Beste Amfetamine Broeders, wanna bee moderators, Belgische slachtoffers van oplichters uit Nederland, undercover ACAB's, fans, enemies and friends .....
Ik neem nu al 30 jaar speed, in het begin echte 70 % maar daar was ik gauw klaar mee want 1 grammetje is zo verneukeratief dat ik dagen offline was. Uiteraard zoop ik er veel bier bij en blowde ik me de tyfus met als gevlog enorme katers en allerlei vervelende bijwerkingen.
Die tijd is geeindigt toen ik me ging intererseren voor de ' correcte manier van doseren met echte amfetamine' .
Maar wat is echte amfetamine?
Is het droog of nat ?
Wat zijn de fabels ...
Wat zijn de vervuilende stoffen ?
En hoe weet ik wat ik nu exact krijg voor mijn euro's.
Wat mag ik doseren eer ik ontregel en ontspoor ?
Het : Handboek voor de pep unk in SPE is dan ook niet zo maar wat gebrabbel. Het is een mix van waarheden en bevindingen van allerlei gebruikers.
De prijzen van straat pep ligt meestal op 5 eu p natte versneden gram, de % werkzame stof zal zeer laag zijn en het cafeine gehalte zal hoger zijn dan het amfetamine %.
En daar gaat het fout he ... je koop 1 gram voor 5 waarvan maar 16% werkzame stof is en de rest is versnijdingsmiddelen. Dus van je gram is maar 160 mg echte pep en de rest is bagger.
Dan moet het nog gedroogd zijn ook anders wordt je dubbel gepenetreerd.
Ik vind het een nationale ramp dat onze jeugd en hun gezondheid zo worden verneukty door graaiers en dealers die geen enkele waarde en respecten kennen voor hun clienten.
Klant was ooit is koning !! Blijft ook koning !!
Jullie geliefde poster hoopt dat jullie allemaal ontwaken en eisen gaan stellen bij die klote dealers. !!
1000 mg pep betekent 730 mg pep en 270 mg sulfaat !!!
the gate to heaven is behind this secret door ....
if you can see the door you are blessed, if you can´t see the door
U ARE DOOMED !!