Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Druks schreef:Ik zou ook wel wat pep lusten
zuidpool schreef:Volgende week feest Leverancier op vakantie Iemand suggesties???
zuidpool schreef:Volgende week feest Leverancier op vakantie Iemand suggesties???
bam. schreef:Mijn auschwitz-postuur verergerd altijd wel na pep gebruik
supergabbur schreef:Goed hoor Snater
Druks schreef:Ik ruik het tegenwoordig weer overal...
Aventus schreef:Ik heb dus gistermiddag pep gedaan, nog steeds wakker, zit midden in een verhuizing inpakken etc.
Zal ik slapen vanavond als ik nu een sleutelpuntje neem ?
Ben bang dat ik anders zo in slaap donder
Druks schreef:Speed werkt over het algemeen 8 uur. Beter is altijd om niet bij te nemen. Tijdens speed gebruik komt de neiging sterk naar voren om te blijven bij te nemen...
davy jones schreef:supergabbur schreef:Goed hoor Snater
echt jaloers op jullie snuifsluis dat je die dicht kan gooie
Aventus schreef:Druks schreef:Speed werkt over het algemeen 8 uur. Beter is altijd om niet bij te nemen. Tijdens speed gebruik komt de neiging sterk naar voren om te blijven bij te nemen...
Naja die snuif van gister was ook gelijk de eerste keer. Ik bedoel meer, als ik nu ff door kan en alles kan afmaken en ook nog zou kunnen slapen rond een uur of 12, ik hoef het huis pas af te checken om 4 uur. Dus kan dan prima uitslapen. Als ik het nu niet zou doen, ga ik vanavond wss maar door tot uur of 8. Donder dan rond 10 in slaap. Wat resulteerd in dat ik morgen keivroeg moet opstaan om de rest nog te doen.
Dan heb ik die kater liever morgen ietsje erger dat ik klaar ben, dan dat ik morgen ook verrot wakker word en dan alsnog aan de gang moet. Maar jullie hebben er idd meer verstand van dan ik.
bam. schreef:Mijn auschwitz-postuur verergerd altijd wel na pep gebruik
JongGeleerd schreef:Neu, heb ik al op
prototype schreef:JongGeleerd schreef:Neu, heb ik al op
Bijpakken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten