door Ricardo B » wo jun 01, 2016 12:46 am
1 juni 2015.
Precies een jaar geleden samen met mijn vrouw aan de meph begonnen.
Feestje? Nee. Een uur of 4 geleden mijn laatste beetje gehad, eerder was ik niet wakker vandaag.
Ik heb altijd een flesje neusspray met daarin 1,5 gram meph opgelost in 10 ml gedemineraliseerd water bij me, daar 4 sprays van genomen, verder niks.
En, het is mooi geweest met het spul wat nu ons leven een jaar lang heeft beheerst.
Elke week een sessie van minstens 12 uur, laatste sessie was van vrijdagavond 20:00 tot gisteren.
Non stop zonder slaap, 4 gram over van de 26...
Na elke sessie in ieder geval je slaap nemen, mijn vrouw had na 3 nachten wakker van die fijne hallucinaties... Ze zag 3 mannen levensecht staan die haar vertelden wat ze moest doen.
Ook vertelden ze haar dat ze mij wat moest aandoen.
Ze had wel vaker hallucinaties, dus ik wist dat wanneer ze naar plekken keek waar niks was, dat het voor haar tijd was om te gaan slapen.
Het had op die momenten dus ook helemaal verkeerd af kunnen lopen.
Maar meestal wist ze dat de dingen die ze zag niet echt waren, en dat zei ze ook wel.
Ikzelf had enkel soms hallu's over kleine beestjes en de haren op mijn armen en benen die heel druk aan het bewegen waren, leuk om te zien trouwens.
Ook terwijl je in de spiegel kijkt, je je eigen gezicht oud ziet worden, en als je er een foto van neemt er niks te zien is.
En nu een jaar later, uit mijn gegevens 835 gram verder, is het echt leuk geweest.
Spijt eraan te zijn begonnen? Ja, en nee. Hou je gebruik in de hand en het is leuk en fijn, of ga over je grenzen en het is beroerd, ellendig, en ook leerzaam.
Sta sterk en onthoudt dat het leven meer bied dan mephedrone.
Of wij het ooit nog zullen nemen? Waarschijnlijk wel, het heeft ook veel positief veranderd in ons leven. Maar het zullen nooit geen lange sessies meer zijn, en er zal dan niet meer dan 1 gram per persoon binnen handbereik liggen, en zal zeker niet meer dan 1 keer in de 4 weken zijn.
Maar dat zal nog een hele lange tijd duren.
M-cat bedankt.
Done: xtc, mdma, ghb, 3-mmc, 4-mmc, 4-emc, 3,4-dmmc, 4-fmp, 2-cb, 6-apb, coke, methylone, speed, lsa, bk-ebdp, cl-pvp.