Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
JongGeleerd schreef:Ja en nee, ik kan de energie wel gebruiken, maar de rest heb ik totaal geen zin in
JongGeleerd schreef:Ik ben bang dat ik het morgen ochtend zal 'moeten' pakken door de lusteloosheid die ik dit weekend heb gecreëerd voor morgen ochtend. Ja, 's avonds een vent 's ochtends een vent bla die bla, maar ik besteed nu m'n tijd aan 't maken van 'n verslag wat ik morgen ochtend in moet leveren. Daarna kan ik pas pitten, oftewel, vroeg op bed zit er niet in en vroeg eruit is een vereiste.
Fool schreef:JongGeleerd schreef:Ik ben bang dat ik het morgen ochtend zal 'moeten' pakken door de lusteloosheid die ik dit weekend heb gecreëerd voor morgen ochtend. Ja, 's avonds een vent 's ochtends een vent bla die bla, maar ik besteed nu m'n tijd aan 't maken van 'n verslag wat ik morgen ochtend in moet leveren. Daarna kan ik pas pitten, oftewel, vroeg op bed zit er niet in en vroeg eruit is een vereiste.
Volgens mij weet je dondersgoed dat dit helemaal niet had gemoeten of zelfs moet.
Fool schreef:Maar brak aanwezig is toch ook aanwezig zijn? Daarbij, als je het vak vaalt leer je met een beetje geluk wel wat beter te plannen/vooruit te denken.
Fool schreef:Dat soort dingen leer je door regelmaat te kweken en niet door jezelf een makkelijke oplossing(pep) aan te leren, dan wordt het normaal alleen maar erger van namelijk. Gewoon je bed uit rollen, niet snoozen, gooi je deken uit je raam of w/e. Kop onder de kraan en geen zelfmedelijden hebben, klinkt kut, is kut, werkt wel.
Prototype schreef:Dat is het leuke aan pep, jezelf blijven wijsmaken dat je het nodig hebt
JongGeleerd schreef:En toen werd ik tot mijn verbazing fris en fruitig wakker. 2 Uur geslapen na 42 uur wakker na het even na te rekenen
JongGeleerd schreef:JongGeleerd schreef:En toen werd ik tot mijn verbazing fris en fruitig wakker. 2 Uur geslapen na 42 uur wakker na het even na te rekenen
Geen speed gedaan vandaag! Wel na 't avond eten (2 varkenslappen, 4 grote aardappelen en een voor 2 personen aan spinazie ) in slaap gevallen... Nu weer midnight studiewerk, maarja, ik ben in ieder geval een beetje uitgerust een m'n buik zit vol.
Gele Banaan schreef:JongGeleerd schreef:JongGeleerd schreef:En toen werd ik tot mijn verbazing fris en fruitig wakker. 2 Uur geslapen na 42 uur wakker na het even na te rekenen
Geen speed gedaan vandaag! Wel na 't avond eten (2 varkenslappen, 4 grote aardappelen en een voor 2 personen aan spinazie ) in slaap gevallen... Nu weer midnight studiewerk, maarja, ik ben in ieder geval een beetje uitgerust een m'n buik zit vol.
en jc weer laten zitten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten