Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

hallo salvia?

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

hallo salvia?

Berichtdoor the_dude » vr mei 02, 2014 7:09 pm

Beste ruimdenkers,

Vandaag leek het mij leuk om Salvia te proberen. Ik had er uiteenlopende verslagen van gelezen, en ik dacht 'kom, ik probeer het eens'. In de smartshop heb ik me zo goed mogelijk laten informeren. Een gram 10x extracten, een pijpje, en een kekke aansteker rijker stapte ik weer in de trein.

Eenmaal thuis zette ik chille muziek op van Bonobo, en ging ik er voor op mijn bed zitten. Alles was comfortabel en fijn. Ik dacht nog even aan het meisje waar ik verliefd op ben, en aan de leuke avond met vrienden die ik tegemoet ging. Daarna vulde ik mijn pijpje tot de rand met de 10x extracten, en stak hem aan.

Bij de smartshop heb ik me laten vertellen dat je het beste een half hijsje kunt nemen, en die lang in moet houden. De rook van de Salvia kan erg scherp zijn; vandaar het halve hijsje. Dat was ik eventjes vergeten, want ik nam een hele flinke teug. Met moeite hield ik mijn adem voor 20 seconden in. Ik blies de rook uit. Ik had vaak gelezen dat je bij het uitblazen van de rook al weggeschoten kan worden. Ik keek verbaasd om me heen: Ik voelde nog niks. Dus, vooruit met de geit! Ik nam nog een flinke hijs. Weer hield ik mijn adem in, en weer voelde ik niks. Ik had de eerste vulling van mijn pijpje al opgerookt.

Ik vulde het pijpje weer tot rand, ging weer zitten, en ik begon weer te hijsen. Ik merkte dat mijn ogen heel waterig werden, en ik me lichtelijk stoned voelde. Wel prettig, maar het kon beter vond ik! Dus ik rookte mijn tweede pijpje op, en vulde hem direct weer. Ik merkte dat ik wat slingerde tijdens het lopen, maar dat was het wel. Ik rookte mijn derde pijpje, en direct er achteraan mijn vierde. Ik had nu alles al opgemaakt! 1 gram.. En ik voelde me nog maar een beetje wazig. Teleurgesteld rookte ik mijn vierde pijpje. Ik hield de rook weer lang in, en ineens was daar iets: Ik vond de smaak in mijn mond extreem vies door de rook. Ook was ik alleen thuis, maar ik voelde de aanwezigheid van twee mensen. Een jongeman, en een wat oudere vrouw dacht ik. De man stond links, en de vrouw rechts. Ze hadden een discussie over of ik nou iets voelde. Hun stemmen gaven letterlijke geluidsgolven in mijn beeld. Er verscheen heel lichtjes (nauwelijks waarneembaar) een soort driehoek die vibreerde op hun stemgeluid.

Ik had door dat dit raar was, en waarschijnlijk kwam door het pijpje dat ik nog in m'n hand had. Ik legde het pijpje zo ver mogelijk weg, want ik werd misselijk door de smaak. Ook zette ik de muziek zachter. Het geluid irriteerde me mateloos. Ik deed de deur open omdat ik het warm had, en meteen daarna weer dicht omdat ik het koud had. Daarna plofte ik verdwaald weer neer op mijn bed. Ik bedacht me dat ik me vaag voelde door de Salvia, en ik vond het niet echt prettig. Gedachtes spookten door mijn hoofd: 'waarom ben je alleen? je geld is bijna op, sukkel. je kan niet meer weg vanavond'. Dat was niet erg fijn. Ik sloot mijn ogen, en mijn gedachten namen toe. Snel weer mijn ogen open.

Ik speelde wat met mijn mobieltje, en walgde van de smaak in mijn mond. Ik hoopte dat dit gevoel snel weer over zou gaan. Naarmate ik met mijn mobiel bezig was en tv keek, trok het gevoel weer weg. Ik voelde me opgelucht, want ik dacht dat ik mijn afspraken van vanavond zou moeten afzeggen omdat ik me niet goed zou voelen. Daarna voelde ik me redelijk stoned, en wazig. Ik at in een ruk een zak chips leeg. Het gevoel daalde daarna in een rap tempo.

Nu zijn we 2 uur verder na mijn eerste hit. Ik ben teleurgesteld omdat ik niet echt heb getript, en de trip die ik heb beleefd was onprettig. Ik blijf met de vraag over of ik dit ooit wel weer wil, of het dan beter zal zijn, en of ik iets fout heb gedaan (pijpje vullen, aansteker bij het pijpje, hijsen, rook 30 seconden inhouden, uitademen).

Ik vind het vooral heel raar, en ook heel licht. Ik snap er weinig van. Misschien kunnen jullie me een antwoord geven, of zal ik er in de loop van de tijd zelf op komen. Voor iedereen die het binnenkort gaat proberen: Succes! Ik vind het heel raar spul, maar ik hoop dat jullie er meer lol van hebben.

Groetjes! :stoned:
my rug was stolen.
Avatar gebruiker
the_dude
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 62
Geregistreerd: ma aug 05, 2013 2:25 pm

Re: hallo salvia?

Berichtdoor Poseidon » vr mei 02, 2014 7:21 pm

the_dude schreef:Beste ruimdenkers

Lang niet meer gehoord, deze intrigerende aanhef 8-)

Mooi verslag. Goed geschreven en uitermate informatief. Thanx Dude :hulde:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: hallo salvia?

Berichtdoor Prototype » vr mei 02, 2014 7:28 pm

Mooi verslag!
Klinkt trouwens niet als een hele fijne trip, maar iedereen schijnt salvia anders te ervaren dus ik ga het toch een keer proberen. :p
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: hallo salvia?

Berichtdoor Einstein » zo mei 04, 2014 9:52 pm

Lijkt wel redelijk salvia-achtig voor zover daar sprake van kan zijn :P Dat het niet werkt is ook een bekend probleem. Kan iets te maken hebben met je rooktechniek of met het feit dat het gewoon gek spul is :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: hallo salvia?

Berichtdoor Maus » ma mei 05, 2014 12:07 am

Mooi report :smokin:

Misschien volgende keer 40x extract smoken... :roll:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: hallo salvia?

Berichtdoor henkie84 » ma mei 05, 2014 12:17 am

Ik heb gehoord (en gemerkt!) dat omgekeerde tolerantie een grote rol speelt bij Salvia. Dat wil zeggen: drink eerst eens een theetje van de bladeren, of rook een aantal pijpjes bladeren. Neem vervolgens, na een kwartier/half uur ofzo, een pijp met extract. Bij mij zorgt dit voor een heftige psychedelische ervaring en op deze manier is een vriend van mij door verschillende dimensies heengeschroefd.

Dit was zijn report: tripreports-psychedelica/salvia-draaien-als-een-schroef-t603.html

Hij had de gehele week voor de trip, twee pijpjes bladeren per dag gerookt. Of precies dit de doorslag gaf weet ik niet, maar dat het aansloeg is zeker.

P.s. het oorspronkelijke gebruik bij Indianen kenmerkt zich door het subtiele effect, zie mijn beschrijving hier: natuurlijke-psychoactieven/salvia-divinorum-zo-kan-het-ook-t5117.html
Avatar gebruiker
henkie84
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:34 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner