Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Etizolam

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Etizolam

Berichtdoor xastur » wo sep 10, 2014 11:59 am

ik Vond etizolam echt een slaapmiddel. en ik weet niet eens meer hoelaat ik naar bed gegaan ben of ik wel gedouched hebt etc.
samen met oxycodon maakt dat nog erger geloof ik.
echte euforie heb ik nks van gevoelt. meer een inzichzelf gekeerdheid.
dan spreekt oxycodon misschien hier de hoofdrol in
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Frog » wo sep 10, 2014 12:28 pm

Poseidon schreef:
Frog schreef:Herken dat wel dat ik Diazepam lekkerder vind


Same here hoewel ik daar een ietwat te zwaar gevoel van krijg en daardoor de neiging krijg te gaan :snort: Eigenlijk vind ik temazepam de enige benzo die in combinatie met enkel alcohol iets moois oplevert.
Word er melig en licht euforisch van.
Alsof het perfect met elkaar in balans is.

Zo kreeg ik van oxa 50 MG een heerlijk roesje :woeh:
Maar ik ben inmiddels er echt van overtuigd dat de kwaliteit van Etizolam erg verschillend is.
Tuurlijk is de ene keer de andere niet, maar buiten dat heb ik laats 1 mg Etilaam op :oops: ( uit een blister, origineel medicijn, althans zo lijkt het iig) en dat werkte duidelijk beter als 2 mg van de venodor die ik daarvoor had.
Vooral herinner ik me de laatste 2 keer Etizolam, deze waren in de aanbieding, dat was denk niet zonder rede, want ze waren gewoon niet sterk :#:
Ook iedere keer andere pillen dan weer kleine keiharde, dan weer zulke zachte dat ze afbrokkelde als je er na keek,nee ik zeg het je er word geklooid bij het maken van die dingen bij sommige.
Beetje lastig dat je niet weet wat je krijgt van de Vendor, omdat ze soms wel goede leverde en dan weer een crap batch.
enweejs tis en blijft link spul allemaal, wees gewaarschuwd kinders !!
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor noxcoaster » wo sep 10, 2014 12:42 pm

Frog schreef:
Poseidon schreef:
Frog schreef:Herken dat wel dat ik Diazepam lekkerder vind


Same here hoewel ik daar een ietwat te zwaar gevoel van krijg en daardoor de neiging krijg te gaan :snort: Eigenlijk vind ik temazepam de enige benzo die in combinatie met enkel alcohol iets moois oplevert.
Word er melig en licht euforisch van.
Alsof het perfect met elkaar in balans is.

Zo kreeg ik van oxa 50 MG een heerlijk roesje :woeh:
Maar ik ben inmiddels er echt van overtuigd dat de kwaliteit van Etizolam erg verschillend is.
Tuurlijk is de ene keer de andere niet, maar buiten dat heb ik laats 1 mg Etilaam op :oops: ( uit een blister, origineel medicijn, althans zo lijkt het iig) en dat werkte duidelijk beter als 2 mg van de venodor die ik daarvoor had.
Vooral herinner ik me de laatste 2 keer Etizolam, deze waren in de aanbieding, dat was denk niet zonder rede, want ze waren gewoon niet sterk :#:
Ook iedere keer andere pillen dan weer kleine keiharde, dan weer zulke zachte dat ze afbrokkelde als je er na keek,nee ik zeg het je er word geklooid bij het maken van die dingen bij sommige.
Beetje lastig dat je niet weet wat je krijgt van de Vendor, omdat ze soms wel goede leverde en dan weer een crap batch.
enweejs tis en blijft link spul allemaal, wees gewaarschuwd kinders !!


Ik heb nu 3 batches etizolam besteld bij 3 verschillende vendors en op het eerste gezicht lijken ze allemaal redelijk overeen te komen, ook qua werking. Maar je kunt het simpelweg niet weten inderdaad. Nu gebruik ik ze voornamelijk om in slaap te komen na uppers en heb ik ze slechts sporadisch recreatief genomen (2 mg icm alcohol).
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor xastur » wo sep 10, 2014 5:11 pm

Etizolam en oxycodon samen is echt een gevaarlijke combinatie heb ik gemerkt. Ik heb 6mg totaal gepakt van de etizolam en ik dacht zelf dat ik er maar 4mg gebruikt had. oxycodon is 40mg geworden en gelukkig gebleven. IK weet niet hoelaat ik naar bed gegaan ben en ik weet ook niet dat ik heb staan te kotsen. Dit echt nooit meer. weer een lesje geleerd. niet 2 van deze producten mixen of niet in deze hoeveelheden.
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Perry » wo sep 10, 2014 5:18 pm

Apart, wie had dat kunnen denken?!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Etizolam

Berichtdoor Fool » wo sep 10, 2014 5:21 pm

xastur schreef:Etizolam en oxycodon samen is echt een gevaarlijke combinatie heb ik gemerkt. Ik heb 6mg totaal gepakt van de etizolam en ik dacht zelf dat ik er maar 4mg gebruikt had. oxycodon is 40mg geworden en gelukkig gebleven. IK weet niet hoelaat ik naar bed gegaan ben en ik weet ook niet dat ik heb staan te kotsen. Dit echt nooit meer. weer een lesje geleerd. niet 2 van deze producten mixen of niet in deze hoeveelheden.

Als ik het al niet gedaan had, bij deze verklaar ik je achterlijk. :hulde:
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Maus » wo sep 10, 2014 6:57 pm

noxcoaster schreef:Vanmiddag een batch van 50 stuks 1 mg binnengekregen (blauwe). Heb geen tolerantie voor benzo's. Na een lichte maaltijd anderhalfje genomen en rustig 2 limoncello gedronken (love that shit!!)
Na 40 min komt een gelukzalig gevoel opzetten. Zware ontspanning en motoriek wordt wat lastiger. Nu met een lekker muziekje en een potje voetbal op de achtergrond na 1,5 uur zit ik keihard te chillen zonder dat ik slaperig vermoeid ben. Ben wel benieuwd hoe ik vanavond slaap!

1e indruk :love: en daarom erg gevaarlijk voor mij :#:

Nu nog mijn eerste RC opiaat test0n!!

Hoeveel Mg heb je toen geslikt?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Etizolam

Berichtdoor noxcoaster » wo sep 10, 2014 7:19 pm

Maurits schreef:
noxcoaster schreef:Vanmiddag een batch van 50 stuks 1 mg binnengekregen (blauwe). Heb geen tolerantie voor benzo's. Na een lichte maaltijd anderhalfje genomen en rustig 2 limoncello gedronken (love that shit!!)
Na 40 min komt een gelukzalig gevoel opzetten. Zware ontspanning en motoriek wordt wat lastiger. Nu met een lekker muziekje en een potje voetbal op de achtergrond na 1,5 uur zit ik keihard te chillen zonder dat ik slaperig vermoeid ben. Ben wel benieuwd hoe ik vanavond slaap!

1e indruk :love: en daarom erg gevaarlijk voor mij :#:

Nu nog mijn eerste RC opiaat test0n!!

Hoeveel Mg heb je toen geslikt?


3mg die keer. Was top, met een beetje alcohol. Ervaring leert dat de tolerantie erg snel toeneemt. Gebruik het eigenlijk nu alleen na uppers om te slapen. Zeer soms recreatief icm alcohol.
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Maus » wo sep 10, 2014 7:59 pm

:love:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Etizolam

Berichtdoor Hond » ma okt 27, 2014 12:03 am

Ik snap dat iedereen zo heftig gereageerd op het spul.

Gister etizolam voor de eerste keer geprobeerd:
1 genomen voelde weinig
2 genomen voelde iets meer leek het
3 bier gedronken en toen nog maar 2 achteraan gegooit.
ook nog veel wiet bij gerookt

Was leuke chille avond en ben nadat ik in bed gaan liggen meteen gaan slapen, maar hoe kan dat ik er zo weinig van gevoelt heb?
Tramadol voelt veel chiller en word je ook slaperig van.
Snap dus niet waarom er zoveel bekend is over etizolam en niet veel over tramadol als recreatiedrug.
Is trouwens merk etizest.
Laatst bijgewerkt door Hond op ma okt 27, 2014 12:09 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Hond
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: do okt 09, 2014 10:16 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Prototype » ma okt 27, 2014 12:08 am

Het is een subtiel gevoel.
Ik word er erg zorgenloos en rustig van.
Etizest kun je ook onder je tong laten oplossen voor sneller en heftiger effect.
Kijk wel even uit met je dosissen, voordat je ineens op de vloer wakker wordt :s
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Etizolam

Berichtdoor Hond » ma okt 27, 2014 12:10 am

Prototype schreef:Het is een subtiel gevoel.
Ik word er erg zorgenloos en rustig van.
Etizest kun je ook onder je tong laten oplossen voor sneller en heftiger effect.
Kijk wel even uit met je dosissen, voordat je ineens op de vloer wakker wordt :s

Ja ik dacht dat ik ook wel rare dingen ging doen na 4mg en 3 bier + een zak wiet.
Maarja had er wss teveel van verwacht.
En heb het idd onder de tong laten smelten.

Was opzich wel chille avond maar tramadol bijvoorbeeld vind ik een stuk chiller, en daar hoef je niks bij te drinken. ( is ook zeer gevaarlijk )

Edit: 2e x etizolam: (vandaag) ( het is nu 5:22 )
4mg etizest + 5 bier en 5 joints ben nu wel flink naar de klote. ( slapen lijkt me nu slim )
Het lijkt op ongeveer 12 bier + wiet maar dan zonder bij nare effecten van alcohol best chill dus :)
Maar toch prefeer ik de roes van de tramadol :hulde:
Hond
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: do okt 09, 2014 10:16 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Perry » ma okt 27, 2014 11:04 am

Etizolam is een subtiele roes, zeker met wat alcohol erg fijn, maar teveel alcohol maakt weer dat je alles vergeet. 3-4mg met 4 biertjes is in mijn ogen perfect. Zeker in een relaxte thuis / chill setting. (Filmpje kijken ofzo)

Tramadol vind ik ook een warmere roes geven, maar dat is een opiaat met allerlei nare kut bijwerkingen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Etizolam

Berichtdoor Prototype » ma okt 27, 2014 12:03 pm

Trouwens ook even een waarschuwing voor mensen met een lage bloeddruk of orthostase ( duizeligheid bij snel opstaan door daling bloeddruk )
Etizolam werkt vaatverwijdend wat de kans op duizeligheid of zelfs flauwvallen flink vergroot.
Werd laatst zelf bij 4mg wakker op de grond na te snel op te zijn gestaan. :s
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Etizolam

Berichtdoor Perry » ma okt 27, 2014 2:05 pm

Ahhhhh, dat is best goed te weten en verklaart ook waarom ik sinds kort last heb van duizelligheid bij opstaan. Thanks voor deze bijdrage Prototype :D Nu kan ik 't alsnog niet aan m'n moeder uitleggen, maar iig wel aan mezelf :D
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Etizolam

Berichtdoor Hond » ma okt 27, 2014 4:46 pm

JongGeleerd schreef:Etizolam is een subtiele roes, zeker met wat alcohol erg fijn, maar teveel alcohol maakt weer dat je alles vergeet. 3-4mg met 4 biertjes is in mijn ogen perfect. Zeker in een relaxte thuis / chill setting. (Filmpje kijken ofzo)

Tramadol vind ik ook een warmere roes geven, maar dat is een opiaat met allerlei nare kut bijwerkingen.

Hehe ik probeerde nog een film te kijken ( south park ) in bed maar ik volgde het voor geen meter en viel meteen in slaap.
Hond
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: do okt 09, 2014 10:16 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Italiano » di okt 28, 2014 7:40 pm

JongGeleerd schreef:3-4mg met 4 biertjes is in mijn ogen perfect.

Lijkt me beetje aan de hoge kant als je geen tolerantie hebt...
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Hond » wo okt 29, 2014 12:39 am

Italiano schreef:
JongGeleerd schreef:3-4mg met 4 biertjes is in mijn ogen perfect.

Lijkt me beetje aan de hoge kant als je geen tolerantie hebt...

Heb geen tolerantie en ging prima hoor, kon nog prima lopen en functioneren alleen wat wankel.
Wel wat geheugenverlies van die avond maar dat lijkt me logisch.
Hond
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: do okt 09, 2014 10:16 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Rudolph » wo okt 29, 2014 2:39 am

Italiano schreef:
JongGeleerd schreef:3-4mg met 4 biertjes is in mijn ogen perfect.

Lijkt me beetje aan de hoge kant als je geen tolerantie hebt...

Merk zelf dat als ik wakker wil blijven bij zo'n dosis het opzich prima gaat, maar als ik dan eenmaal horizontaal ga...
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Etizolam

Berichtdoor tonic1 » zo nov 23, 2014 1:52 am

bij deze zou ik willen vragen hoe je etizolam poeder het best kunt gebruiken / innemen. ?
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Partypipo » zo nov 23, 2014 1:55 am

tonic1 schreef:bij deze zou ik willen vragen hoe je etizolam poeder het best kunt gebruiken / innemen. ?

Aaaii, dat is lastig.
Weegschalen die tot op 1mg nauwkeurig zijn zijn fucking niet normaal duur, dus ik ga er niet vanuit dat je dat tot je beschikking hebt.
Oplossen in een paar milliliter demi water of alcohol ofzo? Ik weet het niet precies. Maar NIET op het oog proberen het in te nemen! 1mg is echt heeeeeeeeeeel weinig!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Etizolam

Berichtdoor tonic1 » zo nov 23, 2014 2:11 am

ik heb wel een weegschaal die 10 mg kan wegen zo lang ik dus op 0 blijf zit ik daar onder , en aangezien 10 mg mijn normale recreatieve dossis was lijkt dat me wel ok. maar kan ik het gewoon door mijn drinken gooien of?
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Partypipo » zo nov 23, 2014 2:16 am

10mg een normale dosis? Lijkt me aan de hoge kant? Dat is 5 2mg pillen, de zwaarste dus, of 10 1 mg pillen. Terwijl de meesten al knock out gaan van 1 of 2 mg... Maar als je het op die manier wilt doen, zolang ie niks aangeeft ja. Maar meestal wordt ie ook nauwkeuriger van eerst iets er op zetten wat zwaarder weegt dan 10mg, zoals een klein schaaltje.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Partypipo » zo nov 23, 2014 2:19 am

Maar door je drinken ofzo kan, of gewoon het poeder oplikken en water erachteraan.
Maar 10mg lijkt me wel echt aan de hoge kant. Maar als je al zoveel tolerantie hebt, gewoon doen dan. :S
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Etizolam

Berichtdoor tonic1 » zo nov 23, 2014 2:22 am

hoe lang kun je eigenlijk etizolam poeder bewaren ? en heb je nog tips hoe je goed kunt werken met miligrammen van zulke stofjes ( weinig verspillen enzo )
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Partypipo » zo nov 23, 2014 2:26 am

Geen idee en geen idee
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Rudolph » zo nov 23, 2014 5:25 am

Partypipo schreef:Geen idee en geen idee
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Etizolam

Berichtdoor Einstein » zo nov 23, 2014 4:55 pm

Waarschijnlijk is etizolam erg lang houdbaar, zeker als je het koel, droog en luchtdicht afgesloten bewaart.
Om met kleine hoeveelheden te werken is het handig om het op te lossen, maar etizolam is niet oplosbaar in water. Ik meen dat het wel eventueel lukt in sterke drank of dergelijke. Besef wel dat de etizolam in oplossing misschien minder goed houdbaar is.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » zo nov 23, 2014 7:24 pm

In mijn ervaring is een etizolam oplossing in sterke drank niet erg lang houdbaar. Ik merkte na enkele maanden al afname in sterkte. Na een jaar is er volgens mij bijna niks meer van over. Het staat er nu nog steeds, al denk ik niet dat het nog werkt.

Verder hoeven weegschalen op drie decimalen (0,001) niet per se duur te zijn. Ik heb er een gekocht voor zo'n 15 euro en die werkt al meer dan een jaar prima. Al zou ik geen dosis proberen af te meten onder de 5mg. 10mg afwegen en op het oog verder opdelen totdat je je gewenste dosis hebt lijkt me met etizolam nog best te doen.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Prototype » zo nov 23, 2014 7:31 pm

Waar heb je die weegschaal besteld?
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner