Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » vr jul 25, 2014 5:40 pm

Dan gaan we't rechtstreeks uit China moeten laten overkomen :lol:
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » vr jul 25, 2014 5:49 pm

Eko schreef:Dan gaan we't rechtstreeks uit China moeten laten overkomen :lol:

Ik heb net wat RC vendors uit china bekeken, en je kan echt alles bestellen :kleuter:
2C-B, 6-APB, Valium, Codeine, MXE :grin:
Laatst bijgewerkt door snuifduif op vr jul 25, 2014 5:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » vr jul 25, 2014 5:56 pm

Ofwel gaan we koken in een mobilhome terwijl Jesse Pinkman me bitch noemt.
Weet ge wat, de drugs hoeven dan zelfs niet meer, dat klinkt zo al leuk :wub:

Ach ja, misschien dat MXE schaarste de algemene vraag naar ketamine doet stijgen en er eindelijk terug meer in omloop wordt gebracht.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » vr jul 25, 2014 5:57 pm

Eko schreef:Ofwel gaan we koken in een mobilhome terwijl Jesse Pinkman me bitch noemt.
Weet ge wat, de drugs hoeven dan zelfs niet meer, dat klinkt zo al leuk :wub:

Ach ja, misschien dat MXE schaarste de algemene vraag naar ketamine doet stijgen en er eindelijk terug meer in omloop wordt gebracht.

Fuck keta, mxe is zoveel beter
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Piotr » za jul 26, 2014 3:27 am

snuifduif schreef:
Eko schreef:Ofwel gaan we koken in een mobilhome terwijl Jesse Pinkman me bitch noemt.
Weet ge wat, de drugs hoeven dan zelfs niet meer, dat klinkt zo al leuk :wub:

Ach ja, misschien dat MXE schaarste de algemene vraag naar ketamine doet stijgen en er eindelijk terug meer in omloop wordt gebracht.

Fuck keta, mxe is zoveel beter


En goedkoper :woeh:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Rudolph » di jul 29, 2014 2:10 am

Jeeeeeeezzzzz Methoxboeren!
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Methoxetamine

Berichtdoor noxcoaster » do aug 07, 2014 7:33 pm

Woensdagavond voor het eerst MXE gedaan! Nog helemaal geen ervaring mee gehad dus ik was extra voorzichtig met de dosering (ongeveer 25 mg snuiven). Bij mij deed die dosis niet zoveel. Het kwam 20 min - 30 min later binnen en zat na een uur op mijn piek. Veel meer dan een zwaar gevoel in mijn ledematen en moeite met evenwicht bewaren was het niet. Voelde ver weg als een lichte opiaat roes, waar ik wel bekend mee ben. Enige effect daarna was dat ik tussen 23u en 5u wakker heb gelegen en vanochtend redelijk vermoeid/gaar was toen ik op moest staan. Wat adviseren jullie me als vervolgdosis voor een licht trippend effect? Dit voelde als een paar biertjes, op het slapeloze gevoel na :)
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » do aug 07, 2014 9:24 pm

Universele gids voor MXE: Bijpakken tot je wazig genoeg bent
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » vr aug 08, 2014 1:01 am

Universele hint voor pep en mxe: Dan alsnog bijpakken
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Claviceps » zo aug 10, 2014 12:02 am

Main effects of methoxetamine are hallucinations, depersonalization, dissociation of the physical body as well as antidepressant and recreational effects [1]. Side effects after methoxetamine consumption are vomiting, nausea, diarrhea and tachycardia as well as reduced consciousness and disturbances in mental health. Several people have died or been hospitalized after methoxetamine usage (often in combination with other drugs).


Bron: World Health Organization - Methoxetamine Critical Review Report (16‐20 June 2014)
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » zo aug 10, 2014 1:16 am

Claviceps schreef:
Main effects of methoxetamine are hallucinations, depersonalization, dissociation of the physical body as well as antidepressant and recreational effects [1]. Side effects after methoxetamine consumption are vomiting, nausea, diarrhea and tachycardia as well as reduced consciousness and disturbances in mental health. Several people have died or been hospitalized after methoxetamine usage (often in combination with other drugs).


Bron: World Health Organization - Methoxetamine Critical Review Report (16‐20 June 2014)

De meeste zijn verdronken :lol:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » zo aug 10, 2014 1:19 am

'k heb die al eens zien passeren hier, denk ik.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Piotr » zo aug 10, 2014 4:41 pm

Gister was het weer raak en besloot ik een lijntje te leggen. Ik had wel zin in een avontuur dus legde ik een redelijke lijn neer (wat achteraf veel meer bleek te zijn dan ik dacht). Lijn klaargelegd en opgesnoven, nog een klein puntje gepakt en afgewacht. Het effect kwam stukken sneller op dan normaal en ik begon me af te vragen of het wel zo'n goede schatting was. En toen begon het, ik was niet meer in staat om in volledige zinnen te spreken en lopen werd me heel moeilijk gemaakt. Ik was volledig verstrooid en m'n gedachtes liepen op volle toeren. Wat ik voelde en dacht is allemaal moeilijk te beschrijven, maar tijdens de piek werd het me wat te veel, ik was te achterlijk om te praten of überhaupt te verstaan wat mensen zeiden.

Achteraf bleek het een lijn van ca. 150mg te zijn... :keta:

maar al met al was het weer een supergeniale avond!!
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Klimtox » zo aug 10, 2014 10:40 pm

Piotr schreef:Achteraf bleek het een lijn van ca. 150mg te zijn... :keta:

Srsly? :#:

:hulde:
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Monologic » zo aug 10, 2014 10:42 pm

Laatst bijgewerkt door Monologic op wo apr 25, 2018 2:46 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Trip-tamine » zo aug 10, 2014 10:48 pm

Piotr schreef:Wat ik voelde en dacht is allemaal moeilijk te beschrijven, maar tijdens de piek werd het me wat te veel, ik was te achterlijk om te praten of überhaupt te verstaan wat mensen zeiden.


Ja, dat had ik ook mijn eerste keer. Toen had ik ook wel rond de 100-120mg genomen, naar schatting.
"gast, ik jaag [de dames] niet weg, ze gaan offline omdat ze niet kunnen tinychatten onderweg naar mij" -JongGeleerd
Avatar gebruiker
Trip-tamine
R24-R34-R44-S2-S16-S49
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 197
Geregistreerd: ma jun 02, 2014 3:28 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Rudolph » ma aug 11, 2014 12:48 am

Laatste twee keer door Utrecht heen gebanjerd met Techno in m'n oortjes. Wat n fijnheid :love:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » ma aug 11, 2014 3:25 am

Monologic schreef:
Klimtox schreef:
Piotr schreef:Achteraf bleek het een lijn van ca. 150mg te zijn... :keta:

Srsly? :#:

:hulde:


meer mg is meer beter.

Qft
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » ma aug 11, 2014 4:55 am

met flinke gewenning is zelfs 250 mg niet meer bizar
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor FRESH » ma aug 11, 2014 11:31 am

250? Zeg niet dat jij dit genomen hebt, maar met zulke hoeveelheden zou ik maar serieus opletten. Ik ken in mijn vriendinkring iemand die dat bijna letterlijk teveel is geworden. Waren er op tijd bij.. :|
FRESH
Offline
 

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Monologic » ma aug 11, 2014 12:33 pm

Laatst bijgewerkt door Monologic op wo apr 25, 2018 2:46 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor FRESH » ma aug 11, 2014 12:38 pm

Monologic schreef:
Eko schreef:met flinke gewenning is zelfs 250 mg niet meer bizar


Ik kan dit beamen.


Beam me Up! :grin:
FRESH
Offline
 

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Monologic » ma aug 11, 2014 12:51 pm

Laatst bijgewerkt door Monologic op wo apr 25, 2018 2:46 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor noxcoaster » ma aug 18, 2014 6:36 pm

Pfffff net even helemaal kapot gegaan op MXE, zeer beangstigend.

Vandaag had ik gepland om voor de 2e keer MXE te doen. Mijn 1e keer (ongeveer 25-30 mg)nasaal was niet heel bijzonder op een licht opiaat achtig roesje en loom gevoel na.
Ik wilde vandaag 60 mg oraal gaan nemen, ondanks dat de meeste mensen het snuiven. Ik kwam chill en ontspannen thuis om 1430, was alleen (met de kat :)) en dropte om 1440 een bommetje op een vrijwel nuchtere maag. Tegen mijn verwachting in begon het na 20 min al te werken. Ik zat tv te kijken en hety geluid begon wat te vervormen en de kleuren werden helderder.

Na 45-60 min chillen kreeg ik ineens een klap in mijn gezicht. Alles begon te draaien om me heen en alles leek kilometers ver weg maar tegelijkertijd ook weer scherp dichtbij, heel vreemd. Ik zag mezelf ineens in een 3rd person view rondlopen in verschillende ruimtes (terwijl ik dus gewoon in de woonkamer zat). Zo liep ik ineens op mijn werk tussen collega's, zat ik in de auto naar huis en lag ik ineens op de grond in de woonkamer. Een gevoel van doodgaan bekroop me. Geen idee wat het was maar ik ging er helemaal vanuit en het maakte me niets uit. Ik begon hierom een beetje in paniek te raken. Ik heb zelfs met mijn telefoon in de hand gestaan om 112 te bellen omdat ik helemaal leip werd, maar ik viel van de ene in de andere emotie en na een check kan ik zien dat ik dat niet heb gedaan.
Nu komt het enge. Ik word als het ware ineens weer wakker/helder moment als ik op mijn sokken naar mn auto sta te kijken met geopend portier en mijn telefoon en sleutels liggen op de grond voor de auto. Een schuin tegenover- buurman staat me heel raar aan te kijken. En tot mijn schrik staat er ook nog een tas boodschappen op de passagierstoel. Hier herinner ik mij dus he le maal NIETS van. Ik denk dat het rond 1615 was rond die tijd. Ik ben nu nog een beetje aan het naspacen, voel me een beetje wazig maar weer helder genoeg om WTF?! te denken. Het heeft mij in ieder geval behoorlijk beangstigd en ik vraag me af hoe het komt. Weegschaal niet accuraat? (kan tot 0,01 mg maar dan nog kun je niet ZO veel dosen). De batch is troep/geen MXE? (Had al wel 25-30 mg gesnoven tijdje terug, nix aan de hand) Dosis te hoog? (ik ben 1,90 en 95 kg.) maar als ik hier op tripreports en ervaringen afga zit ik nou niet bepaald op een extreme dosis.

Al met al een fucked up en :conf: :conf: :conf: :conf: ervaring die ik toch ff wilde delen. :keta:
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Fool » ma aug 18, 2014 6:47 pm

Heb je je MXE laten testen?

Klinkt niet als een sjofele ervaring. Kun je aan de kilometerteller zien of je gereden hebt, afschrift op je bank van betaling/rare boodschappen/bonnetje?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Piotr » ma aug 18, 2014 7:13 pm

60mg oraal hoort niet zo heftig te zijn... Is het de zelfde batch als van je eerste keer?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor noxcoaster » ma aug 18, 2014 7:30 pm

Fool schreef:Heb je je MXE laten testen?

Klinkt niet als een sjofele ervaring. Kun je aan de kilometerteller zien of je gereden hebt, afschrift op je bank van betaling/rare boodschappen/bonnetje?


Goeie! Ben nog steeds niet helemaal helder want aan dit soort dingen niet gedacht :roll2:

M'n ABN app geeft aan dat ik op 16:02 bij de jumbo aan het eind vd straat ben geweest.....Dat moet echt helemaal van god los geweest zijn in mijn beleving. Kan me geen vlaag, seconde, actie herinneren. KM stand auto kan ik niets aan afleiden want die had ik niet in mijn hoofd. Hij stond wel op dezelfde parkeerplek, maar daar zet ik hem altijd.
Ik voel me nu na bijna 5 uur nog een beetje lammig en ik heb een heel erg zwaar hoofd. Alsof je een middagje bier hebt zitten hijsen en dan dat5 inkakmoment krijgt.

Spul is getest geweest (vriend van me, niet persoonlijk) en dat zou goed moeten zijn, maar 100% zekerheid dus niet. Idd dezelfde batch. Raar dat 25-30 mg nasaal heel weinig doet en dit echt zo extreem is geweest. Het was wel heel erg trippend (heb met m'n ogen dicht zoveel pokemon en roze olifant achtige beestjes gezien niet normaal :mrgreen: ) dus iig wel een effect wat je ook mede zou verwachten van MXE. Kan het zijn dat het bijv. een hele sterke batch is geweest oid?
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Fool » ma aug 18, 2014 7:40 pm

Dat lijkt me toch echt niet oké! Hoogstwaarschijnlijk ben je dus gewoon met de auto naar de jumbo gereden om boodschappen te doen?

Het spul is getest bij een testcentrum? Wat was de exacte uitslag, enige vervuilingen naast methoxetamine?

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een batch zoveel sterker zou zijn dat dit 'logisch' zou zijn. Ik zou in ieder geval eventjes van je methoxetamine en eventueel ook andere psychedelica afblijven.

Hoe voel je je mentaal nu?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Fool » ma aug 18, 2014 7:46 pm

Ja inderdaad, alhoewel ik niet helemaal weet hoe beweegbaar je nog zal zijn na 600mg. Kun je je restant nawegen om te kijken hoeveel het geweest zou moeten zijn?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor noxcoaster » ma aug 18, 2014 7:52 pm

Fool schreef:Dat lijkt me toch echt niet oké! Hoogstwaarschijnlijk ben je dus gewoon met de auto naar de jumbo gereden om boodschappen te doen?

Het spul is getest bij een testcentrum? Wat was de exacte uitslag, enige vervuilingen naast methoxetamine?

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een batch zoveel sterker zou zijn dat dit 'logisch' zou zijn. Ik zou in ieder geval eventjes van je methoxetamine en eventueel ook andere psychedelica afblijven.

Hoe voel je je mentaal nu?


Exacte testuitslag weet ik niet. Kan het persoonlijk nog wel laten testen want heb nog meer dan 2 gram van deze batch. Maar momenteel spoel ik die shit meteen door.
Mentaal voel ik me wel redelijk, behalve het feit dat ik een extreem genant en bekeken gevoel heb. Straks ben ik een bekende tegengekomen daar oid.

Druks schreef:Klinkt als een weegfout.. Niet perongeluk 600 mg naar binnen gekiept ipv 60? :s

Tja, hij gaf toch echt 0,06 aan en ik zie volgens mij wel op het oog wanneer het richting 600 mg gaat :geek:
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner