Wat kom je doen op dit forum als je het op zoveel vlakken toch wel beter denkt te weten? Wat wil je nou horen? Er worden terechte kanttekeningen geplaatst bij jouw drugsgebruik. Je slaat adviezen in de wind en je voelt je aangevallen.
Heb je wel eens bedacht dat jouw slaapproblemen hand in hand zouden kunnen gaan met persoonlijke problemen? Die persoonlijke problemen uiten zich weer in drugsgebruik en deze combo is niet constructief voor jouw toekomst. Ik lees alleen maar korte termijn gedachtes terug in jouw tekst.
Lees nou je eigen stukken tekst eens terug:
Mastermind schreef:Bovengekomen dropte ik nog een 3e pil, om te kijken of ik nog een tandje leiper kon
Tandje leiper kon? Ik dacht dat het ging om slaap problemen? Het lijkt er meer op dat je gewoon lekker leip drugs wil gebruiken en je van de gevaren niet bewust bent en/of het boeit je niet zo.
Mastermind schreef:Ik ben nog moe, lekker sloom, evenwichtsorgaan en coördinatie hebben een stevige klap gekregen en verder chill ik wat aan.
(..)
Alleen al dit bericht maken kostte erg veel vermoeidheid en energie, heb het ook talloze malen verbeterd.
Ja man, lachen, ga je dat straks ook zo doen i.c.m. je stage?
Mastermind schreef:Het is niet zo dat pep DE aanstichter van insomnia, daar heb ik nu al jaren last van. Door pep gebruik wordt het slaapgebrek wel enorm opgerekt, soms ben ik 3 dagen achter elkaar wakker.
Lekkere roesknoeier ben je.
Mastermind schreef:Het is eigenlijk kiezen tussen twee kwaden, een verslaving met benzo's en nog redelijk kunnen functioneren, of een een lamzak op stage hangen om er vervolgens uitgeknikkerd te worden. Wat zou jij kiezen?
Nou in ieder geval niet de benzo verslaving? Lekkere zwart/wit gedachte dit ook...
Mastermind schreef:Na lang wikken en wegen heb ik besloten om over te gaan tot de aanschaffing van Diclazepam. Wegen vrij chronisch slaapggebrek heb ik al eerder seroquel voorgeschreven gekregen, maar m'n behandelaar is ermee gestopt omdat ik naar zijn inziens teveel drugs gebruikte om seroquel op een verantwoordelijke manier te kunnen innemen.
(...)
Apart dat iedereen er zo op inhaakt, terwijl mijn report bedoelt was om slechts de effecten van Diclazepam ter woord te brengen.
Ja, heel apart. Heb ook geen flauw idee waar dat vandaan zou kunnen komen...
Mastermind schreef:Ik hoop dat t allemaal wat met de studie te combineren valt..
Dat valt het niet mafkoek. Je neemt het allemaal zeer serieus gezien je plaatje erbij.
Mastermind schreef:Is het trouwens dat zo dat door benzo's met je weekindeling fucken? Ik heb steeds geen idee of het nou maandag, dinsdag, of woensdag is
Jij komt vast op tijd op je stage joh! Maar gelukkig heb je je verdiept in de werking van benzo's!
Mastermind schreef:Het is niet zo dat ik door pep gebruik door de week heen niet slaap, dit is alleen in de weekenden zo.
Precies, aangezien je toch al slecht slaapt, lekker pep blijven gebruiken haha.
Mastermind schreef:Verder is de psychische hulpverlening hier niet al te best. Het zijn eigenlijk constante sessie met roulerende onderwerpen als drugs, angst, nachten wakker blijven, minderen met drugs, sociale situaties, vrienden, noem allemaal maar op. Leuk om over te praten hoor, maar helaas niet constructief in het genezingsproces.
Oh, dus omdat JIJ niet inziet dat het belangrijk is voor je genezingsproces, is het niet belangrijk. Gelukkig maar!
Mastermind schreef:Als laatste wil ik afsluiten dat ik diclazepam niet echt als een gevaarlijk goedje vind overkomen. Ja, je wordt er een beetje soezig van, maar that's it. Geen lekker euforisch gevoel, geen warm behaaglijk bedje. Het werkt puur en alleen om van te kunnen slapen, maar voor de rest zie ik niet in hoe mensen hier zwaar verslaafd aan kunnen worden, daarvoor is het recreatieve effect gewoon te gering.
Doet me denken aan het volgende topic:
opiaten-en-opioiden/hoe-een-heroineverslaving-tot-stand-komt-t94.html
Mastermind schreef:Samen met een verslavingsarts ben ik allang tot die conclusie gekomen
Misschien met die verslavingsarts het ook eens gaan hebben over je benzo gebruik plannetjes. Oh nee wacht, je hebt je grondig verdiept natuurlijk!
Mastermind schreef:Ik (...) worstel alleen met een zwaar slaapprobleem. Als ik dat probleem counter door het nemen van benzodiazepinen, dan is dat louter en alleen mijn fout.
Precies, daarom wens ik je veel succes!