Drugskonijntje schreef:Is het mogelijk om Mephedrone te laten testen?
FRESH schreef:Of het uberhaupt meph is, of wil je het % weten?
Dryad schreef:OKeoke tof! Misschien toch maar naar kijken maar eerst m'n examens maar is halen, net te horen gekregen dat ik pfeiffer heb voor mijn examens >.< Dus ik kijk even uit met stimulanten en drugs in t algemeen tot ik me wat fitter voel!
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Aaltje schreef:Je mag niet vragen naar drugsverkooppunten.
Verzonden vanaf mijn kenzertrieste iPhone.
DutchCookie schreef:Aaltje schreef:Je mag niet vragen naar drugsverkooppunten.
Verzonden vanaf mijn kenzertrieste iPhone.
En waar precies vraag ik naar 'drugsverkooppunten' dan?
Mijn vraag was of iemand nog kwaliteitsmeph in ontvangst heeft mogen nemen omdat ik er een hard hoofd in heb
Dryad schreef:Misschien rare vraag, en er staat op dit forum al iets over seks met bepaalde RC's. Maar heeft er iemand specifiek ervaring met seks op mephedrone? Wil het 1x proberen met mijn vriendin en vraag me af of het wat is, als het afgeraden wordt ga ik het stofje sowieso niet proberen.
wifi schreef:Van de mephedrone die ik nog kan krijgen heb ik alleen maar een rush en niet zo mega happy gevoel zoals vroeger, beetje jammer maar de meph van nu voelt wel cleaner aan.
knetterspetter schreef:Ik heb een extreem sterk vermoeden dat iedereen hierboven geen 4 maar 3MMC heeft ontvangen, tussen die 2 zit een beduidend verschil.
wifi schreef:knetterspetter schreef:Ik heb een extreem sterk vermoeden dat iedereen hierboven geen 4 maar 3MMC heeft ontvangen, tussen die 2 zit een beduidend verschil.
Door wa vermoed je da?
DutchCookie schreef:wifi schreef:knetterspetter schreef:Ik heb een extreem sterk vermoeden dat iedereen hierboven geen 4 maar 3MMC heeft ontvangen, tussen die 2 zit een beduidend verschil.
Door wa vermoed je da?
Door het 'cleaner' gevoel waarschijnlijk. Meph voelt altijd alsof er een nucleaire reactor in je hoofd kapot is gegaan.
Ranko schreef:Op dit moment is er toch wel genoeg aanbod, uit verschillende delen van Nederland. Qua kwaliteit scheelt het niet zoveel, maar de een is echt doorzichtig kristal, terwijl de ander weer wat fijner is. Beiden gewoon topspul. Alleen de prijzen...
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten