King schreef:FRESH schreef:King schreef:Van mdma ga ik alleen maar zitten en dat is toch wel jammer op een feest/festival.
Oke als dat je enige probleem is....probeer eens 8-9mg 2C-I combi dan ga je echt niet zitten hoor
Ja ik wil die combinatie al lang uitproberen, alleen ik ben nog nooit 2C-I tegengekomen. Sprak laatst een ouwe dealer aan die ooit 2C-B had geregeld en vroeg hem naar 2C-I. Zijn antwoord; "Bedoel je 2C-IB?" Nouja... ingewikkeld gesprek gehad dus. Kon er weinig nuttigs uit krijgen maar misschien dat het wel gewoon over 2C-I gaat maar dat is afwachten.
Klimtox schreef:King schreef:Ja ik wil die combinatie al lang uitproberen, alleen ik ben nog nooit 2C-I tegengekomen. Sprak laatst een ouwe dealer aan die ooit 2C-B had geregeld en vroeg hem naar 2C-I. Zijn antwoord; "Bedoel je 2C-IB?" Nouja... ingewikkeld gesprek gehad dus. Kon er weinig nuttigs uit krijgen maar misschien dat het wel gewoon over 2C-I gaat maar dat is afwachten.
Als ik je verhalen zo lees, raad ik je aan niet meer te kopen van dit soort figuren. They must know their shit.
vork schreef:Valt Methylone te vergelijken met Mephedrone?
Kan nog wel aan Methylone komen maar Mephedrone word een moeilijk verhaal.
vork schreef:Je hebt niet altijd keus..
Valt Methylone te vergelijken met Mephedrone?
Kan nog wel aan Methylone komen maar Mephedrone word een moeilijk verhaal.
King schreef:Het zijn totaal verschillende stoffen al lijken de namen op elkaar. Zoals Einstein al zegt;
Italiano schreef:King schreef:Het zijn totaal verschillende stoffen al lijken de namen op elkaar. Zoals Einstein al zegt;
Einstein vergeleek het effecten profiel van beide stoffen. Chemisch gezien behoren Mephedrone (4-MMC) en Methylone (MDMC) beide tot de cathinonen groep dus totaal verschillende stoffen zijn het nou ook weer niet.
JongGeleerd schreef:Oneens, de werking van 4-FA, Speed en Coke is erg anders. De werking van lachgas, ketamine en salvia is erg anders. De werking van LSD, truffels en 2C-B is erg anders.
Ja, het gaat in dezelfde richting, maar het is allemaal erg anders.
Piotr schreef:Hoogstwaarschijnlijk is de mephedrone in het buitenland ook geen 4-mmc, maar 3-mmc, 4-mec, 4-fmc of een mengsel van verschillende cathinonen. Volgens mij wordt het nog wel aangeboden op anonieme zwarte marktplaatsen binnen het tor-netwerk.
Ranko schreef:Piotr schreef:Hoogstwaarschijnlijk is de mephedrone in het buitenland ook geen 4-mmc, maar 3-mmc, 4-mec, 4-fmc of een mengsel van verschillende cathinonen. Volgens mij wordt het nog wel aangeboden op anonieme zwarte marktplaatsen binnen het tor-netwerk.
Ja, op vendor sites zoek ik het ook niet.
Piotr schreef:Hoogstwaarschijnlijk is de mephedrone in het buitenland ook geen 4-MMC. Het is geen 4-mmc.
manoes schreef:lijkt het op methylone qua werking?
Petrovic schreef:Het is in Nederland nog niet opgenomen in de Opiumwet, maar valt onder de geneesmiddelenwet, en is daarom niet zonder meer legaal verkrijgbaar. In België dook Mephedrone voor het eerst op in 2009. Het werd online verkocht als plantengroei middel en is sinds 2010 in heel europa illegaal!
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten