Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
supergabbur schreef:Haha, ik had een keer dat ik met een paar matties in een vakantiehuisje zat een paar etizolammetjes gedropt en er een paar halve liters bij gedronken en toen heb ik schijnbaar 's nachts/'s ochtens allemaal bouwwerken van meubels gemaakt in de woonkamer.
Moest ik net opeens aan denken.
Drugskonijntje schreef::love:
Hoe zit het met Etizolam en tolerantie?
Pandabeer schreef:Zo mijn eerste post hier, een ander geluid over Etizolam.
Ik heb in het verleden benzo's af en toe recreatief gebruikt in mijn jongere jaren (uit het medicijnenkastje van mijn moeder toentertijd), was toen wel prettig.
In mijn latere leven heb ik wat klachten ontwikkeld en na een lange (met hulp van medici) zoektocht naar iets om zonder een permanent gevoel van stress te leven. Ik gebruik 2x0,5mg daags (generics). Ik ervaar niets van de recreatieve effecten zoals hier omschreven maar de anxyolitische werking is echt perfect. Nooit de neiging om eens lekker een lading naar binnen te gooien voor de fun oid (andere middelen dan weer wel) en ik ervaar het dus echt als een nuttig medicijn.
Onder etizolam ben ik minder gaar/suf dan de benzo's die ik heb geprobeerd en het anxyolitisch effect is vooralsnog niet afgenomen bij deze doseringen.
Ik weet niet of mensen dit verhaal herkennen maar houdt in je achterhoofd dat het spulletje in Azie en Japan ook succesvol voor angst- en stressklachten wordt voorgeschreven.
JongGeleerd schreef:Wacht, wat? Schrijven ze een drug die nog in de onderzoeksfase zit gewoon voor?
JongGeleerd schreef:Wacht, wat? Schrijven ze een drug die nog in de onderzoeksfase zit gewoon voor?
Poseidon schreef:Val van die roze 2mg binnen 5minuten in slaap. Ervaarde etizolam als uitermate spierontspannend toen ik 0.25 mg nam. Lijkt als ik het goed onthouden heb qua moluculaire structure erg op Valium.
zaagmans schreef:Net even wat Flubromazepam besteld. Ben benieuwd. Iemand ervarind daarmee?
Wel even een sidenote over Etizolam. Ik heb dat een maand of 2 geleden een week of 4 lang elke dag gebruikt (2mg). Ik sliep er heerlijk op, voelde me de volgende dag topfit, was een vriendelijker mens en presteerde top in m'n werk.
Daarna abrupt gestopt. Het heeft een week geduurd voordat ik weer kon slapen. Werd er gek van, van dat niet kunnen slapen. Gevaarlijk spul als je het mij vraagt. Ik was kapot na een week, maar volgehouden. Het was zo makkelijk om maar weer etizolam te pakken, maar ja, dan wordt het een neerwaartse spiraal.
zaagmans schreef:Net even wat Flubromazepam besteld. Ben benieuwd. Iemand ervarind daarmee?
Wel even een sidenote over Etizolam. Ik heb dat een maand of 2 geleden een week of 4 lang elke dag gebruikt (2mg). Ik sliep er heerlijk op, voelde me de volgende dag topfit, was een vriendelijker mens en presteerde top in m'n werk.
Daarna abrupt gestopt. Het heeft een week geduurd voordat ik weer kon slapen. Werd er gek van, van dat niet kunnen slapen. Gevaarlijk spul als je het mij vraagt. Ik was kapot na een week, maar volgehouden. Het was zo makkelijk om maar weer etizolam te pakken, maar ja, dan wordt het een neerwaartse spiraal.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast