Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Fool » ma aug 18, 2014 7:56 pm

Ja dat is waar, maar het is eerder gebeurd dat mensen er niet aan dachten om het volume ook op het oog te 'checken'.

Het lijkt me best verstandig om nog een deel langs het testcentrum te brengen, gewoon om zeker te weten hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Goed dat je je mentaal verder prima voelt. En ik denk dat je je niet héél erg hoeft te schamen als je een bekende tegengekomen zou zijn. Als je 'gewoon' ging autorijden en 'gewoon' weer kon parkeren heb je je onbewust waarschijnlijk redelijk gewoon gedragen. Je kunt je beter druk maken of er niet iemand onder je auto heeft gezeten, ik zou eventjes gaan controleren op nieuwe krasjes/deukjes :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor noxcoaster » ma aug 18, 2014 8:38 pm

Fool schreef:Ja dat is waar, maar het is eerder gebeurd dat mensen er niet aan dachten om het volume ook op het oog te 'checken'.

Het lijkt me best verstandig om nog een deel langs het testcentrum te brengen, gewoon om zeker te weten hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Goed dat je je mentaal verder prima voelt. En ik denk dat je je niet héél erg hoeft te schamen als je een bekende tegengekomen zou zijn. Als je 'gewoon' ging autorijden en 'gewoon' weer kon parkeren heb je je onbewust waarschijnlijk redelijk gewoon gedragen. Je kunt je beter druk maken of er niet iemand onder je auto heeft gezeten, ik zou eventjes gaan controleren op nieuwe krasjes/deukjes :P


haha hij ziet er nog goed uit gelukkig! Batch gaat donderdag naar de check. Ik vertrouw het toch niet. Ben nog nooit zo buiten mezelf geweest van iets. Merk nu pas dat ik pijn aan mijn kiezen en kaken heb overigens. Thanks iig voor de heads up! :hulde: . Ik laat de uitslag nog wel weten!
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Fool » di aug 19, 2014 12:29 pm

Ben benieuwd naar de uitslag, succes met dit te boven komen! :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Higher Force » wo aug 20, 2014 3:53 pm

Deze radiozender (die je als itunes afspeellijst kan hebben) http://somafm.com/dronezone/

ik vind dit persoonlijk hand in hand gaan met mxe. kan door mijn eerste keer komen maar ga t deze week nog een keer proberen.

Hebben jullie dat ook dat mxe de meer introspectieve inzichten en rust brengt? met muziek als guidline :stoned:


structuur nergens te vinden in me verhaal? mxe
Higher Force
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: wo nov 21, 2012 1:27 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor kaasje » do aug 21, 2014 2:01 am

Misschien reageer jij toevallig wat heftiger op mxe.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Methoxetamine

Berichtdoor noxcoaster » wo aug 27, 2014 7:00 pm

Ik wil graag even terugkomen op mijn WTF ervaring op MXE een paar posts hierboven.

De batch die ik heb laten testen lijkt goed te zijn. Gewoon MXE. Puur en weinig tot geen noemenswaardige additieven. Exacte farmacologische samenstelling en shit wordt naar me toegemaild, kon allemaal niet via de telefoon.

Nu heb ik dus vanmiddag weer eens wat geprobeerd uit dezelfde batch maar dan weer nasaal.
50 mg 2 lijntjes en toen ik na 70 min. weinig trippy bijzonderheden voelde (vergeleken met mn complete uit m'n lijf experience tijd terug) weer 50 mg 2 lijntjes.

Nu na een paar uurtjes space ik hem heerlijk :kleuter: maar het is nog niet in de buurt gekomen van mijn eerdere ervaring met blackouts, autorijden etc, terwijl ik nasaal nu rond de 100 mg zit. Was deze vorige keer oraal nu gewoon pech hebben omdat ik nog niet zoveeel ervaring met MXE had of komt het nasaal gewoon geleidelijker binnen? Ik vind het nl. echt een heel groot verschil!
Zal ik om de proef op de som te nemen straks nog een klein bommetje oraal droppen om de effecten tussen nasaal en oraal goed te vergelijken bij mijn lichaam?>
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Fool » wo aug 27, 2014 7:04 pm

Als ik jou was zou ik dit middel voorgoed laten liggen, stel je voor dat je een kind aangereden had! Dat je het niet aan zag komen, oké. Maar dit vindt ik uiterst onverantwoord, ook voor andere mensen bij jou in de buurt, hoe weet je zeker dat je nu niet weer in de auto stapt?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Fool » wo aug 27, 2014 7:09 pm

Meh, als je onbewust kunt autorijden, kun je ook de sleutel zoeken die je zelf verstopt hebt of uit het raam klimmen. Dat soort acties zijn onverantwoordelijk of bijna asociaal ten opzichte van je omgeving.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor noxcoaster » wo aug 27, 2014 8:13 pm

Oraal doe ik ook niks meer nu. Ik laat het maar even liggen. Ze zeggen dat je dit spulletje echt moet leren kennen.
Misschien reageer ik gewoon vrij extreem hierop. 50 mg nasaal vandaag geen bijzondere reactie maar 50 mg bijnemen daarna heeft wel een mooie trip opgeleverd. Het kickt bij mij veel en veel later ineens psychedelisch vol in. Maar ik was er bij en geen zwarte gaten zoals vorige keer. Lekkere trippy ervaring die ik vooral thuis zal blijven doen. :woeh:
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Monologic » do aug 28, 2014 1:13 am

Laatst bijgewerkt door Monologic op wo apr 25, 2018 2:53 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor noxcoaster » do aug 28, 2014 3:07 pm

Monologic schreef:Anders begin je een keer met iets minder? 10mg. Bouw het dan op. Het aantal milligram MXE staat niet gelijk aan een bepaalde ervaring. Probeer je eigen effectieve dosis te vinden. Verhogen met 50 milligram in een keer is een behoorlijke hoeveelheid, als je het niet gewend bent.


Oh, en ja. Ik vind ook dat MXE de mogelijkheid heeft tot het verkrijgen van inzichten. :)


Yup, ga ik de volgende keer ook doen, dat rustig opbouwen. 50 mg. als basis vind ik prettig werken, 50 dr bij en dan ben ik goed fucked up, maar prima om in m'n eentje onder een dekentje tv of muziek te kijken. :rock2:
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Everio » do aug 28, 2014 4:22 pm

Ik vind dit toch wel een eng verhaal hoor. 60mg oraal en dan helemaal doorgefreakt? Zo noem ik het wel namelijk, besluiten boodschappen te gaan doen met de auto onder invloed gaan rijden op je sokken. Is dit een uitzondering? Of komt dit vaker voor? Is dit nu het verschil tussen oraal en snuiven of hoe moet ik dit plaatsen?
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Piotr » do aug 28, 2014 6:05 pm

Zeker. Héél apart verhaal.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor noxcoaster » do aug 28, 2014 11:44 pm

Kan je ook vertellen dat ik het behoorlijk beangstigend vond, ondanks dat het m'n eerste echte keer mxe was. Overigens is dus niet duidelijk of ik heb gereden maar moet ik rekening houden met het feit dat het gebeurd zou kunnen zijn.
Je zou zeggen dat oraal minder hard en geleidelijker binnenkomt. Gisteren 100mg nasaal in 2 uur tijd was te doen, iig niet compleet doorgefreakt en controle over mijn handelen.
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Kockar » vr aug 29, 2014 2:15 am

lol
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Everio » vr aug 29, 2014 12:10 pm

Ik had nog een gram methoxetamine liggen die ik 2 jaar geleden ofzo gekocht had. Een keer geprobeerd maar het daar eigenlijk bij gelaten. Gister had ik een dagje vrij dus toch maar weer eens getest na lange tijd.

Ik ben begonnen met 25mg en redose van 25mg gesnoven.

Eerste dosis: 14:30
Redose: 15:30 25mg
Redose: 16:30 25mg
Redose: 18:00 25mg
Redose: 20:00 25mg
Redose: 20:30 25mg

Toen ik de eerste dosis pakte voelde ik al na ongeveer 20 min de eerste effecten. Ik heb dus zo'n beetje ieder uur bij gepakt. Ik was eigenlijk te druk bezig om over een hogere dosis of kortere intervallen na te denken. Ik kan me goed herinneren dat ik op dat moment redelijk helder was, ik heb nog met een tv liggen slepen naar de slaapkamer :roll2: omdat ik dacht op de slaapkamer meer privacy had. Hierdoor heb ik ook nog allemaal kabels moeten zoeken in de kelder in dozen, die ik ook allemaal perfect mooi had opgeruimd :roll2:. Beetje belachelijk achteraf natuurlijk. Ook heb ik de deur open gemaakt voor de postbode met een pakketje, terwijl ik op dat moment wel dacht dat ik niet echt normaal kon doen in het bijzijn van anderen. Ik heb gesmet met bekende die totaal niks door hadden, heb het terug gelezen en dit waren gewoon totaal normale berichten. Op een gegeven moment merkte ik dat het al 6 uur was en heb ik nog bijgepakt. Daarna heb ik gegeten en wilde ik om 20:00 50mg pakken. Toch twijfelde en heb ik 30 min gewacht. Wat ik goed merkte is dat ik een half uur - 3 kwartier echt wazig was, ik wist niet goed wat ik wilde.. heb de film minilogue opgezet (van een album elektronische muziek). Was erg wazig maar na 30 min ofzo merkte ik dat ik te nuchter werd. Toen heb ik een andere film opgezet waarbij ik steeds nuchterder werd.

Achteraf kan ik me alles niet meer zo goed herinneren als toen, ik voel me achteraf ook niet zo dat ik toen echt zo helder was als ik op dat moment dacht. Verraderlijk dus. Volgende keer 50mg in 1x.
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor noxcoaster » vr aug 29, 2014 4:19 pm

Verradelijk, 1e wat in mij opkomt als ik over dit spul iets zinnigs moet zeggen. Ben er bij mezelf nog niet echt over uit wat het precies doet (groooooote verschillen tussen nasaal en oraal)
Had je jouw batch getest?
Overigens net 40 mg in een bommetje gedropt. Direct na gisteren testen of ik oraal gewoon flip op dit spul. Gisteren 100 mg gesnoven in 2x met uur tussenpauze. Ging prima.
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Everio » vr aug 29, 2014 7:00 pm

Nee niet getest. Ook een oude batch. Misschien van 2 jaar geleden, kwam geloof ik van SA in de tijd dat ze nog goed waren. Nu heb ik wel een keta tolerantie denk ik. Al gebruik ik dat niet veel meer, ik geloof dat die tolerantie nooit echt helemaal weg gaat.

Volgende keer ook 50mg in 1x.

Nu dag erna wel las van geïrriteerde neus. Jeuk, loopneus, niezen. Niet chill. Iets tegen te doen? Of miss maar een topic over maken, heb dat wel vaker tegenwoordig.
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Fool » vr aug 29, 2014 7:35 pm

Je neus schoonmaken voordat je gaat slapen/als je wakker wordt?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Everio » vr aug 29, 2014 9:44 pm

Doe ik eigenlijk altijd, douche me meestal en dan maak ik direct mn neus schoon. Het is echt irritatie van het neusslijmvlies.
Everio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: za feb 18, 2012 6:28 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Fool » za aug 30, 2014 3:54 pm

Is ze bekend met meerdere soorten drugs/dissociatieven? Zoja, welke/welke doseringen?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Fool » za aug 30, 2014 4:38 pm

Volgens mij is het vooral dat een orale dosering een wat consistenter effect geeft in vergelijking met andere mensen dan dat een nasale dosering doet. Zie ook de doseringsdata van erowid: https://www.erowid.org/chemicals/methox ... dose.shtml

De opkomst schijnt niet veel langer te duren dan MXE gewoon, maar de piek/after-effecten duren wel wat langer. IMO moet 50 milligram wel kunnen, mits ze zich wel realiseert dat dat wel verwarrend/mentaal kan worden.

@trip_tamine heeft dit als het goed is ook wel een (paar) keer gedaan.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Monologic » za aug 30, 2014 6:07 pm

Laatst bijgewerkt door Monologic op wo apr 25, 2018 3:00 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » za aug 30, 2014 8:02 pm

Ik zou voor 40mg gaan, want ik heb wel moeten wennen aan werkelijk niets snappen en aangezien het wel lang duurt kan het heel overweldigend zijn.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Prototype » zo aug 31, 2014 2:43 am

Druks schreef:"Het is alsof je naar achteren in een bus loopt terwijl ie remt"

Beste beschrijving van de ketwalk ooit :lol: :hulde:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Rudolph » zo aug 31, 2014 12:07 pm

Druks schreef:"Het is alsof je naar achteren in een bus loopt terwijl ie remt"

:hulde:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Claviceps » zo sep 07, 2014 9:13 pm

Acute methoxetamine and amphetamine poisoning with fatal outcome: A case report. (Jul. 2014)
Methoxetamine (MXE) is a psychoactive substance distributed mostly via the Internet and is not liable to legal regulation in Poland. MXE has a toxicity profile similar to that of ketamine but longer-lasting effects.

The paper describes a case of acute poisoning that resulted from recreational use of MXE and amphetamine and ended in death. In mid-July 2012, a 31-year old man was admitted to the clinical toxicology unit in Gdańsk because of poisoning with an unknown psychoactive substance. The patient was transported to the emergency department (ED) at 5:15 a.m. in a very poor general condition, in a deep coma, with acute respiratory failure, hyperthermia (> 39°C) and generalized seizures. Laboratory tests showed marked leukocytosis, signs of massive rhabdomyolysis, hepatic failure and beginning of acute renal failure. Despite intensive therapy, the patient died 4 weeks after the poisoning in the course of multi-organ dysfunction syndrome.

Chemical and toxicological studies of serum and urine samples collected on the poisoning day at 1:40 p.m. confirmed that amphetamine and MXE had been taken earlier that day. Concentration of amphetamine in the serum (0.06 μg/ml) was within the non-toxic range, while MXE (0.32 μg/ml) was within the toxic range of concentrations. Amphetamine was also detected in the patient's hair, which suggested a possibility of its use within the last dozen weeks or so.

The serious clinical course of intoxication and co-existence of amphetamine and MXE in the patient's blood and urine suggest the possibility of adverse interactions between them.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » zo sep 07, 2014 11:34 pm

Oh shit, dat heb ik ook wel in hoge dosis gecombineerd :shock:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Bonke » di sep 09, 2014 6:35 pm

.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Olliver1977 » vr sep 19, 2014 1:09 am

JongGeleerd schreef:Oh shit, dat heb ik ook wel in hoge dosis gecombineerd :shock:


tja heb hier al vreemde dingen op mee gemaakt enkel nasaal :roll2:
Nu weet ik wat te verwachten met methox, gewoon chillen in mijn zetel... :love:
3-mmc zit ik nu wel mee :roll2:
pas op met rc's oraal want dit kan heftig uitpakken... omgekeerd nasaal ook :keta:
bouw op en stop wanneer je voelt van that's it!
Olliver1977
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: wo okt 03, 2012 10:24 am

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron