Ranko schreef:Iemand trouwens meer ervaring met dit spulletje opgelost in water? Merk de laatste tijd dat mijn neus toch graag een beetje bij wilt komen en niet meer gigantische hoeveelheden op kan nemen, dat terwijl mijn maag ook niet echt de drang heeft om te kristalletjes te verteren. Daarom leek mij oplossen in water een uitstekende oplossing. Beviel overigens prima. Maar hoe lang is dat spul dan houdbaar, zonder dat het aan kwaliteit verliest en hoe zou de dosering moeten werken? Normaal gesproken neem ik bommetjes van 250mg+ en snuiven 150mg+. Zou de opgeloste dosis dan rond de 200mg moeten zitten?
Lees trouwens ook dat meph als neusspray een goede oplossing kan zijn. Nu ben ik alleen benieuwd hoeveel ml één spray is.
http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=14&t=41
Hier een topic van vorig jaar over pepneusspray, volgens Dopamientje kan het dus ook met mephedrone. Is dat dan op dezelfde manier klaar te maken?
Jamess schreef:Ik wil binnenkort een neusspray van mephedrone maken , weet iemand als je 1gr mephedrone in 20ml water kan oplossen?
Gman007 schreef:Ik spray 2 x per neus om te starten.
Miauwmiauw schreef:Heb een vraagje, hoop dat iemand me hier kan helpen
Er is een periode geweest dat ik ieder weekend mephedrone gebruikte (puur in het uitgaan weliswaar) en ik kon daar vrij goed tegen, niets van bijwerkingen of dergelijke. Heb dan 1 keer problemen gehad met hartritmestoornissen omdat ik de vrijdag wat teveel had genomen. Dan zei ik tegen mezelf , genoeg met die mephedrone.
Maar sindskort heb ik het toch nog paar keer gebruikt, en wat me opviel is dat ik van 1 klein lijntje me echt niet goed voel en begin te panikeren. Terwijl ik zo goed als zeker ben dat het dezelfde mephedrone is. Vroeger kon ik er goed tegen en ging ik erg lekker, maar nu kan ik er totaal niet meer tegen.. Iemand die weet waaraan dit kan liggen? (heb dit trouwens ook bij XTC dat ik minder nodig heb dan vroeger om lekker te gaan...)
-YOKI- schreef:Mephedrone hype is allang voorbij en heeft zijn tijd gehad vind ik, en jullie?
Drugskonijntje schreef:-YOKI- schreef:Mephedrone hype is allang voorbij en heeft zijn tijd gehad vind ik, en jullie?
Hier ben ik wel nieuwschierig na. Zijn er nog mensen die mephedrone gebruiken? Én hoe staat het met het aanbod en de kwaliteit?
Ranko schreef:
Aanbod is sinds de ban in China echt dramatisch. Kwaliteit is nog wel redelijk, maar ik heb het niet meer geprobeerd sinds de laatste keer dat het nog oude batch was van topkwaliteit, aangezien dat dus niet meer gemaakt wordt. Kan dus niet zeggen of de kwaliteit drastisch vermindert is, maar bronnen rondom mij zeggen dat het wel mee valt. Al is het verschil wel merkbaar.
Flasherpuntbe schreef:Vind dit echt heerlijk spul.
Vaak op uitgeweest en telkens over de hele nacht ong. 1 gram gesnoven.
Ging er bijzonder hard van (het hardst van alle drugs)
Van die nare bijwerkingen heb ik enkel last gehad van koude tenen en vingers maar daar stopte het bij.
Ook best relaxt dat je er vlot van in slaap kan vallen!
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten