Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Voor al je psychedelische avonturen.

Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor Jmths » wo feb 10, 2016 11:00 pm



Wat
Totaal
2,4gram phenibut
3,2mg DOC (2,15mg oraal & 1,05mg nasaal)
80mg MXE
0,25mg clonazolam
110mg 1:100 Butyryl-Fentanyl

Timelapse
T0:00, 16:15 - 2,4gram Phenibut
---------------------------------------------------------
T0:50, 17:05 - 1,8mg DOC (oraal, blotter 2*0,9mg)
T0:53, 17:08 - 350ug DOC oraal :2,15mg DOC
T3:17, 19:32 - 350ug DOC nasaal :2,5mg DOC
T3:26, 19:41 - 350ug DOC nasaal :2,85mg DOC
T3:45, 20:00 - 350ug DOC nasaal :3,2mg DOC
DOC nasaal totaal bovenop orale effecten: 1,05mg
---------------------------------------------------------
T9:25, 1:40 - 30mg MXE
T10:05, 3:10 - 50mg MXE
---------------------------------------------------------
T14:10, 7:15 - 0,25mg clonazolam
Volgende dag na slapen
T22:07, 15:12 - 60mg 1:100 Butyr-Fentanyl
T23:29, 16:34 - 50mg 1:100 Butyr-Fentanyl
---------------------------------------------------------
Doseringsschema voor 'R' vrijwel identiek

Algemene Informatie
----------------------

Spoiler! :
Wie
Man
82kg
1.81m

Samen met 'R', zelfde lengte iets lichter

Setting
In het appartement van 'R', zeer mooi prettig appartement op de bovenste 3de verdieping met veel ramen, fijne LED verlichting, veel ruimte en semi minimalistisch goed gemeubileerd. Lang verhaal kort, goede setting.

Voorwoord
Zoals sommige mensen mij wellicht al eens eerder hebben horen zeggen, ik ben een groot enthousiast van DOC. Ik heb een rapportje van mij eerste ervaring online staan, deze kan men hier terug vinden.
Zie: tripreports-psychedelica/2mg-doc-de-bbq-daktoptrip-t11852.html
Phenibut is eveneens een van mijn favoriete substanties, een rapportje van mijn eerste ervaring hiermee kan men hier terug vinden.
Zie: tripreports-downers/phenibut-3-2gram-vrijdag-de-13de-een-gelukkig-dagje-t11854.html
MXE heb ik ooit een (moeizame) eerste ervaring mee gehad onder slechte omstandigheden, tijdens de avond van dit triprapportje is mijn mening echter volledig omgeslagen over MXE, indien toegepast in de juiste context echt een geweldige substantie. Hierover volgt later in mijn rapportje meer. Voor een link naar mijn eerste ervaring hiermee.
zie: tripreports-dissociatieven/mxe-de-waanzin-fabriek-t11935.html

Voor 'R' werd dit de eerste keer DOC, nadat ik hem vol enthousiasme had verteld over DOC en hij mij onder invloed hiervan heeft gezien tijdens een festival (Booty Rave) gaf 'R' aan het zelf ook erg graag een keer te willen uitproberen. Dit was dan ook de voornaamste aanleiding voor het spontane avondje.

Mogelijk lichte tolerantie van de avond er voor (30mg 2C-D), 'R' had de avond hiervoor lichte koorts.


Het Rapportje
----------------------



De opkomst: Hoofdstuk 1
----------------------

Spoiler! :
T0:00, 16:15 - +2,4gram phenibut (oraal, capsule)
Ik kwam aan in het mooie appartement van 'R' en het eerste dat ik zei was: "Ik ga meteen even beginnen met Phenibut capsuleren en innemen aangezien dat zo lang duurt voordat de effecten een beetje zijn opgebouwd. "
Zo gezegd zo gedaan, zo'n 15minuten nadat ik aangekomen was hadden we de 4 flinke formaat '0' capsules met phenibut naar binnen gewerkt.

T0:45, 17:00 - + 2blotters DOC 0,9mg per stuk, 2*0,9 = 1,8mg
(Was de eerste keer dat ik mijn zelf geblotterde DOC blotters ging uitproberen, was even spannend maar het lijkt er op goed gelukt te zijn (bovenste afbeelding gerelateerd)).

T0:55, 17:10 - + 1spray 350ug DOC (oraal) :2,15mg DOC
(Zelf geknutselde spray, al wel eens eerder gebruikt, afbeelding zegt 375ug maar dat is naar boven afgerond ter veiligheid, dosering ligt veel dichter rond de 350ug).

T1:45, 18:00 - 'R' moet flink kotsen en heeft last van een zware bodyload, vergelijkbaar met de vorige keer 2C-E. Zelf heb ik wederom nergens last van qua bodyload of wat dan ook.

De eerste effecten lijken rond dit moment zeer lichtjes/nauwelijks waargenomen te worden. Voel me licht 'spacey', mijn zicht is op dit een beetje wazig en heb moeite mijn zicht scherp te stellen.
Voel me verder gek genoeg in tegenstelling tot 'R' zeer ontspannen, wellicht toch al wat effect van de phenibut.

T1:55, 18:10 - Lichte rillingen/trillingen in de spieren, de wel gekende pretspanning bekend aan phenylethylamine gerelateerde psychedelica.

T2:15, 18:30 - Arme 'R' zit al de gehele tijd met veel pijn in zijn maag en rent wederom naar de WC door een spontane oprisping en loopt hier wederom een paar minuten te kotsen.
Ondertussen bemerk ik heel lichtjes/nauwelijks merkbaar mij eerste visuals in lichte verschuivingen van het beeld.
Op dit moment voel ik mij heel ontspannen en zit ik rustig achterover, ik merk dat er duidelijk van alles gaande is in mijn lichaam maar dit lijkt mij weinig uit te maken. Een beetje dezelfde gefocuste rust die ik van amfetamine of methylfenidaat kan krijgen.
Ondertussen is 'R' heel sterk gestimuleerd en kan zeer moeilijk stil zitten, 'R' vraagt dan ook meerdere keren hoe ik zo rustig kan blijven terwijl hij hem strak loopt te gaan alsof hij een flinke lijn amfetamine genomen heeft.
Ik vertel hem dat ik de onrust op het begin heel sterk herken uit al mijn vorige DOC trips maar dat ik me dit keer gek genoeg heel ontspannen voel tijdens de opkomen, zou wellicht ook een beetje door de phenibut komen.
Het ironische is dat na de opkomst de rollen de rest van de avond omgedraaid lijken te zijn waar ik hyperactief in de rondte spring terwijl 'R' zeer rustig overkomt.

T2:20, 18:35 - Uit het niets ineens duidelijke visuals! Ik vermoed dat deze sterk gelijkend zijn aan de 2C-C visuals, ik kan het echter niet zeker weten aangezien dit vrijwel de enige 2C-X is die ik nog niet heb uitgeprobeerd.

T2:35, 18:50 - De effecten zijn duidelijk aan het opbouwen op dit punt, op dit moment merk ik eveneens dat mijn mondhoeken beginnen te trekken wat mij een grote typerende phenylethylamine grijns op het gezicht zet.

T3:00, 19:15 - +350ug DOC (nasaal) :2,5mg DOC (2,15 DOC oraal).
'R' en ik zitten ondertussen toch al wel aardig sterk in ons tripje, de effecten lijken zich bijna volledig ontwikkelt te hebben. Voor 'R' was dit het eerste tripje dus het plan was eerst even te kijken hoe de effecten hem bevallen nadat zich een 'gemiddelde' dosering had opgebouwd.

'R' geeft aan dat hij de effecten nog niet zo heel sterk ervaart, ik vermoed dat dit ook wel een beetje komt doordat DOC zo'n extreem heldere psychedelica van aard is. Ik zelf heb al de nodige ervaring en vindt het ondertussen wel leuker om de doseringen DOC iets boven gemiddeld aan te houden, als 'R' het graag wat sterker heeft ga ik daar graag in mee.

Er was echter 1 probleem hiermee en dat was dat we bang waren dat als we bij zouden doseren dat we minimaal tot 8:30 's ochtends wakker blijven omdat de duratie oraal zo lang duurt.
We besluiten om op te zoeken via internet of we wellicht iets kunnen vinden over de duratie nasaal, ondanks dat we de trip niet zo sterk aan vinden voelen hebben we toch wel opvallend veel moeite met de lettertjes lezen en te begrijpen wat er nou precies allemaal staat.
Het duurt niet lang en we vinden op PNW (psychonautwiki) dat de effecten nasaal een stuk heftiger pieken en aanzienlijk korter aanhouden, zo duurt nasaal volgens PNW slechts 4 uur t.o.v. 12uur oraal.
Ik verbaasde me hier op dat moment heel erg over, dat een nasale inname zo'n sterk verschil op de beleving van de trip kon hebben en het zoveel sneller afgebroken wordt dan.
Hoe dan ook, lang verhaal kort. Nu we wisten dat we slechts korte tijd vast zouden zitten aan de heftige effecten van DOC bij nasaal gebruik en dit er niet voor zou zorgen dat het ons tot 10:00 's ochtends wakker zou houden hadden we besloten om nasaal bij te doseren.
De zenuwen zaten hem er goed in maar dit was toch echt iets dat we allebei mee gemaakt wouden hebben en het moment was er geschikt voor.

Daar gingen we dan: De eerste 350ug DOC nasaal bovenop de 2,15mg DOC oraal.
De DOC nasaal, zoals ik gewend was van de vorige keer brandde heel sterk in de neus, DOC op zich brand even hard in de neus als 2C-B en de oplossing was ook nog eens met vodka wat ook al geen pretje was. Een paar traantjes rolde over mijn rechter wang, het had wel karakter in ieder geval.
Het duurde niet lang na de eerste nasale bijdosering en arme 'R' moest weer een sprint inzetten naar het toilet om wederom een brakje te leggen. 'R' zei dat dit ook wel te maken had met het feit dat hij de avond er voor een stevige griep had gehad al heeft 'R' naar mijn ervaring altijd wel een vrij sterke bodyload/misselijkheid.

T3:25, 19:40 - +350ug DOC (nasaal):2,85mg DOC (2,15oraal)
De DOC neusspray sloeg in als een bom, snoof in via mijn linker neusgat ter afwisseling en ik voelde de linker hoofdhelft naar elkaar toe trekken alsof en een brandend zuur overheen was gegooid.
'R' was ondertussen eindelijk maar toch over zijn misselijkheid heen, dat kon ook haast niet anders gezien hoe snel en hoe hard de DOC nasaal in slaat, het voelde alsof de effecten na een enkele minuut al merkbaar waren.

T3:45, 20:00 - +350ug DOC (nasaal):3,2mg DOC (2,15oraal)
We zaten op volle toeren 2,15mg DOC oraal en hadden daar bovenop in korte tijd 1,05mg DOC nasaal bovenop gegooid. Zo hoog was ik persoonlijk nog nooit gegaan met DOC in dosering en de ondervonden effecten waren er ook wel naar.
Kort na de laatste spray was er duidelijk sprake van verwarring, we hadden het zelf ook wel door en wisten dat wel er even doorheen moesten. We sprongen vrijwel direct na de laatste spray van de banken en ik begon een beetje leip zonder muziek op de achtergrond in de rondte te dansen. Er was gewoon zoveel energie, ik kon niet anders dan druk heen en weer bewegen. 'R' Kwam dan ook met het goede idee om even wat muziek op te zetten zodat ik daadwerkelijk iets had om op te dansen.

De effecten van de nasale inname DOC leken vrijwel direct als een bom in te slaan, alsof er een raketlancering in mijn hoofd plaats vond. Ik schat dat na slechts zo'n 15minuten de effecten van nasale inname zich wel zo goed als ontwikkelt hadden.

Omdat 'R' al de hele tijd zo'n sterke last had van zijn maag en misselijkheid hadden we ondertussen al de gehele tijd het avondeten uitgesteld. Dit was sowieso niet zo'n probleem aangezien DOC sterk eetlust onderdrukkend is.
'R' had echter nog steeds wel last van zijn maag en we dachten dat een beetje eten dit wellicht zou kunnen verhelpen, 'R' baalde er ook van dat hij van tevoren niet even gegeten had aangezien hij de indruk had dat dit nodige maagirritatie zou kunnen voorkomen tijdens de opbouw. Tijdens de opbouw heb ik ook nog melk en calciumcarbonaat aan 'R' gevoerd maar dit mocht niet baten.
Ik heb 'R' na het avond eten aanzienlijk minder gehoord over zijn maag dus volgens mij heeft het wel wat geholpen.
Op het moment dat we begonnen met eten maken waren we stevig onder invloed van DOC. 'R' vroeg of ik hem kon helpen in de keuken, ik stand er bij te springen en te dansen omdat ik niet kon stil staan. Ondertussen zag ik 'R' een beetje verward in de rondte kijken, het was duidelijk dat het overzicht hem een beetje bijster was. Ik wist ook totaal niet hoe ik 'R' kon helpen met het koken terwijl ik wild op en neer liep te springen, ik zei op dat moment dan ook letterlijk: "ik weet echt even niet meer wat ik met mezelf aan moet". :lol:


De (nasale) DOC piek: Hoofdstuk 2
----------------------

Spoiler! :
T4:30, 20:45 (t/m 0:00) - Na een flinke worsteling in de keuken was het ons na zo'n 3 kwartier eindelijk gelukt om pasta te koken en een pastasaus in de oven op te warmen.
We hadden allebei geen zin in eten maar we wisten dat het niet gezond zou kunnen wezen om zonder maaginhoud de komende (12uur/) avond te doorlopen.
Ik kan me herinneren dat ik veel praatte tijdens het eten en vertelde hoe plastic het voedsel altijd smaakte onder invloed van DOC. Wat me ook bijgebleven was hoe bewust ik was van alles dat zich afspeelde in mijn mond, mond sappen, etc.
Eigenlijk wou ik nog voor de inname van de DOC avond eten maar omdat we niet te laat/te vroeg in ons bed wouden liggen toch maar eerst met de DOC begonnen. Het was geen ramp ofso maar wel iets praktischer geweest om vooraf te eten.

We waren een kwartier aan het eten voordat ons bord op was, met veel tegenzin alles naar binnen gewerkt. Het duurde allemaal slechts een kwartier maar het voelde alsof we al zeker een uur bezig waren. Het was een hele opluchting toen alles eindelijk weg gewerkt was. Het eten smaakte wel lekker alleen het gevoel van honger ontbrak ons beiden enorm.

Nadat we klaar waren met eten viel mij ineens de phillips mood lamp op in de hoek, holy shit hé, dat ding had me vrijwel direct in trance. We wisten niet hoe we hem op automatische piloot moesten zetten/strobe. Dus ik liep steeds met de controller als een gehypnotiseerde kleuter de kleuren te faden.
De kleurbeleving was zeer intens en bij iedere specifieke kleur ging er hele sterke associaties door mij heen.
Bij de kleuren geel, oranje en rood voelde ik mijn lichaamstempratuur omhoog schieten, wanneer de kleuren blauw en wit voorbij kwamen voelde ik mijn lichaam ineens sterk in temperatuur afnemen.
Bij de kleur rood zag ik de muren er omheen in lava veranderen en vloeibaar worden.
Bij de kleur groen/blauw zag ik ineens mistvlagen en vage plantbegroeiing opkomen.
Bij lichtblauw/wit werden de muren er omheen ijzig en glad.
Lang verhaal kort, de moodlamp bracht hele intense visuals en ervaringen met zich mee.
Ik zei tegen 'R': "Ik heb mijn heroïne voor de avond gevonden, wat is dit verslavend om naar te kijken op het moment."
Vervolgens heb ik lange tijd (30min?) vanaf zo'n 40cm afstand naar de lamp lopen staren. Na een poos begon het toch wel vervelend te worden dat het niet gewoon op 'strobe functie' gezet kon worden dus ik besloot mijn laptop er bij te pakken en de handleiding te googlen.
Alles dat op de laptop voorbij kwam was heel lastig te lezen en begrijpen, op een gegeven moment had ik zelfs na lang zoeken de juiste Phillips handleiding er bij gevonden maar kon er niet meer uit komen en gaf de hoop op omdat ik het Nederlandstalige gedeelte er niet bij kon vinden. Vervolgens had 'R' het juiste gedeelte er bij gevonden en uitgevogeld hoe je de lamp op 'strobe functie' kunt zetten (automatisch naar andere kleuren laten sluimeren).
Vervolgens hadden we ons nog zo'n 30min voor de moodlamp geplaatst, dat is hoe lang het voelde in ieder geval maar mijn tijdsbeleving kon wel eens volledig in de war zijn geweest op dat moment.

Ondertussen was de muziek stil doordat de moodlamp ons langere tijd onder hypnose had gezet. We besloten ons even los te rukken van de moodlamp en nog meer te ondernemen die avond. We hadden een leuk muziekje op gezet, ik zat nog steeds bomvol met energie en liep dan ook vrij wild te dansen in het appartement.
Na een poosje in mijn eentje uit mijn dak te zijn gegaan op de dansvloer in mijn eentje vertelde 'R' dat ik even moest mee komen naar zijn kamer, hij wou me iets laten zien waarvan hij zeker was dat ik het de moeite waard zou vinden.
Ik vertelde hem nog dat ik veel te hard uit mijn dak aan het gaan was en eigenlijk niet wou, maar vooruit als hij er zo zeker van was wou ik zeker wel even mee komen.

'R' wist dat ik fan was van de 'Zelda reeks', allemaal in bezit en een keer uitgespeeld, het was een soort van verzameling voor me, 'R' heeft me eveneens 'Skyward Sword' uitgeleend omdat ik nogal een afkeer van alles 'Wii gerelateerd' heb maar de Zelda reeks wel goed kan waarderen. Zelda heeft voor mij een zeer hoog nostalgie gehalte uit mijn jeugd.
Het leek er eveneens op dat 'R' mijn 25I-NBOME rapportje had gelezen (waarin ik aan gaf dat ik sentimenteel werd op het 'Zelda lon lon Ranch liedje').
Op 'R' zijn kamer stond een soort orgelstijl achtige piano met keyboard functie waarop 'R' vloeiend en foutloos nostalgische Zelda muziekjes begon te spelen.

Ik, onder invloed van een flinke lading psychedelica vond het alleen al prachtig dat hij dit had opgepikt uit een kort voorbij komende stukje informatie dat sowieso moeilijk te vinden tussen een berg informatie en hier vervolgens werk van maakte en tegelijkertijd werd de nostalgie moker in mijn gezicht geslagen.
Ik werd er heel erg emotioneel op op de beste manier mogelijk en het duurde dan ook niet lang voordat er een paar tranen over mijn wangen rolde.
Na hier een poos intens van genoten te hebben liepen we terug te lopen naar de woonkamer.

Het had even geduurd voordat we over de intense opbouw waren gekomen van de stevige lading DOC (en de 2,4gram phenibut) die we naar binnen hadden gewerkt maar nu die eenmaal gestabiliseerd was en goed op gang gekomen was het effect er zeker naar, holy guacamoley!
De energie en euforie stonden toch wel aardig gelijk aan die van bijvoorbeeld MDMA. Stiekem had ik al een beetje verwacht dat de combinatie (veel) DOC met phenibut euforisch en energiek als de finkentering zou wezen, dit omdat beide middelen op zichzelf in het verleden voor mij altijd al zeer energiek en euforisch waren geweest.
Ik had al een lange tijd het vermoeden dat het een hemelse combinatie zou wezen maar ik was een beetje bang om deze uit te proberen gezien het extreme energiepeil van beide stoffen en de lange duratie.

De euforie van deze twee stoffen gecombineerd is natuurlijk van hele andere aard dan die van MDMA en misschien net niet zo sterk maar hé, euforie was zeer zeker aanwezig, het fukt niet met je serotonine huishouden en het houdt zeker een slordige 12uur aan, ik kan nu alvast verklappen dat dit een van de beste avonden van mijn leven was.

De reden dat ik de vergelijking maak met MDMA is niet vanwege het hoge gehalte euforie maar ook vanwege de sterke verhoging van de ervaren kwaliteit van communicatie. De gesprekken, de rest van de avond waren enorm open, alles dat gezegd werd drong door tot op het bot, er werd constant perfect ingehaakt op wat er werd gezegd, alles dat werd gezegd was ook echt relevant en gemeend vanuit het hart. Er was vrijwel geen 'koetjes en kalfjespraat' om het zo maar te zeggen.
Met DOC op heb ik het gevoel dat gesprekken vloeiender lopen, er sneller verbanden worden gelegd, relevante informatie wordt makkelijker opgehaald, inlevingsvermogen ging omhoog.
Ik heb een beetje de indruk dat het psychedelische karakter van DOC wat chaos, oprechtheid en creativiteit bevordert in combinatie met het amfetamine verwante karakter van DOC wat zorgt voor een zeer heldere gedachtegang, sterke analyses en opbouw van constructen zeker zijn bijdrage leveren aan het verbeteren van de communicatieve omgang zoals ik deze net hierboven heb omschreven.

Eenmaal terug in de kamer kwamen we een beetje aan de praat over muziek, 'R' wou me zijn eigen geproduceerde muziek laten luisteren. Op dat moment hadden we eigenlijk alleen nog maar een beetje vrolijke 'upbeat' muziek geluisterd en ik wist dat 'R' vrij zware materie aan muziek maakte. Op het moment dat hij vroeg of ik er naar wou luisteren twijfelde ik dan ook in eerste instantie omdat ik niets wist hoe het zou uitpakken onder een flinke lading psychedelica en mijn toch al beetje geëmotioneerde staat.
Toen 'R' me echter zijn teleurgestelde puppie blik gaf bezweek ik snel en reageerde ik: "Ik doe moeilijk, je moet het laten horen aangezien het belangrijk voor je is, ik moet er in ieder geval minstens één keer goed naar geluisterd hebben.
Vervolgens ging ik op een grote leren stoel zitten voor de stevige geluidsinstallatie, pakte met mijn handen de achterkant van de stoel vast en zei: "Oké 'R', laat het maar over me heen komen."
Vervolgens kwam er heel langzaam progressieve muziek op, layer na layer werd langzaam aan over elkaar opgebouwd, unieke afwisselende melodische klanken wisselde elkaar af door de lagen heen, de muziek bleef nooit eendimensionaal maar evolueerde constant door op de nieuwe layers die werden toegevoegd aan het nummer met nieuw afwisselende melodieuze klanken. Stevige, duistere muziek met vrolijke tussen tonen die perfect in elkaar overliepen, constant achter elkaar door op een aardig hoog BPM (durf zo niet te gokken hoeveel). Ik liep hem tegelijkertijd te pieken op een flinke lading DOC, meer dan een half uur lang achter elkaar werd ik overweldigd door duistere stevige transformerende geluiden zo heftig dat zelfs mijn visuals er door werden gebogen en gevormd.

Zelf heb ik beperkte kennis van het in elkaar flansen van muziek, wel eens met synthesizers en audio creatie software gespeeld maar dit was wel andere koek dan dat ik wel eens even in elkaar gekloot heb in een middagje. Zo'n lange reeks, zo sterk afwisselende perfect overeen lopende layers, klanken, het klonk in mijn oren toch wel aardig verdomt sterk naar perfectie.
'R' is van wat ik heb mee gekregen wel fan van een diep tripje en wist zijn muziek hier perfect op af te stemmen. Ik ben er zeker van dat hij zich vele weken heeft bezig gehouden met het in elkaar zetten van zalige tripmuziek, het was genieten tot de max. Het was me uit eerdere trips ook al wel duidelijk geworden dat muziek aardig verdomt goed klinkt op DOC, het was kort gezegd een geweldige beleving.

Terwijl ik op de grote leren stoel zat met mijn handen vast geklampt aan de achterkant van de stoel met een goede geluidsinstallatie op zo'n 3meter afstand kwam er een bulldozer aan geluidssensaties over me heen. De ervaring was zo prachtig en emotioneel heftig dat er tranen over mij wangen vloeiden. Nu zul je denken, begint hij alweer te huilen? Nou, ik kan je melden met veel mannelijkheid in mijn stem dat dat me echt enkel onder invloed van een stevige hoeveelheid psychedelica gebeurt en de situatie er naar is, het was gewoon zo'n mooie intense belevenis.
Nadat de muzikale massaslachting voorbij was ben ik even languit op de grond gaan liggen om even 10minuten bij te komen.

Voor de avond aan, voordat we het een en ander tot ons hadden genomen was het plan nog om eventueel die avond naar een club te gaan. Op dit moment kon een of andere club ons weinig meer boeien, we konden ons moeilijk voorstellen dat de chaos en de vervreemde omgeving van een club ons een betere tijd ging brengen dan de geweldige tijd die we al hadden in het fijne appartement.
Er volgde weer diepgaande mooie gesprekken over allerlei onderwerpen die ons aan het hart gingen, de gesprekken voelde de hele avond betekenisvol, gemeend, vloeiend en vol voldoening. Niet alleen omdat er een waterval aan woorden uit kwam zoals je wel eens mee maakt zodra iemand aan de amfetamine zit maar ook omdat er zo goed geluisterd werd, ingehaakt werd op wat er werd gezegd en er relevante verbanden werden gelegd. Wellicht is 'R' gewoon een hele fijne gesprekspartner maar de DOC heeft er waarschijnlijk ook wel iets mee te maken. Aan het einde heb ik 'R' als een totaal nieuw mens leren kennen en is mijn waardering voor hem enorm omhoog gestegen. DOC is naar mijn ervaring een prachtig stofje om iemand beter te leren kennen.


De Nachtwandeling: Hoofdstuk 3
----------------------

Spoiler! :
T7:45, 00:00 - Op dit moment had ik het gevoel dat het al 3:00 's nachts was, het was alsof er uit het niets vele uren extra beschikbaar waren gekomen, echt geweldig gezien de prachtige tijd die ik aan het beleven was.
Op de eveneens zwaar euforische MDMA heb ik juist vaak het tegenovergestelde gevoel, de teleurstelling dat de tijd zo snel lijkt te verlopen.

'R' en ik moesten toch even onze energie kwijt en besloten om even het grote appartement te verlaten dat niet meer groot genoeg was.
Het plan was om een simpele nachtwandeling te maken door wat kleine parkjes verspreid in Antwerpen.
De avonden hiervoor had het nog zeer licht gevroren in Antwerpen maar deze avond konden we rekenen op een stevige 6 graden Celsius buiten die door een licht stevige wind aanvoelde als 2 graden Celsius.
De koude lucht buiten voelde verfrissend en prettig, toen we even naar buiten liepen hadden we wel even een momentje van 'wat doen we hier nou eigenlijk?' Maar naarmate we een stukje hadden gelopen en wat groenere plekjes voorbij liepen werd de wandeling al snel prettiger.
'R' woont al aanzienlijk langer op locatie Antwerpen en nam de zeer professionele rol aan van stadsgids. Dankzij zijn verleden als landloper wist deze alle meest prettige routes en mooiste bezienswaardigheden. Ik heb mezelf dan ook voorgenomen dat ik vaker misbruik moet maken van zijn geografische kennis.

T8:45, 1:00 - Terwijl we door de straten zwierven merkte we dat de nasale inname van DOC wel weer zo goed als uitgewerkt was, dit was zo'n 4-5uur na laatste nasale inname. Zelf ben ik nog steeds zeer verbaast wat een gigantisch verschil nasale of orale inname kan maken wanneer je DOC gebruikt, oraal duurt gewoon dik 3 keer zo lang!
Nu de phenibut aardig op gang was gekomen en de 2,15mg DOC oraal nog steeds volop zijn werk deden waren we nog altijd in de beste der sferen.

Het plan was echter van tevoren al gemaakt om wellicht nog een extra substantie in de mix te gooien, beetje riskant wellicht om 3 verschillende middelen te combineren maar we waren zeer bekend met de stofjes op zichzelf en we hadden er volle vertrouwen in dat met een verstandig beleid de geordende chaos in goede banen geleid kon worden.

Met dit plan in het achterhoofd had ik dan ook een breed scala aan verschillende stofjes mee genomen naar 'R' zijn appartement zodat we even rustig aan konden bekijken aan welk misbruik we ons gingen vergrijpen.
Tijdens de wandeling bracht 'R' naar voren dat hij een interessante 3de kandidaat bespeurd had tussen de verzameling, het leek hem erg interessant om een beetje MXE in de mix te gooien.

'R' heeft een ver terug gaande geschiedenis met MXE en hiermee veel ervaringen opgedaan. Hij had eveneens wel eens eerder naar voren gebracht dat psychedelische phenylethylamines en MXE een geweldig synergetisch effect zouden hebben.

Persoonlijk had ik slechts 1 enkele ervaring met MXE die resulteerde in een halve overdosis omdat ik de verkeerde persoon vertrouwde mijn eerste MXE ervaring te begeleiden. Ik zal niet op de details ingaan maar het was een jammerlijke ervaring en mijn associatie met MXE was niet een positieve.

Op het begin stribbelde ik dan ook nog sterk tegen op het plan van 'R' om MXE er bij te combineren maar na een overtuigende rede voering bezweek ik wederom voor de puppy ogen van 'R'. In mijn tripervaringen met 'R' tot nu toe kwam hij telkens met geweldige ideeën en de avond was tot nu toe al zo prachtig verlopen dat ik besloot 'R'' te vertrouwen en de sprong in het diepe te wagen, MXE zou een herkansing krijgen die avond.
Eerst echter moesten we onze wandeling nog afmaken.

Op een gegeven moment tijdens de wandeling kwamen we aan bij de bij 'Kunstkamp de Singel', een groot imposant gebouw met interessante vormgeving in de vorm van rare geometrische vormen met hier en daar wat groen plantmateriaal.
'R' vertelde dat hij in het verleden wel eens het dak had beklommen van dit rare, grote en imposante gebouw. Hij vroeg of ik het wellicht wou bekijken, ik twijfelde even en zei dat ik het niet goed wist.
Na een minuut bedacht ik me en zei: "Als ik hem vandaag niet beklim wordt het nooit niet". En bij deze besloten we het gebouw te trotseren.
Dwars door de rare geometrische vormen van het gebouw (De Singel) liep een wit pad met zwarte hekken aan de zijkant hiervan. Dit pad liep schuin omhoog (een hoek van zo'n 20 graden). Aan het einde van dit pad zo'n 80meter verderop gok ik was de hoofdingang van het gebouw met hiernaast een grote brede metalen brandtrap.
Terwijl we de hoofdingang naderde en ons omhoog klauterde kwam het grote mysterieuze gebouw op ons af, binnen in het gebouw achter de grote glazen ramen waren verrassend genoeg nog veel mensen te bekennen. We liepen casual langs hen de brandtrap op, ze leken ons niet in de gaten te hebben.
Het duurde vervolgens niet lang voordat we bovenop het hoogste punt van het gebouw stonden naast de gigantische letters op het dak 'MUZIEK & THEATER''.



Het gebouw was vanaf afstand niet alleen een traktatie voor het oog om te zien maar het uitzicht van er boven was eveneens indrukwekkend. Aan de ene kant de drukke en chaotische ringweg en aan de andere kant een overzichtelijk uitzicht over de grote stad zelf.
Op deze plek omringd door lege flessen drank hebben we vervolgens een half uur gestaan wederom gevolgd door diepgaande gesprekken waarna we weer richting huis vertrokken.


MXE in de mix!: Hoofdstuk 4
----------------------

Spoiler! :
Waarschuwing: MXE kan de effecten van pschedelica flink versterken wat tot een overweldigende ervaring kan leiden.
T9:15, 1:30 - Na een flinke wandeling komen we weer thuis in het appartement.

Het duurt niet lang of we hebben de MXE neusspray er bij gepakt, het leek mij destijds een leuk idee om er een neusspray van te maken wat ik eveneens met veel andere stofjes had gedaan, achteraf gezien toch niet zo'n strak plan.

Wat blijkt, de neusspray is een beetje kapot waardoor er zo nu en dan niets uit komt ondanks dat je sprayt. Eveneens voel je de MXE water oplossing niet zodra je deze in je neus sprayt, erg onhandig.
Met volle concentratie kijken we toe controlerend of de neusspray daadwerkelijk sprayt of dat deze een losse flodder schiet bij elke keer dat we hem indrukken en houden we al trippend nauwkeurig bij hoeveel we maximaal binnen krijgen.
Het lastige aan MXE is ook dat het een flinke poos duurt voordat de effecten opgebouwd zijn. De volgende keer kan ik vrij makkelijk volumetrisch doseren maar dat zat er dit keer niet in.
Na een poos zitten we op een dosering die maximaal 50mg kan wezen en die we realistisch gezien op zo'n 30mg schatten, dit lijkt achteraf ook bevestigd te worden door de intensiteit van de ervaring.
Dit ging echter met zeer veel moeite en verantwoord doseren was niet gelukt als 'R' niet nauwkeurig en overzichtelijk had bij gehouden op zijn tablet op welk moment we hoeveel in genomen hadden.

T9:25, 1:40 - +30mg MXE
'R' en ik waren beiden de trip niet allemaal fit in gegaan dus we waren lichtjes vermoeid door de activerende DOC, eveneens voelde het tijdstip een beetje raar en was de trip een beetje mak geworden nu de sterkste effecten wel voorbij waren.

Na inname van de MXE verdween de lichte vermoeidheid, door het non galante karakter van MXE leek het tijdstip er ook niet meer toe te doen en kreeg de trip weer een goede lift qua intensiteit van effecten.
De MXE maakte ons heerlijk zorgeloos en leek negatieve effecten voor zover deze er al waren te ontnemen, erg prettig.
De MXE gaf eveneens een prettig rustgevend effect wat de sterk activerende DOC effecten mooi neutraliseerde.

De MXE kwam zeer langzaam en geleidelijk op en kwam langzaam als een warme deken over ons heen.
Ik voelde mijn lichaam en vooral onderbenen warm worden en lichtelijk samen smelten met de bank onder me waar ik in kleermakerszit op zat, een gevoel dat ik duidelijk herkende van mijn vorige ervaring met MXE.
MXE lijkt iets rustgevends te hebben, een zorgeloos serotogeen effect.

Het duurde eveneens niet lang voordat het mooie synergetische effect waar 'R' het eerder over had tot uiting kwam. De combinatie DOC en MXE was zoals 'R' al voorspelde echt goddelijk. :love:
De effecten van beide stofjes liepen perfect in elkaar over, de synergie was echt prachtig. Het leek haast alsof DOC in combinatie met MXE een nieuw soort drugs op zich creëerde.
De prettige effecten van beide stoffen kwamen in harmonie samen zonder de effecten van de ander te verdrukken, eveneens leken ze elkaars negatieve effecten perfect weg te compenseren.
Ik merkte hoe de MXE de visuals van de DOC veranderde, het is moeilijk uit te leggen maar het was alsof de MXE meer zwarte en grijze tinten toe voegde en de visuals werden iets onvoorspelbaarder van aard.
Wat mij ook is bij gebleven was een sterk gevoel van innerlijke rust en welbehagen, vergelijkbaar aan wat een lage dosering MDMA kan opwekken.

'R' die al lange tijd groot fan was van MXE vertelde dat hij graag gamed onder invloed hiervan, dit zou volgens hem een zeer vermakelijke twist geven aan de ervaring.
Niet veel later wordt de PS4 opgestart en springt de grote 2m diameter flatscreen aan. Het eerst dat me te binnen schoot: 'Wooaahhh!" Holy shit hé, alsof ik het scherm volledig ingezogen wordt. Het was haast alsof er niets anders meer bestond dan dat we voorbij zagen komen op het beeldscherm, ik werd volledig opgezogen in het spel.
We begonnen eerst met een zombie shooter maar dit hielden we niet zo lang vol, te intens gewoon, het was echter ook hilarisch voor zolang het duurde. Ik kwam niet meer bij van het lachen zo hard kwamen alle beelden op me af, aangevallen worden door zombies was nog nooit zo leuk.

Tijdens het gamen merkte ik duidelijk dat ik moeite had met leren van hoe nieuwe spellen nou precies werkte, het ging wel maar ik merkte duidelijk dat ik wat extra tijd nodig had om nieuwe informatie te verwerken en toe te passen.
Veel spellen werden net even iets te lastig en we waren ongemotiveerd om diep na te denken. Dit resulteerde in dat we na een poosje het spel 'Brother' speelde. Een spel waarin je samen simpele puzzeltjes moet oplossen, perfect voor ons huidige niveau op dat moment. :p
Het spel was simpel en niet erg spannend maar de kleurige beboste omgevingen die voorbij kwamen met konijntjes, magische wezens en weet ik veel wat allemaal waren prachtig om naar te kijken. Ik kreeg door de vrolijk gekleurde omgevingen die voorbij kwamen een fijn warm gevoel van binnen, het was alsof ik zelf door deze magische wereld rondliep.

Op een gegeven moment houdt het spel spijtig genoeg op, blijkbaar was het PS4 premium account verlopen. Zelf had ik het spel destijds voor 2euro op steam gekocht maar tegenwoordig wordt verwacht dat je ieder spel meerdere keren koopt voor iedere aparte console die je hebt.

De sterkste effecten van de eerste dosering MXE lijken ondertussen afgezwakt, nu ik de mooie synergetische effecten van MXE heb mogen mee maken valt de negatieve eerste associatie met MXE uit het verleden van me af.
Ik vertel 'R' dat hij een zeer goede suggestie had gedaan door MXE naar voren te schuiven en dat ik toch wel blij was dat hij er op aan drong.
Ik vertel hem dat de hele avond tot nu toe pure magie is geweest en ik het me absoluut niet kan voorstellen dat er überhaupt nog iets mis kan lopen. Hierop volgend vertel ik hem dat ik als afsluiter op de avond nog wel een goede dosering MXE wil nemen nu ik mij hierbij zo op het gemak voel.
'R' stemt enthousiast toe en niet veel later staan we weer met de defecte neusspray in onze handen.

T10:55, 3:10 - +50mg MXE
Wederom geeft de kapotte neusspray veel gezeik tot op het punt dat de spray totaal niet meer werkt, erg onhandig met een stofje dat zo gevoelig komt qua doseren. Op dit moment baal ik er dan ook sterk van dat ik het tot een neusspray verwerkt heb, als we gewoon lijntjes konden leggen waren we er meteen klaar mee geweest, nu lopen we al trippend moeilijk te doen.
Tijdens het sprayen krijg ik nog een gigantische lachkick uit het niets, het geconcentreerd luisteren naar de neusspray wanneer deze wel en wanneer niet sprayt sloeg voor mijn gevoel echt nergens op.
Ik merk nog lichtjes onder invloed van de MXE dat het non galante MXE karakter naar boven kruipt die mij zo helder bij staat: "Fock it, gewoon vol sprayen die neus met een goede lading, we zien wel waar we terecht komen!". Stiekem wou ik ook wel een belachelijke dosering naar binnen werken.
Gelukkig kan ik me inhouden en komt 'R' met het goede idee om de neusspray dop met een nieuwe te vervangen met een leeg flesje van hem dat nog ergens ligt. Niet veel later weten we alsnog vrij nauwkeurig een goede dosering in onze neus te werken.

Na de herdosering besluiten we de Wii U aan te slingeren, de Wii U spellen en controllers ben ik persoonlijk een stuk bekender mee aangezien ik deze thuis heb liggen. Er komen een paar spellen voorbij zoals F Zero en Mario maar uiteindelijk spenderen we het overgrote deel van onze tijd aan de goede oude Super Smash Bros.
Het valt mij op dat ondanks de stevige MXE dosering ik dit spel moeiteloos kan spelen alsof op niveau van nuchter zijn, hoogst waarschijnlijk omdat ik al zo bekend met de controls en mechanieken achter het spel.
Er was al de hele avond een flinke lading humor aanwezig, veel grapjes en geouwehoer was al vrijwel de gehele avond voorbij gekomen. Onder MXE bleef de humor aanwezig maar leek qua karakter te veranderen, zo leek de gevatte en diepzinnige humor onder DOC plaats te maken voor de droge en flauwe humor van MXE, humor alla Monty Python zoals ik het wel eerder had genoemd onder invloed van MXE.

Ook de gespreksstof leek een verandering te ondergaan. Waar de gespreksstof onder DOC nog vooral empathisch en diepzinnig was werd deze onder MXE een stuk luchtiger en satirisch van aard.
Ik kan me nog herinneren dat ik een gigantische redevoering aan het voeren was over waarom Nintendo zichzelf in de kont had geneukt met het uitbrengen van de gruwel die de 'Wii' wordt genoemd. Een gigantische waslijst aan redenen waarom het een flop was kwam voorbij waarop 'R' een beetje standaard reageerde: 'Ja, og, beetje, misschien'.
Het was een prettige afwisseling van de vele mooie maar lichtelijk beladen gespreksstof voorafgaand die avond.

De tijd leek onder invloed van MXE en met behulp van een game station waar ik wel een beetje jaloers op ben ineens erg snel te verlopen, tijd verloopt nou eenmaal jammer genoeg wat sneller wanneer je het naar je zin hebt. Het duurde gevoelsmatig niet lang en de 2de dosering MXE was zo goed als uitgewerkt.
Wat mij erg op viel was dat de MXE totaal niet vermoeiend aanvoelde, rustgevend zelfs.
PS: Gamen onder invloed van MXE 10/10, ga ik sowieso nog eens weer doen.


De Afronding: Hoofdstuk 5
----------------------

Spoiler! :
T13:00, 7:15 - +0,25mg Clonazolam
Op dit moment lijkt de MXE zo goed als uitgewerkt en hebben we de Wii U uit gezet.
Op dit moment zit ik nog vol met positieve energie, we zijn online evenementjes aan het kijken. 'R' maakt nog de opmerking dat er een leuk house evenementje begint over een paar uur in Brussel waarop ik reageer: "Mhua, had er nog prima naartoe willen gaan, wellicht 2 extra blotters en dan moet het wel goed te doen zijn". :mrgreen:

Verstandig dat we zijn zetten we dit plan toch maar niet door, 'R' heeft namelijk de volgende dag rond 6uur een paar kleine verplichtingen, de meest voorname reden ook dat we besluiten dat we zo toch maar een paar uurtjes moeten gaan slapen.
Op dit moment in de vroege morgen heb ik lachwekkend genoeg nog helemaal geen zin om te gaan slapen maar meer om een feestje te bouwen.
Zin kun je echter maken en we besluiten om wat clonazolam naar binnen te werken, zelf neem ik een half pilletje (0,25mg), 'R' gooit 2 pilletjes naar binnen (1mg). 'R' heeft een aardige tolerantie voor benzodiazepines (benzo junkie :P).
Om het af te leren zet 'R' nog wat rustgevende muziek op en we bespreken nog een beetje de prachtige avond die we net hadden doorlopen. Tijdens dit rustige moment voorbereiden op slapen overweeg ik nog om naar huis toe te fietsen tot groot verdriet van 'R'. Na een poosje nadenken denk ik bij mezelf: "Jezus wat loop ik moeilijk te doen. Waarom zou ik na zo'n mooie avond vroegtijdig afhaken?"
Kort hierop volgt de definitieve beslissing dat ik blijf slapen, we slepen een matrasje er bij en niet veel later lig ik heerlijk in bed.

T14:00, 8:15 - De nachtrust
Het duurt vervolgens nog geen 10minuten en ik val heerlijk in een diepe slaap. De nachtrust voelde intens en zonder dromen. Na zo'n 7uur slapen word ik rond 14:15 weer wakker. Heerlijk geslapen en wordt uitgerust wakker, ik voel fit en volledig uitgerust al ben ik me er bewust van dat dit ook heel goed kan komen door de phenibut.
Zelf had ik geslapen als een baby, 'R' aan de andere hand gaf aan dat hij (ondanks de 1mg clonazolam) vrijwel niet had geslapen, zeer beperkt in ieder geval. Hierbij valt op te merken dat 'R' altijd al een slechte slaper is geweest.
Bij het opstaan voelt de DOC volledig uitwerkt, de phenibut en clonazolam werken echter op volle toeren, ik zou zeggen dat ik nog steeds vol op aan het nagenieten was van de voorafgaande perfecte avond maar deze twee zouden er ook wel iets mee te maken kunnen hebben.

De rest van de dag verloopt erg gemoedelijk, ik voel me totaal ontspannen en voldaan. 'R' zet weer wat fijne muziek op op de achtergrond en de rest van de middag staat in teken van eten. Zelf had ik een flinke lading voedsel mee genomen, nootjes, fruitjes (druiven), worstjes, chocolade croissantjes, etc. Echt heerlijk aangezien de DOC ons met een uitgehongerd gevoel had achter gelaten.

T22:57, 15:12 - 60mg 1:100 Butyr-Fentanyl
Na rustig aan te zijn opgestaan en lekker te hebben gegeten realiseren we ons dat er nog een receptorgroep onaangeroerd is gebleven, de opiaat receptoren.
Beestachtige feesters dat we zijn snuiven we schaamteloos een stevige lijn naar binnen, van een kater of zorgen was nauwelijks sprake na het nachtje doorhalen maar na deze lijn hadden we zeker weten nergens meer last van.

T24:19, 16:34 - 50mg 1:100 Butyr-Fentanyl
Na ons nog wat ontspannen te hebben en rustig aan wakker te worden besluiten we dat het mooi is geweest, om het af te sluiten haal ik nog het laatste beetje Butyr uit het zakje, niemand houdt immers van restjes. 'R' krijgt over anderhalf uur ook bezoek dus het leek me handig om op dit moment naar huis te gaan.
We maken nog een wandeling door het park richting mijn huis genietend van de omgeving. Aan het einde van het park vertel ik 'R' nogmaals dat ik een van de mooiste avonden heb mee gemaakt uit mijn leven waarmee hij alleen maar kan instemmen, geef hem een stevige knuffel en begin langzaam aan maar weer naar huis toe fietsen.

De komende 48uur hierna had ik echt een top humeur, ik voelde me fit, geen kater, ik ben zelfs vrij vlot weer productief bezig geweest. Een goed humeur is wellicht aanstekelijk maar ik ben toch best wel verbaast dat ik van zo'n ruig avondje zo fit ben terug gekomen. Ik zou het haast iedere avond gaan doen.


Conclusie
----------------------

Spoiler! :
Sinds mijn eerste en laatste DOC evaring heb ik meerdere (zeer positieve) ervaringen met DOC opgedaan maar kon mezelf steeds er niet toe zetten om een 2de rapportje er over uit te tikken ook i.v.m. de lange duratie van de effecten. Dit ondanks dat DOC een speciaal plekje in mijn hart heeft.
Na deze in mijn ogen perfecte laatste ervaring dacht ik toch echt bij mezelf: 'deze ervaring zou echt geweldig wezen om een rapportje over uit te tikken, beter dan dit komt het haast niet.'
Voor diepe introspectieve tripjes leent DOC zich wellicht niet zo heel goed maar wat blijft dit stofje leuk, voor mij is DOC haast een beetje MDMA V2.0, al helemaal in combinatie met phenibut.
De MXE aan de staart van de trip was ook echt super, prachtige synergie.

Wat ik er nog aan toe wil voegen is dat het makkelijk is om drugs de hemel in te prijzen maar zonder het goede gezelschap was het niet hetzelfde geweest, een goede setting is immers 50%.
'R' is een ervaren tripper, makkelijk in omgang. De enige persoon die ik ken die net als ik standaard noteert op welke tijden hij wat consumeert en dit met veel precisie en bedachtzaamheid uitvoert. Dat maakt het trippen toch wel een stuk relaxter. Bijvoorbeeld wanneer je waus MXE probeert te doseren met een kapotte neusspray. :P
Bij deze combodeal is ook een disc jockey en stadsgids inbegrepen.

Wat ik ook nog wil vermelden is dat de perfecte drugs sterk gebonden is aan persoonlijke voorkeur. Ik zelf ben een groot fan van psychedelische phenylethylamines en het energieke karakter van DOC maar ik weet voor een feit dat er veel mensen zijn die hier minder fan van zijn.
Mocht dit (razend enthousiaste) rapportje voor iemand een inspiratie wezen om ook eens de (DOC) gok te wagen wil ik toch benadrukken, net als met alle andere drugs de trip zonder verwachtingen in te gaan, anders zou je wel eens bedrogen uit kunnen komen.

Er valt verder weinig aan toe te voegen, top avond gewoon, zeker voor herhaling vatbaar, lijkt me zeer interessant om nog eens met meerdere mensen op een zonnig dagje te proberen.
Geweldig ook dat er de volgende dag(en) geen kater te bespeuren was.


Snoep verstandig, have fun. :wave:
Laatst bijgewerkt door Jmths op vr okt 04, 2019 11:52 am, in totaal 5 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor Abysmal » do feb 11, 2016 12:55 am

Wat een ontzettend mooi report! Ik ben nu pas aan het einde van hoofdstuk 2, maar kan het niet laten om alvast te commenten. Mooie opbouw en structuur, leest lekker weg, en klinkt als een hele gave ervaring. Mijn interesse voor DOC is weer helemaal gewekt. Overigens denk ik dat het wel beter is dat jullie tijdens de opbouw van de trip gegeten hebben (want dit helpt met het voorkomen van bodyload, en kan m wegnemen zoals bij 'R' het geval). Overigens, kun je misschien een link posten van zijn muziek? Ben nu wel geïnteresseerd.
Edit: Zojuist het verhaal afgelezen. Prachtig report. Ik ben wel een beetje jaloers dat je zulke tripvrienden als 'R' hebt. :kleuter:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor Jmths » do feb 11, 2016 10:14 am

Thanks men, ben er wel een beetje trots op ja.
Overigens, kun je misschien een link posten van zijn muziek?

Ik zal eens vragen of er iets mogelijk is, ik weet dat hij het op soundcloud heeft maar misschien niet zo relaxed als dat aan een drugsrapport gekoppeld kan worden. :p
Prachtig report. Ik ben wel een beetje jaloers dat je zulke tripvrienden als 'R' hebt. :kleuter:

Jaaaa, het is een houdertje. :smokin:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor kaasje » vr feb 12, 2016 7:16 pm

Toch ook maar eens proberen! :D Is het strakke gevoel dat je krijgt van de doc niet wat lastig?
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor Jmths » za feb 13, 2016 1:00 am

kaasje schreef:Toch ook maar eens proberen! :D Is het strakke gevoel dat je krijgt van de doc niet wat lastig?

Kan, hoeft niet.
Verschilt per persoon denk ik, amfetamine is ook niet voor iedereen I guess.
Vriend van mij die groot fan is van LSD en paddestoeltjes deed DOC in zijn kleine woonkamer en dacht dat hij een leuke tijd zou hebben door in zijn stoel te blijven zitten en kwam bedrogen uit.
Je moet wel een beetje beweeg ruimte (bos bv) hebben en een beetje uitgerust je trip in gaan, ik persoonlijk vind het activerende karakter erg leuk maar dat zal niet voor iedereen op gaan.
Je gaat je er niet vermoeid onder voelen in ieder geval, enkel helemaal aan het einde van de trip.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor kaasje » za feb 13, 2016 5:01 am

Jmths schreef:
kaasje schreef:Toch ook maar eens proberen! :D Is het strakke gevoel dat je krijgt van de doc niet wat lastig?

Kan, hoeft niet.
Verschilt per persoon denk ik, amfetamine is ook niet voor iedereen I guess.
Vriend van mij die groot fan is van LSD en paddestoeltjes deed DOC in zijn kleine woonkamer en dacht dat hij een leuke tijd zou hebben door in zijn stoel te blijven zitten en kwam bedrogen uit.
Je moet wel een beetje beweeg ruimte (bos bv) hebben en een beetje uitgerust je trip in gaan, ik persoonlijk vind het activerende karakter erg leuk maar dat zal niet voor iedereen op gaan.
Je gaat je er niet vermoeid onder voelen in ieder geval, enkel helemaal aan het einde van de trip.


Energie vind ik geen probleem, maar heb je echt van die strakke energie-opstoten (strakke kaken enzo) of gewoon over het algemeen veel energie?
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor Jmths » za feb 13, 2016 12:09 pm

Energie vind ik geen probleem, maar heb je echt van die strakke energie-opstoten (strakke kaken enzo) of gewoon over het algemeen veel energie?

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit last van een strakke kaak heb gehad, 'R' dacht ik ook niet maar ik durf dit niet voor iedereen te garanderen.
De opkomst kan soms wel een beetje heftig zijn qua energie maar zodra je daar overheen bent valt het wel weer mee.
Vooral in het algemeen dus.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor kaasje » za feb 13, 2016 1:50 pm

Jmths schreef:Ik kan me niet herinneren dat ik ooit last van een strakke kaak heb gehad, 'R' dacht ik ook niet maar ik durf dit niet voor iedereen te garanderen.
De opkomst kan soms wel een beetje heftig zijn qua energie maar zodra je daar overheen bent valt het wel weer mee.
Vooral in het algemeen dus.

Ahaa dat kan ik nog wel aan. Heb je 5-meo-mipt toevallig al eens gedaan? de energie die jij beschrijft klinkt een beetje vergelijkbaar met dit stofje.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor Maus » za feb 13, 2016 2:39 pm

:hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor Jmths » zo feb 14, 2016 2:10 pm

kaasje schreef:Ahaa dat kan ik nog wel aan. Heb je 5-meo-mipt toevallig al eens gedaan? de energie die jij beschrijft klinkt een beetje vergelijkbaar met dit stofje.

Ik heb gisteren toevallig nog 16mg 5-meo-mipt geconsumeerd, echt waanzin.
Dat spul is wel echt sterk visueel op die dosering, ik werd op een gegeven moment misselijk van alle beweging, de 'psilocybine' mindfuck is ook zeker wel aanwezig op die dosering.
Maar ik raad het af zo'n hoge dosering, mijn lichaam heeft er echt een flinke opdonder aan overgehouden waarvan ik nog steeds niet helemaal hersteld ben, hoge bloeddruk was niet bepaald relaxed. Bleef ook zo'n 12uur aanwezig op die dosering, vermoeiend.. :S

DOC stimulatie voelt naar mijn gevoel wel een stuk prettiger en beter uit te houden dan die van 5meo-mipt, voelt veel meer dopamine gerelateerd waar de mipt toch wel wat meer noradrenaline gerelateerd voelt. Maar het komt een beetje in de buurt qua stimulatie ja.
Maurits schreef: :hulde:

Thanks. :)
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor Abysmal » zo feb 14, 2016 4:36 pm

Jmths schreef:
kaasje schreef:Ahaa dat kan ik nog wel aan. Heb je 5-meo-mipt toevallig al eens gedaan? de energie die jij beschrijft klinkt een beetje vergelijkbaar met dit stofje.

Ik heb gisteren toevallig nog 16mg 5-meo-mipt geconsumeerd, echt waanzin.
Dat spul is wel echt sterk visueel op die dosering, ik werd op een gegeven moment misselijk van alle beweging, de 'psilocybine' mindfuck is ook zeker wel aanwezig op die dosering.
Maar ik raad het af zo'n hoge dosering, mijn lichaam heeft er echt een flinke opdonder aan overgehouden waarvan ik nog steeds niet helemaal hersteld ben, hoge bloeddruk was niet bepaald relaxed. Bleef ook zo'n 12uur aanwezig op die dosering, vermoeiend.. :S

DOC stimulatie voelt naar mijn gevoel wel een stuk prettiger en beter uit te houden dan die van 5meo-mipt, voelt veel meer dopamine gerelateerd waar de mipt toch wel wat meer noradrenaline gerelateerd voelt. Maar het komt een beetje in de buurt qua stimulatie ja.
Maurits schreef: :hulde:

Thanks. :)


Dank voor deze uitleg, hier een plaatje om mijn dank te uiten: :hulde:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor kaasje » zo feb 14, 2016 11:07 pm

Jmths schreef:Ik heb gisteren toevallig nog 16mg 5-meo-mipt geconsumeerd, echt waanzin.
Dat spul is wel echt sterk visueel op die dosering, ik werd op een gegeven moment misselijk van alle beweging, de 'psilocybine' mindfuck is ook zeker wel aanwezig op die dosering.
Maar ik raad het af zo'n hoge dosering, mijn lichaam heeft er echt een flinke opdonder aan overgehouden waarvan ik nog steeds niet helemaal hersteld ben, hoge bloeddruk was niet bepaald relaxed. Bleef ook zo'n 12uur aanwezig op die dosering, vermoeiend.. :S

DOC stimulatie voelt naar mijn gevoel wel een stuk prettiger en beter uit te houden dan die van 5meo-mipt, voelt veel meer dopamine gerelateerd waar de mipt toch wel wat meer noradrenaline gerelateerd voelt. Maar het komt een beetje in de buurt qua stimulatie ja.


Ja het is een zalig visueel middeltje in hogere doseringen! :kleuter: Ik heb dit stofje de laatste tijd iets te veel gebruikt, voelt echt niet gezond aan voor men lichaam inderdaad. Hartkloppingen en rode vlekken, ook erg nauwe aders, voelt soms bijna even ranzig als pep. De energie die je ervan krijgt vind ik soms iets te intens (te strak echt) maar de visuals en zelfs het sociale aspect (enigste tripmiddel dat ik in een sociale setting graag gebruik) maken het echt wel heel leuk.

Als DOC minder opgefokt is qua energie wil ik het zeker wel eens proberen! Hoe vergelijk je de energie met die van lsd bijvoorbeeld?
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor Jmths » ma feb 15, 2016 1:38 pm

Hoe vergelijk je de energie met die van lsd bijvoorbeeld?

Ik ben van plan LSD (150µg) in het weekend van 26-28feb of 4-6maart uit te proberen.
Mij kennende zal ik er wel een rapportje over uit tikken.
Maar ik kan je het verschil in energie nog niet vertellen dus.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor omerobert » ma feb 15, 2016 9:34 pm

As always: mooi report!

DOC is een mooi product voor liefhebbers van de 24-uurs trips (mijzelf incluis).
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor kaasje » ma feb 15, 2016 9:54 pm

Jmths schreef:Ik ben van plan LSD (150µg) in het weekend van 26-28feb of 4-6maart uit te proberen.
Mij kennende zal ik er wel een rapportje over uit tikken.
Maar ik kan je het verschil in energie nog niet vertellen dus.

Ahaa super, ben benieuwd! :)

omerobert schreef:DOC is een mooi product voor liefhebbers van de 24-uurs trips (mijzelf incluis).

Denk dat dat ook wel eens iets voor mij kan zijn! :kleuter: Wel vermoeiend lijkt me.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor Abysmal » di feb 16, 2016 2:26 pm

omerobert schreef:As always: mooi report!

DOC is een mooi product voor liefhebbers van de 24-uurs trips (mijzelf incluis).


Ik heb zelf nog nooit zo lang getript maar ben wel geinteresseerd. Bij bijvoorbeeld een hoge dosis LSD krijg ik rond uurtje 9-10 goeie koppijn, hoe zou dit komen? Hebben jullie ook dergelijke bijwerkingen op DOC?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor Jmths » wo feb 17, 2016 12:00 am

omerobert schreef:As always: mooi report!

Thanks.
Abysmal schreef:Ik heb zelf nog nooit zo lang getript maar ben wel geinteresseerd. Bij bijvoorbeeld een hoge dosis LSD krijg ik rond uurtje 9-10 goeie koppijn, hoe zou dit komen? Hebben jullie ook dergelijke bijwerkingen op DOC?

Na een voor mij relatief intense trip DOC wil ik aan het eind wel eens een beetje waus worden in het hoofd, dat er eigenlijk geen zinnig woord meer uit komt, puddingbrein. :p
Van BK-2C-B heb ik echt flinke hoofdpijn aan het eind van de trip, moet zeggen dat DOC in vergelijking heel goed mee valt. BK-2C-B moet je denken aan 12uur 2C-B, hoofdpijn vergelijkbaar aan die na een intens paddestoeltripje.
DOC is mentaal licht verteerbaar, vergeleken met LSD al helemaal denk ik, ik denk dat DOC relatief gezien goed te doen is.
Hoofdpijn komt denk ik simpelweg doordat je hersens een beetje vermoeid zijn van alle extra activiteit, het ene stofje is mentaal wat zwaarder te verteren dan de ander.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor kaasje » wo feb 17, 2016 12:17 am

Abysmal schreef:
omerobert schreef:As always: mooi report!

DOC is een mooi product voor liefhebbers van de 24-uurs trips (mijzelf incluis).


Ik heb zelf nog nooit zo lang getript maar ben wel geinteresseerd. Bij bijvoorbeeld een hoge dosis LSD krijg ik rond uurtje 9-10 goeie koppijn, hoe zou dit komen? Hebben jullie ook dergelijke bijwerkingen op DOC?

Heb ook last van lichte hoofdpijn tegen het einde van de trip, heeft volgens mij ook wel met vermoeidheid te maken ofzo. Begint altijd pas tijdens de laatste fase, dus bij lsd heel wat later dan bij iets dat korter werkt zoals paddo's. Bij hoge dosissen krijg ik ook wel een soort hoofdpijn tijdens de piek, alsof er een soort knoop in men hoofd/nek/schouders zit, vrij lastig als je zo hard aan het gaan bent. Dat laatste is wel niet te vergelijken met de koppijn ná de trip.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor Abysmal » wo feb 17, 2016 12:50 pm

Ik las op bluelight (als ik het me goed herinner) dat het ook veroorzaakt kan worden door de vaatvernauwing van psychedelica. Sinds een tijdje neem ik een goede kop thee of een cola'tje aan het einde van de rit en dit helpt wel wat, echter is de hoofdpijn nog wel aanwezig. Waarschijnlijk doordat je hersenen gewoon moe zijn inderdaad.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor kaasje » wo feb 17, 2016 1:29 pm

Abysmal schreef:Ik las op bluelight (als ik het me goed herinner) dat het ook veroorzaakt kan worden door de vaatvernauwing van psychedelica. Sinds een tijdje neem ik een goede kop thee of een cola'tje aan het einde van de rit en dit helpt wel wat, echter is de hoofdpijn nog wel aanwezig. Waarschijnlijk doordat je hersenen gewoon moe zijn inderdaad.

Kan, maar zou vreemd zijn. Speed of andere vreemde uppers hebben een veel erger vaatvernauwend effect en daar krijg ik bijna nooit hoofdpijn van.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor omerobert » zo feb 28, 2016 12:56 pm

Abysmal schreef:
omerobert schreef:As always: mooi report!

DOC is een mooi product voor liefhebbers van de 24-uurs trips (mijzelf incluis).


Ik heb zelf nog nooit zo lang getript maar ben wel geinteresseerd. Bij bijvoorbeeld een hoge dosis LSD krijg ik rond uurtje 9-10 goeie koppijn, hoe zou dit komen? Hebben jullie ook dergelijke bijwerkingen op DOC?


Nooit echt last van gehad, alleen bij een aantal 2C's wel eens tegen het einde. Flink blowen bij de DOC werkt ook wel aardig, plus het stimuleert de visuals.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Een Ode aan DOC [3,2mg][Phenibut + MXE combo]

Berichtdoor Italiano » vr apr 15, 2016 3:59 pm

Epic rapport, werkelijke waar :hulde:
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner