Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
JongGeleerd schreef:Memphis Depay
riccardoricco schreef:Ben op zoek naar iemand die mij volledig afgewerkt product kan leveren in pilvorm. België net over de grens...
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Reno010 schreef:Hoe kan je nou het beste je speed bewaren, ik heb natte pasta. Is het nou verstandig om het nat tebewaren of om het te drogen? En hoelang blijft het ongeveer goed als het in een plastic zakje/sealtje zit. Alvast bedankt!
Perry schreef:Ik kan me wel voorstellen dat het langer blijft wanneer je t vochtig in de vriezer stopt dan gedroogd in je achterzak
Perry schreef:Ik kan me wel voorstellen dat het langer blijft wanneer je t vochtig in de vriezer stopt dan gedroogd in je achterzak
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
thomasvklinken schreef:en vanaf het moment dat hij net droog is is de kwaliteit het beste, naarmate je hem droog bewaart word tie slechter en pijnlijker/viezer.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:thomasvklinken schreef:en vanaf het moment dat hij net droog is is de kwaliteit het beste, naarmate je hem droog bewaart word tie slechter en pijnlijker/viezer.
Gewassen pure speed wordt dus niet geler, slechter, viezer of pijnlijker van droog bewaren.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Perry schreef:Jonge, das toch nodig om te kunnen speedballen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten