Ondertussen twee keer tot 50mg gegaan. Subtiel is het juiste woord. Ik vergelijk het tot nu toe met een milde caffeine focus, maar dan zonder het onrustige hyper gevoel. Van caffeine kan je snel geirriteerd raken als het niet gaat zoals je wilt. Met dit spul ben ik helder en heb meer aandacht voor een taak. Geen hyperfocus, maar alles lijkt meer gestructureerd te gaan. Minder afleiding door een gevoel van tevredenheid of misschien wel het missen van de afleiding van ontevredenheid. Bijvoorbeeld zaken als typen gaan heerlijk, bij psilocybine merk ik dat ik op een gegeven monent gewoon mistyp net voordat de trip start en merkbaar wordt. Natuurlijk is dat een ander middel, maar het gaat om het vergelijk. Bij upthebum duurt het trouwens wel 30m voordat het merkbaar wordt.
Door de subtiliteit zal ik er niet snel verslingerd aan raken en is het een nuttige toevoeging bij deze dosis. Maar aan de andere kant geeft juist deze subtiliteit maar de vraag of het nuttig is om het te gebruiken. Zaken als tolerantie en chemische verslaving baren mij wel wat zorgen, maar tot nu toe is dat meer dan uitstekend onder controler te houden. Leuk expirimenteren zo. Over een tijdje even een soort gelijk traject mat lage dosis 4FA, maar daar wil ik nog even meer over lezen. Het testje dat ik eerder heb gedaan, gaf een zeer interessant resultaat met betrekking tot duur van effectiviteit.