ndo schreef:me pep is op :'( huil huil
ndo schreef:me pep is op :'( huil huil
Saikedellik schreef:Als pep nou eens wat korter werkte, dan had ik er wel wat meer trek in. Het is lekker om te gaan stappen met pep op, maar vind het zo kut dat het altijd uitloopt op doorhalen, zelfs als je niet bijpakt is slapen gewoon onmogelijk als je 's avonds pas begint met de pep.
Hi-Hat schreef:Het is weer zover. Altijd na twee maanden roept de amfetamine mij weer.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Druks schreef:Ivo schreef:Waarom ruik ik nog steeds op compleet random momenten speed? :/
Dat vraag ik me ook af!
Basshoven schreef:Nooit van pep gehouden. Van het kleinste speldenpuntje ging ik al zo tandenklapperen dat het gewoon beschamend was, en voor een feest heb ik het effect nooit echt gepast gevonden... Het hele "wakkere" en plafondstaren staat me enorm tegen. Als het dan moet, liever een beetje molly
knolselderij schreef:Basshoven schreef:Nooit van pep gehouden. Van het kleinste speldenpuntje ging ik al zo tandenklapperen dat het gewoon beschamend was, en voor een feest heb ik het effect nooit echt gepast gevonden... Het hele "wakkere" en plafondstaren staat me enorm tegen. Als het dan moet, liever een beetje molly
hoe kan het effect (ziekelijk veel energie om te dansen) niet fijn voor een feest zijn?
Basshoven schreef:Nooit van pep gehouden.
westergas schreef:Basshoven schreef:Nooit van pep gehouden.
Jij bent nep.
Respect the PEP!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten