**Spacerr** schreef:Elke dag ongeveer een gram som 2 gram en soms ook een dag of wat even niks.
Beeeb schreef:Geen speed meer voor Beeeb.
Thank god (or at least the pharmacist) for dexamphetamine
Exceptional Insight schreef:Beeeb schreef:Geen speed meer voor Beeeb.
Da's 'tzelfde hè.
Geen speed meer voor Beeeb.
Da's 'tzelfde hè.
Ben ik niet met je eens. Ik reageer er namelijk wel anders op!
Destiny schreef:Op dit moment denk ik ongeveer een halve gram per dag.
60%
Petrovic schreef:Destiny schreef:Op dit moment denk ik ongeveer een halve gram per dag.
60%
Jezus, hoe hou je dat vol.
Petrovic schreef:Destiny schreef:Op dit moment denk ik ongeveer een halve gram per dag.
60%
Jezus, hoe hou je dat vol.
Drientje schreef:Hahaha, same here.
Als ik gebruik gebruik ik 250mg of 300 mg in een weekend als ik alleen gebruik. Gebruik ik met meer mensen, dan gaat er wel een gram doorheen per persoon in een weekend.
Casplantje. schreef:Iedereen gaat toch wel door fasen waarin er wat meer gebruikt wordt dan anders? Hij zegt ook: "op dit moment". Als het over een jaar nog steeds hetzelfde is, moet je je eens misschien achter de oortjes krabben, maar anders..
Pètrofiets schreef:Casplantje. schreef:Iedereen gaat toch wel door fasen waarin er wat meer gebruikt wordt dan anders? Hij zegt ook: "op dit moment". Als het over een jaar nog steeds hetzelfde is, moet je je eens misschien achter de oortjes krabben, maar anders..
Pas over een jaartje? Right.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Destiny schreef:Ik gebruik nu denk ik 3 weken lang zoveel per dag.
Negatieve bijwerkingen wegen zwaarder op tegenover de positieve op dit moment
- Het werkt veel slechter, de echte kick/kippenvel krijg ik niet meer
- als ik het niet neem, ben ik vutloos, emotieloos en bovenal motivatie-loos. (even er aan toevoegen dat ik onder speed vooral "denk" dat ik gezellig ben, maar begin zo langzamerhand toch wel te merken dat ik steeds geslotener word.
Probleem is een beetje dat op dit moment mijn leven op orde is, alles gaat goed en ben best wel druk met school en werk (weken van 48 uur in totaal). Ik ben gewoon bang geworden om de kater onder ogen te zien, helemaal omdat ik elke dag druk bezig ben.
Destiny schreef:
Probleem is een beetje dat op dit moment mijn leven op orde is, alles gaat goed en ben best wel druk met school en werk (weken van 48 uur in totaal). Ik ben gewoon bang geworden om de kater onder ogen te zien, helemaal omdat ik elke dag druk bezig ben.
Ivo schreef:Misschien slim om je een paar dagen ziek te melden. Als je nog lang wacht, wordt het enkel erger...
Succes ermee in ieder geval.
Koxbox schreef:Geen. Fuck pep, leve ceuk.
hmm. dank voor de motiverende woorden ik zit inmiddels nu op 2 lijntjes per dag,
Flameon schreef:En nu ga je ermee door of?
Winehouse schreef:had al een half jaar geen speed meer gebruikt omdat het me toen de laatste paar keren verkeerd is gevallen. vorig weekend weer eens gebruikt en weet meteen weer hoe lekker het is! en hoe kut de kater..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast