Aangezien ik een vreemde ervaring heb met het gebruik van amfetamine wil ik graag raad vragen. In mijn leven heb ik afgezien van alcohol (één keer per maand), wiet (één keer in de 2 jaar) en EphedrineHCL (120mg één keer), nicotine (4 maanden gestopt) caffeine (dagelijks) geen gebruik gemaakt van drugs. Voor functioneel gebruik wilde ik graag experimenteren met een lage dosis speed. Omdat de farmaceutische varianten hiervan lastig te krijgen zijn heb ik gebruik gemaakt van straat amfetamine. De speed is gewassen met aceton en van de beschikbare 750mg bleef er 450mg fluffy wit vrijwel geurloos poeder over. Dit zout is opgelost in een fysiologische oplossing en in een neusspray flesje gedaan. De neusspray geeft 2.5mg amfetamine per dosis (pompje).
De eerste keer, negen dagen geleden, heb ik van een testdosis van 5mg niets gemerkt. De volgende dag heb ik 10mg geprobeerd, zonder merkbaar resultaat. Een uur later heb ik 10mg erbij genomen. Alhoewel ik in een iets positievere setting zat heb ik dat gevoel ook weleens vanuit het niets meegemaakt zonder middelen. Het effect was niet significant.
Vandaag, negen dagen later, heb ik de dosis over 5 uur opgeschroeft naar 80mg. Aan het begin heb ik 2 sneetjes bruinbrood met gesmolten kaas gegeten. Expres weinig koffie gedronken wegens de caffeine, wel thee. Dit zijn mijn notities.
11:40: 20mg (8x neusspray)
11:49: Iets scherper zicht, milde concentratie verbetering.
11:52: Een lach vanuit het niets
13:09: +10mg
13:21: Lichte tunnelfocus, letters "lijken" meer uit het beeld te komen. Lichamelijk geen effect.
14:09: +10mg
15:05: +10mg
15:36: +10mg
16:14: +10mg
17:02: +10mg. Tot op heden geen significant effect.
Dat is dus alles wat ik gemerkt heb na het toedienen. Geen significante verandering aan mijn lichaam, in perceptie, emoties, gedrag of wat dan ook. De enige merkbare ervaring die ik heb is dat muziek via mijn in-ear dopjes erg lekker klinkt. Maar dat klinkt het eigenlijk altijd, aangezien het een goede set is en ik daarmee 'verwend' ben. Dit effect heb ik niet op mijn huiskamer set met dezelfde muziek.
Kortom, 80mg is een teleurstelling en heeft geen significante verandering gebracht. Volgende week laat ik de speed eventjes testen om er zeker van te zijn dat de kwaliteit voldoende is. Vrijwel dagelijks neem ik whey + melk, een multivitamine, magnesium/calcium-oxide, omega-3 en 100mg 5HTP. Zo nu en dan neem ik daarbij ALCAR en piracetam. Verder maak ik geen gebruik van medicijnen. Heeft iemand hier een verklaring voor? Ik ben namelijk bizar benieuwd hoe dit nu kan. Bedankt alvast.