progressive schreef:Bestel ik 100mg Etizolam, vervolgens ontvang ik 1100mg. Vrienden voor het leven
progressive schreef:Bestel ik 100mg Etizolam, vervolgens ontvang ik 1100mg. Vrienden voor het leven
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Poseidon schreef:progressive schreef:Bestel ik 100mg Etizolam, vervolgens ontvang ik 1100mg. Vrienden voor het leven
Weet je zeker dat je nieuwe weegschaal betrouwbaar is?
progressive schreef:Echte aanrader (ik heb de XS-serie)
http://us.mt.com/us/en/home/products/La ... tical.html
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
lemon schreef:Afkickverschijnselen.. Minder dan bij andere benzo's maar ik mis het wel.
lemon schreef:Afkickverschijnselen.. Minder dan bij andere benzo's maar ik mis het wel.
kaasje schreef:Heb vanavond al zon 8mg binnen + wiet en alcohol, en het bekende zwalpende etizoeffect blijft uit. We hebben wel veel gegeten. Heeft het te maken met tolerantie (enkele weken terug veel xanax), de volle maag of is het slechte etizolam? Dat laatste betwijfel ik want het komt van onze betrouwbare spaanse vriend.
kaasje schreef:Vrij lastig hier in belgie. Zou het ook vreemd vinden moest die spaanse plots kutkwaliteit leveren, zal wel eerder met mij te maken hebben
FRESH schreef:kaasje schreef:Vrij lastig hier in belgie. Zou het ook vreemd vinden moest die spaanse plots kutkwaliteit leveren, zal wel eerder met mij te maken hebben
Ik haal daarom altijd gewoon van die pilletjes. Dan zie je in feite gewoon wat je hebt.
Dat poeder is gewoon lastig.
FRESH schreef:haha jij maakt van je schoonmoeder nog een blotter
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten