Davinci schreef:Still going strong 72%
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
JongGeleerd schreef:Zaterdag eindelijk weer!
Kan bijna die 1,5 dag nie wachten
Misschien bommetje (voor 't eerst) wat is hierover te vertellen?
Tips?
Dacht zelf aan zo'n 200mg (snuif ongeveer 1g op 'n dag en ben wel van plan wat bij te tikken waar nodig)
Davinci schreef:JongGeleerd schreef:Zaterdag eindelijk weer!
Tips?
Dacht zelf aan zo'n 200mg (snuif ongeveer 1g op 'n dag en ben wel van plan wat bij te tikken waar nodig)
Als je 1g wegsnuift, heb je versneden bagger vuilnis suiker gekocht.
De enige tip die ik je kan geven is:
vul een capsule met 73% zuivere pep met 333mg. Daarna moet je je eens afvragen of je ooit nog wil snuiven.
OT:
DEFCON 1 activated, Amphetamine bombs approaching friendly territory.
Surrender or attack?Spoiler! :
JongGeleerd schreef:Davinci schreef:JongGeleerd schreef:Zaterdag eindelijk weer!
Tips?
Als je 1g wegsnuift, heb je versneden bagger vuilnis suiker gekocht.
De enige tip die ik je kan geven is:
vul een capsule met 73% zuivere pep met 333mg. Daarna moet je je eens afvragen of je ooit nog wil snuiven.
OT:
DEFCON 1 activated, Amphetamine bombs approaching friendly territory.
Surrender or attack?Spoiler! :
Geloof me het is keihard spul. Misschien niet 73, maar wel heel zuiver.
Probeer wel wat. Word een mooi feestje!
Zin in
Davinci schreef:vul een capsule met 73% zuivere pep met 333mg. Daarna moet je je eens afvragen of je ooit nog wil snuiven.
Petrovic schreef:Davinci schreef:vul een capsule met 73% zuivere pep met 333mg. Daarna moet je je eens afvragen of je ooit nog wil snuiven.
Wat een tip, beter ga je niet over de 100mg als je pep zuiver is. Of je hebt een zieke tolerantie.
Davinci schreef:Petrovic schreef:Davinci schreef:vul een capsule met 73% zuivere pep met 333mg. Daarna moet je je eens afvragen of je ooit nog wil snuiven.
Wat een tip, beter ga je niet over de 100mg als je pep zuiver is. Of je hebt een zieke tolerantie.
Het cynisme kwam niet echt over in die post, van 333mg 73% springt mn hart eruit
JongGeleerd schreef:Leuk spul joh ¬¬
Russ schreef:waarom... waarom vind ik dat glas dat vol restjes plakt van die duivels pure pep die ik laatst zuiverde?
jammer, maar dat moet even op
Saikedellik schreef:Zou wel wat pep kunnen gebruiken om eens een productief dagje te hebben... Maar moet toch maar uitkijken met functioneel gaan gebruiken, denk dat ik het al te gauw iets te vaak zou gaan doen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast