Sublimo schreef:Chris Pontius schreef:Altijd net teveel om niet te kunnen slapen.
Haha ja, dat heb ik ook altijd aan de hand !
+1
Je kunt ook al die pep om 7 uur opsnuiven.
Sublimo schreef:Chris Pontius schreef:Altijd net teveel om niet te kunnen slapen.
Haha ja, dat heb ik ook altijd aan de hand !
Exceptional Insight schreef:Meer in frequentie dan in hoeveelheid.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Met zo'n mooie snuifbuis zou ik het ook niet kunnen laten om hem te laten liggen.
Exceptional Insight schreef:Tomzeur schreef:Met zo'n mooie snuifbuis zou ik het ook niet kunnen laten om hem te laten liggen.
Speed snuif ik zelden.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Chris Pontius schreef:Altijd net teveel om niet te kunnen slapen.
Chris Pontius schreef:Als je slapen & pep kunt combineren is het pas écht fijn.
Kun je zo een week door stuiteren zonder al te veel problemen
Lang leve benzo's.
Toasts schreef:Ik kon vroeger ook altijd slapen op de speed. Idd wel een niet erg diepe slaap maar voelde me erna nog steeds altijd stukken beter.
Ik heb me eens laten vertellen dat dit vaker voorkomt bij mensen met ADD (heb ADD).
Weet iemand of dat ermee te maken zou kunnen hebben?
Erebus schreef:Sinds begin januari zit ik wel weer op veels te veel per dag. Maar hoeveel zou ik niet weten, maar het is wel meer dan één gram op dagelijkse basis.
Gisteren nog 50mg om te testen
robinnl schreef:Erebus schreef:Sinds begin januari zit ik wel weer op veels te veel per dag. Maar hoeveel zou ik niet weten, maar het is wel meer dan één gram op dagelijkse basis.
Wat voor percentage pep heb je, als ik vragen mag?
Bijna niks eigenlijk, heel erg sporadisch.
Af en toe een uitschietertje.
Erebus schreef:robinnl schreef:Erebus schreef:Sinds begin januari zit ik wel weer op veels te veel per dag. Maar hoeveel zou ik niet weten, maar het is wel meer dan één gram op dagelijkse basis.
Wat voor percentage pep heb je, als ik vragen mag?
Bijna niks eigenlijk, heel erg sporadisch.
Af en toe een uitschietertje.
Wat ik nu heb is 45%, dat is wel iets minder dan de vorig keren. Meestal gebruik ik slechts één periode in het jaar van enkele weken. Dit jaar iets langer en dan merk ik er al weinig meer van.
Exceptional Insight schreef:Meer in frequentie dan in hoeveelheid.
Ed Aldus schreef:Exceptional Insight schreef:Meer in frequentie dan in hoeveelheid.
Dit dekt de lading wel dacht ik zo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten