Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » zo mei 25, 2014 3:17 am

Hoe kan dat kotsen? Heb je n zwakke maag? Want keta kots ik eerder van dan methox en in beide gevallen neem je waarschijnlijk teveel of met een verkeerde maaginhoud ofzo
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » zo mei 25, 2014 8:55 am

Ik heb één keer moeten kotsen van ketamine, en dat was toen ik flink wat nam met een volle maag van het avondeten.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor highrutosen » zo mei 25, 2014 12:29 pm

Nu in totaal 36 uur niets gegeten. Heb mijn huisgenoot s'nachts tijdens mijn trip in momenten van helderheid geroepen om suikerwater te brengen met wat zout erin nadat ik niets anders binnen kreeg.

(het kotsen gebeurde steeds wanneer ik mijn bed uit ging om te drinken, ik kon gewoon niet bewegen zonder te kotsen, liggend voelde ik me overigens prima. Ik kots ook heel snel in attracties, dus misschien ligt het daaraan)

Had het ook verschrikkelijk heet en een droge bek.

10 minuten voelde echt als een eeuwigheid en na de eerste 2 meest heftige (heel vette) uren was het gewoon de tijd uitzitten tot ik eindelijk kon slapen.(nog zeker 3 uur lichter doorgetript)

MAAR, het was wel een bijzondere ervaring en ik zal het zeker nog een keer doen. Voel me nu weer okay.

Wat ik me kan herinneren is dat het begon als een truffel/2cb trip en terwijl ik in bed lag begon mijn bed te bewegen. Ik ging in rondjes en ondersteboven en uiteindelijk begon ik te zinken. Bij een volgend nummer kantelde ik langzaam achterover en steeg ik weer op. Zelf kon ik niet bewegen maar ik werd mee op reis genomen (echt bizar)

Ik kon na de hallucinaties en rare kleuren en vormen ook door mijn oogleden heen kijken en was ineens in een grote witte kamer (super realistisch) en andere ruimtes en plaatsen. Later begonnen mijn hallucinaties ook verhalen te vertellen op de muziek en het was alsof ik eerst zag wat er gebeurde en er daarna over werd gezongen in het nummer.

Muziek beinvloede ook heel erg de trip, maar alles was bijzonder. Oude trance nummers van duister tot uplifting tot Indie music en Active Child (bizar mooi).

Ik heb geen enkel moment gehad dat ik bad ging, maar dacht wel een aantal keer dat ik misschien zou sterven. Maar was er niet bang voor en wist dat ik eigenlijk niet genoeg op had voor een overdosis, maar ergens was ik bang dat het niet eten en drinken gevaarlijk zou zijn, dus gelukkig hielp mijn huisgenoot me hierbij.

Ik zal het zeker nog een keer doen en dan rustig 20-25mg per keer snuiven tot ik het juiste punt bereik.

Ik heb nu 10 uur in de ochtend 75mg oraal genomen en 11 uur 25mg oraal. Dit zorgde voor alleen misselijkheid en moeheid en tot 18:00 op de bank liggen. Na het schrijven van een negatief report dacht ik fuck it. Ik probeer 1 puntje (20 a 25mg) te snuiven en kijken wat het doet. Voelde wel duidelijk iets gebeuren. Ik heb geen idee in hoeveeltijd, maar heb nog 3 puntjes bijgesnoven en uiteindelijk circa 200mg op met orale dosering in de ochtend erbij (veels te veel natuurlijk, maar gelukkig is alles goed gekomen)

Voel me nu opzich prima en zal nog even laten weten als ik ergens last van krijg. De MXE bewaar ik voorlopig in ieder geval voor over een paar maanden.


PS. De reden van oraal doseren was naar aanleiding van reports uit de UK en Amerika. MXE zou bijna even goed moeten werken oraal, maar het zou ook aan de synth liggen? Uiteindelijk blij dat ik toch wat gesnoven heb, maar wel vreemd dat bij andere reports dezelfde dosering oraal gewoon een goede trip geeft
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Klimtox » zo mei 25, 2014 1:05 pm

highrutosen schreef:tripreport

8)
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Verf » za mei 31, 2014 10:32 am

Ben ik de enige die vind dat je de dag erna nog zo'n lichte afterflow hebt? Een gevoel dat zeer positief op je gemoedstoestand werkt. Bijna anti-depressief ofzo. Keta werd hier toch ook voor gebruikt?
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Hassan » za mei 31, 2014 11:52 am

Verf schreef:Ben ik de enige die vind dat je de dag erna nog zo'n lichte afterflow hebt? Een gevoel dat zeer positief op je gemoedstoestand werkt. Bijna anti-depressief ofzo. Keta werd hier toch ook voor gebruikt?


nee ik merk dit ook, vooral als je erg veel hebt gepakt. ik ken een vriend die op één avond 500mg mxe op had, en hij was 4 a 5 dagen waus.
Hassan
Offline
 

Re: Methoxetamine

Berichtdoor omerobert » zo jun 01, 2014 12:18 am

Verf schreef:Ben ik de enige die vind dat je de dag erna nog zo'n lichte afterflow hebt? Een gevoel dat zeer positief op je gemoedstoestand werkt. Bijna anti-depressief ofzo. Keta werd hier toch ook voor gebruikt?

Ik ben altijd een week na gebruik een enorm stuk vrolijker dan normaal, nog erger dan bij keta. Duidelijk anti-depressieve effecten, 't is ook 'n SRI, wellicht heeft het hier wat mee van doen.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Monologic » zo jun 01, 2014 8:48 pm

Laatst bijgewerkt door Monologic op do apr 19, 2018 5:50 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor omerobert » ma jun 02, 2014 4:22 pm

Monologic schreef:De anti-depressieve werking vind ik ook erg aanwezig de dagen en/of dagen er na. Niet gek ook.

Stiekem vind ik dat wel het fijnste aspect van de hele drug.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Piotr » wo jun 11, 2014 1:47 pm

Als ik een nacht mxe gebruik, zou het dan veilig zijn om de volgende avond mdma te gebruiken?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » wo jun 11, 2014 4:01 pm

Hangt sowieso van de dosis af.
Ik heb het vorig jaar bij decibel uit onwetendheid gecombineerd en geen problemen gehad, maar de dosis was wel normaal/laag. Of het aan te raden is weet ik niet.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Piotr » wo jun 11, 2014 6:53 pm

Fuck.

Ik denk zelf dat mxe na serotogene middelen minder gevaarlijk is dan andersom, omdat mxe die lange anti-depressieve werking schijnt te hebben. Net als het feit dat dingen zoals 5-HTP minder risico's met zich meebrengt als dit na mdma wordt gebruikt in plaats van ervoor.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Fool » wo jun 11, 2014 6:55 pm

Klinkt plausibel, zeker als je het met dit gaat vergelijken. Desalniettemin zou ik niet gelijk aannemen dat het andersom wél veilig is.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Aebi » wo jun 11, 2014 6:56 pm

Plausibel zeg ik gewoon, ik zeg gewoon eerlijk, plausibel.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo jun 11, 2014 7:01 pm

Aebi schreef:Plausibel zeg ik gewoon, ik zeg gewoon eerlijk, plausibel.


8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » wo jun 11, 2014 7:24 pm

Aebi schreef:Plausibel zeg ik gewoon, ik zeg gewoon eerlijk, plausibel.

:lol:


OT: Een hele dag ertussen moet echt wel kunnen. Ik wil het risico niet bagatelliseren maar je moet vrij veel van beide nemen voor het fout gaat, en genoeg mensen die een 'normale' dosis nemen elk en er niks aan de hand is. Een hele dag ertussen zou prima moeten kunnen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Piotr » wo jun 11, 2014 8:16 pm

Een vriendin van mij nam eens 's ochtends 300mg l-tryptofaan, wat al vrij weinig is, en ging 's avonds aan de pillen. Ging niet helemaal soepel om het zo maar te zeggen. Hoop niet dat dit hetzelfde is met mxe.
Laatst bijgewerkt door Piotr op wo jun 11, 2014 11:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » wo jun 11, 2014 8:28 pm

Als je niet meer dan 200mg neemt zal er waarschijnlijk niks gebeuren. Maar als je het echt veilig wilt doen neem je niks, of 2 keer mxe
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Piotr » wo jun 11, 2014 11:21 pm

Thanks. Ik zal ver onder die 200mg zitten, maar ik denk er nog even over na. Er zijn hier vast wel mensen die MDMA na MXE hebben genomen, toch?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » do jun 12, 2014 7:53 am

Volgens mij heb ik wel eens een bescheiden dosis mdma samen met mxe genomen. Die persoon die er aan is overleden had flink wat mdma genomen en mxe geïnjecteerd
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Monologic » do jun 12, 2014 11:33 am

Laatst bijgewerkt door Monologic op do apr 19, 2018 5:55 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Einstein » zo jun 22, 2014 9:21 pm

Dat is wel een beetje hoe het lijkt te zitten ja :P Al staat er weinig tot niets met wetenschappelijke zekerheid vast en blijven combinaties dus op eigen risico.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Piotr » wo jun 25, 2014 1:22 am

Is mxe icm. benzo's eigenlijk riskant? Ga het waarschijnlijk dit weekend een maal combineren met 1mg etizolam en een maal met 10mg oxazepam.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » wo jun 25, 2014 1:28 am

Het schijnt de ademhaling te kunnen onderdrukken, maar heb ik nog geen last van gehad de twee keer dat ik 't deed :woeh:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Fool » wo jun 25, 2014 10:04 am

Geen last van gehad tijdens 8mg flubromazepam en ~50mg MXE, maar houd t een beetje beschaafd, zoals JG al zei.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » wo jun 25, 2014 10:11 pm

ALERT! IMPORTANT MESSAGE!

Methoxetamine gaat binnenkort gebanned worden in de EU.
Sla dus snel in :)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » wo jun 25, 2014 10:39 pm

Ik mag hier geen vendors plaatsen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » wo jun 25, 2014 10:44 pm

Druks schreef:
JongGeleerd schreef:Ik mag hier geen vendors plaatsen.

Wat doe je nou kk lastig. Kan je geen fucking bron vinden die niet een vendor is :#:. Kopieer desnoods alleen de tekst. :#:

*** EU wide ban coming up for these products: MDPV, Methoxetamine, AH-7921, 25I-NBOMe!

Make sure to order them soon before they will be illegal! Exact date for the ban is NOT yet known, but expected to be soon! ***
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor lifeisaparty » wo jun 25, 2014 10:55 pm

Thanks, snel bestellen dus! Alleen nog n afleveradresje zoeken..
Dit is niet wetenschappelijk onderbouwd, tenzij anders aangegeven :D
Avatar gebruiker
lifeisaparty
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: wo okt 24, 2012 12:30 pm
Woonplaats: Brabant

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Monologic » do jun 26, 2014 12:15 am

Laatst bijgewerkt door Monologic op do apr 19, 2018 6:14 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner