Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Beste om te doen na speedgebruik?

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Danininous » zo jan 10, 2016 10:45 am

Hoi!

Ik had even een vraagje.
Nou heb ik met oudejaarsavond voor de eerste keer speeds gebruikt (2 sleutelpuntjes) . Vrijdagnacht (8 jan) heb ik rond 5 uur met wat vrienden weer 2 a 3 kleine sleutelpuntjes genomen. Omdat ik de dag erna moest werken heb ik maar twee uurtjes kunnen slapen, het ging in het begin best prima tot ik me een beetje moe begon te voelen en een vriendin van me gaf me als tip dat ik dan wat sleutelpuntjes moest nemen. Dat gedaan (uiteindelijk 3 4 sleutelpuntjes) en dat waren de beste en nuttigste 5 uur die ik ooit heb gewerkt (in werk in een kledingwinkel). Nou heb ik gisteren (9 jan) er heel wat sleutelpuntjes en ook wat lijntjes doorheen zitten werken (laatste lijn om 4 uur snachts). Omdat speed nieuw voor mij is en ik de werking van X gewend ben, voelde het steeds niet als 'genoeg'.. Hierdoor bleef en bleef ik maar snuiven. En dit zorgde ervoor dat ik tot mijn verbazing gisteravond niks heb geslapen. Helemaal niks. Nu zal dit vast logisch zijn maar de eerste twee keer heb ik gewoon kunnen slapen echt 10 min na laatste inname (al was het niet zo veel natuurlijk)

Mijn probleem is nu dat ik vandaag de hele dag moet werken en ik moet natuurlijk representatief zijn. Ik wil mijn laatste beetje speed opmaken om daarna een tijdje niet meer te nemen maar ik vraag mij af hoe ik dit het beste kan aanpakken. Voor mijn werk alvast een beetje nemen (en hoeveel)? Of pas nemen als ik moe begin te worden, en dan nog bijnemen of zal dat niet nodig zijn?

Ook vraag ik me af wat ik het beste kan doen om de rest van de dag, maar ook morgen (maandag) zo fit mogelijk te zijn..? Qua eten, drinken, roken, slapen.. Dat soort dingen.

Alvast bedankt voor alle reacties!!


Ps. Het is speed van ongeveer 60% (weet het niet precies zeker maar het is van een hele goede vriend van me die het had laten testen, alleen weet ik niet meer hoeveel hij nou zei)
Oja en ik snuif de speed elke keer..
Avatar gebruiker
Danininous
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: zo jan 10, 2016 5:55 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Amvitamientje » zo jan 10, 2016 11:16 am

Danininous schreef:Hoi!


- Nou heb ik met oudejaarsavond voor de eerste keer speeds gebruikt (2 sleutelpuntjes) - - vrijdagnacht (8 jan) heb ik rond 5 uur met wat vrienden weer 2 a 3 kleine sleutelpuntjes genomen. Omdat ik de dag erna moest werken heb ik maar twee uurtjes kunnen slapen, het ging in het begin best prima tot ik me een beetje moe begon te voelen en een vriendin van me gaf me als tip dat ik dan wat sleutelpuntjes moest nemen. Dat gedaan (uiteindelijk 3 4 sleutelpuntjes) en dat waren de beste en nuttigste 5 uur die ik ooit heb gewerkt (in werk in een kledingwinkel). Nou heb ik gisteren (9 jan) er heel wat sleutelpuntjes en ook wat lijntjes doorheen zitten werken (laatste lijn om 4 uur snachts). Omdat speed nieuw voor mij is en ik de werking van X gewend ben, voelde het steeds niet als 'genoeg'.. Hierdoor bleef en bleef ik maar snuiven. En dit zorgde ervoor dat ik tot mijn verbazing gisteravond niks heb geslapen. Helemaal niks. Nu zal dit vast logisch zijn maar de eerste twee keer heb ik gewoon kunnen slapen echt 10 min na laatste inname (al was het niet zo veel natuurlijk)

Mijn probleem is nu dat ik vandaag de hele dag moet werken en ik moet natuurlijk representatief zijn. Ik wil mijn laatste beetje speed opmaken om daarna een tijdje niet meer te nemen maar ik vraag mij af hoe ik dit het beste kan aanpakken. Voor mijn werk alvast een beetje nemen (en hoeveel)? Of pas nemen als ik moe begin te worden, en dan nog bijnemen of zal dat niet nodig zijn?

Ook vraag ik me af wat ik het beste kan doen om de rest van de dag, maar ook morgen (maandag) zo fit mogelijk te zijn..? Qua eten, drinken, roken, slapen.. Dat soort dingen.

Alvast bedankt voor alle reacties!!


Ps. Het is speed van ongeveer 60% (weet het niet precies zeker maar het is van een hele goede vriend van me die het had laten testen, alleen weet ik niet meer hoeveel hij nou zei)
Oja en ik snuif de speed elke keer..


Okee, Ik zal, als ik jou was, dit ff lezen : http://drugsforum.info/speed/de-verschillende-fases-bij-speedgebruik-t40.html. Je verbreekt heel wat regels omtrent het een verslaving te vermijden.

- Recreatief gebruik
- Gebruiken om je kater te verminderen.
- Gebruiken om beter te kunnen werken.
- Lang wakker zijn.
- Je zegt: ''Mijn probleem is nu dat ik vandaag de hele dag moet werken en ik moet natuurlijk representatief zijn.''

Als je zo door blijft gaan is de vraag niet of je verslaafd raakt, maar wanneer!! Als ik jou was zou ik de pep gelijk uit huis doen (dit heb ik dus ook te laat gedaan), en lekker gezond + veel vitamines gaan eten en slapen. En even een tijdje niet aanraken, dan blijft het nog leuk ook als over een poosje weer speed neemt (of niet) :rock: Je komt anders echt een visuele cirkel terecht waar je lastig uit komt.

Overigens, ik zou dit aanraden als gebruiksaanwijzing : speed/het-handboek-voor-de-pep-junk-in-spe-t820.html

Welkom trouwens :woeh:
Laatst bijgewerkt door Amvitamientje op zo jan 10, 2016 11:42 am, in totaal 3 keer bewerkt.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Amvitamientje » zo jan 10, 2016 11:31 am

Danininous schreef:Woonplaats: Rotterdam.

:rock: :rock:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor djeemen » zo jan 10, 2016 11:35 am

De beste oplossing is niet om speed als oplossing te zien. Stop met bijnemen, neem flink wat koffie of red bull en probeer door te zetten. Als je vandaag bij neemt slaap je vannacht weer nauwelijks en ben je morgen een zombie. Of je bent binnen een week verslaafd aan speed, dat kan ook natuurlijk.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Exceptional » zo jan 10, 2016 11:35 am

Eten. Slapen. Niet meer gebruiken.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Ivo » zo jan 10, 2016 12:25 pm

Speed is niet hetzelfde als MDMA dus je moet niet proberen dat gevoel te evenaren want dat lukt toch niet. Het enige dat je daar mee kan bereiken is dat je een week niet slaapt. Zoals de rest zei, blijf van de speed af, eet en slaap. Dan gaat het binnen een paar dagen wel weer beter.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Vinnie » zo jan 10, 2016 6:34 pm

Ik zou pas bijplakken als je echt heel erg moe begint te worden op je werk en je gaat instorten
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Partypipo » zo jan 10, 2016 6:43 pm

Niet meer bijpakken, fucking moe worden, waarschijnlijk morgen of van de week te moe zijn om uit bed te komen om naar je werk enzo te kunnen gaan, #wiezijnbillenbrandtmoetopdeblarenzitten
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Exceptional » zo jan 10, 2016 6:48 pm

voldie schreef:Ik zou pas bijplakken als je echt heel erg moe begint te worden op je werk en je gaat instorten

Ja dat doe je dus niet, want dan slaap je die avond weer niet, of slecht.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Vinnie » zo jan 10, 2016 6:58 pm

Als je door de dag heen kleine hoeveelheden bijpak slaap je in de avond gewoon,helemaal als de reden voor dat bijpakken is dat je bijna niet weer wakker kan blijven.
tenminste ik wel misschien dat andere mensen dit anders ervaren
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Exceptional » zo jan 10, 2016 8:55 pm

't Is goed, knul. Meer speed nemen, beter slapen.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Vinnie » zo jan 10, 2016 9:02 pm

Het spijt mij dat ik zijn vraag wel beantwoord en dat jij nooit meer kan slapen als je een past puntjes pakt
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Exceptional » zo jan 10, 2016 9:54 pm

Nooit meer is wel heel erg lang, maar jij gaat niemand wijsmaken dat je, door meer te gebruiken, beter slaapt.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Vinnie » zo jan 10, 2016 10:21 pm

Dat zeg ik ook niet sjaak, ik zeg als jij op je werk overdag een paar puntjes pakt om niet om te vallen van slaapgebrek tijdens je werk je waarschijnlijk na dat je gewerkt hebt overdag, in de avond gewoon weer kan slapen.....
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor djeemen » zo jan 10, 2016 11:14 pm

Ik denk niet dat het bij een minimaal puntje zou blijven eigenlijk als je al in een paar dagen op zo'n manier gebruikt.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor FRESH » ma jan 11, 2016 11:07 am

Danininous schreef:Ik wil mijn laatste beetje speed opmaken om daarna een tijdje niet meer te nemen


:lol: Haha zo typisch, lees dat wel vaker...waarom in godsnaam, het is goedkoop dus zonde van de centen is het niet. Gewoon weggooien of bewaren. Als je weer fit wilt zijn is het geen optie om het maar op te maken want het ligt er toch houding in te zetten.
FRESH
Offline
 

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Poseidon » ma jan 11, 2016 12:50 pm

Spoel het door de WC en gebruik die zooi nooit meer. Na dit eerste experiment zal dat niet moeilijk zijn.
Je hebt geen amfitamine nodig om een energiek persoon te kunnen zijn. :wink:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Perry » ma jan 11, 2016 12:53 pm

Laatst bijgewerkt door Perry op ma jan 11, 2016 1:23 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Amvitamientje » ma jan 11, 2016 1:00 pm

Perry schreef:


Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Poseidon » ma jan 11, 2016 1:12 pm

Bovenstaand 2tal kan wel een stevige amfitaminekuur gebruiken om weer op aanvaarbaar lichaamsgewicht te komen. :grin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Perry » ma jan 11, 2016 1:27 pm

Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Moonlight Fanatic » vr maart 16, 2018 7:16 pm

Het beste wat je kan doen is een dosis GHB van 5ml te slikken, je zal vredig in slaap vallen.
Maar hieruit kan een zeer slechte negatieve gewoonte uit ontstaan dus ik zou dat niet elke dag doen.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Beste om te doen na speedgebruik?

Berichtdoor Moonlight Fanatic » vr maart 16, 2018 7:18 pm

Poseidon schreef:Spoel het door de WC en gebruik die zooi nooit meer. Na dit eerste experiment zal dat niet moeilijk zijn.
Je hebt geen amfitamine nodig om een energiek persoon te kunnen zijn. :wink:

Neen, je moet stoppen met die drugs en in de weken erop je bioritme in orde krijgen.
Voor velen een bodemloze put om uit te geraken.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner