Ik had nog een gram methoxetamine liggen die ik 2 jaar geleden ofzo gekocht had. Een keer geprobeerd maar het daar eigenlijk bij gelaten. Gister had ik een dagje vrij dus toch maar weer eens getest na lange tijd.
Ik ben begonnen met 25mg en redose van 25mg gesnoven.
Eerste dosis: 14:30
Redose: 15:30 25mg
Redose: 16:30 25mg
Redose: 18:00 25mg
Redose: 20:00 25mg
Redose: 20:30 25mg
Toen ik de eerste dosis pakte voelde ik al na ongeveer 20 min de eerste effecten. Ik heb dus zo'n beetje ieder uur bij gepakt. Ik was eigenlijk te druk bezig om over een hogere dosis of kortere intervallen na te denken. Ik kan me goed herinneren dat ik op dat moment redelijk helder was, ik heb nog met een tv liggen slepen naar de slaapkamer

omdat ik dacht op de slaapkamer meer privacy had. Hierdoor heb ik ook nog allemaal kabels moeten zoeken in de kelder in dozen, die ik ook allemaal perfect mooi had opgeruimd

. Beetje belachelijk achteraf natuurlijk. Ook heb ik de deur open gemaakt voor de postbode met een pakketje, terwijl ik op dat moment wel dacht dat ik niet echt normaal kon doen in het bijzijn van anderen. Ik heb gesmet met bekende die totaal niks door hadden, heb het terug gelezen en dit waren gewoon totaal normale berichten. Op een gegeven moment merkte ik dat het al 6 uur was en heb ik nog bijgepakt. Daarna heb ik gegeten en wilde ik om 20:00 50mg pakken. Toch twijfelde en heb ik 30 min gewacht. Wat ik goed merkte is dat ik een half uur - 3 kwartier echt wazig was, ik wist niet goed wat ik wilde.. heb de film minilogue opgezet (van een album elektronische muziek). Was erg wazig maar na 30 min ofzo merkte ik dat ik te nuchter werd. Toen heb ik een andere film opgezet waarbij ik steeds nuchterder werd.
Achteraf kan ik me alles niet meer zo goed herinneren als toen, ik voel me achteraf ook niet zo dat ik toen echt zo helder was als ik op dat moment dacht. Verraderlijk dus. Volgende keer 50mg in 1x.