Werkt perfect.
Dat was niet helemaal de vraag, volgens mij. Lost 100mg op in 100ml?
King schreef:Slapen op GHB, zonder out te gaan, is voor mij vrijwel onmogelijk.
knetterspetter schreef:Etizolam is echt een wolf in schaapskleren.
1 mg en je voelt niets, 2 mg en je bent ineens 12 uur verder, in slaap gevallen zonder weet van te hebben dat je uberhaupt slaperig werd...
Of je slikt een paar mg en gaat je dagelijkse dingen doen, kom je ineens 'bij' en ben je bij mensen geweest en heb je dingen gedaan die je je totaal niet meer kan herinneren.
King schreef:Ik zit nu even ver vooruit te denken, over mijn komende festivals. Afgelopen 3-daagse festival kon ik echt niet slapen door al het lawaai etc., etizolam lijkt me dus een goede optie voor de volgende keren. Alleen ik houd nogal van m'n GHB op de festivals. Stel ik neem rond 02:00 2mg etizolam om lekker te slapen, hoe laat zou ik dan ongeveer weer GHB kunnen pakken? Slapen op GHB, zonder out te gaan, is voor mij vrijwel onmogelijk.Druks schreef:King schreef:Ja, ik heb al half jaar m'n stroh80 flesje met etizolam staan. Werkt perfect.
Dat was niet helemaal de vraag, volgens mij. Lost 100mg op in 100ml?
En om hier op terug te komen; dat was precies wat ik bedoelde. Ik heb al een half jaar m'n flesje stroh80 staan (100mg/100ml).
Frog schreef:@ hierboven, ik ben geen chemicus, verre van helaas, maar mijn gevoel zegt dat het vrijwel hetzelfde werkt, en dus niet combineren, zoweiso GHB nooit combineren met downers toch?
Moonshine08 schreef:Frog schreef:@ hierboven, ik ben geen chemicus, verre van helaas, maar mijn gevoel zegt dat het vrijwel hetzelfde werkt, en dus niet combineren, zoweiso GHB nooit combineren met downers toch?
Dat is inderdaad de vuistregel. Echter de achterliggende reden ken ik niet echt. Ik begreep later dat vooral de combinatie benzo en ghb niet ok is.
Moonshine08 schreef:Interessante vraag waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben. Ook ik doe geen oog dicht op GHB. Echter weet dat aan de andere kant gewone benzo's en GHB eigenlijk niet samen mogen. Geldt dit ook voor Etizolam?
Drugskonijntje schreef:Met etizolam (i.c.m. alcacohol) vergeet ik altijd het laatste half uur/uur van de avond en de volgende dag vraag ik me altijd af hoe ik in bed ben beland. Gelukkig heb ik een lief huisgenootje dat me altijd naar me bed begeleid en een glaasje water naast me bed zet, maar dat kan ik me nooit meer herrineren.
Iemand die zich hier hier in kan vinden?
Klimtox schreef:King schreef:Dit is een triest gesprek
Niet zo triest als deze opmerking.
Wormenkrabber schreef:Absoluut! Zo vond ik laatst foto's terug van mijzelf bewusteloos in de hal, kreeg ik opeens een boete van NS waarop stond dat ik op amsterdam centraal ben geweest, werd ik wakker terwijl ik al mijn sleutels en passen kwijt was, kom ik dagen later mensen tegen die tegen mij beginnen te lullen terwijl ik ze niet ken en zij mij wel, lees ik berichten terug op facebook en kan ik mij niet herinneren dat ik dat had geschreven, en zo nog meer van soortgelijke voorbeelden.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
King schreef:Klimtox schreef:King schreef:Dit is een triest gesprek
Niet zo triest als deze opmerking.
Nooit zo triest als deze persoon.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten