Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Etizolam

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Etizolam

Berichtdoor noxcoaster » wo aug 20, 2014 2:01 pm

Higher Force schreef:Na goed technofeestje op 4fa makkelijk mee in slaap gevallen alsof een deken over je heen wordt getrokken en je in een keer wegvalt :grin: zelden zo goed geslapen terwijl ik normaal wel een persoon ben die bekend is met de patronen van mijn plafond


Na 4fa nog wel! :rock: Ben benieuwd. Net 50 stuks 1 mg besteld! 8-)
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Higher Force » wo aug 20, 2014 3:49 pm

Nice! Ik heb zojuist 2mg op
Higher Force
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: wo nov 21, 2012 1:27 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Klimtox » wo aug 20, 2014 5:11 pm

vond eti wel wat tegenvallen de vorige keer, nuchter aan de benzo's is toch niet zo leuk i guess
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Poseidon » wo aug 20, 2014 6:23 pm

Etizolam zonder whiskey, tramadol en coca is idd minder ja. :mellow:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Etizolam

Berichtdoor Everio » za aug 23, 2014 10:46 am

Ik ook aan het wachten op een bestelling. :) Ben benieuwd, wil wel keertje recreatief gaan gebruiken met wat alcohol ofzo. Maar ze zijn er voornamelijk voor in te slapen na uppers. (A)
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Frog » za aug 23, 2014 2:16 pm

De drempel naar benzo's is met dit middel wel stuk lager, de klinieken stromen vroeg of laat extra vol met junks, let maar op.
verder wel nice spul dat zeker
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » za aug 23, 2014 3:24 pm

Frog schreef:De drempel naar benzo's is met dit middel wel stuk lager, de klinieken stromen vroeg of laat extra vol met junks, let maar op.
verder wel nice spul dat zeker


Ik denk niet dat je onderscheid moet maken tussen etizolam en benzo's. De middelen zijn allemaal ongeveer net zo verslavend en de effecten ervan komen goed overeen. Je zal zeker wel gelijk hebben over die stelling.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Frog » za aug 23, 2014 3:29 pm

Piotr schreef:
Frog schreef:De drempel naar benzo's is met dit middel wel stuk lager, de klinieken stromen vroeg of laat extra vol met junks, let maar op.
verder wel nice spul dat zeker


Ik denk niet dat je onderscheid moet maken tussen etizolam en benzo's. De middelen zijn allemaal ongeveer net zo verslavend en de effecten ervan komen goed overeen. Je zal zeker wel gelijk hebben over die stelling.

Ik bedoelde naar benzo verslaving inderdaad , middel is zo goed als het zelfde.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Everio » zo aug 24, 2014 12:16 pm

Frog schreef:
Piotr schreef:
Frog schreef:De drempel naar benzo's is met dit middel wel stuk lager, de klinieken stromen vroeg of laat extra vol met junks, let maar op.
verder wel nice spul dat zeker


Ik denk niet dat je onderscheid moet maken tussen etizolam en benzo's. De middelen zijn allemaal ongeveer net zo verslavend en de effecten ervan komen goed overeen. Je zal zeker wel gelijk hebben over die stelling.

Ik bedoelde naar benzo verslaving inderdaad , middel is zo goed als het zelfde.


En hier moet je je idd goed bewust van zijn. Het is en blijft een benzo met dezelfde verslavingsgevoeligheid. Nu weet ik van mezelf dat ik absoluut niet verslavingsgevoelig ben, echter ben en blijf ik toch wel wat 'bang' voor dit stofje. Ik heb een bestelling onderweg, zodra dit binnen is wil ik het best eens recreatief gaan gebruiken maar echt zeer zeer sporadisch. Voornamelijk toch als inslaper na uppers. Ik wil weten wat het stofje doet, ook op het moment dat ik niet wil inslapen. Daarom ook eens overdag gebruiken... of vroeg in de avond of whatever.

Nu twee keer voor gebruikt en dit was echt top! Nu doe ik sowieso niet vaak drugs meer, maar mocht ik het doen is een inslaper wel relax.
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Frog » zo aug 24, 2014 2:16 pm

Ja geniet ervan hoor, maar met mate, en verslavingsgevoelig is iedereen volgens een ex behandelaar/ verslavingsarts die al jaren meeloopt.
De een zal er iets anders mee om kunnen gaan als de ander.

enweej eet 80's have fun,voor nadelen etc kun je hier op het forum ook terecht, dus zie maar.

slaap lekker ^_^
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor tonic1 » zo aug 24, 2014 5:53 pm

Voor mij blijft dit toch de ideale recreatieve benzo en met 2 mg per week zal verslaving niet snel optreden. Wel mixen met alcohol voor optimaal resultaat. :hulde:
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Everio » ma aug 25, 2014 10:29 am

tonic1 schreef:Voor mij blijft dit toch de ideale recreatieve benzo en met 2 mg per week zal verslaving niet snel optreden. Wel mixen met alcohol voor optimaal resultaat. :hulde:


Ja daar begint het al mee, mijn inziens moet je niet in mg per week denken. Nog altijd erg veel hoor. Sporadisch misschien geen probleem maar iedere week?
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor tonic1 » ma aug 25, 2014 11:55 am

Everio schreef:
tonic1 schreef:Voor mij blijft dit toch de ideale recreatieve benzo en met 2 mg per week zal verslaving niet snel optreden. Wel mixen met alcohol voor optimaal resultaat. :hulde:


Ja daar begint het al mee, mijn inziens moet je niet in mg per week denken. Nog altijd erg veel hoor. Sporadisch misschien geen probleem maar iedere week?


Moet zeggen dat ik ook 60 weken achter elkaar ghb heb gebruikt en daar ook geheel mee ben gestopt zonder problemen. Etizolam lijkt me nog minder schadelijk eerlijk gezegd.
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Everio » ma aug 25, 2014 12:14 pm

tonic1 schreef:
Everio schreef:
tonic1 schreef:Voor mij blijft dit toch de ideale recreatieve benzo en met 2 mg per week zal verslaving niet snel optreden. Wel mixen met alcohol voor optimaal resultaat. :hulde:


Ja daar begint het al mee, mijn inziens moet je niet in mg per week denken. Nog altijd erg veel hoor. Sporadisch misschien geen probleem maar iedere week?


Moet zeggen dat ik ook 60 weken achter elkaar ghb heb gebruikt en daar ook geheel mee ben gestopt zonder problemen. Etizolam lijkt me nog minder schadelijk eerlijk gezegd.


Ja is ook de goede insteek jwz
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor noxcoaster » di aug 26, 2014 10:07 pm

Vanmiddag een batch van 50 stuks 1 mg binnengekregen (blauwe). Heb geen tolerantie voor benzo's. Na een lichte maaltijd anderhalfje genomen en rustig 2 limoncello gedronken (love that shit!!)
Na 40 min komt een gelukzalig gevoel opzetten. Zware ontspanning en motoriek wordt wat lastiger. Nu met een lekker muziekje en een potje voetbal op de achtergrond na 1,5 uur zit ik keihard te chillen zonder dat ik slaperig vermoeid ben. Ben wel benieuwd hoe ik vanavond slaap!

1e indruk :love: en daarom erg gevaarlijk voor mij :#:

Nu nog mijn eerste RC opiaat test0n!!
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor kevinoow » di aug 26, 2014 11:26 pm

die rode 2mg's zijn heerlijk alleen de tolerantie van deze jongentjes groeit snel. :(
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Etizolam

Berichtdoor Poseidon » di aug 26, 2014 11:38 pm

Idd. Voor je er erg in hebt is de lol en de diepe slaap er af. :#:
Geef mij maar temazepam en het betere knock out werk zoals midazolam & nitrazepam.
Nog geen tollerantie mee ervaren. :mellow:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Etizolam

Berichtdoor Everio » wo aug 27, 2014 11:15 am

Nja tis allemaal afhankelijk van tolerantie. Ik gebruik misschien 1x per maand - 2 maanden een soort drugs. Grootste deel heb ik geen probleem met slapen als je alles timed. Maar als ik bijvoorbeeld kijk naar de festival tijd, 3 dagen festival, of ADE weer in oktober. Dan gaat er ook speed in. En dan wordt slapen wat lastiger. Hup 2mg naar binnen en dan lekker 8-10 uur slapen. Uitgerust voor de volgende dag. Dat is waar ik ze voor ga gebruiken. Tolerantie valt dan wel mee hoor. Daarbij boeit het me niet of ik 1mg of 3mg nodig heb.
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor xastur » di sep 02, 2014 12:47 am

ik heb gisteren etizolam besteld en vandaag bericht gekregen dat ze verzonden zijn. onze engelse buren zijn snel met levering.
heb gekozen voor 10x 2mg tabletten. ik vond 1mg maar zo zielig en ik ken mijzelf. wil nog al snel bijpakken dan kan ik beter gewoon met 2mg beginnen.
combinatie met oxycodone kan ik beter niet doen lijkt me zo?
Anders hou ik het gewoon op etizolam
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Unstoppable » di sep 02, 2014 1:40 am

plz
Unstoppable
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 88
Geregistreerd: di apr 22, 2014 11:52 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Everio » wo sep 03, 2014 4:56 pm

xastur schreef:ik heb gisteren etizolam besteld en vandaag bericht gekregen dat ze verzonden zijn. onze engelse buren zijn snel met levering.
heb gekozen voor 10x 2mg tabletten. ik vond 1mg maar zo zielig en ik ken mijzelf. wil nog al snel bijpakken dan kan ik beter gewoon met 2mg beginnen.
combinatie met oxycodone kan ik beter niet doen lijkt me zo?
Anders hou ik het gewoon op etizolam


Ik zou het gewoon alleen pakken. Eventueel met paar biertjes als je het recreatief gebruikt.
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor xastur » do sep 04, 2014 4:33 pm

Everio schreef:
xastur schreef:ik heb gisteren etizolam besteld en vandaag bericht gekregen dat ze verzonden zijn. onze engelse buren zijn snel met levering.
heb gekozen voor 10x 2mg tabletten. ik vond 1mg maar zo zielig en ik ken mijzelf. wil nog al snel bijpakken dan kan ik beter gewoon met 2mg beginnen.
combinatie met oxycodone kan ik beter niet doen lijkt me zo?
Anders hou ik het gewoon op etizolam


Ik zou het gewoon alleen pakken. Eventueel met paar biertjes als je het recreatief gebruikt.


Etizolam is inderdaad bedoeld voor ontspanning, het is niet pijn bestrijdend volgens mij.
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Poseidon » vr sep 05, 2014 12:30 am

Van oxycodon, 2mg etizolam en een bescheiden hoeveelheid alcohol ga je echt niet dood. Tevens komt er dan nog iets van een fatsoenlijke roes tot stand.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Etizolam

Berichtdoor kevinoow » vr sep 05, 2014 12:48 pm

Everio schreef:
xastur schreef:ik heb gisteren etizolam besteld en vandaag bericht gekregen dat ze verzonden zijn. onze engelse buren zijn snel met levering.
heb gekozen voor 10x 2mg tabletten. ik vond 1mg maar zo zielig en ik ken mijzelf. wil nog al snel bijpakken dan kan ik beter gewoon met 2mg beginnen.
combinatie met oxycodone kan ik beter niet doen lijkt me zo?
Anders hou ik het gewoon op etizolam


Ik zou het gewoon alleen pakken. Eventueel met paar biertjes als je het recreatief gebruikt.


mwha ik zou oxy niet echt met bier combineren dat is echt een killer-combi :s
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Etizolam

Berichtdoor xastur » vr sep 05, 2014 7:32 pm

Poseidon schreef:Van oxycodon, 2mg etizolam en een bescheiden hoeveelheid alcohol ga je echt niet dood. Tevens komt er dan nog iets van een fatsoenlijke roes tot stand.


Das een mooi antwoord waar ik zeker iets mee kan.
Zal het wel daarbij laten zal het niet in grote aantallen doen, helaas ken ik mijzelf daar te goed voor :conf:
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor bam. » za sep 06, 2014 12:18 am

3 mg etizolam en een paar glazen whisky verder valt het me toch een beetje tegen :s
I am a human being goddamnit, my life has value!
Avatar gebruiker
bam.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 1:42 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Olliver1977 » za sep 06, 2014 1:50 am

bam. schreef:3 mg etizolam en een paar glazen whisky verder valt het me toch een beetje tegen :s


tja gebruik dit enkel bij uppers om in slaap te vallen :hulde:
als je een opiaat of chill roes nastreeft gewoon kratom en dikke lijn methox en je bent volledig van de kaart. duurde wel extreem lang :grin:
Olliver1977
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: wo okt 03, 2012 10:24 am

Re: Etizolam

Berichtdoor bam. » za sep 06, 2014 10:17 am

Olliver1977 schreef:
bam. schreef:3 mg etizolam en een paar glazen whisky verder valt het me toch een beetje tegen :s


tja gebruik dit enkel bij uppers om in slaap te vallen :hulde:
als je een opiaat of chill roes nastreeft gewoon kratom en dikke lijn methox en je bent volledig van de kaart. duurde wel extreem lang :grin:


Uiteindelijk nog best prettig geworden allemaal, maar vond de combo drank en valium bijvoorbeeld een stuk beter. Kratom zal ik nog eens proberen (:
I am a human being goddamnit, my life has value!
Avatar gebruiker
bam.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 1:42 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Frog » za sep 06, 2014 10:50 am

bam. schreef:
Olliver1977 schreef:
bam. schreef:3 mg etizolam en een paar glazen whisky verder valt het me toch een beetje tegen :s


tja gebruik dit enkel bij uppers om in slaap te vallen :hulde:
als je een opiaat of chill roes nastreeft gewoon kratom en dikke lijn methox en je bent volledig van de kaart. duurde wel extreem lang :grin:


Uiteindelijk nog best prettig geworden allemaal, maar vond de combo drank en valium bijvoorbeeld een stuk beter. Kratom zal ik nog eens proberen (:

Herken dat wel dat ik Diazepam lekkerder vind, ook heb ik erg wisselende ervaringen met etizolam, heb zelf het idee dat de kwaliteit gewoon per keer en per vendor erg verschilde.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Poseidon » za sep 06, 2014 2:02 pm

Frog schreef:Herken dat wel dat ik Diazepam lekkerder vind


Same here hoewel ik daar een ietwat te zwaar gevoel van krijg en daardoor de neiging krijg te gaan :snort: Eigenlijk vind ik temazepam de enige benzo die in combinatie met enkel alcohol iets moois oplevert.
Word er melig en licht euforisch van.
Alsof het perfect met elkaar in balans is.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner