Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
Plaats een reactie

Re: Etizolam

ma okt 28, 2013 11:39 pm

Druks schreef:Of je blijft wakker en vreet, zonder dat je daar bewust van bent, als je etizolam op. Om na 3 dagen wakker te worden in een weiland zonder broek aan...

:lol: :lol:

:woeh:

That's your typical monday night!

Re: Etizolam

ma okt 28, 2013 11:45 pm

haha niemand hier op tiny

Re: Etizolam

di okt 29, 2013 10:27 am

10 mg gehad, coffeeshop een halve gerookt en daarna ??

dus een tijdzone , 23.50 - 08.00 blanco


Waarschijnlijk alleen slaap ahahha :hulde:

Re: Etizolam

di okt 29, 2013 11:05 am

Ik heb dit sins kort in mijn bezit om in te slapen naar een nachtje doorhalen. Het worden dan ook 1 max 2 stuks.
Ben ook wel benieuwd naar wat het doet met een biertje op de bank maar als ik het allemaal zo lees dan verliezen sommige toch iets de controle en hebben behoorlijke gaten in het geheugen. ... ik weet liever nog wel wat ik gedaan heb. Beter gebruik je de drugs en niet andersom.

Re: Etizolam

di okt 29, 2013 11:15 am

kevinoow schreef:10 mg gehad, coffeeshop een halve gerookt en daarna ??

dus een tijdzone , 23.50 - 08.00 blanco


Waarschijnlijk alleen slaap ahahha :hulde:

Ik dacht al, hij is opeens weg van de tiny :conf: . Maar even serieus, jij neemt 10mg etizolam + wiet, en daar slaap je 8 uur van?

lol

Re: Etizolam

di okt 29, 2013 12:08 pm

did i miss something?

Re: Etizolam

di okt 29, 2013 12:09 pm

voel me alleeen nog wel een beetje ehm dizzy fussy, hoe zeg je dat hahaha

Re: Etizolam

di okt 29, 2013 12:10 pm

De meesten slapen makkelijk 24 uur met 5mg. Nog wel langer zelfs. En jij slaapt 8 uur met 10mg. Bizar...

En je hebt party op de tiny gemist ;)

Re: Etizolam

di okt 29, 2013 12:45 pm

dawmn!, when is the next partyyyy

Re: Etizolam

di okt 29, 2013 1:00 pm

weenie, zit al uren alleen :p

Re: Etizolam

di okt 29, 2013 1:23 pm

OT: *slash joining* who else!

On- topic. een heel mool blauw kleurig pelletje van 1mg. wat een waardeloze zooi.
Zelfs van 11mg en een dikke spacecake slaap ik niet fatsoenlijk van :conf:

+12.00 4mg

Re: Etizolam

di okt 29, 2013 4:17 pm

Ik sliep 30 uur vrijwel non-stop na 6mg etizolam. Denk dat meneer een lekker dutje gaat doen of het is inderdaad gewoon slechte kwaliteit.

Re: Etizolam

di okt 29, 2013 5:14 pm

laatste pilletje gaat naat het testcentrum.. -.-

Re: Etizolam

di okt 29, 2013 5:30 pm

Dat is altijd de reden om er 1 over te houden natuurlijk. Fuck yea, het geeft geen kick genoeg om eerst te laten testen of wat?




.....






:#: echt man. Ik ben dan wel de pot, maar jij ziet wel heel erg zwart :|

Re: Etizolam

do okt 31, 2013 7:46 pm

heb na even wikken en wegen ook maar eens wat etizolam aangeschaft. nu lees ik dat sommigen ze slikken en andere ze laten smelten onder de tong? hoe doen jullie het?

Re: Etizolam

do okt 31, 2013 7:49 pm

Slik ze in...

Re: Etizolam

do okt 31, 2013 8:10 pm

okee thanks voor de snelle reacties. wat ik ook nog niet gevonden had was hoelang het duurt voor het effect merkbaar is.

Re: Etizolam

do okt 31, 2013 8:16 pm

Als je in slaap valt werkt het wel waarschijnlijk.

Re: Etizolam

do okt 31, 2013 8:25 pm

Thanks guys, kga er is 1 proberen kijken wat het doet en of het recreatieve waarde heeft voor mij, zo niet gaan ze de kast in voor eventueel slaapproblemen

Re: Etizolam

vr nov 01, 2013 3:24 pm

En hoe was het?

Re: Etizolam

za nov 02, 2013 12:28 am

heb er vrij weinig van gemerkt op recreatieve basis, overigens wel goed geslapen. ik geef het nog 1 kans, morgen nog 1 x 2 mg en biertje en/of jointje eventueel. en anders zoals ik al zij in de kast om te dienen als slaappillen. wat is de gemiddelde dosis die jullie nemen?

Re: Etizolam

za nov 02, 2013 1:49 am

ddg schreef:heb er vrij weinig van gemerkt op recreatieve basis, overigens wel goed geslapen. ik geef het nog 1 kans, morgen nog 1 x 2 mg en biertje en/of jointje eventueel. en anders zoals ik al zij in de kast om te dienen als slaappillen. wat is de gemiddelde dosis die jullie nemen?

2 mg moet je toch wel voelen, ik vond het eerst best kut spul, later waardeerde ik het stuk meer.
Eerste keren verwachten ik te veel, en was een kut batch- ik merkte duidelijk verschil met een andere vendor-, maar 1 mg voel ik best aardig ondanks benzo tolerantie.

Afhankelijkheid licht ook bij dit middel op de loer, maar merkte na lange periode 4 mg per dag dat tolerantie stuken minder was ten opzichte van klassieke benzodiazepinen, en de angst dempende werking is zeer hoog imo, slapen op dit middel deed ik beter ten opzichte van klassieke benzodiazepinen.
Ook een stukje euforie ervoer ik van Eti, maar het is wel subtiel, verwacht niet dat je uit je plaat kan gaan.
Ook piekt het best snel,roesje is vrij snel weg na 3 uur wel bij iig, maar de angst dempende en spierverslappende werking blijft langer aan, 6 tot 8 uur.
Persoonlijk vind de roes van hoge doseringen Oxazepam wel veel lekkerder, maar met minder euforie.
Maar ja als benz'o is het best van recreatie waarde,als benzo's je ding zijn.

Re: Etizolam

zo nov 03, 2013 9:46 am

ddg schreef:heb er vrij weinig van gemerkt op recreatieve basis, overigens wel goed geslapen. ik geef het nog 1 kans, morgen nog 1 x 2 mg en biertje en/of jointje eventueel. en anders zoals ik al zij in de kast om te dienen als slaappillen. wat is de gemiddelde dosis die jullie nemen?


Ik heb ook een paar verschillende dosissen geprobeerd, even de 2 opvallendste:

1x 2mg (roze generics): niks bijzonders, wel goed geslapen
2x 2mg (rozen generics)met 5 flessen bier: Toen was ik wel een beetje wazig. Wel aardig zo, maar niks bijzonders
1x 1mg Etizest (merk): Was net zo sterk als die 1x 2mg generics.
1x 1mg Etizest (merk) + 1x 2mg generic: Wazig, fijn hoofd, relaxed. 's morgens werd ik met m'n kleren aan wakker en las ik whatsapps terug waar ik me niks meer van kan herinneren

Ik heb ze van PFP, maar ik weet zeker dat alle generics van dezelfde fabrikant komen. Etizest is echt de beste. Ik heb overigens geen etizolamtolerantie. Ik had het eerder nog nooit gebruikt.

Ik heb van de generics er 2 aan iemand anders gegeven en die vond 1x 2mg erg relaxed, zware armen en benen etc.

Re: Etizolam

zo nov 03, 2013 10:32 am

Maar is dit spul niet een soort redearch chemicsl op downer gebied?

Re: Etizolam

zo nov 03, 2013 12:40 pm

chris309 schreef:Maar is dit spul niet een soort redearch chemicsl op downer gebied?

Het is al jaren als medicijn op de markt, in wat ik op wiki en elders lees bijvoorbeeld Japan en Itlaië.
Maar voor veel landen is het niet goedgekeurd.
De reden ervan weet ik niet, maar er is al heel veel op gebied van benzo, achtigen dus.
http://www.wisegeek.com/what-is-etizolam.htm#didyouknowout
http://en.wikipedia.org/wiki/Etizolam

Re: Etizolam

di nov 05, 2013 2:37 am

Amai.. sommigen nemen hier echt wel hoge dosissen... Ik heb nog nooit meer dan 3,5 mg gedaan, wel na stimulanten...

Ikzelf heb blauwe etilaams (in verpakking medicinaal dus) en ook van die witte die smelten in je mond en smaken naar snoepjes... meestal zo'n 1,5 a 2,5mg na stimulanten om te kunnen slapen. 'k Vraag me af of het eigenlijk slecht is voor je gezondheid...

Re: Etizolam

di nov 05, 2013 2:43 am

Het is een benzo, dus waarschijnlijk heeft het ongeveer dezelfde neven effecten als andere benzo's.
Het is echter wel een research chemical, dus niets is zeker.
(Verslaving, geheugenverlies etc.)
Kijk hier voor meer info:
farmaceutische-drugs/benzodiazepinen-t3311.html

Re: Etizolam

di nov 05, 2013 11:49 am

Het is geen benzo :o
Het is een thienodiazepine. Een benzodiazepine analoog dus.

Re: Etizolam

di nov 05, 2013 2:00 pm

Denk ik dat ik alles weet, komt klimtox langs om het tegendeel te bewijzen ;)

Re: Etizolam

di nov 05, 2013 3:49 pm

Het verschil tussen benzodiazepines en thienodiazepines is puur een chemisch verschil, qua effect is het verschil tussen etizolam en bijv. diazepam niet groter dan tussen bijv. diazepam en oxazepam :geek:
Plaats een reactie