Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Mephedrone (meow-meow)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Fijn middel?

Ja
55
31%
Nee
12
7%
Geen ervaring mee
112
63%
 
Totaal aantal stemmen : 179

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor highrutosen » zo jul 03, 2016 4:36 am

Jezus wat is dit spul killing voor je hart.

Tegen het einde van mijn meph trip ff mijn bloeddruk en hartslag gemeten.

Bloeddruk: 165 - 100 (hypertensie)
Hartslag: 145 (tachardia)

Een aantal uur na baseline

Bloeddruk: 150 - 95
Hartslag: 85

36 uur later

Bloeddruk: 114 - 70 (weer in de ideale range, maar iets hoger dan ik normaal heb)
hartslag: 70 ( nog net ideale range, maar normaal ook lager)

Gezien een leven lang gezond eten en 4 tot 6 keer per week sporten herstel ik nog redelijk snel van meph gerbuik, maar ik vraag me af hoe slecht dit op langere termijn is.

Ik lees al verhalen van andere gebruikers die meer dan 2 weken nodig hebben om een beetje normale bloeddruk te meten na meph gebruik.

Merken mensen hier nog bepaalde bijwerkingen?

Blauwe ledematen: eerste keer last van gehad, maar nu ik ginkgo biloba en gember extract erbij neem geen problemen mee. Na gerbuik neem ik ook cayenne met turmeric en hawthorn extract.

Door pre-loaden en postloaden en de dagen erna mucuna pruriens en 5-htp helemaal geen last van comedowns.

Enige bijwerking die ik heb is de dagen erna gewrichtspijn (met name vingers) en tijdens gebruik een veels te hoge hartslag en bloeddruk.
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor Amvitamientje » zo jul 03, 2016 6:53 am

highrutosen schreef:Bloeddruk: 165 - 100 (hypertensie)
Hartslag: 145 (tachardia)

Een aantal uur na baseline

Bloeddruk: 150 - 95
Hartslag: 85

36 uur later

Bloeddruk: 114 - 70 (weer in de ideale range, maar iets hoger dan ik normaal heb)
hartslag: 70 ( nog net ideale range, maar normaal ook lager)

Ik lees al verhalen van andere gebruikers die meer dan 2 weken nodig hebben om een beetje normale bloeddruk te meten na meph gebruik.

Ik denk dat het constant meten van je bloeddruk ook niet echt bijdraagt aan een gezonde bloeddruk, denk door de spanning etc. Het zal niet zo groot verschil zijn maar wel een aantal mmHg's.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor highrutosen » zo jul 03, 2016 2:18 pm

Amvitamientje schreef:
highrutosen schreef:Bloeddruk: 165 - 100 (hypertensie)
Hartslag: 145 (tachardia)

Een aantal uur na baseline

Bloeddruk: 150 - 95
Hartslag: 85

36 uur later

Bloeddruk: 114 - 70 (weer in de ideale range, maar iets hoger dan ik normaal heb)
hartslag: 70 ( nog net ideale range, maar normaal ook lager)

Ik lees al verhalen van andere gebruikers die meer dan 2 weken nodig hebben om een beetje normale bloeddruk te meten na meph gebruik.

Ik denk dat het constant meten van je bloeddruk ook niet echt bijdraagt aan een gezonde bloeddruk, denk door de spanning etc. Het zal niet zo groot verschil zijn maar wel een aantal mmHg's.


Ja zelfde met zelf hartslag meten natuurlijk, maar ik schrok er wel ff van. Vraag me af of dit met andere stims ook zo erg is.

Dit is ook de enige stim waar je lichaamstemperatuur van daalt ipv stijgt.

Ben ook niet van plan om dit iedere keer te meten hoor, maar was gewoon benieuwd. Denk wel dat ik 2 dagen na een sessie wel een meting blijf doen. Mocht het bijvoorbeeld dan ook verslechteren is het tijd voor langere pauzes :smokin:
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor Amvitamientje » zo jul 03, 2016 2:27 pm

highrutosen schreef:
Dit is ook de enige stim waar je lichaamstemperatuur van daalt ipv stijgt.


Nee, hij stijgt gewoon hoor
highrutosen schreef: Vraag me af of dit met andere stims ook zo erg is.

Mephedrone is wel berucht met dit.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor highrutosen » zo jul 03, 2016 10:45 pm

Amvitamientje schreef:
highrutosen schreef:
Dit is ook de enige stim waar je lichaamstemperatuur van daalt ipv stijgt.


Nee, hij stijgt gewoon hoor
highrutosen schreef: Vraag me af of dit met andere stims ook zo erg is.

Mephedrone is wel berucht met dit.



Hmm ik heb in het begin altijd een drop in lichaamstemperatuur en later is hij weer normaal of iets hoger. Mephedrone staat overigens ook bekend om hypothermie als bijwerking.

Meestal zakt het zeker 2 graden tenzij ik warme kleding aan heb en thee drink.
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor Perry » zo jul 03, 2016 11:12 pm

Als je vaten teveel vernauwen, kunnen de uiteinden niet meer met voldoende bloed voorzien worden om het lichaam warm te houden. Dat kan voor koude ledematen zorgen, terwijl je lichaam eigenlijk verhit.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor DutchCookie » wo jul 06, 2016 10:27 am

highrutosen schreef:
Hmm ik heb in het begin altijd een drop in lichaamstemperatuur en later is hij weer normaal of iets hoger. Mephedrone staat overigens ook bekend om hypothermie als bijwerking.


Loop jij de ganze nacht met een thermometer in je anus?
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor Perry » wo jul 06, 2016 10:46 am

Ik wel, vind ik lekker.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor highrutosen » do jul 07, 2016 9:23 am

DutchCookie schreef:
highrutosen schreef:
Hmm ik heb in het begin altijd een drop in lichaamstemperatuur en later is hij weer normaal of iets hoger. Mephedrone staat overigens ook bekend om hypothermie als bijwerking.


Loop jij de ganze nacht met een thermometer in je anus?


Ik wel. Jij niet dan? (vreemde vogel)

Door ineens te trillen en klappertanden ondanks me warm te voelen me temperatuur, maar voor de zekerheid opgenomen en die was ineens maar 33.8 graden. Daarna constant bijgehouden en de keer erna voor de zekerheid. Gaat vrij snel omhoog met warm drinken en blijft normaal met genoeg warme kleding, maar lijkt me bijvoorbeeld geen goed idee om dit shirtloos op een feest te doen (al zal het vele bewegen ook een positieve impact hebben)

Als je toch thuis bent en makkelijk al je vitals kunt bijhouden. Waarom niet? Enige drug waar ik ooit vervelende bijwerkingn mee heb ervaren is mephedrone en was daarom ook benieuwd naar bloeddruk en hartslag.

Maar ga niet elke trip constant alles lopen bijhouden ofzo.

Anyway mochten er hier nog mensen voor het eerst mephedrone gaan nemen zou ik eerst laten testen zodat je het % weet. De hele pure mephedrone moet je echt niet over de 600mg in een avond gaan terwijl je met de meeste batches verkrijgbaar 1 a 2 gram op zou kunnen zonder te veel last of heel hard gaan.

Cheers :grin:
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor Ekte28 » do jul 07, 2016 10:50 am

Als de Meow Meow net zoals 7 jaar terug is hield het bij mij altijd na 800 a 1000mg op 24 uur helemaal op.
Bij 3-mmc laat ik het altijd wel bij maximaal een 1 gram maar zou verder kunnen gaan zonder al te veel fucked up te gaan maar dat doen ik niet.

En bij 4-mmc is het vaat vernauwende effect en para gevoel na 800mg bij mij te intens en stop ik, alleen blijf je dan wel met een hele vervelende craving hangen die erger is dan coke, altans bij mij dan.
Het is jammer dat het alleen nog via ( dark-net ) te krijgen is want het is en blijft fucking lekker goedje alleen ik ben met de meeste eens dat je dit echt niet te vaak moet doen omdat het gewoon lichamelijk niet lekker aan voelt en waarschijnlijk ook best heel slecht voor je is....
Now Searching for a Good vendor and Cheers everybody
Ekte28
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 56
Geregistreerd: di nov 10, 2015 3:45 pm

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor highrutosen » do jul 07, 2016 11:49 pm

Ekte28 schreef:Als de Meow Meow net zoals 7 jaar terug is hield het bij mij altijd na 800 a 1000mg op 24 uur helemaal op.
Bij 3-mmc laat ik het altijd wel bij maximaal een 1 gram maar zou verder kunnen gaan zonder al te veel fucked up te gaan maar dat doen ik niet.

En bij 4-mmc is het vaat vernauwende effect en para gevoel na 800mg bij mij te intens en stop ik, alleen blijf je dan wel met een hele vervelende craving hangen die erger is dan coke, altans bij mij dan.
Het is jammer dat het alleen nog via ( dark-net ) te krijgen is want het is en blijft fucking lekker goedje alleen ik ben met de meeste eens dat je dit echt niet te vaak moet doen omdat het gewoon lichamelijk niet lekker aan voelt en waarschijnlijk ook best heel slecht voor je is....
Now Searching for a Good vendor and Cheers everybody


Die craving is echt achterlijk inderdaad. Nog nooit op iets anders meegemaakt. Hoge doseringen NAC helpen hier overigens goed bij 1500 a 2000 mg in 1 keer. Wordt gebruikt tijdens withdrawl.

En de dagen erna mucuna pruriens, rhodiola rosea, ginkgo biloba en tryptophan of 5htp. Geen comedown of vermoeidheid. :grin:
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor putts2017 » zo okt 23, 2016 5:26 am

*Knip*
putts2017
Newbie
Verbannen
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo okt 23, 2016 5:14 am

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor Miauwer » zo jan 08, 2017 2:29 am

Alweer een tijdje terug dat ik dit goedje heb gehad, maar het is en blijf mijn favoriete drug. Zo jammer dat die ban is gekomen, maar misschien ook maar beter want zoals hierboven ook al een aantal hebben vermeld: voordat je het weet zit je op de 1,5 á 2 gram op een avond. Eigenlijk blijf je door snuiven tot je neus zo verstopt zit dat het geen nut meer heeft en dan ben je alweer 12 uurtjes verder.
Avatar gebruiker
Miauwer
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: zo jan 08, 2017 1:28 am
Woonplaats: Alternate reality

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor DutchCookie » zo maart 26, 2017 3:59 am

Miauwer schreef:Eigenlijk blijf je door snuiven tot je neus zo verstopt zit dat het geen nut meer heeft


Als het goed is brand de meph wel door die verstopping heen. Moet je lijn wel dik genoeg zijn.

Ik begin as we speak aan mijn laatste batch. Het verhaal gaat dat meph uberhaupt gone gaat.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor Poseidon » ma maart 27, 2017 12:44 am

Mephrenone wordt gebruikt als messtof voor bonzaï~boompjes. Misschien dat iemand wat aan deze info.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor highrutosen » ma maart 27, 2017 7:36 pm

Darknet heeft helaas ook geen goede meph meer. Meeste vendors met goede kwaliteit komen uit NL en shippen niet binnenlands.

Weet iemand hier de reden van? Waarom zou binnenlands verzenden een groter risico zijn voor ze?

Maarja misschien maar goed ook. Kan ik me pauze langer maken.
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor banaantje123 » zo mei 07, 2017 3:58 pm

Ik vind het echt geen leuk spul, beter MDMA dan dit.
banaantje123
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: di jan 03, 2017 3:01 am

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor Poseidon » zo mei 07, 2017 4:31 pm

Degene die dit spul ontwikkeld heeft verdient een nekschot.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Mephedrone (meow-meow)

Berichtdoor omerobert » zo mei 07, 2017 4:48 pm

Poseidon schreef:Degene die dit spul ontwikkeld heeft verdient een nekschot.


Te laat:

internet schreef:Mephedrone was first synthesized in 1929, but did not become widely known until it was rediscovered in 2003.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner