Mastermind schreef:Domme, inhoudsloze reactie, als je verder niks te brabbelen hebt lazer je toch lekker op.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
JongGeleerd schreef:Mastermind schreef:Domme, inhoudsloze reactie, als je verder niks te brabbelen hebt lazer je toch lekker op.
Mastermind schreef:Domme, inhoudsloze reactie, als je verder niks te brabbelen hebt lazer je toch lekker op.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Verf schreef:Ben ik de enige die vind dat het misschien beter is om geen pep meer te gebruiken? Lijkt me nu wel de oorzaak van je slaap problemen.
ey Mastermind, stront eigenwijs figuur, ik ga het nog 1x duidelijk zeggen:
Wat jou en je slaapproblemen NIET gaat helpen =
1. Diclazepam nemen
2. Pep blijven nemen
En nu extra opletten, wat moet je WEL doen?
1. Stoppen met pep (helemaal stoppen, ook niet meer een beetje, evt contact opnemen met verslavingskliniek)
2. Stoppen met diclazepam nemen.
3. Weer in gesprek gaan met hulpverleners.
4. De adviezen opvolgen van hulpverleners.
5. Evt voor het slapengaan wat melatonine nemen (de sterke variant die langzaam wordt opgenomen, bijv. Circadin (bij apotheek) of Melatomatine 1,9mg vertraagde afgifte (bij De Tuinen)
Evt voor het slapengaan wat melatonine nemen (de sterke variant die langzaam wordt opgenomen, bijv. Circadin (bij apotheek) of Melatomatine 1,9mg vertraagde afgifte (bij De Tuinen)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Verf schreef:Ben ik de enige die vind dat het misschien beter is om geen pep meer te gebruiken? Lijkt me nu wel de oorzaak van je slaap problemen.
Dat hoeft niet het geval te zijn. Lag voordat ik ooit een korrel dope snoof ook al nachten wakker. Op het web kom je legioenen tegen die aan slapeloosheid leiden zonder dat ze ooit uppers, de meest beruchte wakkerhouders gebruikt hebben. Caffeine kan in dit opzicht ook al funest zijn. Ook het in de uren voor je pitten wilt urenlang naar je computerscherm staren kan je klaarwakker houden de rest vd nacht.
Gebruik zelf ook regelmatig benzo's en aanverwanten om overdag normaal te kunnen functioneren maar zou er geen gewoonte van maken Mastermind want in no time treedt er tollerantie op en zoals door anderen hier benadrukt is het risico op verslaving aan diclazepam groot. Probeer eerst met wat minder zware mindelen te experimenteren. Wellicht val je met een inslaper als temazepam in slaap en slaapt dan lekker door. Persoonlijk pit ik beter en langer op licht spul als oxazepam dan op heavy shit als Midazolam.
Als je dit probleem op wilt lossen is het misschien een idee een afspraak met een slaapkliniek te maken. Zou dan wel vooraf zorgen dat je een tijdje van de speed af bent want anders is een onderzoek naar de oorzaak van deze ellende daar zinloos.
Jezelf afmatten dmv sport en een lekker stuk kaas eten voor het afreizen naar dromenland kan ook helpen. En last but not least het plafond s nachts witten. Werkt erg onspannend en maakt veel serotonine los.
Systematisch gebruik van cocaine en speed verneukt in ieder geval het 'slaapcentrum' in je hersenenen. Daarnaast is slapen met gespannen spieren en een als een razende kloppend hart erg moeilijk.
Succes.
Wat iedereen hier je duidelijk probeert te maken is dat je met vuur aan het spelen bent.
weekend pep snuiven gaat zeker een keer fout.
Mastermind schreef:Bovengekomen dropte ik nog een 3e pil, om te kijken of ik nog een tandje leiper kon
Mastermind schreef:Ik ben nog moe, lekker sloom, evenwichtsorgaan en coördinatie hebben een stevige klap gekregen en verder chill ik wat aan.
(..)
Alleen al dit bericht maken kostte erg veel vermoeidheid en energie, heb het ook talloze malen verbeterd.
Mastermind schreef:Het is niet zo dat pep DE aanstichter van insomnia, daar heb ik nu al jaren last van. Door pep gebruik wordt het slaapgebrek wel enorm opgerekt, soms ben ik 3 dagen achter elkaar wakker.
Mastermind schreef:Het is eigenlijk kiezen tussen twee kwaden, een verslaving met benzo's en nog redelijk kunnen functioneren, of een een lamzak op stage hangen om er vervolgens uitgeknikkerd te worden. Wat zou jij kiezen?
Mastermind schreef:Na lang wikken en wegen heb ik besloten om over te gaan tot de aanschaffing van Diclazepam. Wegen vrij chronisch slaapggebrek heb ik al eerder seroquel voorgeschreven gekregen, maar m'n behandelaar is ermee gestopt omdat ik naar zijn inziens teveel drugs gebruikte om seroquel op een verantwoordelijke manier te kunnen innemen.
(...)
Apart dat iedereen er zo op inhaakt, terwijl mijn report bedoelt was om slechts de effecten van Diclazepam ter woord te brengen.
Mastermind schreef:Ik hoop dat t allemaal wat met de studie te combineren valt..
Mastermind schreef:Is het trouwens dat zo dat door benzo's met je weekindeling fucken? Ik heb steeds geen idee of het nou maandag, dinsdag, of woensdag is
Mastermind schreef:Het is niet zo dat ik door pep gebruik door de week heen niet slaap, dit is alleen in de weekenden zo.
Mastermind schreef:Verder is de psychische hulpverlening hier niet al te best. Het zijn eigenlijk constante sessie met roulerende onderwerpen als drugs, angst, nachten wakker blijven, minderen met drugs, sociale situaties, vrienden, noem allemaal maar op. Leuk om over te praten hoor, maar helaas niet constructief in het genezingsproces.
Mastermind schreef:Als laatste wil ik afsluiten dat ik diclazepam niet echt als een gevaarlijk goedje vind overkomen. Ja, je wordt er een beetje soezig van, maar that's it. Geen lekker euforisch gevoel, geen warm behaaglijk bedje. Het werkt puur en alleen om van te kunnen slapen, maar voor de rest zie ik niet in hoe mensen hier zwaar verslaafd aan kunnen worden, daarvoor is het recreatieve effect gewoon te gering.
Mastermind schreef:Samen met een verslavingsarts ben ik allang tot die conclusie gekomen
Mastermind schreef:Ik (...) worstel alleen met een zwaar slaapprobleem. Als ik dat probleem counter door het nemen van benzodiazepinen, dan is dat louter en alleen mijn fout.
Dat hoeft niet het geval te zijn. Lag voordat ik ooit een korrel dope snoof ook al nachten wakker. Op het web kom je legioenen tegen die aan slapeloosheid leiden zonder dat ze ooit uppers, de meest beruchte wakkerhouders gebruikt hebben. Caffeine kan in dit opzicht ook al funest zijn. Ook het in de uren voor je pitten wilt urenlang naar je computerscherm staren kan je klaarwakker houden de rest vd nacht.
Gebruik zelf ook regelmatig benzo's en aanverwanten om overdag normaal te kunnen functioneren maar zou er geen gewoonte van maken Mastermind want in no time treedt er tollerantie op en zoals door anderen hier benadrukt is het risico op verslaving aan diclazepam groot. Probeer eerst met wat minder zware mindelen te experimenteren. Wellicht val je met een inslaper als temazepam in slaap en slaapt dan lekker door. Persoonlijk pit ik beter en langer op licht spul als oxazepam dan op heavy shit als Midazolam.
Als je dit probleem op wilt lossen is het misschien een idee een afspraak met een slaapkliniek te maken. Zou dan wel vooraf zorgen dat je een tijdje van de speed af bent want anders is een onderzoek naar de oorzaak van deze ellende daar zinloos.
Jezelf afmatten dmv sport en een lekker stuk kaas eten voor het afreizen naar dromenland kan ook helpen. En last but not least het plafond s nachts witten. Werkt erg onspannend en maakt veel serotonine los.
Systematisch gebruik van cocaine en speed verneukt in ieder geval het 'slaapcentrum' in je hersenenen. Daarnaast is slapen met gespannen spieren en een als een razende kloppend hart erg moeilijk.
D.O.A.
Gebruik zelf ook regelmatig benzo's en aanverwanten om overdag normaal te kunnen functioneren maar zou er geen gewoonte van maken Mastermind want in no time treedt er tollerantie op en zoals door anderen hier benadrukt is het risico op verslaving aan diclazepam
groot
Probeer eerst met wat minder zware mindelen te experimenteren.[/quote
Jezelf afmatten dmv sport en een lekker stuk kaas eten voor het afreizen naar dromenland kan ook helpen.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Hoe gaat een nieuwe benzo iets doen aan die 'complicaties' waar je het over hebt?
En ik zou voor de Flubromazepam gaan
Druks schreef:Die complicaties ga je houden als je iedere avond een benzo pakt. Zelfs met een kortwerkende benzo als etizolam.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Keer terug naar Tripreports - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten