Ik heb trouwens rechtstreeks besteld in India. Op de safeorscam site stonden ze met een 9.51, dus laten we hopen dat het aankomt

Einstein schreef:Het verschil tussen benzodiazepines en thienodiazepines is puur een chemisch verschil, qua effect is het verschil tussen etizolam en bijv. diazepam niet groter dan tussen bijv. diazepam en oxazepam
Snoeper schreef:Ik moet morgen ook veel deel nemen aan het verkeer.
J-C schreef:Wat kan je verwachten van een etiz afkick en wanneer zou dat voorkomen?grtjs
Iemand dit al geprobeerd icm racetams?
knetterspetter schreef:Ik heb het in totaal 3 dagen gebruikt, ongeveer 20mg in totaal, en ik ervaar nu al slaapproblemen en schijnbaar lichamelijke en geestelijke afkickverschijnselen...?
Gisternacht tot 02.00 uur gewerkt (horeca), biertje en een wijntje, lekker moe, allleen ik heb NIET geslapen. Heb een uurtje in een soort sluimertoestand verkeerd, met een lucide droompje terwijl ik ook dondersgoed wist dat ik in bed lag, maar niet kon slapen. Zenuwen gierden door mijn lijf, onrust etc. Bah zeg. Vanavond moet ik weer een lange nacht werken en ik ben kapot -,-
JA ik heb mijn lesje wel geleerd....
J-C schreef:Hmm slaap zelf ook wel slechter laatste tijd... maar van 1x etiz / week zou dat toch niet mogen?
Ben schreef:max 2
zaagmans schreef:Ik ben iemand die NOOIT kan slapen na uppers. Een tijd geleden 2mg etizolam gedaan en na 20 minuten was ik weg. Telefoon waar ik nog even naar aan het kijken was toen ik ging liggen lag naast me toen ik wakker werd. Werkt bij mij iig goed.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten