1percent schreef:4FA > Pep imo.
Heb iig compleet geen drang meer om te peppen.
JongGeleerd schreef:Zin in, niet goed, mag niet!
Deze zaterdag op Free Festival al lekker misdragen.
Lekker wat pep gesnoven heerlijke energie en geweldig gevoel tot 's avonds.
Toen nog een halve gele ferrari erin en BAM!
Nog nooit ZO goed gevoeld.
Echt serieus, wat was dat fijn.
En maar kutgrapjes maken en me totaal niet in kunnen houden. GEWELDIG!
Wanneer iemand zich voorsteld, reageren met:
Ok, ik ben blij
Kijken ze je aan van: WTF?
GEWELDIG!
JongGeleerd schreef:Zit nu echt te twijfelen... Morgen ochtend voor 't werk? Of wat ik over heb laten testen, zodat ik 't ook maar eens getest heb en weet wat ik nou eigenlijk door m'n neusje gooi.
Gman007 schreef:JongGeleerd schreef:Zit nu echt te twijfelen... Morgen ochtend voor 't werk? Of wat ik over heb laten testen, zodat ik 't ook maar eens getest heb en weet wat ik nou eigenlijk door m'n neusje gooi.
Twijfel je nu door de amfetamine zelf of door eventuele troep die erdoor zit?
JongGeleerd schreef:Gman007 schreef:JongGeleerd schreef:Zit nu echt te twijfelen... Morgen ochtend voor 't werk? Of wat ik over heb laten testen, zodat ik 't ook maar eens getest heb en weet wat ik nou eigenlijk door m'n neusje gooi.
Twijfel je nu door de amfetamine zelf of door eventuele troep die erdoor zit?
Ik weet dat dit sowieso de beste is die ik ooit gehad heb, maar ben wel geïnteresseerd in de daadwerkelijke percentages.
Vrienden van me zeggen: Ik zou dat dus echt niet achteraf willen weten, als ik troep heb gehad.
Wat ik nu denk is: Morgen super vroeg werken. Tikje erbij maakt 't veel makkelijker.
Jelly schreef:JongGeleerd schreef:Gman007 schreef:Twijfel je nu door de amfetamine zelf of door eventuele troep die erdoor zit?
Ik weet dat dit sowieso de beste is die ik ooit gehad heb, maar ben wel geïnteresseerd in de daadwerkelijke percentages.
Vrienden van me zeggen: Ik zou dat dus echt niet achteraf willen weten, als ik troep heb gehad.
Wat ik nu denk is: Morgen super vroeg werken. Tikje erbij maakt 't veel makkelijker.
Als je andere bronnen hebt zou ik t testen, maar als je maar 1 dealer hebt zou ik het nemen zoals het komt. Percentages zouden het plezier wat je nu hebt best kunnen vergallen.
JongGeleerd schreef:Jelly schreef:JongGeleerd schreef:[quote="Gman007"]Twijfel je nu door de amfetamine zelf of door eventuele troep die erdoor zit?
Als je andere bronnen hebt zou ik t testen, maar als je maar 1 dealer hebt zou ik het nemen zoals het komt. Percentages zouden het plezier wat je nu hebt best kunnen vergallen.
Jelly schreef:Als je andere bronnen hebt zou ik t testen, maar als je maar 1 dealer hebt zou ik het nemen zoals het komt. Percentages zouden het plezier wat je nu hebt best kunnen vergallen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten