Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Gman007 schreef:Als je net met pep begint, en je nog nooit een nacht hebt doorgetrokken (en vooral nog redelijk goed erbij eet) zou je een klein weekje wakker redelijk aardig moeten kunnen volhouden.
MarkBeest schreef:Jezus zo lang trek ik dat niet eens, maximaal 2 nachten daarna valt m'n lichaam gewoon in slaap ofzo, ik lig dan wel op bed met het gevoel dat ik wakker ben maar de tijd vliegt voorbij
Drefbon schreef:Gman007 schreef:Als je net met pep begint, en je nog nooit een nacht hebt doorgetrokken (en vooral nog redelijk goed erbij eet) zou je een klein weekje wakker redelijk aardig moeten kunnen volhouden.
Als je van slaaptekort-hallucinaties houdt misschien wel ja.
Als ik het te lang vind duren heb ik ondertussen gelukkig genoeg methoden om binnen de kortste keren in dromenland te zijn.
Gman007 schreef:Als je hersenen nog jong, vitaal, en drugsmaagdelijk zijn krijg je dit niet zo heel snel hoor!
MarkBeest schreef:ndo schreef:Doe er nog 1 en ga een lekker aant bier is mooi geweest hande en voeten sterven weer af van de kou de nodige stemmen en geluiden die niet kloppen aanwezig vlekjes en rook wat er niet is haha vanavond lekker aan de sleep!
Hoe lang ben je al bezig?
ndo schreef:MarkBeest schreef:ndo schreef:Doe er nog 1 en ga een lekker aant bier is mooi geweest hande en voeten sterven weer af van de kou de nodige stemmen en geluiden die niet kloppen aanwezig vlekjes en rook wat er niet is haha vanavond lekker aan de sleep!
Hoe lang ben je al bezig?
was die nacht ook nog doorgegaan hehe was 4 of 5 daarvoor 2 nachten geslapen en daarvoor6 wakker geweest maar goe ben weer levens vandaag het er lekkwr uitfezweet opt werk nu wel weer trek aan pep maar het is op en moet ff minderen voor ik weer in het lvl psychose val :$
Poseidon schreef:Eli, Eli lama sabachtani
FuntCase schreef:Godver, een puntje om FF goed wakker te worden zou wel lekker zijn nu
get-the-speed schreef:Nog ff naar huis en dan ist weer zover whehe
Dr.Gonzo schreef:FuntCase schreef:Godver, een puntje om FF goed wakker te worden zou wel lekker zijn nu
Goed idee!!
Heb net pep gehad van de postbode, hij zei: " hier jongen, dit is voor jou, het is Pep doe je er een beetje rustig mee", ik griste de envelop uit zijn handen gooide de voordeur dicht en spurte de 2 trappen naar boven waar ik de envelop open scheurde en de inhoud op een spiegel dropte, een lijn trok en ben nu lekker wakker de pakker als een bakker...
pillenvreter schreef:get-the-speed schreef:Nog ff naar huis en dan ist weer zover whehe
dus tegen 8 uur savonds aan de pep?
JongGeleerd schreef:De honger is gestild
Azymuth schreef:Ik heb nog wel eens trek, het is al weer heel wat maanden geleden.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast