Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
Plaats een reactie

Re: Methoxetamine

ma mei 19, 2014 11:35 am

Gisteren nog eens 4 sleutelpuntjes geprobeerd. Nu ik was wel best gedissocieerd, ik voelde hem goed zitten. Maar om nu te zeggen dat het zo spectaculair en/of intens is, nee dat vind ik niet. Neem ik gewoon te weinig of kan het echt zijn dat ik er niet veel aan vind?

Re: Methoxetamine

ma mei 19, 2014 11:44 am

Vaker doen, het word steeds leuker

Re: Methoxetamine

ma mei 19, 2014 11:48 am

sleutelpuntjes...
Neem eens een goeie dikke lijn, en ga helemaal de andere dimensies in, met enorme visuele hallucinaties (gezichten die vervormen enzo) en mindfucks :grin:
Fietsbelmeet is de perfecte locatie, andere ervaren gebruikers rondom u enzo ;)

Re: Methoxetamine

ma mei 19, 2014 12:19 pm

Einstein schreef:
omerobert schreef:Vergelijking tussen ketamine en methoxetamine. Her en der bevestiging van de mu en sigma-opoid receptor werking.

Die overigens niet zo'n heel grote rol lijkt te spelen in het effect :P


Dan functioneerde het als een valse spoiler. Mijn kennis van neurofarmocologie is dan ook aardig beperkt.

Re: Methoxetamine

do mei 22, 2014 12:17 am

Hoe werkt herdoseren met dit spul? (oraal)

Ik ga me er zaterdag voor het eerst aan wagen.
Zit te denken aan 50mg met een redose van 30mg wanneer nodig.

Re: Methoxetamine

do mei 22, 2014 12:32 am

Dit is naar mijn mening niet gemaakt voor orale toediening...
De dosis komt vrij precies en het duurt vrij lang voor het werkt.
Als je dan oraal doet, duurt het nog langer en is het dus lastig inschatten wanneer je wel of niet moet bijpakken.
Nasaal, bijpakken als je na 'n half uur niets voelt, gewoon aanvoelen hoeveel meer je kan hebben.

Re: Methoxetamine

do mei 22, 2014 12:51 am

Nasaal werkt mxe als vrij lang, laat staan oraal. Daarentegen lijkt 50mg oraal me wel erg weinig...

Re: Methoxetamine

vr mei 23, 2014 4:18 pm

Ik heb nog geen tolerantie dus 50mg zou al een goede dosering moeten zijn voor de eerste keer.
De langere werkingsduur leek me juist leuker. Zo komen de effecten ook meer geleidelijk op. Zou ik anders beter meteen 80mg kunnen doseren en geen redose nemen?

Methoxetamine Dosages
Oral
( very tentative )
Threshold
8 - 20 mg
Light
10 - 30 mg
Common
40 - 60 mg
Strong
50 - 100+ mg

Re: Methoxetamine

vr mei 23, 2014 5:04 pm

Het mooie aan snuiven is juist dat het heel snel werkt en dat het wat minder lang duurt. Dit maakt bijdoseren ook veel praktischer. Verder lijkt mij 80mg best een prima begindosis voor orale iname aangezien het vaak een stuk minder efficiënt werkt dan nasale inname, maar als je ±65mg neemt moet het zeker goedkomen. Ik kan verder ook niet veel info vinden over orale dosering naast Erowid.

Beter leg je gewoon een lijn. :snort:

Re: Methoxetamine

vr mei 23, 2014 5:15 pm

Mensen blijven vragen hoe je het beste mxe kan nemen en het antwoord blijft toch meestal unaniem beginnen met een bescheiden lijntje (halve tot hele sleutelpunt) en dan gewoon bijnemen tot je wazig genoeg bent. Overdoseren is praktisch onmogelijk met een beetje common sense

Re: Methoxetamine

vr mei 23, 2014 5:22 pm

Ik denk dat we dan op 75mg oraal starten en mocht het een stapje verder mogen zal ik nasaal circa 20mg bijdoseren.
Ben erg benieuwd :D

Hoe is de nasleep met MXE? Ben ik de dag erna gewoon mezelf en in staat te werken?

Re: Methoxetamine

vr mei 23, 2014 5:23 pm

Ik heb geen verstand van orale dosissen maar je zit er wel aan vast. Als het teveel blijkt te zijn ben je aardig scheef.
En vooral de eerste keer kun je de volgende ochtend/middag nog enigszins wazig zijn. Dat word minder wanneer je het vaker hebt gedaan

Re: Methoxetamine

vr mei 23, 2014 6:05 pm

Ik zou het gewoon snuiven highrutosen. Oraal kan echt heel lang doorwerken en tot slaapgebrek leiden.

Re: Methoxetamine

vr mei 23, 2014 6:54 pm

Laatst bijgewerkt door Monologic op do apr 19, 2018 5:48 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Methoxetamine

vr mei 23, 2014 8:34 pm

Piotr schreef:Ik zou het gewoon snuiven highrutosen. Oraal kan echt heel lang doorwerken en tot slaapgebrek leiden.


Hmm. Ook als we het overdag nemen? Na 10 a 12 uur zou ik toch wel gewoon moeten kunnen slapen?

Re: Methoxetamine

za mei 24, 2014 1:29 am

Overdags zou het geen probleem moeten zijn, maar waarom wil je het niet gewoon snuiven?

Re: Methoxetamine

za mei 24, 2014 5:52 am

Ik zat op 1 avond rond de 100mg gok ik, of iets erboven, heb geen plafonddienst gehad, ook niet met minder mg..

Re: Methoxetamine

za mei 24, 2014 4:14 pm

Uiteindelijk vanochtend 75mg oral met uur later 25mg redose.

Vond er echt geen reet aan. Ik was alleen erg verdoofd en misselijk. 5x gekotst.
Kan nog steeds niet concentreren en loop echt als een debiel. Wil alleen liggen. Muziek niet echt beter geen euphorie. Niet mijn ding i guess.

Voel me nu nog steeds misselijk en weer gekotst.
Ik houd het wel by pschycedelics en empathogenics

Re: Methoxetamine

za mei 24, 2014 6:58 pm

Zei toch snuiven, maar jij wist het weer beter :#:

Re: Methoxetamine

za mei 24, 2014 7:33 pm

Haha, iedereen zegt niet oraal doen. Doet hij oraal en ligt het aan de stof dat er iets mis is. :P

Re: Methoxetamine

za mei 24, 2014 7:36 pm

Fool schreef:Haha, iedereen zegt niet oraal doen. Doet hij oraal en ligt het aan de stof dat er iets mis is. :P


eigenlijk mag hij jou naam wel krijgen :lol:

Re: Methoxetamine

za mei 24, 2014 7:40 pm

Haha, hij zou hem meer eer aandoen dan mij :P

Re: Methoxetamine

za mei 24, 2014 9:15 pm

mxe valt af te raden, ongeacht de methode van injectie. Jullie kunnen hem dom noemen maar ik denk dat hij een hele hoop ellendigheid niet hoeft te ervaren op deze manier.

Re: Methoxetamine

za mei 24, 2014 9:59 pm

Vraagje: Heft methox mijn spierpijn op of blijf ik hier last van houden als ik vanavond aan de methox ga?
Lijkt me erg vervelend om onder invloed ergens last van te hebben, maar ik zie methox er nog wel voor aan dit gewoon te neutraliseren.

Re: Methoxetamine

za mei 24, 2014 10:06 pm

Nee, spierpijn is een zeer serieuze medische conditie en je moet erg oppassen met bedwelmende middelen. Het zou zo kunnen dat je de spierpijn niet meer voelt en spontaan overlijd :#:

Re: Methoxetamine

za mei 24, 2014 10:07 pm

Klimtox, post je een keer is serieus, is de betekenis van je post voor mij heel onduidelijk. Dat krijg je ervan als je al je tijd steekt in het opstellen van haat-posts. :grin:

@JG Ik denk dat het je niet zo tot last zal zijn. Je zal wel grotendeels vergeten dat je spierpijn hebt. Je bent gedissocieërt dus de (pijn-)impulsen zullen niet zo gauw naar de voorgrond komen dan in nuchtere staat.

Re: Methoxetamine

za mei 24, 2014 10:39 pm

Piotr schreef:Klimtox, post je een keer is serieus, is de betekenis van je post voor mij heel onduidelijk. Dat krijg je ervan als je al je tijd steekt in het opstellen van haat-posts. :grin:

Zeg je nou dat jij mijn posts pas serieus neemt als de betekenis ervan niet snapt?

Re: Methoxetamine

za mei 24, 2014 11:11 pm

Ik mis je ban. Het was net zo zorgeloos! :oops:

Re: Methoxetamine

zo mei 25, 2014 2:54 am

Was geslaagd.:)

Re: Methoxetamine

zo mei 25, 2014 2:58 am

:grin: Okay ik neem alles terug. Trip nog steeds 4 puntjes gesnoven en ben nog nooit zo ver geweest. Wel nog 3 keer gekotst helaas. Tering wat heb ik hard in bed getript hopelijk kan ik straks eindelijk slapen.
Plaats een reactie