Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Down & Up: 'rollercoasting' with Heroin and Crystal Meth.

Voor tripreports die niet in de andere subfora thuishoren.

Re: Down & Up: 'rollercoasting' with Heroin and Crystal Meth

Berichtdoor snuifduif » di maart 06, 2018 8:11 pm

King_Cola schreef:- Peru (sterk karakter: heel smooth, erg low qua energy boos, relaxed, meest euforisch lichamelijk en geestelijk, komt iets trager op en werkt iets langer door en werkt iets trager uit).

- Colombia (sterk karakter: minder smooth maar nog steeds subtiel, meer plotse inslag qua werking, iets minder lang qua duratie dan Peru, werkt iets sneller uit, meer prominent aanwezige energy boost, minder euforisch dan Peru doch nog steeds euforisch maar meer geestelijk, iets ruwer in de uitwerking).

- Bolivia (neutraler karakter: Bolivia bevindt zich een beetje tussen Peru en Colombia in en heeft daardoor wat minder uitgesproken eigenschappen, er valt dan ook minder over te zeggen...).

- Ecuador: (sterk karakter: bevat zeer weinig tot geen euforie en heeft een zeer sterk speedy effect, komt vrij snel opzetten, werkt lang door en is helemaal niet smooth of subtiel, zeker in de uitwerking niet).


:lol: :#:
Dit is echt net zo'n nietszeggende onzin als zo'n hipster bierkaart waar elk biertje beschreven wordt alsof het een datingsprofiel is.
Je lijkt er zelf in ieder geval wel van overtuigd :smokin:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Down & Up: 'rollercoasting' with Heroin and Crystal Meth

Berichtdoor PiraatPanda » di maart 06, 2018 8:17 pm

@Vinnie Volgens mij zitten we nu eindelijk op één lijn :snort: Ik vraag me dus ook af of dat in de praktijk voorkomt. In dit artikel zeggen ze volgens mij dat ze pseudococaine in de cocabladeren gevonden hebben, maar ik kan jammer genoeg alleen t abstract openen. kan er nog niet helemaal wijs uit worden. De effecten van pseudococaine zijn iig wel anders dan die van de drie andere vormen cocaine. Dan is het natuurlijk nog de vraag of dit in cocabladeren van de ene streek meer voorkomt dan uit een andere streek

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Down & Up: 'rollercoasting' with Heroin and Crystal Meth

Berichtdoor PiraatPanda » di maart 06, 2018 8:19 pm

snuifduif schreef: :lol: :#:
Dit is echt net zo'n nietszeggende onzin als zo'n hipster bierkaart waar elk biertje beschreven wordt alsof het een datingsprofiel is.
Je lijkt er zelf in ieder geval wel van overtuigd :smokin:


Whats the difference? :conf: Alle mannen zijn op een smaakje na ook allemaal hetzelfde hoor :beer:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Down & Up: 'rollercoasting' with Heroin and Crystal Meth

Berichtdoor snuifduif » di maart 06, 2018 8:50 pm

Daarom. Jezelf helemaal interessant omschrijven alsof je diepgang hebt op zo'n datingsite maar als het er op aan komt ben je gewoon een lauw glas pils net als iedereen.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Down & Up: 'rollercoasting' with Heroin and Crystal Meth

Berichtdoor Kikkerr » di maart 06, 2018 9:00 pm

Diep van binnen zijn we allemaal cognac, maar helaas meestal gedragen we ons als verschaald bier.
-Uit Frogs diepzinnige dicht bundel-

urrrrrrr

:beer:
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Down & Up: 'rollercoasting' with Heroin and Crystal Meth

Berichtdoor waterval » di maart 06, 2018 9:57 pm

diep van binnen zijn we allemaal vatbaar voor een levensbedreigende lintworm ook- alfred jodocus kwak
Avatar gebruiker
waterval
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo dec 24, 2017 2:05 am

Re: Down & Up: 'rollercoasting' with Heroin and Crystal Meth

Berichtdoor Jmths » di maart 06, 2018 11:12 pm

Ten eerste, welkom!
Je schetst wel een aardige eerste indruk, haha.

Wel een interessant rapport in ieder geval, is weer eens wat anders in ieder geval. Ik ben zelf een beetje terughoudender geworden rond het schrijven over opiaten omdat ik toch wel het gevoel had dat dit andere mensen tot gebruik kon aanzetten. Maar aangezien je het aanloopje al hebt gemaakt en ik zelf tegenwoordig relatief nuchter door het leven ga zal ik eens lekker ongegeneerd doen. :')

mijn gebruik is echter niet zo hardcore

En toch lijntjes zuivere heroïne van 100mg per keer? :p
25-30mg was voor mij al genoeg om te nodden van #3 en dan was ik toch wel 2 uur verder.
En dat terwijl ik er in gewicht minder aan kwijt was dan een gram coke, moet je nagaan.

Een Snowball draagt echter mijn ware liefde weg

Een vriend was helemaal lyrisch over deze combo, heeft zichzelf er uiteindelijk zelfs bewust mee van kant gemaakt, omdat het hem 'wel een statement leek'. Ik wil je niet teveel tegen de schenen schoppen maar je klinkt wel aardig als hem, haha. Veel dezelfde termen en levendige beschrijving in ieder geval.

Zelf heb ik zo'n twee jaar geleden wel wat #3 gebruikt, typisch bruin, beetje kaneel zoethout achtige geur. In eerste instantie verwachtte ik nog cliché een heftig middel maar tot mijn grote verbazing voelde het haast plantaardig product wellicht 'natuurlijker' dan al het andere dat ik ooit geprobeerd had. Mijn lichaam was al snel bereid het te omarmen in ieder geval, haha.
Het leende zich goed om te snuiven, het werd ook verkocht als 'snuifheroïne'. Zo heb ik het ook altijd gebruikt destijds, sporadisch gerookt om uit te proberen, lekker pauperstijl van zilverfolie, moest ik toch eens meegemaakt hebben. Maar ik vond het roken er van nogal zonde vergeleken met snuiven. Sterke piek effecten vond ik niet zo interessant en als ik dat al wilde bewerkstelligen gebruikte ik hiervoor butyr-fentanyl.

Ik heb eenmalig samen met genoemde vriend wel eens #3 met wat amfetamine geprobeerd, ik doseerde de amfetamine nog voorzichtig maar voor ik het wist ging mijn hart als een gek tekeer en heb ik besloten dat het het risico voor mij niet waard was.

Na een paar maanden pret begon mijn gebruik op te vallen en was het uit met de pret, vriendin zei dat ik een keuze moest maken, de held. Ik heb vervolgens ook contactgegevens van mijn bron verwijdert omdat ik mijzelf niet vertrouwde. De ontwenning had ik voornamelijk opgevangen met MXE, was op dat moment wel een klein wondermiddel gezien de context. Ik heb in het jaar daarop volgend echter alsnog sporadisch verschillende RC opiaten besteld. Achteraf gezien toch wel aardig bizar wat ik bereid was te riskeren om tijdelijk mijn zorgen te laten verdwijnen.

Enkel pas ik op geen lichamelijke verslaving aan Heroine te ontwikkelen en om de maand zoiets stop ik een gehele maand met ieder gebruik.

Klinkt bekend, kreeg hele verhalen er over, schema van de Gorilla's zanger: 3 dagen H, 1 dag benzos, GHB, dissos en al het andere, 1 dag H, 3 dagen benzos, GHB, dissos, etc. En dat dan roteren. Klonk allemaal wel leuk in de theorie maar in de praktijk is mentale verslaving natuurlijk veel gevaarlijker, zei ik destijds ook al. Wees voorzichtig in ieder geval.

CM eigenlijk iets té heavy is en in tegenstelling tot Coke en Smack helemaal niet volledig natuurlijk aanvoelt maar echt chemisch.

Heb slechts eenmaal de kans gehad om methamfetamine uit te proberen maar dat voelde, op beetje normale dosering in ieder geval, best wel ontspannen aan, aanzienlijk meer dan amfetamine in ieder geval en zelfs amfetamine wordt semi synthetisch genoemd om goede reden. Al gaat er natuurlijk weinig op tegen cocaïne.

CM eigenlijk iets té heavy is en in tegenstelling tot Coke en Smack helemaal niet volledig natuurlijk aanvoelt maar echt chemisch.

Heb slechts eenmaal de kans gehad om methamfetamine uit te proberen maar dat voelde, op beetje normale dosering in ieder geval, best wel ontspannen aan, aanzienlijk meer dan amfetamine in ieder geval en zelfs amfetamine wordt semi synthetisch genoemd om (toch wel) goede reden. Al gaat er natuurlijk weinig op tegen cocaïne.

Er is eigenlijk geen sprake van tolerantie in mijn geval; ik denk dat dit eigen is aan goede Coke, maar ik betaal wel wel echt veel, hoor, voor de kwaliteit die ik krijg, volgens mij geraken anderen, akkoord, misschien een minderheid, ook aan 83% zuivere Coke voor minder geld; het meest bijzondere, maar die is niet gewoon duur maar heel duur, vind ik persoonlijk de H4, wat één van de redenen was er een foto bij te plaatsen.

Denk je echt dat de zuiverheid van een product significant verschil maakt tegen het optreden van tolerantie? Coke staat bekend als een vierdubbele dopamine heropname remmer en ook nog eens significante serotonine heropname remmer. Coke blokkeert heropname remming verdeeld over de hersens waar amfetamine (gelijkenden) dit enkel in de prefrontale cortex doen. Ik denk bijvoorbeeld dat deze ervaring eerder veroorzaakt wordt door spreiding van effecten in de hersens. Ik geloof echter wel dat lichamelijke conditie kan bijdragen aan het positief ervaren van effecten.

volgens mij geraken anderen, akkoord, misschien een minderheid, ook aan 83% zuivere Coke voor minder geld

Ik liet eens coke testen van een verkoper, kwam uit op 44% en voornamelijk levamisole, paracetamol en bindmiddel. Uitslag naar de verkoper bericht en die verkocht daarop volgend 80%+ voor dezelfde prijs. Als ik het mij goed herinner melde Trimbos dat het gemiddelde voor de geteste coke zo'n 40% was. Rond Amsterdam zijn veel junks die coke verkopen om hun eigen gebruik te bekostigen, kan me wel voorstellen dat coke in die regio nog wel eens laag wil uitvallen. Vriend van mij in Antwerpen heeft zijn coke ook wel eens op 20% laten testen, verkoop dan gewoon waspoeder zou ik zeggen.

En, meer nog dan gewoon in Amsterdam, specifiek in de gayscene is Meth hier aan snel tempo sterk aan het opkomen!

Kennis vertelde enkele maanden geleden dat methamfetamine beschikbaar was geworden in Brabant.

softdrugs zijn en geen harddrugs, enkel officieus en omwille van aspecten voor persoonlijk gevaar alsmede naar derden toe en factoren van verstoring van de openbare orde en dergelijke meer, staan deze drugs op lijst I van de Opiumwetgeving en dus geclassificeerd als harddrug, terwijl het in feite gaat om softdrugs.

Er zijn verschillende definities die gehanteerd kunnen worden. In mijn boek zijn alcohol en nicotine ook gewoon harddrugs. Ik ben het er wel mee eens dat veel drugs vaak gedemoniseerd worden waar andere vaak zwaar onderschat worden, vooral coke en benzodiazepines worden voor mijn gevoel vaak onderschat.

Wanneer mensen coke een softdrug noemen krijg ik toch wel beetje het gevoel dat de rationele gedachtegang iets verbogen is.

wat is nu de exacte, wetenschappelijk correct en volledig onderbouwde verklaring te geven van hoe het nu juist komt dat een base zoals #3 Heroine toch met een, zeker gezien de lage kwaliteit van pakweg het laatste decennium, met zeer zekere impact effect geeft bij louter snuiven van de drug zonder meer (zonder flash maar voor het overige niet anders dan bij het chinezen ervan, integendeel).

Substanties onderling kunnen in vrije basis vorm nog flink verschillen. Amfetamine dat in vrije basis vorm een olie achtige substantie is bijvoorbeeld en zich in HCL vorm aanzienlijk minder goed laat vapen dan methamfetamine HCL. Volledig onderbouwen probeer je maar lekker zelf. :p

Op zich valt #3 prima te roken naar mijn weten maar als je te enthousiast te werk gaat kan het flink op de longen inslaan. Wat mij bijvoorbeeld opviel is dat #3 na verdampen ook weer vrij snel kan vervluchtigen wat in de luchtwegen als 'hete kooltjes' kan aanvoelen eenmaal ingeademd.

Wat je zei over alkaloïden klinkt voor mij logisch trouwens, hoor je wel vaker, mescaline cactussen of paddo's bijvoorbeeld.

Bedankt voor het delen in ieder geval.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Down & Up: 'rollercoasting' with Heroin and Crystal Meth

Berichtdoor waterval » do maart 08, 2018 3:47 am

zo zo
de sociopaat en psychoot,
johny snow aka belushi van het ander forum slaat hier nu toe,
blijkbaar hebben ze je intenties hier sneller door .
Gelukkig maar.
MR COPy paste, en manipulator, tot je gesnapt wordt en dan huilend iedereen blokkeren;
king cola LMAO
Avatar gebruiker
waterval
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo dec 24, 2017 2:05 am

Re: Down & Up: 'rollercoasting' with Heroin and Crystal Meth

Berichtdoor Jmths » do maart 08, 2018 5:51 pm

waterval schreef:johny snow aka belushi van het ander forum slaat hier nu toe, blijkbaar hebben ze je intenties hier sneller door.

Is het heus? Haha
Toont maar weer wat drugs met een persoon kan doen. :')
Laatst bijgewerkt door Jmths op vr maart 09, 2018 12:49 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Down & Up: 'rollercoasting' with Heroin and Crystal Meth

Berichtdoor waterval » do maart 08, 2018 8:43 pm

Jazeker,
ik wou gewoon een alledaags gesprek met hem aanknopen.
En om normale woorden uit mijn mond te horen, en geen slap gelul.
Want ik piekte net op acid, heeft ie iets atypisch gesensed aan me, dit zeer verdacht opgenomen.
En mij overal geblokkeerd. En tal van vrienden op me afgestuurd om via hen te weten te komen wat ik van hem dacht,
nou,
johny, ik zat gewoon op de acid, zoals het een fatsoenlijke heer betaamt op een donderdagmiddag.
Nu als je dit leest man, die freak out was nergens voor nodig, het is al peis en vree, en er liggen geen monsters onder de bedstee.
Avatar gebruiker
waterval
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo dec 24, 2017 2:05 am

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Andere Tripreports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron