Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Piotr schreef:Ja maar 20mg temazepam zou dan ook ongeveer gelijk moeten zijn aan 1mg etizolam.
In de praktijk werkt dit natuurlijk net wat anders, maar 4mg etizolam is ongetwijfeld een stuk efectiever/sterker dan 20mg temazepam.
FRESH schreef:highrutosen schreef:Piotr schreef:Ik zou in ieder geval geen hoge dosis diclazepam nemen wil je de dag daarna een beetje fit zijn. 5mg etizolam is al een vrij hoge dosis, maar dat is dan ook weer grotendeels uit je bloed na een nachtje slapen.
Weet je misschien een andere benzo die wat korter werkt en goed is voor slaap?. Met etizolam ben ik 8 uur KO en wordt ik gewoon fris wakker.
Korter werkt? Maar begrijp ik het nou goed dat je 5 mg etizolam neemt? Probeer dan gewoon eens wat minder van te nemen, of kom je dan weer niet in slaap?
Piotr schreef:Ik neem aan dat je etizolam-pellets slikt. Die zijn vaak ondergedoseerd
Piotr schreef:Heb je al een flinke benzotolerantie opgebouwt of hoe zit dat? Ik neem aan dat je etizolam-pellets slikt. Die zijn vaak ondergedoseerd dus zou het goed kunnen dat je in weze een stuk minder pakt. Ik vermoed dat drie pellets van 1mg gemiddeld gelijk zijn aan 2mg in totaal. Desalniettemin blijft je dosis hoog..
Piotr schreef:Ik kan wel bronnen gaan zitten zoeken maar dat benzo-pellets ondergedoseerd zijn is vrij algemeen bekend. Zeker die van die UK-vendors.
JongGeleerd schreef:PG solution is een feit en een succes
JongGeleerd schreef:Kan ik gemakkelijk doseren 1mL = 1mg
Fissa schreef:Heb het net binnen en wil het vanavond wel even testen, maar ga beer pongen dus weet niet hoe goed dat idee is.
Italiano schreef:Benzo's en alcohol versterken elkaar extra omdat ze beide op GABA-A werken.
GHB werkt op GABA-B, wat de verminderde versterking kan verklaren.
Hoe dan ook, het combineren van meerdere downers kan verkeerd uitpakken. Extra voorzichtigheid is geboden dus.
Everio schreef:Zonder expliciet naar bronnen te vragen, is de etizolam nog ergens te krijgen als RC?
Gabber schreef:De laatste vendor die ze volgens mij nog had heeft ze nu niet meer.
wel is er nog poeder beschikbaar maar dat is natuurlijk niet handig.
Clonazolam is een goed werkend kort alternatief (De beste naar mijn mening)
Trip-tamine schreef:Het beste is natuurlijk helemaal geen alcohol met etizolam nemen.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten