Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Etizolam

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Etizolam

Berichtdoor Drugskonijntje » do dec 05, 2013 5:18 pm

Doelde meer op verschil in kwaliteit. De generics van sommige rc sites schijnen soms een heel stuk minder te zijn.
Drugskonijntje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 157
Geregistreerd: vr jun 01, 2012 11:19 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Frog » do dec 05, 2013 5:20 pm

Drugskonijntje schreef:Doelde meer op verschil in kwaliteit. De generics van sommige rc sites schijnen soms een heel stuk minder te zijn.

Heb dat verschil ook gemerkt de eerste site die ik probeerde was duidelijk minder sterk als van een andere vendor.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » vr dec 06, 2013 12:45 am

Ik zit nu even ver vooruit te denken, over mijn komende festivals. Afgelopen 3-daagse festival kon ik echt niet slapen door al het lawaai etc., etizolam lijkt me dus een goede optie voor de volgende keren. Alleen ik houd nogal van m'n GHB op de festivals. Stel ik neem rond 02:00 2mg etizolam om lekker te slapen, hoe laat zou ik dan ongeveer weer GHB kunnen pakken? Slapen op GHB, zonder out te gaan, is voor mij vrijwel onmogelijk.

Druks schreef:
King schreef:Ja, ik heb al half jaar m'n stroh80 flesje met etizolam staan. Werkt perfect.

Dat was niet helemaal de vraag, volgens mij. Lost 100mg op in 100ml?

En om hier op terug te komen; dat was precies wat ik bedoelde. Ik heb al een half jaar m'n flesje stroh80 staan (100mg/100ml).
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Italiano » vr dec 06, 2013 10:24 am

King, hoelang duurde dat oplossen bij jou? Heb t bij mij nu enige dagen in een flesje zitten maar bij omkeren en tegen het licht houden heb ik nog steeds het idee wat 'dwarrels' te zien.

Om antwoord te geven op je vraag (zelf namelijk ook al eens gedaan), ik zou wachten tot je wakker wordt (vermoed pas na ca 7 uur?), even aanvoelen hoeveel je nog vd Etizolam voelt en beginnen met wat lagere dosis dan normaal (bij mij halve buis). Etizolam en GHB werken op verschillende GABA receptoren, wat niet wil zeggen dat je niet hoeft op te passen, maar in mijn ervaring gaat t wel goed.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » vr dec 06, 2013 1:47 pm

Bij mij loste het toch wel op binnen een uur volgens mij, veel langer zal het niet geweest zijn. Het zou misschien kunnen dat jou etizolam een kleine onzuiverheid bevat die niet oplost in alcohol. Ik zou zeggen zet het even op de verwarming en wacht nog enkele uren.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Klimtox » vr dec 06, 2013 7:24 pm

King schreef:Slapen op GHB, zonder out te gaan, is voor mij vrijwel onmogelijk.

:conf:
Hoe moet ik dat interpreteren?
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » vr dec 06, 2013 8:15 pm

Dat ik niet kan slapen als ik een normale dosis G op heb. Ik lees vaak dat mensen een dopje nemen om te slapen, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet interpreteren. Bedoelen ze dan slapen als in 'out gaan' of gewoon lekker slapen?

Afgelopen festival lag ik te woelen op m'n matje en kon ik niet slapen. Ik had die dag alleen GHB, wat bier en flink wat wiet op. Toen het onderhand 7 à 8 uur 's ochtends was begon ik in paniek te raken dat ik helemaal niet zou slapen dus goot ik 2 biertjes naar binnen en een uur later 3ml GHB omdat ik nog niet kon slapen. Maar het was allemaal zinloos. Uiteindelijk had ik van 13:00 tot 14:00 even een dutje gedaan. Dit wil ik volgend jaar dus voorkomen.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Drugskonijntje » ma dec 16, 2013 2:46 pm

Wat is een fijne dosering voor een eerste echt goede kennismaking met Etizolam? Ik zat zelf te denken aan 2mg. Het plan is om eerst een tijdje te relaxen om vervolgens heerlijk te gaan slapen. Maar ik weet niet of dit mogelijk is.

Btw; heb 1mg tabletten van het merk Etilaam en heb geen tolerantie voor benzo's en/of andere slaapmedicatie.
Drugskonijntje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 157
Geregistreerd: vr jun 01, 2012 11:19 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Drugskonijntje » ma dec 16, 2013 3:18 pm

Thanks!

Zit er een groot verschil tussen 1mg of 2mg (qua effect)? Of worden alle effecten die je bij 1mg ook al hebt gewoon versterkt?

Misschien een domme vraag, maar is het met 1mg of 2mg nog mogelijk om te ''chillen'' zonder dat je gelijk in slaap valt (bij wijze van)?

Ik ben niet echt bekend met de doseringen van Etizolam, maar ben wel nieuwsgierig naar de verschillende doseringen en de daarbij komende effecten. Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met 5mg of meer? En hoe staat dit in verhouding met 1mg of 2mg?
Drugskonijntje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 157
Geregistreerd: vr jun 01, 2012 11:19 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Drugskonijntje » ma dec 16, 2013 8:09 pm

Bedankt voor de informatie Druks! :)

Ik ga het vanavond uitproberen.
Drugskonijntje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 157
Geregistreerd: vr jun 01, 2012 11:19 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor knetterspetter » di dec 17, 2013 8:46 pm

Etizolam is echt een wolf in schaapskleren.
1 mg en je voelt niets, 2 mg en je bent ineens 12 uur verder, in slaap gevallen zonder weet van te hebben dat je uberhaupt slaperig werd...
Of je slikt een paar mg en gaat je dagelijkse dingen doen, kom je ineens 'bij' en ben je bij mensen geweest en heb je dingen gedaan die je je totaal niet meer kan herinneren.
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » di dec 17, 2013 9:31 pm

knetterspetter schreef:Etizolam is echt een wolf in schaapskleren.
1 mg en je voelt niets, 2 mg en je bent ineens 12 uur verder, in slaap gevallen zonder weet van te hebben dat je uberhaupt slaperig werd...
Of je slikt een paar mg en gaat je dagelijkse dingen doen, kom je ineens 'bij' en ben je bij mensen geweest en heb je dingen gedaan die je je totaal niet meer kan herinneren.


Ik ervaar dit precies zo. Je moet jezelf leren beheersen op etizolam denk ik. Hou het bij een beschaafde dosis anders ga je gekke dingen doen. De eerste keer dat ik etizolam gebruikte begon ik met 1mg op een vrijdagavond rond 12 uur. Ik vond het effect wel lekker en nam 1mg bij. Voordat ik het wist zat er 7mg etizolam, wat 2C-C en wat pep in. Toen was het onderhand 10 uur 's ochtends en besloot ik een ontbijtje te eten en een gesprek te voeren met m'n ouders, gewoon, omdat het kon. Voordat ik aan m'n dagelijkse routine wou beginnen viel ik gelukkig in slaap en werd ik 30 uur later wakker. Ik kan me ook niet meer herinneren dat ik überhaupt in bed ben gaan liggen, want slapen stond toen niet meer op de planning.

Ik heb dit al eens eerder gepost maar ik wil hiermee benadrukken dat het in lage dosissen vrij onschuldig lijkt, maar in hogere dosissen (>4mg zonder tolerantie) maak je erg snel domme beslissingen zonder dat je het door hebt. Daarnaast blijkt achteraf dat je er vrijwel niks meer van kan herinneren.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » wo dec 18, 2013 9:25 pm

Mensen zoals jij zouden daarom ook gecastreert moeten worden
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Moonshine08 » wo dec 18, 2013 10:17 pm

King schreef:Ik zit nu even ver vooruit te denken, over mijn komende festivals. Afgelopen 3-daagse festival kon ik echt niet slapen door al het lawaai etc., etizolam lijkt me dus een goede optie voor de volgende keren. Alleen ik houd nogal van m'n GHB op de festivals. Stel ik neem rond 02:00 2mg etizolam om lekker te slapen, hoe laat zou ik dan ongeveer weer GHB kunnen pakken? Slapen op GHB, zonder out te gaan, is voor mij vrijwel onmogelijk.

Druks schreef:
King schreef:Ja, ik heb al half jaar m'n stroh80 flesje met etizolam staan. Werkt perfect.

Dat was niet helemaal de vraag, volgens mij. Lost 100mg op in 100ml?

En om hier op terug te komen; dat was precies wat ik bedoelde. Ik heb al een half jaar m'n flesje stroh80 staan (100mg/100ml).


Interessante vraag waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben. Ook ik doe geen oog dicht op GHB. Echter weet dat aan de andere kant gewone benzo's en GHB eigenlijk niet samen mogen. Geldt dit ook voor Etizolam?
Avatar gebruiker
Moonshine08
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: wo dec 18, 2013 7:10 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Frog » wo dec 18, 2013 10:31 pm

@ hierboven, ik ben geen chemicus, verre van helaas, maar mijn gevoel zegt dat het vrijwel hetzelfde werkt, en dus niet combineren, zoweiso GHB nooit combineren met downers toch?
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Moonshine08 » wo dec 18, 2013 11:09 pm

Frog schreef:@ hierboven, ik ben geen chemicus, verre van helaas, maar mijn gevoel zegt dat het vrijwel hetzelfde werkt, en dus niet combineren, zoweiso GHB nooit combineren met downers toch?


Dat is inderdaad de vuistregel. Echter de achterliggende reden ken ik niet echt. Ik begreep later dat vooral de combinatie benzo en ghb niet ok is.
Avatar gebruiker
Moonshine08
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: wo dec 18, 2013 7:10 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Frog » wo dec 18, 2013 11:15 pm

Moonshine08 schreef:
Frog schreef:@ hierboven, ik ben geen chemicus, verre van helaas, maar mijn gevoel zegt dat het vrijwel hetzelfde werkt, en dus niet combineren, zoweiso GHB nooit combineren met downers toch?


Dat is inderdaad de vuistregel. Echter de achterliggende reden ken ik niet echt. Ik begreep later dat vooral de combinatie benzo en ghb niet ok is.

Etizolam (marketed under the brand name Etilaam, Etizest, Etizola, Sedekopan, Pasaden or Depas) is a benzodiazepine analog.[1] The etizolam molecule differs from a benzodiazepine in that the benzene ring has been replaced by a thiophene ring, making the drug a thienodiazepine.[2] It possesses amnesic, anxiolytic, anticonvulsant, hypnotic, sedative and skeletal muscle relaxant properties.[3]

Dat heb ik even van wiki gehaald, het verschil zit hem echt in die ene ring, maar ik heb dus niet genoeg kennis om te zeggen of dat veel of weinig verschil maakt, maar mijn gevoel zegt dus niet.

Iemand met kennis van chemie kan je hier op het forum vast meer over vertellen.
succes
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » wo dec 18, 2013 11:55 pm

Moonshine08 schreef:Interessante vraag waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben. Ook ik doe geen oog dicht op GHB. Echter weet dat aan de andere kant gewone benzo's en GHB eigenlijk niet samen mogen. Geldt dit ook voor Etizolam?


Dat geld zeker ook voor etizolam! Etizolam is naar mijn weten ongeveer even sterk als iedere andere normale benzo. Daarnaast moet je GHB gewoon met geen enkele downer combineren.

edit: Ik dacht ff iedereen voor te zijn...
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Drugskonijntje » do jan 09, 2014 11:33 pm

Met etizolam (i.c.m. alcacohol) vergeet ik altijd het laatste half uur/uur van de avond en de volgende dag vraag ik me altijd af hoe ik in bed ben beland. Gelukkig heb ik een lief huisgenootje dat me altijd naar me bed begeleid en een glaasje water naast me bed zet, maar dat kan ik me nooit meer herrineren.

Iemand die zich hier hier in kan vinden? :P
Drugskonijntje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 157
Geregistreerd: vr jun 01, 2012 11:19 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Ben » do jan 09, 2014 11:41 pm

Maar je hebt wel een fijne tijd gehad, toch?
Avatar gebruiker
Ben
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 384
Geregistreerd: zo sep 15, 2013 3:17 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Frog » do jan 09, 2014 11:46 pm

Drugskonijntje schreef:Met etizolam (i.c.m. alcacohol) vergeet ik altijd het laatste half uur/uur van de avond en de volgende dag vraag ik me altijd af hoe ik in bed ben beland. Gelukkig heb ik een lief huisgenootje dat me altijd naar me bed begeleid en een glaasje water naast me bed zet, maar dat kan ik me nooit meer herrineren.

Iemand die zich hier hier in kan vinden? :P

Geld voor meer/ de meeste benzo's en benzo achtige wel denk ik.
Persoonlijk vond ik Lorazepam heel erg met geheugengaten.
Wil niet te veel oftopic gaan maar zolpidemtartraat, of vaak gewoon Zolpidem genoemd (Stilnockt is de merknaam) in wat hogere doseringen is helemaal vaag, zie dat topic/ of google maar is erover, mensen die de gekste dingen van dat spul.

Etizolam heb ik geen ervaring mee in combinatie met alcohol.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Ben » do jan 09, 2014 11:49 pm

haha, zelfde hier. al heb ik eerder domme dingen gedaan op zolpidem!
Avatar gebruiker
Ben
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 384
Geregistreerd: zo sep 15, 2013 3:17 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Drugskonijntje » vr jan 10, 2014 12:11 am

De day after voelt alsof het wel ergens in mijn geest zit maar dat ik er gewoon niet bij/op kan komen. Best frustrerend is dat af en toe.

Ik zou me op dat soorten best is terug willen zien. :kleuter:
Drugskonijntje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 157
Geregistreerd: vr jun 01, 2012 11:19 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Ben » vr jan 10, 2014 12:29 am

ben op dit moment halve liters en etizolammetjes aan't knallen. beetje triest, zo op m'n eentje, maar mag wel eens.
Avatar gebruiker
Ben
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 384
Geregistreerd: zo sep 15, 2013 3:17 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » vr jan 10, 2014 1:10 am

Dit is een triest gesprek
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Klimtox » vr jan 10, 2014 4:43 pm

King schreef:Dit is een triest gesprek

Niet zo triest als deze opmerking.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » vr jan 10, 2014 5:06 pm

Klimtox schreef:
King schreef:Dit is een triest gesprek

Niet zo triest als deze opmerking.

Nooit zo triest als deze persoon. :rock:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor ParadijsVogel » vr jan 10, 2014 5:47 pm

Wormenkrabber schreef:Absoluut! Zo vond ik laatst foto's terug van mijzelf bewusteloos in de hal, kreeg ik opeens een boete van NS waarop stond dat ik op amsterdam centraal ben geweest, werd ik wakker terwijl ik al mijn sleutels en passen kwijt was, kom ik dagen later mensen tegen die tegen mij beginnen te lullen terwijl ik ze niet ken en zij mij wel, lees ik berichten terug op facebook en kan ik mij niet herinneren dat ik dat had geschreven, en zo nog meer van soortgelijke voorbeelden.


Herkenbaar, een vriend van me haalt ook vaak van dat soort fratsen uit. Eindeloze lulverhalen op whatsapp en Facebook die helemaal nergens over gaan.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Klimtox » vr jan 10, 2014 8:25 pm

King schreef:
Klimtox schreef:
King schreef:Dit is een triest gesprek

Niet zo triest als deze opmerking.

Nooit zo triest als deze persoon. :rock:

Bewonder jij mij zo veel dat je gewoon mijn reacties omschrijft in je eigen woorden en dit post? :wub:
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Drugskonijntje » vr jan 10, 2014 10:23 pm

:love:

Hoe zit het met Etizolam en tolerantie?
Drugskonijntje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 157
Geregistreerd: vr jun 01, 2012 11:19 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner