Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
Plaats een reactie

Re: Etizolam

di nov 05, 2013 9:56 pm

Ik heb nu de generics gehad van 2mg en de "echte" etizest van 1mg. De echte van 1mg werkte voor mijn gevoel net zo goed als de generic 2mg's.

Ik heb trouwens rechtstreeks besteld in India. Op de safeorscam site stonden ze met een 9.51, dus laten we hopen dat het aankomt :)

Re: Etizolam

di nov 05, 2013 10:57 pm

Einstein schreef:Het verschil tussen benzodiazepines en thienodiazepines is puur een chemisch verschil, qua effect is het verschil tussen etizolam en bijv. diazepam niet groter dan tussen bijv. diazepam en oxazepam :geek:

Ik merkte toch wel iets meer euforie van 80's en minder vlug tolerantie ( zal ook te maken hebben dat ik reguliere benzo's gesnoept heb waren het smarties)...
Verder zal het inderdaad niet extreem veel uitmaken.

Re: Etizolam

wo nov 06, 2013 12:35 am

Etizolam schijnt qua tolerantie wel wat eigenaardige eigenschappen te hebben en daarbij zal het ook wel een eigen karakter hebben, maar dat ligt niet aan het feit dat het een thienodiazepine is en geen benzodiazepine :)

Re: Etizolam

zo nov 10, 2013 4:21 pm

Afgelopen nacht heb ik doorgehaald op wat pep. Heb dus niet geslapen vanacht. Morgen gaat mijn wekker om 04:30.
Kan ik straks 1mg nemen om een lange nacht te slapen en morgen fris en vruitig naar mijn werk te gaan? Ik moet morgen ook veel deel nemen aan het verkeer.
Ik heb het nog nooit gebruikt en neem sowieso niet meer dan 1 mg. Heb verder nog nooit benzo's gebruikt.

Re: Etizolam

zo nov 10, 2013 5:19 pm

1mg kan je proberen, maar er is wel een redelijke kans dat je dan nog niet kan slapen.

Re: Etizolam

zo nov 10, 2013 5:20 pm

Snoeper schreef:Ik moet morgen ook veel deel nemen aan het verkeer.

Ik geloof dat je vaak nog wazig bent de volgende dag, dus weet niet hoe slim dit is...
Je kunt ook in plaats van meer slapen meer snuiven :woeh:

Re: Etizolam

zo nov 10, 2013 5:38 pm

Tja.... lastig.
Meer snuiven gaat het sowieso niet worden. .. :cry:
Ik lees veel dat mensen van 1mg niks merken.
Als ik morgen ochtend om 5 uur maar goed in staat ben deel te nemen aan het verkeer. Maar ik denk niet dat iemand mij dat kan vertellen. Misschien nu beter een paar biertjes weg tikken en eens rustig proberen op een zaterdag.

Re: Etizolam

zo nov 17, 2013 5:34 pm

aan Etizolam went mijn lichaam absoluut heel snel. Ik was zo enthousiast om meer van die snoepjes te bestellen dan dat er leden op dit forum zijn. Maar ik begon dus de eerste keer met 2mg, helemaal spacy, zombiemode, geweldig gevoel, alle benzo eigenschappen voel je maximaal! en dus ook geweldig ingeslapen! Vet dikke tong, kweilen, helemaal ontspannen. en nu na 4 maanden verder..... 22 mg en ik kan niet eens slapen met amfetamine op. DEZELFDE BATCH!
Dit zegt wel wat over de tolarantie van etizolam ofniet? agjaaaaa > Tolarantie en benzos..
Dat is als bier en Carnaval
Hardcore en XTC
Anabolen en fitness.

EN ik neem mariadistel om mijn lever sneller te laten herstellen, kheb een wetenschappelijk stuk gelezen hoe ze mariadistel extract hebben uitgetest en het bleek echt de leverwerking te verbeteren. en ze beweren ook dat dit de lever helpt sneller te herstellen. :D

Re: Etizolam

zo nov 17, 2013 10:01 pm

Je hebt 4 maanden geen benzo's gebruikt en je hebt nog steeds tolerantie??

Of gebruik je het geregeld inmiddels 4 maanden lang?

Re: Etizolam

zo nov 17, 2013 10:22 pm

het tweede ja..

Met ups en downs..
soms een dagje niet > slapeloosheid > toch maar wel..
Soms een dagje 6 ineen x omdat ik vrije middag heb...
soms een dagje niet
up and down. :ugeek:

Re: Etizolam

zo nov 17, 2013 10:34 pm

Veel plezier met je benzo afkick :| .

Re: Etizolam

ma nov 18, 2013 3:00 am

Wat kan je verwachten van een etiz afkick en wanneer zou dat voorkomen?grtjs

Iemand dit al geprobeerd icm racetams?

Re: Etizolam

ma nov 18, 2013 8:58 pm

J-C schreef:Wat kan je verwachten van een etiz afkick en wanneer zou dat voorkomen?grtjs

Iemand dit al geprobeerd icm racetams?


Dit was de mijne na een luttele paar dagen en een luttele aantal mg...geen speelgoed. Hierboven neemt iemand al maanden lang Etizolam en soms tientallen mg's...die doet er goed aan om onder professionele begeleiding af te kicken want anders komt het niet goed vrees is...

knetterspetter schreef:Ik heb het in totaal 3 dagen gebruikt, ongeveer 20mg in totaal, en ik ervaar nu al slaapproblemen en schijnbaar lichamelijke en geestelijke afkickverschijnselen...?
Gisternacht tot 02.00 uur gewerkt (horeca), biertje en een wijntje, lekker moe, allleen ik heb NIET geslapen. Heb een uurtje in een soort sluimertoestand verkeerd, met een lucide droompje terwijl ik ook dondersgoed wist dat ik in bed lag, maar niet kon slapen. Zenuwen gierden door mijn lijf, onrust etc. Bah zeg. Vanavond moet ik weer een lange nacht werken en ik ben kapot -,-
JA ik heb mijn lesje wel geleerd....

Re: Etizolam

ma nov 18, 2013 9:25 pm

ik heb het een behoorlijk aantal weken misbruikt door het gevolg stress etc... en dan praat ik niet over 2 mg per avond want gewenning gaat inderdaad erg snel :(. ter vergelijking in het begin kreeg ik bij 8 mg de beroemde black hole en op het laatst kon ik op 20mg nog relatief goed functioneren.

had ook een behoorlijk aantal ingekocht wat al ongelofelijk dom is. toen ik nog 2 strips over had heb ik maar besloten om ze niet weer te bestellen en ben met die 20 gaan afbouwen en steeds de dosis halveren.

ben er nu een hele week vanaf en moet zeggen dat het best meevalt, slapen gaat steeds beter en de behoefte is er eigenlijk helemaal niet meer.

heb meer moeite gehad om van de diazepam en temazepam (voorgeschreven) af te komen dan dit.

Re: Etizolam

di nov 19, 2013 1:54 am

Hmm slaap zelf ook wel slechter laatste tijd... maar van 1x etiz / week zou dat toch niet mogen?

Re: Etizolam

di nov 19, 2013 1:55 am

J-C schreef:Hmm slaap zelf ook wel slechter laatste tijd... maar van 1x etiz / week zou dat toch niet mogen?

Das al redelijk vaak hoor :P

Re: Etizolam

di nov 19, 2013 2:03 am

Nee niet echt... heb wel zo es een dag of 4 een keer een kwartje genomen om te slapen, sliep wel heerlijk toen..

Re: Etizolam

di nov 19, 2013 4:01 pm

Weet iemand of ca. 100mg Etizolam (freebase) volledig oplost in 100 ml Stroh 80 ?

Re: Etizolam

di nov 19, 2013 8:05 pm

Ja, ik heb al half jaar m'n stroh80 flesje met etizolam staan. Werkt perfect.

Re: Etizolam

wo nov 20, 2013 8:19 am

Even een update

Ik heb mijn etizolams altijd gehaald bij pfp. Prima service, prima kwaliteit. Maar na de generics bestel ik nu alleen nog maar merk. Etizest, top kwaliteit. 1mg is beter dan de 2mg generics

Ik ben sinds een maand echter overgestapt op bp. Prima service en communicatie. De site ziet er wat gaar uit, maar ik heb al 2 bestellingen binnen. Etilaam, 100 stuks betaalde ik 49 euro voor all in. Ze hebben nog wat andere leuke dingen ook.

Ik heb vrijdag diclazopam besteld bij Cw. Shop heeft een goede naam, maar ik verwacht dit ik het vrijdag binnen heb. I will let you know.

Dit zijn de etizo's van BP

Re: Etizolam

wo nov 20, 2013 6:34 pm

Ik moet toegeven dat ik nog niet heel dit topic heb gelezen, maar mss kan iemand mijn vraag beantwoorden:
Weet iemand hoeveel mg etizolam ik +- nodig zal hebben om na een nachtje aardig aan de speed of aan de 4-FA zitten toch in slaap te kunnen vallen? Questie van plafonddiensten vermijden :)

weeg 77 kg, mocht dat van belang zijn.

Re: Etizolam

wo nov 20, 2013 6:49 pm

max 2

Re: Etizolam

wo nov 20, 2013 6:53 pm

Ben schreef:max 2


Bedankt!
Zal 1 of anderhalf zijn werk ook al doen?

Re: Etizolam

wo nov 20, 2013 6:55 pm

Ligt er ook beetje aan hoelang geleden je voor het laatst hebt genomen (en hoeveel ;) ), maar ik vind 1 mg net iets te weinig meestal, 2 mg dan moet je wel in slaap vallen (ik wel in ieder geval, zonder benzo tolerantie)

Re: Etizolam

wo nov 20, 2013 7:01 pm

aaight :) effe wat etizolam 2 mg bestellen dan!

Re: Etizolam

wo nov 20, 2013 7:34 pm

Ik ben iemand die NOOIT kan slapen na uppers. Een tijd geleden 2mg etizolam gedaan en na 20 minuten was ik weg. Telefoon waar ik nog even naar aan het kijken was toen ik ging liggen lag naast me toen ik wakker werd. Werkt bij mij iig goed.

Re: Etizolam

wo nov 20, 2013 10:06 pm

80's are bad hkay

Re: Etizolam

wo nov 20, 2013 10:16 pm

zaagmans schreef:Ik ben iemand die NOOIT kan slapen na uppers. Een tijd geleden 2mg etizolam gedaan en na 20 minuten was ik weg. Telefoon waar ik nog even naar aan het kijken was toen ik ging liggen lag naast me toen ik wakker werd. Werkt bij mij iig goed.

hoeveel uur was je weg? :mrgreen:

heb ook weer ontvangen..
50 stuks.
kan weer ff vooruit.
was n leuke korting ergens :grin:

Re: Etizolam

wo dec 04, 2013 4:57 am

Zit er verschil tussen de Etizolam van Intas en die van Etizest?

Re: Etizolam

do dec 05, 2013 1:38 pm

De ene bevat MDMA en de ander bevat 2C-B.

Wat denk je zelf :p ? Etizolam = Etizolam = Etizolam....
Plaats een reactie