Einstein schreef:Lijkt me flink dubbelop, niet dat ik zelf ooit mephedrone op heb, maar ik zou het intuïtief niet combineren.
T.Lien schreef:Het enige grote nadeel van meow (en ik heb het vaker, in verschillende situaties en in verschillende doses gebruikt), is dat het echt killing is voor je neus.
Squirrie schreef:Iemand trouwens de combi geprobeerd van meph + xtc?![]()
Was aan het rondkijken en kon er weinig over vinden.. Was aan het twijfelen dit zelf keer te gaan proberen op feestje
Dopamientje schreef:Het is gewoon ontiegelijk verslavend spul.
Koekert schreef:Dopamientje schreef:Het is gewoon ontiegelijk verslavend spul.
Hoe verslavend vind je mephedrone en speed als je het een getal moet geven?
Als het namelijk nog een stuk verslavender is dan speed weet ik niet of ik het wel wil proberen.
Koekert schreef:Dopamientje schreef:Het is gewoon ontiegelijk verslavend spul.
Hoe verslavend vind je mephedrone en speed als je het een getal moet geven?
Als het namelijk nog een stuk verslavender is dan speed weet ik niet of ik het wel wil proberen.
Petrovic schreef:Mephedrone mag dan niet echt te combineren zijn met je dagelijkse leven, het is wel een middel waar je redelijk makkelijk dezelfde avond op slaapt, de kater veel minder is en minder lang. Het is een leuk middel om gewoon even te pakken. Daarnaast zijn de cravings bij mij en vele anderen ook een stuk erger dan pep.
Squirrie schreef:Iemand trouwens de combi geprobeerd van meph + xtc?![]()
Was aan het rondkijken en kon er weinig over vinden.. Was aan het twijfelen dit zelf keer te gaan proberen op feestje
InfectedMushroom schreef:Mephe + xtc is da bom <3
edblok2 schreef:InfectedMushroom schreef:Mephe + xtc is da bom <3
en dom
Ranko schreef:Zo heb je een paar maanden terug grootse schaarste met dit goedje en zo wil elke random dealer je tegenwoordig dit spul aansmeren omdat men erachter is gekomen dat de vraag erna lekker hoog is. Me gusta!
Ranko schreef:Ranko schreef:Zo heb je een paar maanden terug grootse schaarste met dit goedje en zo wil elke random dealer je tegenwoordig dit spul aansmeren omdat men erachter is gekomen dat de vraag erna lekker hoog is. Me gusta!
En nu is het niet meer te verkrijgen... Ja, alleen per kilo, maar dat gaat m'n pet net iets te boven
Einstein schreef:Vind de nadelen niet opwegen tegen de positieve effecten. Nogal een griezelige lijst met bijwerkingen, mij niet gezien dus.
NorthernLightBE schreef:Ben ik dan de enige die echt belachelijke veel zin heeft op dit middel om te redosen? Zelfs minstens evenveel als bij coke. Euforischer ook dan mdma of coke. Minder empatisch dan mdma. Je stinkt dagen erna naar vuile chemische geur. Je ziet er echt enorm fucked up. Kan ook wel komen omdat ik de eerste keer toen ik het nam 700mg snoof. Was wel leuk, sterk middeltje...sterk verslavend allessinds voor mij. Vele malen meer dan speed
Einstein schreef:Dwangmatig redosen schijnt zowat vaste prik te zijn hiermee.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast