Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Etizolam

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Etizolam

Berichtdoor Dione » ma feb 25, 2013 7:09 pm

Wat is het effect in vergelijking met bijvoorbeeld Flunitrazepam of Midazolam? De feitjes heb ik wel kunnen opzoeken maar ben benieuwd naar de subjuctieve ervaringen. <3 /vinzpost
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Avatar gebruiker
Dione
Original DF Queen
Donateur
Offline
 
Posts: 1734
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:11 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Bewild » ma feb 25, 2013 7:42 pm

Ik heb nu nog eens 3mg geprobeerd en ook dat vond ik niet noemenswaardig zonder een paar pintjes en wat UR144. Ik heb wel nog geen enkele keer de hele dosis in 1 keer genomen, zou dit een groot verschil hebben op de hevigheid of maakt dit niet zoveel uit?

Ik heb hier nu nog 5mg liggen en was aan het denken om dit ergens volgende week of de week daarna te nemen op 1 avond in eerst 3mg en daarna 2mg :woeh: ! Lijkt dit een goed plan of is dat echt wel te veel van het goede? Of kan ik het beter gewoon in 1 keer allemaal nemen :p?
If only I had the money and resources, I would try them all..
Avatar gebruiker
Bewild
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: wo jan 30, 2013 12:31 am

Re: Etizolam

Berichtdoor bbroni » ma feb 25, 2013 8:25 pm

Ik zou er sowieso nooit meer dan 2mg van nemen. Als recreatief middel is etizolam niet zo geschikt, en misschien nog best link ook. Bij 5mg is de kans dat je dingen om gaat stoten of ergens over valt al best wel groot.
bbroni
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 149
Geregistreerd: di nov 13, 2012 9:37 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Ivo » ma maart 11, 2013 7:44 pm

Druks schreef:
Multitude schreef:Naja, ik heb 0 ervaring met dit soort drugs, dus ik wil rustig beginnen. Voel me nu een beetje drowsy en wel chill. Ik wacht nog een uurtje en dan gaat de dosis misschien omhoog.


Ik kan het altijd goed merken als ik ga lopen wanneer het ingekicked is ;)

Ik heb hetzelfde, ik merk pas dat het ingeslaan is als ik recht probeer te staan.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Tomaat » ma maart 11, 2013 8:28 pm

Ivo schreef:
Druks schreef:
Multitude schreef:Naja, ik heb 0 ervaring met dit soort drugs, dus ik wil rustig beginnen. Voel me nu een beetje drowsy en wel chill. Ik wacht nog een uurtje en dan gaat de dosis misschien omhoog.


Ik kan het altijd goed merken als ik ga lopen wanneer het ingekicked is ;)

Ik heb hetzelfde, ik merk pas dat het ingeslaan is als ik recht probeer te staan.


Kan ik alleen maar beamen. En op die manier zit je plots aan 13mg en is is jouw manier van wandelen nog erger dan een ketawalk :#:
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » wo maart 20, 2013 2:35 am

Zou het graag gebruiken na uppers om in slaap te komen... Maar dit is wel link om op mijn slaapkamer te bewaren, heb sowieso al last van slaapproblemen. Zijn hier al mensen die echt de verslavende werking merken, die in principe al 'verslaafd' beginnen te worden?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Stefaan » wo maart 20, 2013 6:23 am

pjenis schreef:Zou het graag gebruiken na uppers om in slaap te komen... Maar dit is wel link om op mijn slaapkamer te bewaren, heb sowieso al last van slaapproblemen. Zijn hier al mensen die echt de verslavende werking merken, die in principe al 'verslaafd' beginnen te worden?


Ikzelf merk, en naar wat ik hoor anderen met mij, dat het toch wel stiekem ietwat verslavend is. Ik heb er eigenlijk totaal geen drang naar, maar als het er is pak ik het toch wel vaak. Ben er ook altijd verrast over dat het zakje alweer leeg is. Heb dit scenario ook wel vaker gelezen hier op het forum. Je zou eventueel een kleine hoeveelheid kunnen kopen. Ik denk dat 2-4 mg genoeg is om te slapen na uppers. Koop eens 10-20 pilletjes en kijk hoe je er mee om kan gaan. Ik kan je (vanuit mijn ervaring dan) vertellen dat het geen drang tot opnieuw kopen achterlaat, behalve dan de drang om te slapen na uppers, maar ja, dat is een ander probleem.

Wat ik trouwens als enorm voordeel ervaar van etizolam, is de spierverslappende/spierontspannende werking ervan. Als je helemaal strak staat en je wilt slapen, en je spieren zijn allemaal verkrampt, je moet je ogen actief dichtknijpen om ze dicht te houden, en etizolam neemt dit voor een groot deel weg. Na een avondje xtc met etizolam in je mik, fruitsalade bij de hand, lekker een half uurtje in een warm bad liggen is dé anti-kater oplossing.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Italiano » wo maart 20, 2013 10:43 am

Gman007 schreef:Wat ik trouwens als enorm voordeel ervaar van etizolam, is de spierverslappende/spierontspannende werking ervan. Als je helemaal strak staat en je wilt slapen, en je spieren zijn allemaal verkrampt, je moet je ogen actief dichtknijpen om ze dicht te houden, en etizolam neemt dit voor een groot deel weg.

Doen andere benzo's dat dan niet voor je? Aangezien je het hebt over een voordeel van etizolam?
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Destudent » wo maart 20, 2013 1:06 pm

pjenis schreef:Zou het graag gebruiken na uppers om in slaap te komen... Maar dit is wel link om op mijn slaapkamer te bewaren, heb sowieso al last van slaapproblemen. Zijn hier al mensen die echt de verslavende werking merken, die in principe al 'verslaafd' beginnen te worden?


Ik ervaar het als zeer verslavend. Merkte snel dat als ik beslist had dat ik weer 's avonds etizolam mocht van mezelf ik toch wel erg snel naar huis fietste na het werk. Dit gebeurd vooral wanneer je met dosissen van 2mg of hoger gaat werken, je bouwt dan ook tolerantie op. Neem nu af en toe 1 mg voor het slapen na stress, 1,5 na uppers om te ontspannen.
Wanneer ik een paar dagen achter elkaar gebruik, is slapen zonder etizolam ZEER lastig. Ik kom dan niet verder dan een lichte waakslaap, waardoor ik dus weer etizolam pakte. Dit is een andere zeer verslavende factor, althans voor mij.
Oppassen met dit spul dus!
Destudent
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 93
Geregistreerd: za feb 18, 2012 2:46 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Stefaan » wo maart 20, 2013 1:17 pm

Italiano schreef:
Gman007 schreef:Wat ik trouwens als enorm voordeel ervaar van etizolam, is de spierverslappende/spierontspannende werking ervan. Als je helemaal strak staat en je wilt slapen, en je spieren zijn allemaal verkrampt, je moet je ogen actief dichtknijpen om ze dicht te houden, en etizolam neemt dit voor een groot deel weg.

Doen andere benzo's dat dan niet voor je? Aangezien je het hebt over een voordeel van etizolam?


Etizolam is de enige benzo die ik gebruikt heb. :) Genoeg waarschuwing van davinci gehad om er bij weg te blijven. Toevallig viel het spierverslappende effect me speciaal op. Wist niet dat dit schijnbaar bij alle benzo's zo is! Maakt ook niet zoveel uit verder :)

Destudent schreef:Ik ervaar het als zeer verslavend. Merkte snel dat als ik beslist had dat ik weer 's avonds etizolam mocht van mezelf ik toch wel erg snel naar huis fietste na het werk. Dit gebeurd vooral wanneer je met dosissen van 2mg of hoger gaat werken, je bouwt dan ook tolerantie op. Neem nu af en toe 1 mg voor het slapen na stress, 1,5 na uppers om te ontspannen.
Wanneer ik een paar dagen achter elkaar gebruik, is slapen zonder etizolam ZEER lastig. Ik kom dan niet verder dan een lichte waakslaap, waardoor ik dus weer etizolam pakte. Dit is een andere zeer verslavende factor, althans voor mij.
Oppassen met dit spul dus!


Wat ik vooral gevaarlijk vind bij verslavingen, is de drang het opnieuw aan te schaffen. Ervaar jij dit? Anders is het een kwestie van merken dat je er niet mee om kan gaan, en daarna niet meer kopen. Als ik het goed herinner had jij eens in een etizolam-roes 250 mg besteld? :shock: :rock: Hoe gaat het daar mee? :P
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Destudent » wo maart 20, 2013 3:36 pm

Gman007 schreef: Als ik het goed herinner had jij eens in een etizolam-roes 250 mg besteld? :shock: :rock: Hoe gaat het daar mee? :P

Ik houd voor mezelf een streng regime aan van 1x per week max. je moet er inderdaad zelf achter komen dat je er niet goed mee om kan gaan. Dit ontdekte ik toen ik 3 dagen zonder probeerde en gewoon bijna niet heb geslapen in die tijd (zonder dat ik bijster veel had gebruikt in de voorliggende periode). Ik heb uiteraard nog heel veel over, dus opnieuw bijbestellen is er niet bij :roll2: .
Merk wel dat als ik een weekend weg ga oid en ik heb het niet mee, ik hier wel ongezond veel over nadenk. Ook typerend voor verslaving.
Destudent
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 93
Geregistreerd: za feb 18, 2012 2:46 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » wo maart 20, 2013 4:07 pm

Waar kan ik tabletten kopen? Ik kan wel 100mg of meer kopen voor een zeer redelijke prijs, alleen zelfs met een 0,001 scale is het vrijwel onmogelijk om op de mg precies af te wegen. Als je 2mg afweegd kan dit net zo goed 1mg zijn of 3mg.

Daarnaast heb ik het alleen nodig voor na speed/4-fmp ik slaap altijd hemels na xtc.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor bbroni » wo maart 20, 2013 9:05 pm

@pjenis: je kunt 100 mg makkelijk oplossen in een klein flesje stroh 80 van 0,1 liter. Met een spuitje meet je dan 1ml en dat is dan precies 1 milligram. Je moet het wel even de tijd geven om op te lossen. Als je het flesje omdraait (met de dop erop natuurlijk) en tegen een felle lamp houdt dan zie je in het begin nog poeder 'dwarrelen'. Na een uurtje of wat is het opgelost. Het kan helpen om het flesje even op de verwarming te leggen.
bbroni
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 149
Geregistreerd: di nov 13, 2012 9:37 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor AgeOfLove » wo maart 20, 2013 9:35 pm

Destudent schreef:Merk wel dat als ik een weekend weg ga oid en ik heb het niet mee, ik hier wel ongezond veel over nadenk. Ook typerend voor verslaving.


Ik moet mezelf ook overtuigen om ze pilletjes niet in te nemen en op een 'normale' manier te relaxen en desnoods wat slechter te slapen.
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » wo maart 20, 2013 10:01 pm

bbroni schreef:@pjenis: je kunt 100 mg makkelijk oplossen in een klein flesje stroh 80 van 0,1 liter. Met een spuitje meet je dan 1ml en dat is dan precies 1 milligram. Je moet het wel even de tijd geven om op te lossen. Als je het flesje omdraait (met de dop erop natuurlijk) en tegen een felle lamp houdt dan zie je in het begin nog poeder 'dwarrelen'. Na een uurtje of wat is het opgelost. Het kan helpen om het flesje even op de verwarming te leggen.


Slim! Dan schaf ik misschien wel 100ml aan voor het festivalseizoen! Oplosbaarheid van stoffen begrijp ik nooit iets van... Ik weet dat het iets met -OH groepen te maken heeft maar meer niet. :beer:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor daywalker » do maart 21, 2013 8:58 pm

Idd een leuke manier om Etizolam te gebruiken, als oplossing.
Ben er wel van bewust dat ik geen 100 ml, of 100 mg zou innemen ineens.
Heb zelf nog niet echt ervaring met dit medicijn
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » vr maart 22, 2013 2:30 am

daywalker schreef:Idd een leuke manier om Etizolam te gebruiken, als oplossing.
Ben er wel van bewust dat ik geen 100 ml, of 100 mg zou innemen ineens.
Heb zelf nog niet echt ervaring met dit medicijn


Iemand die 100mg neemt is volgens mij gewoon compleet gestoord.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor knetterspetter » vr maart 22, 2013 8:48 pm

....en dood of in het (psuchiatrische) ziekenhuis
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Ivo » vr maart 22, 2013 8:59 pm

Druks schreef:Wat is eigenlijk een dodelijke dosis Etizolam?

(ik ben niks van plan)

Bij muizen is de LD50 3 gram per kilo volgens http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... p?t=170232, dus dan kan je toch best wel wat wegslikken voor je er aan sterft.

Maar zonder dood te gaan zullen er wel genoeg negatieve effecten aan vasthangen...

Edit: zelfde getal op http://www.lookchem.com/Etizolam/, lijkt me iets betrouwbaarder :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Paradise » vr maart 22, 2013 11:29 pm

Ik vind dit dan weer niet zo verslavend. Na 3 keer heb je het wel gezien, zonder pintje en jointje is er weinig aan.
Dan kan je het nog gebruiken om in te slapen en als je dat te vaak doet kan dat ook niet meer ...
tenzij je heel slim gaat doen en er steeds meer van gaat nemen en je een puber of twenty something wordt met alzheimer.

Eens 3 uurtjes wakker liggen is ook niet zo erg he :)

Mijn vriendin vindt het dan wel weer verslavend, ik moet haar benzos bewaren en zij moet mijn wiet bewaren haha
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Etizolam

Berichtdoor Einstein » za maart 23, 2013 3:10 pm

Dodelijk overdoseren op etizolam alleen is een lastige zaak. Zou niet weten of dat getal van 3 gram per kilo klopt, maar je zult er in ieder geval veel moeite voor moeten doen. Zodra je erbij gaat drinken of er andere downers doorheen neemt wordt het een ander verhaal :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Etizolam

Berichtdoor daywalker » zo maart 24, 2013 4:18 pm

pjenis schreef:
daywalker schreef:Idd een leuke manier om Etizolam te gebruiken, als oplossing.
Ben er wel van bewust dat ik geen 100 ml, of 100 mg zou innemen ineens.
Heb zelf nog niet echt ervaring met dit medicijn


Iemand die 100mg neemt is volgens mij gewoon compleet gestoord.



Ja voor mij ook, ook al zal je er niet dood van gaan ofzo...maar ik ben niet van plan er 100 mg van te nemen of 100 ml ineens uit te drinken van het concentraat
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » zo maart 24, 2013 4:33 pm

Is 2mg na een redelijke hoeveelheid speed genoeg om in slaap te komen? En daarnaast moet ik de volgende ochtend nog redelijke wakker zijn. Het is toch niet zo dat je na zo'n 6 uur slaap nog helemaal sloom bent van de etizolam?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor megatrippie » di maart 26, 2013 10:08 am

Je moet natuurlijk niet direct na een bom of lijn etizolam nemen, maar als je er redelijk wat tijd tussen laat moet dat genoeg zijn om een aantal uurtjes te kunnen slapen

Verstuurd van mijn HTC Desire Z met Tapatalk
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor AgeOfLove » di maart 26, 2013 8:40 pm

pjenis schreef: Het is toch niet zo dat je na zo'n 6 uur slaap nog helemaal sloom bent van de etizolam?


Ik voel het alleszins wel. Weliswaar op 4mg maar ik raad toch af om auto te rijden ofzo.
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Etizolam

Berichtdoor Ivo » di maart 26, 2013 8:45 pm

Ik ben na 3mg de dag erna nog steeds vaag...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Destudent » wo maart 27, 2013 12:45 am

Ik zou meer dan 2mg sowieso afraden. Tolerantie gaat dan ook heel rap omhoog en het effect wordt, bij mij in ieder geval, niet echt meer beter. Drink er dan gewoon een biertje bij :beer:
Destudent
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 93
Geregistreerd: za feb 18, 2012 2:46 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor bbroni » wo maart 27, 2013 2:01 am

pjenis schreef:
bbroni schreef:@pjenis: je kunt 100 mg makkelijk oplossen in een klein flesje stroh 80 van 0,1 liter. Met een spuitje meet je dan 1ml en dat is dan precies 1 milligram. Je moet het wel even de tijd geven om op te lossen. Als je het flesje omdraait (met de dop erop natuurlijk) en tegen een felle lamp houdt dan zie je in het begin nog poeder 'dwarrelen'. Na een uurtje of wat is het opgelost. Het kan helpen om het flesje even op de verwarming te leggen.


Slim! Dan schaf ik misschien wel 100ml aan voor het festivalseizoen! Oplosbaarheid van stoffen begrijp ik nooit iets van... Ik weet dat het iets met -OH groepen te maken heeft maar meer niet. :beer:


Hi. Ik denk dat ik moet terugkomen op mijn 'advies'. Zonder er al te veel bij na te denken gooi ik er al een tijd lang 1 ml (= 1mg) in om in slaap te komen, en dat is zelfs een tijdje omhoog gegaan naar 1,5 of 2 naargelang ik slaapzin had. Ik heb er genoeg over gelezen om te weten dat meer dan 2mg de gevarenzone is, dus gelukkig ben ik daar onder gebleven. Omdat ik af en toe vage klachten kreeg s'avonds of aan het einde van de dag ('knepen' in de nek, zeurend gevoel in de rug, soms ook op de borst) ben ik eens verder gaan lezen en als ik de timing naga dan is dat waarschijnlijk door de etizolam ontwenning. Al dat geexperimenteer zal er ook zeker aan bijdragen. Enfin, die doses gaan acuut omlaag en uiteindelijk moet ik een gezonde manier vinden om lekker in slaap te suffen. Vroeger werkte debielen tv prima voor dat doel, misschien moet ik dat weer eens oppakken.

Mijn herziene 'advies' -wat iemand anders ook al gaf- beter bestel je 10 tabletjes voor uitzonderlijke gevallen als je in slaap moet komen na stims of als je trip een tandje te hard gaat. Op is op, jammer dan. Het is veel makkelijker om zuinig te zijn op 10 tabletjes dan 100ml.

Hier zijn nog wat linkjes die me enigszins wakker geschud hebben. Ik heb eerder al eens linkjes gepost maar een herhaling kan geen kwaad, in ieder geval niet voor mezelf:

http://www.bluelight.ru/vb/threads/6234 ... Withdrawal
http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... p?t=192434
http://www.ukchemicalresearch.org/showt ... p?tid=1109
bbroni
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 149
Geregistreerd: di nov 13, 2012 9:37 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Piotr » wo maart 27, 2013 2:11 am

bbroni hoe is dat van toepassing op het concept van etizolam oplossen in stroh 80? Daarnaast ga ik het echt alleen maar gebruiken om te slapen na uppers. En dat zijn enkele keren na festivals en feesten...
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Etizolam

Berichtdoor Hamukun » wo maart 27, 2013 10:57 am

Omdat je voor jouw doeleinden echt geen 100mg nodig hebt... En zoals je in die links kan lezen hebben veel mensen onbewust de neiging om constant bij te nemen of meer te gebruiken dan de bedoeling was.
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner