Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Etizolam

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Etizolam

Berichtdoor Drugskonijntje » za jan 11, 2014 5:06 am

Daar was ik me van bewust, maar ik vroeg me af of dat een snel proces is.
Drugskonijntje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 157
Geregistreerd: vr jun 01, 2012 11:19 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor ParadijsVogel » za jan 11, 2014 5:16 am

Ik vind dat de tolerantie vrij snel opbouwt, dat vond ik wel een redelijk groot nadeel aan Etizolam. De recreatieve waarde is met een beetje tolerantie wel snel weg als je 4 mg neemt. Als je 2 a 3 keer per week zo'n ding neemt zal je de tolerantie behoorlijk gaan merken, dus te vaak is zonde en zorgt alleen maar voor nadelen.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Klimtox » za jan 11, 2014 6:50 am

Wat de paradijsvogel zegt is waar. Alleen angstremmend schijnt het een omgekeerde tolerantie te ontwikkelen. Recreatief is dit niet zo spannend.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Snater » di feb 04, 2014 11:34 am

Heel benieuwd naar, ook maar is proberen binnekort.
Benieuwd hoe het zou werken met wiet, of val je dan alleen maar eerder in slaap?
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Etizolam

Berichtdoor FRESH » di feb 04, 2014 1:25 pm

Bij mij werkt het eigenlijk wel prima, maar ik moet er wel 2mg van gebruiken, anders heeft het totaal geen effect op me.
FRESH
Offline
 

Re: Etizolam

Berichtdoor supergabbur » di feb 04, 2014 4:33 pm

Haha, ik had een keer dat ik met een paar matties in een vakantiehuisje zat een paar etizolammetjes gedropt en er een paar halve liters bij gedronken en toen heb ik schijnbaar 's nachts/'s ochtens allemaal bouwwerken van meubels gemaakt in de woonkamer.

Moest ik net opeens aan denken.
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » di feb 04, 2014 6:39 pm

Ik zou etizolam slechts kiezen als je een kortwerkend slaapmiddel nodig hebt. Ik blijf etizolam tricky spul vinden. Ik zou voor recreatief gebruik maar een andere/echte benzo zoeken.

supergabbur schreef:Haha, ik had een keer dat ik met een paar matties in een vakantiehuisje zat een paar etizolammetjes gedropt en er een paar halve liters bij gedronken en toen heb ik schijnbaar 's nachts/'s ochtens allemaal bouwwerken van meubels gemaakt in de woonkamer.

Moest ik net opeens aan denken.

Hahaha herken dit wel. Ik bouw meestal mijn kamer (één keer zelfs achtertuin) 's nachts om tot een ultieme lounge plek, zodat ik voor onbepaalde tijd mijn creatie niet hoef te verlaten. Dit is dan een geweldige tijdsbesteding, maar ik herinner me er nauwelijks iets van.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor zaagmans » di feb 04, 2014 8:45 pm

Drugskonijntje schreef::love:

Hoe zit het met Etizolam en tolerantie?


Bouwt inderdaad snel op. Ik vind het wel een geweldig middel
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Chevy » zo feb 09, 2014 3:56 am

Heerlijk middel na een avondje up geweest te zijn. Omslag van heen en weer schietende gedachtes/ongewenste stimulatie tijdens de comedown slaat ineens om (na de etizolam uiteraard) in een extreeeeeeem chille space met hele rustige gedachtes. Jointje roken, bed in kruipen, lachgasballonnetje, en ik slaap in 5 minuten, terwijl ik normaal nog uren wakker zou liggen.

Zeeeer chille afsluiter van een chille avond!
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » zo feb 16, 2014 3:09 pm

Ik heb nu een jaar lang een flesje stroh80 staan met daarin 100mg etizolam in opgelost. Laatst nam een maat van mij 2.5ml (=2.5mg) na een avond 4fa. Hij zei achteraf dat hij er niks van had gemerkt maar na 2 uur wel gewoon kon slapen. Zou het kunnen dat de sterkte is aangetast in het afgelopen jaar?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Ben » do feb 20, 2014 9:12 pm

Bwah, het is vrij subtiel. Kan zijn dat hij niet echt wist wat te verwachten ofzo.

Wel een geniaal middeltje, echt handig in bepaalde situaties. Meer functioneel dan recreatief, vind ik. Je slaapt er heerlijk op door en al in piepkleine doseringen doet het nervositeit verdwijnen. Het maakt me kalmer en fijner in de omgang. Maar ik kan het niet laten als ik het heb, en dan merk je toch al best gauw een licht gespannen gevoel als het uitgewerkt is.
Avatar gebruiker
Ben
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 384
Geregistreerd: zo sep 15, 2013 3:17 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Pandabeer » di feb 25, 2014 8:36 pm

Zo mijn eerste post hier, een ander geluid over Etizolam.

Ik heb in het verleden benzo's af en toe recreatief gebruikt in mijn jongere jaren (uit het medicijnenkastje van mijn moeder toentertijd), was toen wel prettig.

In mijn latere leven heb ik wat klachten ontwikkeld en na een lange (met hulp van medici) zoektocht naar iets om zonder een permanent gevoel van stress te leven. Ik gebruik 2x0,5mg daags (generics). Ik ervaar niets van de recreatieve effecten zoals hier omschreven maar de anxyolitische werking is echt perfect. Nooit de neiging om eens lekker een lading naar binnen te gooien voor de fun oid (andere middelen dan weer wel :p) en ik ervaar het dus echt als een nuttig medicijn.
Onder etizolam ben ik minder gaar/suf dan de benzo's die ik heb geprobeerd en het anxyolitisch effect is vooralsnog niet afgenomen bij deze doseringen.

Ik weet niet of mensen dit verhaal herkennen maar houdt in je achterhoofd dat het spulletje in Azie en Japan ook succesvol voor angst- en stressklachten wordt voorgeschreven.
Avatar gebruiker
Pandabeer
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do okt 17, 2013 8:49 pm
Woonplaats: Rotterdam

Re: Etizolam

Berichtdoor Perry » wo feb 26, 2014 11:45 am

Wacht, wat? Schrijven ze een drug die nog in de onderzoeksfase zit gewoon voor?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Etizolam

Berichtdoor Olliver1977 » wo feb 26, 2014 1:45 pm

Pandabeer schreef:Zo mijn eerste post hier, een ander geluid over Etizolam.

Ik heb in het verleden benzo's af en toe recreatief gebruikt in mijn jongere jaren (uit het medicijnenkastje van mijn moeder toentertijd), was toen wel prettig.

In mijn latere leven heb ik wat klachten ontwikkeld en na een lange (met hulp van medici) zoektocht naar iets om zonder een permanent gevoel van stress te leven. Ik gebruik 2x0,5mg daags (generics). Ik ervaar niets van de recreatieve effecten zoals hier omschreven maar de anxyolitische werking is echt perfect. Nooit de neiging om eens lekker een lading naar binnen te gooien voor de fun oid (andere middelen dan weer wel :p) en ik ervaar het dus echt als een nuttig medicijn.
Onder etizolam ben ik minder gaar/suf dan de benzo's die ik heb geprobeerd en het anxyolitisch effect is vooralsnog niet afgenomen bij deze doseringen.

Ik weet niet of mensen dit verhaal herkennen maar houdt in je achterhoofd dat het spulletje in Azie en Japan ook succesvol voor angst- en stressklachten wordt voorgeschreven.


Het wordt enkel recreatief bij 2mg+ en met een vleugje alcohol.
nuchter en tot 2 mg is het niet recreatief maar wel functioneel anxiolytisch en een goede sleeping aid. Ik vind het een fijn middel na een upper om in te slapen en daarvoor gebruik ik het dan ook uitsluitend. tolerantie bouwt immers razendsnel op bij dit goedje zelfs bij wekelijks gebruik :#:
Olliver1977
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: wo okt 03, 2012 10:24 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Pandabeer » wo feb 26, 2014 3:03 pm

JongGeleerd schreef:Wacht, wat? Schrijven ze een drug die nog in de onderzoeksfase zit gewoon voor?


In Japan en Azie wordt het al voorgeschreven. Onder andere merknamen worden thienodiazepines in NL meen ik ook op de markt gebracht.

Ik krijg geen recept nee maar ik stem het gebruik hiervan wel met de medici af. Het is dan maar net dat ik er heb die out of the box denken (met een disclaimer enz.), voor mij persoonlijk is het gewoon dat het goed werkt.

Heb vroeger genoeg aan zelfmedicatie in allerlei vormen gedaan, maar dat waren dan wel weer alcohol of opiumlijstmiddelen en das zo lastig combineren met een (relatief!:P) normaal maatschappelijk leven.
Avatar gebruiker
Pandabeer
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do okt 17, 2013 8:49 pm
Woonplaats: Rotterdam

Re: Etizolam

Berichtdoor Italiano » wo feb 26, 2014 10:37 pm

JongGeleerd schreef:Wacht, wat? Schrijven ze een drug die nog in de onderzoeksfase zit gewoon voor?

Zo nieuw is Etizolam niet meer. Via Wikipedia

Etizolam (marketed under the brand name Etilaam, Etizest, Etizola, Sedekopan, Pasaden or Depas)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Perry » do feb 27, 2014 3:03 am

Dat weet ik wel italiano, maar ik weet ook dat medicijnen heeeeel streng jarenlang gecontroleerd worden voordat ze op de markt komen.

Maar bedankt voor de uitleg panda ;)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Etizolam

Berichtdoor Ranko » wo apr 23, 2014 2:22 am

Vandaag weer nieuwe 2mg-eti gekregen (love the 20% discount). Meteen ff uitgetest en ik merk dat ik in deze paar zinnen, meer typfouten dan ooit he gemaakt dan ik me kan herinneren. Nee, typen gaat niet zo goed, maar het effect is zeer aangenaam.
Avatar gebruiker
Ranko
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 232
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:43 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Moonshine08 » zo apr 27, 2014 12:53 pm

Ik heb tien pilletjes besteld en ontvangen. Ik kan echter nergens zien hoeveel mg ze zijn. Weet iemand het hier? Wellicht ben ik gewoon nog wat suf van gisteren :geek:

Edit: gisternacht een wild avondje gehad met wat 4 fluor en speed. De etizolam was bedoeld voor vanavond om goed in en door te slapen. Echter nu ook last van veel spierspanning etc.. Kan je het daarvoor ook gebruiken? Of val je onherroepelijk in slaap?
Avatar gebruiker
Moonshine08
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: wo dec 18, 2013 7:10 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Einstein » zo apr 27, 2014 3:28 pm

Zijn ze blauw of roze? Blauwe pilletjes zijn meestal 1 mg, roze 2 mg, of dat was vroegahh althans zo :geek:
Etizolam is volgens mij niet volslagen hypnotisch maar als je erg moe bent is de kans wel vrij groot dat je onherroepelijk in slaap sukkelt.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Etizolam

Berichtdoor Poseidon » zo apr 27, 2014 3:51 pm

Val van die roze 2mg binnen 5minuten in slaap. Ervaarde etizolam als uitermate spierontspannend toen ik 0.25 mg nam. Lijkt als ik het goed onthouden heb qua moluculaire structure erg op Valium.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Etizolam

Berichtdoor Jack of Hearts » zo apr 27, 2014 4:19 pm

Poseidon schreef:Val van die roze 2mg binnen 5minuten in slaap. Ervaarde etizolam als uitermate spierontspannend toen ik 0.25 mg nam. Lijkt als ik het goed onthouden heb qua moluculaire structure erg op Valium.

Daar heb ik nooit naar gekeken, maar het voelde voor mij altijd als een soort diazepam light.
Let me forget about today until tomorrow.
Avatar gebruiker
Jack of Hearts
Donateur
Offline
 
Posts: 284
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 7:43 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » zo apr 27, 2014 4:23 pm

Het helpt enorm tegen spierspanning, maar als je al moe bent is het moeilijk om wakker te blijven.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor zaagmans » za mei 10, 2014 9:40 am

Net even wat Flubromazepam besteld. Ben benieuwd. Iemand ervarind daarmee?

Wel even een sidenote over Etizolam. Ik heb dat een maand of 2 geleden een week of 4 lang elke dag gebruikt (2mg). Ik sliep er heerlijk op, voelde me de volgende dag topfit, was een vriendelijker mens en presteerde top in m'n werk.

Daarna abrupt gestopt. Het heeft een week geduurd voordat ik weer kon slapen. Werd er gek van, van dat niet kunnen slapen. Gevaarlijk spul als je het mij vraagt. Ik was kapot na een week, maar volgehouden. Het was zo makkelijk om maar weer etizolam te pakken, maar ja, dan wordt het een neerwaartse spiraal.
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Frog » za mei 10, 2014 10:39 am

zaagmans schreef:Net even wat Flubromazepam besteld. Ben benieuwd. Iemand ervarind daarmee?

Wel even een sidenote over Etizolam. Ik heb dat een maand of 2 geleden een week of 4 lang elke dag gebruikt (2mg). Ik sliep er heerlijk op, voelde me de volgende dag topfit, was een vriendelijker mens en presteerde top in m'n werk.

Daarna abrupt gestopt. Het heeft een week geduurd voordat ik weer kon slapen. Werd er gek van, van dat niet kunnen slapen. Gevaarlijk spul als je het mij vraagt. Ik was kapot na een week, maar volgehouden. Het was zo makkelijk om maar weer etizolam te pakken, maar ja, dan wordt het een neerwaartse spiraal.

Dat geld in principe voor elke benzodiazepine waar je zo ineens mee stopt, Etizoam is redelijk sterk spul 2 mg staat min of meer gelijk aan 15 a 20 mg Diazepam, dus ja ineens stoppen na 4 weken gaat gezeik opleveren dan, weer pakken is altijd een optie, zit altijd in je hoofd bij benzo's nasty kut verslaving is het, men kan da niet vaak genoeg benadrukken imo.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Perry » za mei 10, 2014 1:40 pm

Eerste keer etizolam :woeh:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » za mei 10, 2014 2:49 pm

zaagmans schreef:Net even wat Flubromazepam besteld. Ben benieuwd. Iemand ervarind daarmee?

Wel even een sidenote over Etizolam. Ik heb dat een maand of 2 geleden een week of 4 lang elke dag gebruikt (2mg). Ik sliep er heerlijk op, voelde me de volgende dag topfit, was een vriendelijker mens en presteerde top in m'n werk.

Daarna abrupt gestopt. Het heeft een week geduurd voordat ik weer kon slapen. Werd er gek van, van dat niet kunnen slapen. Gevaarlijk spul als je het mij vraagt. Ik was kapot na een week, maar volgehouden. Het was zo makkelijk om maar weer etizolam te pakken, maar ja, dan wordt het een neerwaartse spiraal.


Volgens mij moet jij gewoon helemaal van de etizolam/benzodiazepinen afblijven. Het lijkt erop alsof je zegt van "Etizolam is veel te verslavend, op naar de volgende!". Je doet alsof de risico's tussen etizolam en andere benzodiazepinen erg groot is, maar dat is echt niet het geval. Zeker de research-chemicals zijn erg goedkoop te verkrijgen waardoor het nog makkelijker te misbruiken is. Pas er mee op. Ik zou ze eigenlijk links laten liggen als ik jou was.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Poseidon » za mei 10, 2014 4:04 pm

Ga ik die ook eens proberen :mellow:
Heb 1 etizolam vanmorgen om 04.00 genomen. Voel me nog steeds super ontspannen.
Ben wat krachttraining aan het doen. Gaat wel heel smooth na al dat nachtraven. 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Etizolam

Berichtdoor Perry » ma mei 12, 2014 8:38 pm

Vraagje over Etizolam:
Ik heb zin om dit vanavond weer te poppen, maar deze keer niet direct te gaan slapen.
Mocht ik dat doen, en m'n moeder ligt op bed, zou ik dan onder invloed van 1mg nog gewoon rond 'n uur of 1~2 naar m'n bed gaan en gaan slapen?
Of zijn m'n remmen dusdanig verdwenen dat ik het huis ga verbouwen terwijl m'n moeder ligt te slapen?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Etizolam

Berichtdoor Fret » ma mei 12, 2014 8:45 pm

van 1mg wordt je niet meteen een debiel hoor

Spoiler! :
want dat ben je natuurlijk al van jezelf 8-)












"Ik ben hier emotioneel te onzeker voor Ernie." -Bert, 2015

Avatar gebruiker
Fret
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 786
Geregistreerd: wo jun 26, 2013 9:04 pm
Woonplaats: Bij mijn moeder thuis in de kelder

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner