Mastermind schreef:Daar ga jij gelijk keihard de fout in. Ten eerst heeft m'n arts nooit enig advies gegeven. De enige reden waarom hij is gestopt met het uitschrijven van seroquel is omdat ze de veiligheidsrisico's niet langer konden inschatten door mijn pep gebruik, waarmee ik nu aan het minderen ben. Een second opinion? Alleen daarmee geef ik al een motie van wantrouwen aan mijn behandelaar, en dat terwijl het een fijne kerel is. Ik snap best dat elke avond benzo gebruik alle voorwaarden heeft om een hardcore diclazepam junk te worden. Aan de anderen kant, als jij om sommig dagen half 7 op moet, en je ziet dat het 5 uur...dat is geen leven.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Je kan altijd een second opinion aanvragen dat nemen ze niet persoonlijk, het is hun werk, hoe vervelend jij je er ook over kan voelen, hun snappen dat best.
Ook kan je beter aan je aan je pep gebruik gaan werken als dat al niet opgelost is, immers je slaap slecht dus...
Volgens mij heb je totaal geen idee waar je mee bezig bent.
Druks schreef:Lijkt me beter om je studie ff te pauzeren totdat je weer helemaal stabiel bent. Want dit gaat echt fout aflopen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Druks schreef:Lijkt me beter om je studie ff te pauzeren totdat je weer helemaal stabiel bent. Want dit gaat echt fout aflopen.
Qft
JongGeleerd schreef:Italiano schreef:... benzo, zoals etizolam ...
@ Mastermind
Ik ga er geen niet te veel woorden meer aan vuil maken, je denkt mij te extreem /te zwart wit.
Zoals ik kan uitmaken aan de manier hoe je praat kan je beter goede hulp zoeken, want dit gaat echt niet goed zo.
Je weet alles precies dus ga lekker je gang als je zodalijk in de benzo hel zit zeg dan niet dat we je niet gewaarschuwd hebben
Beter een achterstand dan helemaal naar de kloten gaan.
Sowieso 't feit dat je diclazepam aanschaft om je slaapproblemen mee aan te pakken geeft al aan dat je je niet echt verdiept hebt...
Kies dan eerder voor een korter werkende benzo, zoals etizolam bijv.
Ik merk aan je manier van praten dat je al aardig verknipt aan het raken bent, wat ook niet zo vreemd is met jouw dagelijks pep gebruik. Je zit dus al aan een amfetamine verslaving, misschien verstandig die eerst aan te pakken...?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Niet kunnen slapen is heel erg kut, ik weet er alles van.
Te kort hebben geslapen en te moe zijn om iets van je opleiding te kunnen maken is kut, ook daar weet ik alles van.
Niet wakker kunnen blijven op je stage of werk is kut, ook daar weet ik alles van.
Ik ben op dit moment met mijn slaap dokter en slaap psycholoog aan het onderzoeken wat het zou kunnen zijn. Er is vastgesteld dat ik (redelijk extreem) verlaat slaapfase patroon heb. Dus ik kan pas slapen op de tijden dat andere mensen naar hun werk of school ofzo gaan. Ik heb tegenwoordig alleen nog maar dat ik vanaf laat 's middags en 's avonds en 's nachts werk. Dat past beter bij mijn slaap patroon. Ik slaap nu wel lang. Maar alsnog ben ik altijd moe. Ik moet nu werken naar 12 uur per dag slapen en dat dan twee maanden op vaste tijden doen.
Laat je door je huisarts doorverwijzen naar een slaapcentrum. Ik zit bij Kempenheage of hoe je dat schrijft, in Heeze. Dan testen ze daar je slaap met een slaaptest met overal sensoren en shit.
Van benzo's word je niet uitgerust wakker. Met pep voel je een slaaptekort minder of niet, waardoor je je slaaptekort alleen maar vergroot. Maar alle nare dingen, zoals steeds slechter werkend geheugen, zal je wél snel gaan merken, waardoor een opleiding doen nog moeilijker wordt. Ik snap dat je gek wordt van het niet kunnen slapen en het moe zijn, maar zelf gaan stunten met pep en benzo's maken het probleem alleenaar groter en groter.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Dat duizelige komt zeker door de benzo.
Probeer het eerst is met melatonine, dat zet je lichaam in de rust stand en is misschien net genoeg voor je om lekker te slapen.
Keer terug naar Tripreports - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten