Na lang wikken en wegen heb ik besloten om over te gaan tot het aanschaffen van Diclazepam. Wegen vrij chronisch slaapggebrek heb ik al eerder seroquel voorgeschreven gekregen, maar m'n behandelaar is ermee gestopt omdat ik naar zijn inziens teveel drugs gebruikte om seroquel op een verantwoordelijke manier te kunnen innemen. Daar, na nachten lang wakker liggen, eindelijke besloten tot het halen van deze substantie, en gister avond dus geprobeerd.
Achtergrond info:
-Fixe kater avond van tevoren
-Redelijk moe, niet zo moe dat je wilt gaan, daar dat je liever wat onderuit op de bankt hangt.
Velen zullen hierna zeggen, waarom diclazepam nemen? Je lichaam geeft zelf aan dat het moe is, dan heeft het toch geen downers nodig om de slaap te vatten? Helaas ken ik deze situatie, en kan ik ondanks die vermoeidheid totaal niet slapen.
Daarom pakte ik rond half 11 de eerste pil. Uurtje gewacht en er gebeurde vrij weinig, waarna ik besloot een tweede te pakken. Op een of andere manier is het mij vrij onduidelijk wanneer ik nou moe begon de worden, ergens tussen de 1e en de 2e in denk ik. Het was niet eens een alles bedekkende, verstikkende hoeveelheid die je out laat gaan in badkamer omdat je geen stap meer kan verzetten. Ik daarentegen was lekker sloom, ruimde hier en daar nog wat op. Bovengekomen dropte ik nog een 3e pil, om te kijken of ik nog een tandje leiper kon, hier niks van gemerkt, aangezien ik allang in dromenland was.
Deze ochtend om half 2 wakker geworden, ik heb het gevoel dat ik de na-effecten beleef. Ik ben nog moe, lekker sloom, evenwichtsorgaan en coördinatie hebben een stevige klap gekregen en verder chill ik wat aan. Waar ik mij echter zeer maar dan ook op verheugde was het feit dat ik DACHT dat benzo's ook geestelijke klachten reduceren. Daarvan was echter bijna geen sprake, ik was alleen te vermoeid om erover na te denken.
Morgen ga ik over op een dosis van 1 pil, hopelijk kan ik daar ook al van slapen. Verder ben ik van plan om 1 pil op te sturen, just to check out if it's the drug. Ik hoop verder dat de slome en ongecontroleerde wat afneemt, want ik beweeg me nu als sinterklaas door het huis. Alleen al dit bericht maken kostte erg veel vermoeidheid en energie, heb het ook talloze malen verbeterd.