Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Etizolam

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Etizolam

Berichtdoor Italiano » zo nov 23, 2014 7:46 pm

Piotr schreef:In mijn ervaring is een etizolam oplossing in sterke drank niet erg lang houdbaar. Ik merkte na enkele maanden al afname in sterkte. Na een jaar is er volgens mij bijna niks meer van over. Het staat er nu nog steeds, al denk ik niet dat het nog werkt.

Waarom zou het niet lang houdbaar zijn dan? Ben wel benieuwd naar het evt. proces hierachter..
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » zo nov 23, 2014 7:58 pm

Stoffen in oplossing decomposeren gewoon sneller dan wanneer ze in zich in een vaste fase bevinden. Al is de snelheid waarmee een stof decomposeert eigenlijk volledig afhankelijk van de eigenschappen van de stof zelf. Meer kan ik je er persoonlijk niet over vertellen..

Prototype schreef:Waar heb je die weegschaal besteld?

http://www.dx.com
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Prototype » zo nov 23, 2014 8:01 pm

Thanks :grin:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Etizolam

Berichtdoor Einstein » zo nov 23, 2014 11:14 pm

Midazolam, een stof met een structuur die enigszins vergelijkbaar is met etizolam, kan een omkeerbare reactie aangaan met water. Voor midazolam is dit normaal en de bedoeling. Misschien dat dit proces ook wel met etizolam kan gebeuren en op de een of andere manier kan resulteren in een verlies van potentie.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Etizolam

Berichtdoor Perry » ma nov 24, 2014 7:30 pm

Op bluelight heb ik begrepen dat het opgelost is PG (Propyleen Glycol) houdbaar blijft. Dit is redelijk goedkoop en gewoon te bestellen / kopen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Etizolam

Berichtdoor tonic1 » di nov 25, 2014 12:27 am

Ik heb dus die propyleen glycol , hoe mix ik 100 mg etizolam met 100 ml pg gewoon bij elkaar doen roeren en nachtje laten staan ?
tonic1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 99
Geregistreerd: wo sep 04, 2013 12:51 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Perry » di nov 25, 2014 12:48 am

Bij elkaar gooien en schudden tot er geen poeder meer zichtbaar is. Als je het verwarmt lost het makkelijker op en kan je in eerste instantie meer oplossen, maar het deel dat je meer op zou kunnen lossen slaat wel gewoon weer neer als het op kamer temperatuur is. Heb je in dat opzicht dus niets aan.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Etizolam

Berichtdoor FrancisStevens » za jan 17, 2015 5:19 pm

Etizolam is bedoeld als alternatief voor de benzodiazepines die te veel nadelen hebben. Verwacht er niet te veel van, het is rommel.
Avatar gebruiker
FrancisStevens
Newbie
Offline
 
Posts: 16
Geregistreerd: do nov 20, 2014 10:22 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Perry » za jan 17, 2015 11:49 pm

FrancisStevens schreef:Etizolam is bedoeld als alternatief voor de benzodiazepines die te veel nadelen hebben. Verwacht er niet te veel van, het is rommel.

Etizolam is chemisch gezien net even anders, waardoor het een thienodiazepine heet, maar qua werking/verslaving komt het eigenlijk wel overeen hoor. Verwacht er een soortgelijk effect van. Alle drugs is rommel. Veel zijn chill.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Etizolam

Berichtdoor Ben » zo jan 18, 2015 12:22 am

Bij etizolam treedt wel erg snel gewenning op, na het spul een avond of vijf voor het slapen te gebruiken, merkte ik al duidelijk een verstoring op. Oppassen, want het effect is subtiel & het sluipt er snel in. Eigenlijk heeft 't ook niet zo gek veel recreatieve waarde en werd het schijnbaar steeds lager gedoseerd bij de internetwinkel.
Avatar gebruiker
Ben
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 384
Geregistreerd: zo sep 15, 2013 3:17 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor straatmadelief » ma jan 19, 2015 12:40 am

Vinden jullie etizolam sterk qua werking verschillen met gewone benzo's? In de openingspost staat dat het euforischer is.
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor ParadijsVogel » ma jan 19, 2015 12:48 am

Ik vind etizolam in ieder geval een stuk meer euforisch dan de medicinale benzo's die ik heb gehad, zoals valium. Met etizolam krijg ik ook sneller de neiging om helemaal naar de schijt te gaan met drank.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » ma jan 19, 2015 12:52 am

Theoretisch gezien is het geen benzo. Praktisch gezien... is het gewoon een benzo. Elke benzo zal zo wel zijn eigen karakteristieke effect hebben. Etizolam heeft dan ook zijn eigen eigenschappen. Onderling kun je ze wel vergelijken, maar etizolam ten opzichte van benzo's in hun algemeenheid lijkt me lastiger.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor straatmadelief » ma jan 19, 2015 1:09 am

Ik vind sowieso de verschillen tussen de benzo's nou niet zo bijzonder duidelijk eigenlijk, in tegenstelling tot veel anderen.. (behalve bijvoorbeeld inslapers omdat ze er gewoon zo hard inkicken)
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor highrutosen » vr jan 23, 2015 11:56 am

Etizolam is ineens bijna nergens meer te krijgen. Wat zou een goede vervangende benzo zijn om in slaap te komen na een avondje drugs? Ik gebruikte Etizolam ook alleen om in slaap te komen. Recreatief gebruik ik geen benzo's.
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor noxcoaster » wo jan 28, 2015 10:13 pm

highrutosen schreef:Etizolam is ineens bijna nergens meer te krijgen. Wat zou een goede vervangende benzo zijn om in slaap te komen na een avondje drugs? Ik gebruikte Etizolam ook alleen om in slaap te komen. Recreatief gebruik ik geen benzo's.


Ik ben bijna door mijn etizolam heen en heb deze week voor een appel en een ei een voorraadje diclazepam besteld, eigenlijk ook om in slaap te komen (m.n. na uppers) Heb ik al eerder gehad en dat vond ik perfect om in slaap te komen. Duurt wel een stukje langer dan eti maar ik heb daar de ochtend erna persoonlijk niet zo veel last van. Anders heb je nog deschloro-etizolam maar ik weet niet of dat dezelfde werking heeft als etizolam zelf. Dosering is wel een stukje hoger heb ik gelezen.
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Italiano » wo jan 28, 2015 11:22 pm

highrutosen schreef:Etizolam is ineens bijna nergens meer te krijgen..

Is nog prima verkrijgbaar waar ik kijk.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor unstoppable1 » do jan 29, 2015 12:18 am

Ik heb er ook nog een zooitje besteld van de week.
unstoppable1
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za jan 24, 2015 11:26 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor FRESH » vr feb 06, 2015 12:14 pm

[quote="noxcoaster]Anders heb je nog deschloro-etizolam maar ik weet niet of dat dezelfde werking heeft als etizolam zelf. Dosering is wel een stukje hoger heb ik gelezen.[/quote]

Het lijkt erop, alleen als ik het goed heb begrepen is het de helft minder potent, heb je dus 2x zoveel nodig, maar werkt het ook langer door. Dat laatste is wat ik persoonlijk niet wil, zou voor mij alleen zijn om in slaap te komen, de rest doe ik dan zelf wel ;-)
FRESH
Offline
 

Re: Etizolam

Berichtdoor highrutosen » vr feb 06, 2015 11:27 pm

noxcoaster schreef:
highrutosen schreef:Etizolam is ineens bijna nergens meer te krijgen. Wat zou een goede vervangende benzo zijn om in slaap te komen na een avondje drugs? Ik gebruikte Etizolam ook alleen om in slaap te komen. Recreatief gebruik ik geen benzo's.


Ik ben bijna door mijn etizolam heen en heb deze week voor een appel en een ei een voorraadje diclazepam besteld, eigenlijk ook om in slaap te komen (m.n. na uppers) Heb ik al eerder gehad en dat vond ik perfect om in slaap te komen. Duurt wel een stukje langer dan eti maar ik heb daar de ochtend erna persoonlijk niet zo veel last van. Anders heb je nog deschloro-etizolam maar ik weet niet of dat dezelfde werking heeft als etizolam zelf. Dosering is wel een stukje hoger heb ik gelezen.


Thanks! Als ik 5 mg etiz neem om in slaap te komen na een avond stims.
Wat zou dan een goede dosis hiervan zijn? Ik lees een half life van 42 uur, maar neem aan dat ik niet 2 dagen KO ben xD
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » za feb 07, 2015 5:47 pm

Ik zou in ieder geval geen hoge dosis diclazepam nemen wil je de dag daarna een beetje fit zijn. 5mg etizolam is al een vrij hoge dosis, maar dat is dan ook weer grotendeels uit je bloed na een nachtje slapen.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor highrutosen » za feb 07, 2015 6:49 pm

Piotr schreef:Ik zou in ieder geval geen hoge dosis diclazepam nemen wil je de dag daarna een beetje fit zijn. 5mg etizolam is al een vrij hoge dosis, maar dat is dan ook weer grotendeels uit je bloed na een nachtje slapen.


Weet je misschien een andere benzo die wat korter werkt en goed is voor slaap?. Met etizolam ben ik 8 uur KO en wordt ik gewoon fris wakker.
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Fool » za feb 07, 2015 6:54 pm

Brotizolam of Midazolam? :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » za feb 07, 2015 7:03 pm

Zijn er zat, maar als verkrijgbare RC is etizolam daarvoor wel het meest geschikt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor FRESH » ma feb 09, 2015 11:15 am

highrutosen schreef:
Piotr schreef:Ik zou in ieder geval geen hoge dosis diclazepam nemen wil je de dag daarna een beetje fit zijn. 5mg etizolam is al een vrij hoge dosis, maar dat is dan ook weer grotendeels uit je bloed na een nachtje slapen.


Weet je misschien een andere benzo die wat korter werkt en goed is voor slaap?. Met etizolam ben ik 8 uur KO en wordt ik gewoon fris wakker.


Korter werkt? Maar begrijp ik het nou goed dat je 5 mg etizolam neemt? Probeer dan gewoon eens wat minder van te nemen, of kom je dan weer niet in slaap?
FRESH
Offline
 

Re: Etizolam

Berichtdoor Italiano » ma feb 09, 2015 5:53 pm

Piotr schreef:5mg etizolam is al een vrij hoge dosis, maar dat is dan ook weer grotendeels uit je bloed na een nachtje slapen.

Etizolam misschien wel (halfwaardetijd 3,4 uur), maar houd er rekening mee dat etizolam (dit geldt voor een hoop benzo's) wordt omgezet in een metaboliet (alpha hydroxy etizolam uit m'n hoofd), dat volgens mij ook nog een werking heeft (halfwaardetijd 8,2 uur)

Een vrij kort werkende benzo is midazolam (Dormicum), al is daar weer moeilijker aan te komen.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Prototype » ma feb 09, 2015 6:02 pm

Temazepam werkt ook vrij kort, slaap er altijd 5 uur op en dan word ik wakker omdat het uitwerkt.
Blijft wel langer in je lichaam aanwezig maar daar merk je niks van.
Vrij makkelijk op recept te krijgen bij inslaap problemen.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » ma feb 09, 2015 6:06 pm

Ja precies, maar dat ik bij etizolam ook het geval, alleen werkt etizolam nog korter.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Prototype » ma feb 09, 2015 6:10 pm

Op etizolam (2-4mg)slaap ik echt veel langer (8+ uur) en ben ik smorgens helemaal benzodrunk.
Word bij temazepam (20mg) na 5 uur wakker en voel me hooguit iets meer ontspannen dan normaal.
Dormicum word bijna niet voorgeschreven.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » ma feb 09, 2015 6:18 pm

Ja maar 20mg temazepam zou dan ook ongeveer gelijk moeten zijn aan 1mg etizolam. :lol:

In de praktijk werkt dit natuurlijk net wat anders, maar 4mg etizolam is ongetwijfeld een stuk efectiever/sterker dan 20mg temazepam.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron