Poseidon schreef:Frog schreef:Herken dat wel dat ik Diazepam lekkerder vind
Same here hoewel ik daar een ietwat te zwaar gevoel van krijg en daardoor de neiging krijg te gaan Eigenlijk vind ik temazepam de enige benzo die in combinatie met enkel alcohol iets moois oplevert.
Word er melig en licht euforisch van.
Alsof het perfect met elkaar in balans is.
Frog schreef:Poseidon schreef:Frog schreef:Herken dat wel dat ik Diazepam lekkerder vind
Same here hoewel ik daar een ietwat te zwaar gevoel van krijg en daardoor de neiging krijg te gaan Eigenlijk vind ik temazepam de enige benzo die in combinatie met enkel alcohol iets moois oplevert.
Word er melig en licht euforisch van.
Alsof het perfect met elkaar in balans is.
Zo kreeg ik van oxa 50 MG een heerlijk roesje
Maar ik ben inmiddels er echt van overtuigd dat de kwaliteit van Etizolam erg verschillend is.
Tuurlijk is de ene keer de andere niet, maar buiten dat heb ik laats 1 mg Etilaam op ( uit een blister, origineel medicijn, althans zo lijkt het iig) en dat werkte duidelijk beter als 2 mg van de venodor die ik daarvoor had.
Vooral herinner ik me de laatste 2 keer Etizolam, deze waren in de aanbieding, dat was denk niet zonder rede, want ze waren gewoon niet sterk
Ook iedere keer andere pillen dan weer kleine keiharde, dan weer zulke zachte dat ze afbrokkelde als je er na keek,nee ik zeg het je er word geklooid bij het maken van die dingen bij sommige.
Beetje lastig dat je niet weet wat je krijgt van de Vendor, omdat ze soms wel goede leverde en dan weer een crap batch.
enweejs tis en blijft link spul allemaal, wees gewaarschuwd kinders !!
xastur schreef:Etizolam en oxycodon samen is echt een gevaarlijke combinatie heb ik gemerkt. Ik heb 6mg totaal gepakt van de etizolam en ik dacht zelf dat ik er maar 4mg gebruikt had. oxycodon is 40mg geworden en gelukkig gebleven. IK weet niet hoelaat ik naar bed gegaan ben en ik weet ook niet dat ik heb staan te kotsen. Dit echt nooit meer. weer een lesje geleerd. niet 2 van deze producten mixen of niet in deze hoeveelheden.
noxcoaster schreef:Vanmiddag een batch van 50 stuks 1 mg binnengekregen (blauwe). Heb geen tolerantie voor benzo's. Na een lichte maaltijd anderhalfje genomen en rustig 2 limoncello gedronken (love that shit!!)
Na 40 min komt een gelukzalig gevoel opzetten. Zware ontspanning en motoriek wordt wat lastiger. Nu met een lekker muziekje en een potje voetbal op de achtergrond na 1,5 uur zit ik keihard te chillen zonder dat ik slaperig vermoeid ben. Ben wel benieuwd hoe ik vanavond slaap!
1e indruk en daarom erg gevaarlijk voor mij
Nu nog mijn eerste RC opiaat test0n!!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:noxcoaster schreef:Vanmiddag een batch van 50 stuks 1 mg binnengekregen (blauwe). Heb geen tolerantie voor benzo's. Na een lichte maaltijd anderhalfje genomen en rustig 2 limoncello gedronken (love that shit!!)
Na 40 min komt een gelukzalig gevoel opzetten. Zware ontspanning en motoriek wordt wat lastiger. Nu met een lekker muziekje en een potje voetbal op de achtergrond na 1,5 uur zit ik keihard te chillen zonder dat ik slaperig vermoeid ben. Ben wel benieuwd hoe ik vanavond slaap!
1e indruk en daarom erg gevaarlijk voor mij
Nu nog mijn eerste RC opiaat test0n!!
Hoeveel Mg heb je toen geslikt?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Het is een subtiel gevoel.
Ik word er erg zorgenloos en rustig van.
Etizest kun je ook onder je tong laten oplossen voor sneller en heftiger effect.
Kijk wel even uit met je dosissen, voordat je ineens op de vloer wakker wordt
JongGeleerd schreef:Etizolam is een subtiele roes, zeker met wat alcohol erg fijn, maar teveel alcohol maakt weer dat je alles vergeet. 3-4mg met 4 biertjes is in mijn ogen perfect. Zeker in een relaxte thuis / chill setting. (Filmpje kijken ofzo)
Tramadol vind ik ook een warmere roes geven, maar dat is een opiaat met allerlei nare kut bijwerkingen.
JongGeleerd schreef:3-4mg met 4 biertjes is in mijn ogen perfect.
Italiano schreef:JongGeleerd schreef:3-4mg met 4 biertjes is in mijn ogen perfect.
Lijkt me beetje aan de hoge kant als je geen tolerantie hebt...
Italiano schreef:JongGeleerd schreef:3-4mg met 4 biertjes is in mijn ogen perfect.
Lijkt me beetje aan de hoge kant als je geen tolerantie hebt...
tonic1 schreef:bij deze zou ik willen vragen hoe je etizolam poeder het best kunt gebruiken / innemen. ?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten