Prototype schreef:Begint de laatste tijd een beetje uit de hand te lopen, nu zowat elk weekend.
Toch iets beter opletten met dit spul
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Prototype schreef:Begint de laatste tijd een beetje uit de hand te lopen, nu zowat heel de week.
Toch iets meer nemen van dit spul
JongGeleerd schreef:Teveel, zo niet veel teveel Allemaal de schuld van de Islam.
JongGeleerd schreef:Teveel, zo niet veel teveel Allemaal de schuld van de Islam.
Rudolph schreef:JongGeleerd schreef:Teveel, zo niet veel teveel Allemaal de schuld van de Islam.
Is Islam een nieuwe benzo ofzo?
Kabouter El Ploco schreef:JongGeleerd schreef:Teveel, zo niet veel teveel Allemaal de schuld van de Islam.
G, wat is veel en wat is teveel? numbers! i want numbers! Binging-week is een maximum van 5g.
JongGeleerd schreef:Kabouter El Ploco schreef:JongGeleerd schreef:Teveel, zo niet veel teveel Allemaal de schuld van de Islam.
G, wat is veel en wat is teveel? numbers! i want numbers! Binging-week is een maximum van 5g.
Ik denk niet in hoeveelheden, ik denk ik frequentie. Die lag de laatste tijd op 3~4 dagen per week
supergabbur schreef:Je bent toch godverdomme bijna 60 man en dan pochen over dat je al drie maanden geen pep gesnoven hebt
supergabbur schreef:Je bent toch godverdomme bijna 60 man en dan pochen over dat je al drie maanden geen pep gesnoven hebt
voldie schreef:supergabbur schreef:Je bent toch godverdomme bijna 60 man en dan pochen over dat je al drie maanden geen pep gesnoven hebt
er zijn niet veel mensen op die leeftijd die dat kunnen zeggen
voldie schreef:supergabbur schreef:Je bent toch godverdomme bijna 60 man en dan pochen over dat je al drie maanden geen pep gesnoven hebt
Prototype schreef:voldie schreef:supergabbur schreef:Je bent toch godverdomme bijna 60 man en dan pochen over dat je al drie maanden geen pep gesnoven hebt
Juist wel, genoeg 60 jarigen die op z'n minst 3 maanden geen pep hebben gesnoven
( ja ja, lekker bijdehand weer )
Druks schreef:Ik weet het niet hoor. Maar als ik speed gebruik ligt mijn spijsvertering compleet stil. Dan kan je wel eten naar binnen duwen maar heel veel ga je daar niet uit halen.
Zelfde geldt eigenlijk voor slaap. Slapen na speed lukt me wel maar zijn niet van erg hoge kwaliteit.
Maar jij zal wel de uitzondering zijn, JG
Prototype schreef:voldie schreef:supergabbur schreef:Je bent toch godverdomme bijna 60 man en dan pochen over dat je al drie maanden geen pep gesnoven hebt
Juist wel, genoeg 60 jarigen die op z'n minst 3 maanden geen pep hebben gesnoven
( ja ja, lekker bijdehand weer )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten