highrutosen schreef:Bloeddruk: 165 - 100 (hypertensie)
Hartslag: 145 (tachardia)
Een aantal uur na baseline
Bloeddruk: 150 - 95
Hartslag: 85
36 uur later
Bloeddruk: 114 - 70 (weer in de ideale range, maar iets hoger dan ik normaal heb)
hartslag: 70 ( nog net ideale range, maar normaal ook lager)
Ik lees al verhalen van andere gebruikers die meer dan 2 weken nodig hebben om een beetje normale bloeddruk te meten na meph gebruik.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:highrutosen schreef:Bloeddruk: 165 - 100 (hypertensie)
Hartslag: 145 (tachardia)
Een aantal uur na baseline
Bloeddruk: 150 - 95
Hartslag: 85
36 uur later
Bloeddruk: 114 - 70 (weer in de ideale range, maar iets hoger dan ik normaal heb)
hartslag: 70 ( nog net ideale range, maar normaal ook lager)
Ik lees al verhalen van andere gebruikers die meer dan 2 weken nodig hebben om een beetje normale bloeddruk te meten na meph gebruik.
Ik denk dat het constant meten van je bloeddruk ook niet echt bijdraagt aan een gezonde bloeddruk, denk door de spanning etc. Het zal niet zo groot verschil zijn maar wel een aantal mmHg's.
highrutosen schreef:
Dit is ook de enige stim waar je lichaamstemperatuur van daalt ipv stijgt.
highrutosen schreef: Vraag me af of dit met andere stims ook zo erg is.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:highrutosen schreef:
Dit is ook de enige stim waar je lichaamstemperatuur van daalt ipv stijgt.
Nee, hij stijgt gewoon hoorhighrutosen schreef: Vraag me af of dit met andere stims ook zo erg is.
Mephedrone is wel berucht met dit.
highrutosen schreef:
Hmm ik heb in het begin altijd een drop in lichaamstemperatuur en later is hij weer normaal of iets hoger. Mephedrone staat overigens ook bekend om hypothermie als bijwerking.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie schreef:highrutosen schreef:
Hmm ik heb in het begin altijd een drop in lichaamstemperatuur en later is hij weer normaal of iets hoger. Mephedrone staat overigens ook bekend om hypothermie als bijwerking.
Loop jij de ganze nacht met een thermometer in je anus?
Ekte28 schreef:Als de Meow Meow net zoals 7 jaar terug is hield het bij mij altijd na 800 a 1000mg op 24 uur helemaal op.
Bij 3-mmc laat ik het altijd wel bij maximaal een 1 gram maar zou verder kunnen gaan zonder al te veel fucked up te gaan maar dat doen ik niet.
En bij 4-mmc is het vaat vernauwende effect en para gevoel na 800mg bij mij te intens en stop ik, alleen blijf je dan wel met een hele vervelende craving hangen die erger is dan coke, altans bij mij dan.
Het is jammer dat het alleen nog via ( dark-net ) te krijgen is want het is en blijft fucking lekker goedje alleen ik ben met de meeste eens dat je dit echt niet te vaak moet doen omdat het gewoon lichamelijk niet lekker aan voelt en waarschijnlijk ook best heel slecht voor je is....
Now Searching for a Good vendor and Cheers everybody
Miauwer schreef:Eigenlijk blijf je door snuiven tot je neus zo verstopt zit dat het geen nut meer heeft
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Poseidon schreef:Degene die dit spul ontwikkeld heeft verdient een nekschot.
internet schreef:Mephedrone was first synthesized in 1929, but did not become widely known until it was rediscovered in 2003.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten