F4R7B3P schreef:Testresultaat: 19% amf, 74% caf. Die aceton spoeling is blijkbaar niet zo goed gegaan.
beanhead schreef:F4R7B3P schreef:Testresultaat: 19% amf, 74% caf. Die aceton spoeling is blijkbaar niet zo goed gegaan.
Hahahahaha dat was te verwachten ja, voortaan pas gebruiken eens je je percentage weet. Verpest je ervaring niet met kutspul.
F4R7B3P schreef:Testresultaat: 19% amf, 74% caf. Die aceton spoeling is blijkbaar niet zo goed gegaan.
FranX schreef:F4R7B3P schreef:Testresultaat: 19% amf, 74% caf. Die aceton spoeling is blijkbaar niet zo goed gegaan.
Heel bedroevend (je snapt toch niet dat iemand goeie pep gaat verkloten met additieven) maar we weten nu wel waarom het effect afwezig was of niet volgens verwachting.
Ik bewonder wel je volharding om het zo te onderzoeken en te passen en meten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:Oh, de puurheid is best redelijk, de gemiddelde kwaliteit van speed schijnt op het moment bar en boos te zijn, 58% is dus nog netjes.
Was even kwijt dat je het functioneel wilde gebruiken, daarvoor is dit een prima dosis - veel hoger moet je in ieder geval niet gaan zitten
Ivo schreef:De puurheid valt goed mee, de dosis ziet er goed uit voor functioneel gebruikt. En het voelt misschien al als een comedown aan, maar slapen zal er waarschijnlijk nog niet in zitten
F4R7B3P schreef:Ivo schreef:De puurheid valt goed mee, de dosis ziet er goed uit voor functioneel gebruikt. En het voelt misschien al als een comedown aan, maar slapen zal er waarschijnlijk nog niet in zitten
Serieus? Van 50mg? We gaan het merken, haha!
F4R7B3P schreef:Hebben jullie nog tips wat betreft maximale dosis en frequentie voor functioneel gebruik?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
F4R7B3P schreef:Betere concentratie is fijn, het wakker blijven is niet zo best. Het moet uitwijzen of het voor mij geschikt is.
Hamukun schreef:F4R7B3P schreef:Betere concentratie is fijn, het wakker blijven is niet zo best. Het moet uitwijzen of het voor mij geschikt is.
Ik ben zelf redelijk gevoelig voor het wakker blijven. Zelfs als ik nog weinig merk van de andere effecten is slapen toch al lastig. Ik denk dat als je dat wakker blijven niet als positief effect ervaart dat je zeker ook andere middelen moet gaan onderzoeken.
Einstein schreef:Je kan misschien naar piracetam-achtige stoffen gaan kijken, anders kom je al snel weer bij een amfetamine of andere stimulant uit, dan blijf je dat probleem houden
F4R7B3P schreef:Ik gebruik 1.2g piracetam nu dagelijks 's avonds in combinatie met choline 500mg en alcar 750mg. De enige keer dat ik er echt iets van gemerkt heb was dat ik een eetlepel (geen idee hoeveel, zeker een paar gram) in een glas vruchtensap had opgelost. Een kwartier later ervaarde ik een flits in mijn zicht. Net alsof je altijd naar een flets beeld heb gekeken en dan opeens het contrast bijgesteld wordt. Meer saturatie en levendiger. Geen idee of dat door de piracetam kwam, maar ik heb het nooit eerder ervaren. Het klinkt als een wondermiddeltje met maar moeilijk waarneembare effecten.
Misschien een 's ochtends proberen. De smaak van een eetlepel hoeveelheid in vruchtensap was intens bitter. Gek genoeg in mijn herinneren wel een smaak die je kan leren waarderen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten