Kockar schreef:sinds tox niet meer is niet
Tomz0r schreef:Heb nog steeds een kater van die speed van 3 weken geleden. Nooit meer speed voor mij . Drugs zijn stom.
Tomz0r schreef:Heb nog steeds een kater van die speed van 3 weken geleden. Nooit meer speed voor mij . Drugs zijn stom.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Tomz0r schreef:Heb nog steeds een kater van die speed van 3 weken geleden. Nooit meer speed voor mij . Drugs zijn stom.
Bullshit.
Kan daar nooit aan liggen, als je je ellendig voelt heeft dat een andere oorzaak want een speedkater van 3 weken bestaat niet.
Poseidon schreef:Mensen vinden het ook ongeloofwaardig dat je me 50 uur na de inname van flink wat sosa met een knuppel op mijn hoofd kan slaan zonder dat ik dan pijn ervaar.
bam. schreef:Mijn auschwitz-postuur verergerd altijd wel na pep gebruik
Rudolph schreef:Heb je überhaupt nog plezier van pep
Rudolph schreef:Heb je überhaupt nog plezier van pep
Speedcore153 schreef:Rudolph schreef:Heb je überhaupt nog plezier van pep
Niet echt houdt me meer alleen wakker
Prototype schreef:Speedcore153 schreef:Rudolph schreef:Heb je überhaupt nog plezier van pep
Niet echt houdt me meer alleen wakker
Zonde man
Is dan toch niet meer de moeite om zoveel weg te stofzuigen?
Laat er dan een maandje tussen zodat je er van kunt genieten.
Ted Bundy schreef:Mooie gedachte dat iedere keer als je online komt, jij je bruine anjer hebt laten volblaffen.
JongGeleerd schreef:Weer even teveel
JongGeleerd schreef:Weer even teveel
Gele Banaan schreef:JongGeleerd schreef:Weer even teveel
En dit post je omdat wij dan gaan zeuren dat je veels te veel drinkt/gebruikt?
Knabbel schreef:Als ik pep heb gebruik ik pep. Heb ik veel pep, gebruik ik iedere dag de hele dag door pep. Heb ik geen pep dan gebruik ik makkelijk een halfjaar niet.
Kabouter El Ploco schreef:Knabbel schreef:Als ik pep heb gebruik ik pep. Heb ik veel pep, gebruik ik iedere dag de hele dag door pep. Heb ik geen pep dan gebruik ik makkelijk een halfjaar niet.
kan me hier wel in vinden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten