Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Methoxetamine

Berichtdoor OscarJones » vr sep 19, 2014 3:13 am

Lekkah
OscarJones
Offline
 

Re: Methoxetamine

Berichtdoor kaasje » zo sep 28, 2014 9:41 pm

laten vallen in het universum
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Taxi. » ma sep 29, 2014 9:21 am

Ik heb wel vaker op een after MXE gedaan terwijl ik overdag op een festival peppie had genomen... Maar erg gevaarlijk dus... :shock:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor omerobert » ma sep 29, 2014 11:13 am

Taxi. schreef:Ik heb wel vaker op een after MXE gedaan terwijl ik overdag op een festival peppie had genomen... Maar erg gevaarlijk dus... :shock:


Ik denk dat het wel mee valt eerlijk gezegd, je moet gewoon op je dosissen letten. Hetzelfde met serotonine releasers en MXE, het fatale MDAI+MXE IV verhaal. Op BL lees ik regelmatig over mensen die MDMA met MXE combineren en ook maar niet eens in de buurt kwamen van een gevaarlijke situatie (voor hun gevoel). Toch zou ik dit zelf niet combineren, het risico niet waard.

Heb zelf regelmatig pep met mxe gecombineerd en nooit ergens last van gehad. Ik denk dat ook hier weer geldt; alles met mate en ieder persoon z'n brein functioneert weer anders: YMMV.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Methoxetamine

Berichtdoor OscarJones » ma sep 29, 2014 9:45 pm

omerobert schreef:
Taxi. schreef:Ik heb wel vaker op een after MXE gedaan terwijl ik overdag op een festival peppie had genomen... Maar erg gevaarlijk dus... :shock:


Ik denk dat het wel mee valt eerlijk gezegd, je moet gewoon op je dosissen letten. Hetzelfde met serotonine releasers en MXE, het fatale MDAI+MXE IV verhaal. Op BL lees ik regelmatig over mensen die MDMA met MXE combineren en ook maar niet eens in de buurt kwamen van een gevaarlijke situatie (voor hun gevoel). Toch zou ik dit zelf niet combineren, het risico niet waard.

Heb zelf regelmatig pep met mxe gecombineerd en nooit ergens last van gehad. Ik denk dat ook hier weer geldt; alles met mate en ieder persoon z'n brein functioneert weer anders: YMMV.


mag je ook nog hopen dat er ook echt mdma in je pil zit
OscarJones
Offline
 

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Taxi. » di sep 30, 2014 4:12 pm

Hebben jullie trouwens ook dat onder invloed van MXE een film kijken of gamen (al dan niet freakin rare games) een hele andere ervaring wordt.
Normaal gesproken wanneer ik een film kijk, is het echt kijken. Ik denk er wel over na, maar de ervaring bestaat vooral uit kijken (en luisteren dan). Maar met MXE op wordt het echt een soort lichamelijke 'experience'. Alsof je zelf door de fictionele wereld wandelt en als het ware, constant, achter de hoofdpersoon loopt. Bij sommige films is dit extremer dan bij andere (zelfde geldt voor games):

Een aantal 'methox films':
Only God Forgives, Videodrome, Drive, Mulholland Dr., Eyes Wide Shut en Blue Velvet.
Wanneer je een van deze films kijkt onder invloed van MXE wordt het echt een bizarre ervaring :keta:

Of als je Hotline Miami, Jazzpunk of Catherine speelt... Echt superbizarre shit !!

Vraag me af hoe jullie het ervaren
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Rudolph » di sep 30, 2014 7:23 pm

Alleen snelle scène-overgangen zijn zo moeilijk aan de mxe :s
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Methoxetamine

Berichtdoor stylus » di sep 30, 2014 10:17 pm

Ik kijk ook af en toe films aan de MXE, vooral cinematische fantasy/scifi werk goed, dingen als Tron enzo. Je wordt inderdaad compleet de film ingezogen, alsof je zelf een bijrol oid er in speelt...

Wat ik ook vet vindt is met een goede koptelefoon muziek op bed luisteren in het donker en vervolgens compleet in de muziek opgaan aan de MXE. Dat vind ik eigenlijk nog vetter dan een film kijken maar vraagt wel om een redelijk hoge dosis.
stylus
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:01 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Rudolph » di sep 30, 2014 10:23 pm

stylus schreef:Wat ik ook vet vindt is met een goede koptelefoon muziek op bed luisteren in het donker en vervolgens compleet in de muziek opgaan aan de MXE. Dat vind ik eigenlijk nog vetter dan een film kijken maar vraagt wel om een redelijk hoge dosis.

Idd, heb zo een keer een compleet album van The Chemical Brothers beleefd (album met het nummer Into The K-Hole erop :smokin: )
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Methoxetamine

Berichtdoor kaasje » di sep 30, 2014 10:27 pm

Ik kijk constant films op mxe, dit is echt geweldig! vooral science fiction films in de ruimte zijn geweldig dan. of documentaires over het universum.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » wo okt 01, 2014 4:44 am

Films is inderdaad vet.
Keek ook ooit een documentaire over de taliban, en na een tijd voelde ik me wel licht ongemakkelijk want ik wist niet meer zo goed waarom ik dat aan het kijken was en hoe het op mijn scherm kwam :lol:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » wo okt 01, 2014 8:39 am

vooral leuk wanneer ge van die enorme visuele vervormingen krijgt, en hoofden opeens beginnen uitrekken, gebeurt bij keta ook wel :grin:
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Prototype » wo okt 01, 2014 9:39 am

Eko schreef:vooral leuk wanneer ge van die enorme visuele vervormingen krijgt, en hoofden opeens beginnen uitrekken, gebeurt bij keta ook wel :grin:

Dit moet ik een keer meemaken :keta:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Methoxetamine

Berichtdoor FRESH » do okt 02, 2014 2:03 pm

Wel interessant. Welke doseringen nemen jullie bij het kijken van films dan bijvoorbeeld?
En hoe neem je deze in?
FRESH
Offline
 

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » do okt 02, 2014 11:44 pm

FRESH schreef:Wel interessant. Welke doseringen nemen jullie bij het kijken van films dan bijvoorbeeld?
En hoe neem je deze in?

Vrij simpel, gewoon wat kleine lijntjes kappen en snuiven tot je niet meer zeker weet of je een film kijkt of dat je er deel van uit maakt :kleuter:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Taxi. » vr okt 03, 2014 12:58 am

snuifduif schreef:Vrij simpel, gewoon wat kleine lijntjes kappen en snuiven tot je niet meer zeker weet of je een film kijkt of dat je er deel van uit maakt :kleuter:


zoiets 8-)
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Monologic » vr okt 03, 2014 1:48 am

Laatst bijgewerkt door Monologic op wo apr 25, 2018 3:24 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Taxi. » vr okt 03, 2014 11:34 am

Monologic schreef:Eigenlijk elke film die ik ooit heb gezien heb ik anders beleefd op MXE... Vooral films waarin je op het verkeerde spoor wordt gezet doen het erg goed. :)


Ik heb het vooral bij films die een soort koortsachtige sfeer hebben (Mulholland Dr is een zeer goed voorbeeld hiervan). Waarbij neonlicht de donkere stad verlicht, op de achtergrond synthesizers te horen zijn etc.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor noxcoaster » zo okt 05, 2014 2:55 pm

Gisteren ook een filmpje via netflix gekeken op 4 dikke sleutelpunten MXE (waar uurtje tussen zat)

Snapte dr helemaal niks meer van na een uurtje maar heb er wel levensecht over gedroomd.
Vriendinlief vroeg als eerste of ik geen soldaat meer was vanochtend haha. 'Ja die belgische biertjes kwamen hard aan' heb ik maar gezegd.
Prima zaterdagavondje :kleuter:
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Prototype » zo okt 05, 2014 5:02 pm

^ Hahaha nice :hulde: :lol:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Methoxetamine

Berichtdoor FRESH » ma okt 06, 2014 1:23 pm

snuifduif schreef:
FRESH schreef:Wel interessant. Welke doseringen nemen jullie bij het kijken van films dan bijvoorbeeld?
En hoe neem je deze in?

Vrij simpel, gewoon wat kleine lijntjes kappen en snuiven tot je niet meer zeker weet of je een film kijkt of dat je er deel van uit maakt :kleuter:


Oké nou binnenkort maar eens proberen met m'n nieuwe hoofdtelefoon op! :grin:
FRESH
Offline
 

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Claviceps » vr okt 10, 2014 7:36 pm

kaasje schreef:Ik kijk constant films op mxe, dit is echt geweldig! vooral science fiction films in de ruimte zijn geweldig dan. of documentaires over het universum.

Een persoon naar mijn hart, ik doe precies hetzelfde maar dan op Ketamine. Ketamine en MXE zijn geweldige drugs om films op te ervaren. Toen ik nog MXE deed heb ik ooit een docu gekeken over 'A Nightmare on Elm street' onder invloed. Een van mijn meest wazige MXE ervaringen ooit.

Grappig om te zien dat meerdere mensen dezelfde ervaringen delen :D

FRESH schreef:Wel interessant. Welke doseringen nemen jullie bij het kijken van films dan bijvoorbeeld?
En hoe neem je deze in?

Ik ben bang dat het moeilijk voor een ander persoon in te schatten is. Zelf zat ik rond doseringen beginnend vanaf 80mg t/m max 100 - 110 mg oraal. Echter, zou ik je niet aanraden om zulke doseringen te proberen als je geen ervaring hebt met MXE. Ook dien je te weten dat bij oraal doseren het weleens 2-3 uur kan duren voordat de effecten duidelijk merkbaar zijn.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » ma okt 20, 2014 5:32 pm

Ik zat ooit eens zo fucked up van de MXE in de trein, dat ik minstens 15 minuten bezig was met mijn veter strikken. Elke keer viel de knoop weer uit elkaar :#: Op het eind maar gewoon de veters in mn schoen gestopt :mrgreen:

Nog nooit zo incompetent gevoeld haha :lol:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor frozentoast » wo okt 22, 2014 3:58 pm

Vind het wel de nadelen van dissociatie hebben maar niet alle voordelen, plus de duur trekt me niet zo. Liever nog eens 3-meo-pcp o.i.d. proberen, of anders gewoon bij keta houden 8-)
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Methoxetamine

Berichtdoor BigY » vr nov 21, 2014 6:54 pm

Wat vinden jullie van de eigenschappen van Methoxetamine en Ketamine. Is het met elkaar te vergelijken?

Ik begin namelijk vandaag aan mijn eerste Methox vlucht, maar ik heb een behoorlijke resistentie voor Ketamine opgebouwd (moet rond de 350-400mg pakken in opbouwende lijnen om in een K-hole te komen) waarbij ik bij de eerste 200-250mg niet veel meer voel. Is de 50-70mg Methox dan nog wel reëel? Of ga ik er van balen dat ik er net zoveel van voel als mijn eerste lijnen 200-250mg Ket?

Ik heb met Ket ook dat mijn neus ramvol komt te zitten. Heeeeeeeel irritant en dus al jaren verslaafd aan de xylometazoline om hem weer open te krijgen. Hoe zit dat met Methox? Daar je er gelukkig minder van nodig hebt zal het wel meevallen denk/hoop ik.

Ik hoop dat het me gaat bevallen vanavond en dat ik zo mijn dood irritante avontuur op zoek naar Ket kan afkappen.
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » vr nov 21, 2014 6:59 pm

Flinke kruistolerantie, maar wacht lang genoeg voor ge bijpakt, want het effect laat soms wel een tijd op zich wachten.
Van 50 mg gaat ge niks voelen, vrees ik.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor BigY » vr nov 21, 2014 7:28 pm

Wat voor dosis beveel je me aan? 100mg? En dan opbouwen in 2 x 50mg in een uur? Ik ga akkoord om eerst te onderzoeken wat het doet en ben dus nog niet op zoek om in een soort van k-hole te komen, dat komt laten wel :D
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Fool » vr nov 21, 2014 7:34 pm

Je kunt heel makkelijk bijnemen, ik zou gewoon beginnen bij zo'n 50 milligram, to be sure. Die 3 kwartier verschil doen het het toch ook niet? :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor BigY » vr nov 21, 2014 7:43 pm

Klopt het dat Methox heel fijn van structuur is, beetje wit tot licht grijzig is en met een beetje muf geurtje? Zit er een beetje als meel uit met zo hier een daar toch een korrel er tussen.

Ik begin met 50mg en zal een half uur tot drie kwartier later weer 50mg pakken. De setting wordt rustig. Ben geen echt TV kijkert, maar ook geen muziek luisteraar, maar meer verdrinken in het internet. Dus wellicht dat ik een live report zal houden.
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor BigY » vr nov 21, 2014 9:39 pm

Zojuist 40mg (toch beetje verkennen) ingenomen. Smaak in neus en drip is niet echt speciaal. Planning is over een half uur nog 50mg erbij te pakken.

(ik zal dit bericht editen naar gelang de avond om het draadje wat schoon te houden)

2100 uur, zweten is wat ik bemerk. Mijn monitor is mijn focus momenteel. Voor de rest voel ik nog weinig. Drip vind ik heel erg meevallen.

2140 uur, ik stop met mijn report. Er zijn mensen op dit forum die mijn aanwezigheid en mijn ervaringen/meningen niet op prijs stellen en dat drukt mijn plezier momenteel. Ik ga mijn avond niet lopen verkloten door hun. Fijn weekend allemaal. EDIT: heb besloten me maar alleen te focussen op dit topic en de rest maar te laten. Nog eens 40mg gepakt en de douche ingesprongen vanwege zweterigheid.

2240 uur, nogmaals 50mg gepakt en besloten het er maar bij te laten nu. Totaal is nu 130mg en even voldoende als eerste keer. Mijn Ket tolerantie speelt echt wel een rol merk ik daar ik trip reports lees waarbij mensen bij 30mg al iets merken. Zweten is wel wat ik opmerk. Gezichtsveld is helder. En voel me op zich relaxed. Geen bijzondere eureka momenten opgepikt in ieder geval :)

2300 uur, suf gelachen om deze report, voel me zweterig en relaxed, maar ik vind het nog niet echt spannend allemaal. 50mg moet er nog in kicken dus ik vermaak me wel, maar ik vrees dat mijn Ket tolerantie er voor zorgt dat ik hogere doseringen moet nemen dan wat er in het trip report staat. Het doet wel degelijk wat bij mij, maar het gaat allemaal heel erg langzaam. Ik wacht af. Ik irriteer me wel een beetje aan dat gezweet.

2320 uur, junkmodus slaat in...voel me relaxed maar toch ook een beetje verveeld en heb zin om nog wat te nemen. Ik hoop dat dit getyp me er van weerhoudt. Geen last van dronken gevoel, maar wel een beetje tunnelvisie naar het scherm. Heb zin om te hangen op de bank. Maar de hond moet er nog uit. Heb besloten er nog maar 50mg tegen aan te gooien en de hond uit te laten wanneer mijn vrouw terug komt.

2330 uur, 50mg erbij gepakt en gezworen het er hierbij te laten (ik heb morgen netwerkdag voor mijn bedrijfje). De tv op de achtergrond voelt sfeervol aan. De hond kijkt me aan met de gedachte: doe nou niet haha..maar het zit er al in. Ik zit nu op 180mg en als ik de foto's op Erowid mag geloven heb ik toch echt de real deal. Ket geeft een veeeeeel snellere rush dan MXE, maar ik moet zeggen dat MXE zachter landt en ook zo aanvoelt. Zweten lijkt voorbij. Nog geen eureka momenten ervaart welke ik met Ket heel erg had, maar ik kan hier nog geen negatieve vibe aan vinden. De trip reports op dit forum deed mij vermoeden dat het erg heftig spul is, maar ik kan er wel tegen zo te merken. Alleen jammer dat mijn tolerantie de inname verpest. Voel me ook niet "dronken", maar ik voel me wel heel erg relaxed. De volgende keer wordt het dus in een keer 150-200mg in twee lijnen dus.

0000 uur, ik voel me lekker en het begint serieus de kant op te gaan zoals ik me voelde met Ket. Ik denk dat ik stiekum verliefd wordt op dit stofje. Net de hond uitgelaten en het ruimtelijke kwam langzamerhand weer in het zicht. Ik ga deze report stoppen en zal morgen neerplempen hoe de rest van de nacht was, maar ik denk dat ik wel vriendjes kan worden met MXE :D Slaap lekker allemaal. ps, toch stiekum 50mg erbij gepakt. Dus zit op 230mg nu en ik denk dat ik er wel de nacht mee door kom :woeh:
Laatst bijgewerkt door BigY op za nov 22, 2014 1:09 am, in totaal 9 keer bewerkt.
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner