Druks schreef:cojiro schreef:joeee cheers
Beviel het?
FRESH schreef:Ik heb gisteren eind van de middag voor het eerst eens 2mg Etizolam genomen, just voor de fun.
Het voelde gewoon relaxed, heb er een film op gekeken, maar dit was nogal een actieve schietfilm en kon toch mijn aandacht er niet bijhouden. Ben toen maar wat anders nuttigs gaan doen. Eigenlijk werd ik er een beetje actief van ipv heel loom ofzo. Maar misschien was de recreatieve dosis te laag?
Ook kreeg ik kriebels in mijn kop, leek een beetje op het effect dat je wel eens met amfetamine-achtige kunt hebben. Herkent iemand dit?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
cojiro schreef:Brainzaps van eitlozam? Wtf?
cojiro schreef:Half uurtje terug 2mg etizolam geslikt. Ben benieuwd.
cojiro schreef:Ik voelde van 2mg absoluut niets. Enige merkbare verschil is dat ik iets minder interesse kreeg in de serie die ik aan het kijken was. Ik sliep prima, maar ik slaap altijd wel goed. Volgende ochtend merkte ik ook geen verschil.
cojiro schreef:Ben toch vatbaarder voor etizolam dan ik dacht. Wat ik nou eigenlijk van de benzo zelf vond, geen idee eigenlijk.
Poseidon schreef:lorazepam met goede wodka
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Snuffbullet schreef:
Welke "brand" gebruiken jullie?
Ik heb Etizest-1 (MD gehad en normale op dit moment)
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten