Trip-tamine schreef:Het beste is natuurlijk helemaal geen alcohol met etizolam nemen.
Het beste is natuurlijk helemaal geen etizolam nemen
Trip-tamine schreef:Het beste is natuurlijk helemaal geen alcohol met etizolam nemen.
Fool schreef:Ik weet dat een maat van mij na 4mg etizolam, ~20 glazen bier en 3 halve J's niet meer in staat was de trap op de lopen en met zn hoofd in de WC in slaap viel?
Genoeg indicatie?
Druks schreef:Tweaker schreef:Ah joh, kan gebeuren, ben ook wel eens knockout in slaap gevallen met tv, licht en verwarming aan en niet wakker te krijgen. Dit was na paar mg en biertjes, is de alcohol combi zo gevaarlijk dan?
Het versterkt elkaar waardoor de ademhaling gevaarlijk langzaam kan worden
Druks schreef:Tweaker schreef:Ah joh, kan gebeuren, ben ook wel eens knockout in slaap gevallen met tv, licht en verwarming aan en niet wakker te krijgen. Dit was na paar mg en biertjes, is de alcohol combi zo gevaarlijk dan?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
M99 schreef:Waarschijnlijk kan hij door pijn niet slapen.
FuntCase schreef:Dit stofje heeft ook mijn deurmat mogen bereiken!
100mg in poedervorm, dus moet het nog even wegen en oplossen om veilig te doseren. Vandaag in ieder geval een allergietest doen op 10ug/l (0.00001g).
~
~
~
Mijn manier van doseren is niet echt handig en veilig. Heeft iemand tips plz? Ik zit te twijfelen tussen filtreren of mengen met meer alcohol.
Fissa schreef:Is de combinatie Etizolam + alcohol echt zo gevaarlijk ivm versloomde ademhaling (ademdepressie is de term volgens mij)? Ik snap dat het link kan zijn als je thuis zit en wat neemt van beide, niet weer weet wat je doet en steeds meer pakt waardoor de dosis flink op kan lopen. Maar als je bijvoorbeeld twee van die dingetjes neemt voor uitgaan en de rest van de avond/nacht alleen drinkt? Is het gevaar dan reëel? Dit heb ik namelijk wel een aantal keer gedaan, super fijn. Geeft je meteen een warme, sociale en gezellige roes.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:maar kan wel zorgen voor gaten in je geheugen.
Monologic schreef:Ik kan zeggen dat alcohol en etizolam bij hogere doseringen zowel geheugenverlies als ademhalingsproblemen kan veroorzaken.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Zelfkweek schreef:gistere om 19 u 3 mg genomen... vandaag om 17.15 wakker geworden. Geen idee wat ik gedaan heb... meteen een jonko roken denkik dan...
JongGeleerd schreef:Zelfkweek schreef:gistere om 19 u 3 mg genomen... vandaag om 17.15 wakker geworden. Geen idee wat ik gedaan heb... meteen een jonko roken denkik dan...
Ongeveer dit.
Tinychatters, help! Vanaf waar ben ik echt belachelijk gaan doen? M'n laptop lag wel op de grond, tot mijn verbazing.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten